Meh... dooddoenertje. Maar wel van je gewend. Dus, tja.quote:
Moe zijn is voor losers slapen ook tien minuten slaap is genoeg en daarna gewoon doorgaan waar je ook waker word !!!quote:Op zondag 28 juni 2020 01:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Maar desalniettemin... ik mag die stijl wel. Maar kom dan met het hele verhaal i.p.v. gelul dat je moe bent.
Nou met 10 minuten red ik t niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moe zijn is voor losers slapen ook tien minuten slaap is genoeg en daarna gewoon doorgaan waar je ook waker word !!!
gewoon drugs gebruikenquote:Op zondag 28 juni 2020 01:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou met 10 minuten red ik t niet.
Geduld is een schone zaak, negroquote:Op zondag 28 juni 2020 01:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Maar desalniettemin... ik mag die stijl wel. Maar kom dan met het hele verhaal i.p.v. gelul dat je moe bent.
No thxquote:
Negro??quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 01:06 schreef chufi het volgende:
Er heerste een vete tussen de families van Romeo en Juliet.
ongefundeerde lul verhalen en bommetjes wel.quote:
Houd uwen smoel, bedankt!quote:Op zondag 28 juni 2020 01:33 schreef Straatverlichting het volgende:
@:sly-nl
T zal me verder aan m'n reet roesten hoe je me denkt te moeten noemen. Met dat bommetje wat je net in dat vorige topic dropte kan ik wel wat mee. Maar kom niet met BS over negro (schijnbaar een scheldwoord... wist je vast niet).
Daarnaast... gooi geen bommetjes. Vertel een heel verhaal, en gooi geen bommetjes en hou dan ook gewoon je smoel.
Met dank, Straat.
Verder succes met je onthullingen.
beste forumquote:Op zondag 28 juni 2020 01:42 schreef chufi het volgende:
Nee en bans mogen ook nooit besproken worden .. Goed voorbeeld weer gisteren...
40+ lak aan alles dus en komt overal weg mee..
Wie deed dat? Dan kunnen we nog proberen met terugwerkende kracht een ban voor diegene te versieren.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:42 schreef chufi het volgende:
Nee en bans mogen ook nooit besproken worden .. Goed voorbeeld weer gisteren...
40+ lak aan alles dus en komt overal weg mee..
Dat maak ik zelf wel uit. Mafkees.quote:
Lol.. ja zoiets.quote:
En je punt is?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:48 schreef chufi het volgende:
Iemand kwam met 1 maand vakantie ... en daarna brak de hel los ... Ik poste ooit eens de groeten van iemand en werd op mn vingers getikt .. welke maten gelden hier ..
Nou, jij komt er blijkbaar goed vanaf. Ik zou niet klagen.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:48 schreef chufi het volgende:
Iemand kwam met 1 maand vakantie ... en daarna brak de hel los ... Ik poste ooit eens de groeten van iemand en werd op mn vingers getikt .. welke maten gelden hier ..
Dit dusquote:Op zondag 28 juni 2020 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, jij komt er blijkbaar goed vanaf. Ik zou niet klagen.
"klein bang hertje"quote:Op zondag 28 juni 2020 01:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Mafkees.
Jij wijst een vinger naar een paar users.. prima. Maar dan duik je onder als klein bang hertje. Dan moet je ook niet klagen wanneer je daar commentaar op krijgt.
Dan kijk je al selectief en misschien zouden meer mensen dat moeten doenquote:Op zondag 28 juni 2020 01:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier in de chat gebeurd er niks ban waardig vind ik wat mensen doen in dm is prive toch ?
Waarom zouden we selectief moeten kijken, wat levert dat op?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kijk je al selectief en misschien zouden meer mensen dat moeten doen
Selectief lezen is voor mij het tegengestelde van objectief lezen.quote:Op zondag 28 juni 2020 02:00 schreef chufi het volgende:
Dat je niet op elke post hoeft te reageren .. scheelt soms een hoop frustraties
Ik heb aandacht nodigquote:Op zondag 28 juni 2020 02:00 schreef chufi het volgende:
Dat je niet op elke post hoeft te reageren .. scheelt soms een hoop frustraties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |