Ja "klein bang hertje" idd. En je klaagt wel. Schijnbaar hebbie een probeem met wat users hier. Prima. Spreek uit dan. I.p.v. die vage shit (ik ben te moe.. en komt van de week wel). Had dan gewacht tot van de week. Ik zie je dan als stokende sloerie die ff binnen komt walsen zonder duidelijk verhaal. Ow, en zwakbegaafd ben ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"klein bang hertje"Ik klaag niet, zwakbegaafde medemens
Ik kan t je aanraden... ze walst geweldig!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 02:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kan t je aanraden... ze walst geweldig!
well, you pretty much are, fagquote:Op zondag 28 juni 2020 02:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja "klein bang hertje" idd. En je klaagt wel. Schijnbaar hebbie een probeem met wat users hier. Prima. Spreek uit dan. I.p.v. die vage shit (ik ben te moe.. en komt van de week wel). Had dan gewacht tot van de week. Ik zie je dan als stokende sloerie die ff binnen komt walsen zonder duidelijk verhaal. Ow, en zwakbegaafd ben ik niet.
quote:
Over zwakzinnig gesproken... my godquote:Op zondag 28 juni 2020 02:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
well, you pretty much are, fag.
Ik pak ze liever 'live' bij de kloten. Dus tot snel, negrita
Niet zo heel moeilijk te vinden denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2020 03:05 schreef chufi het volgende:
Een oudje die ontwaakt .. Hoe kennen we je ook?
Hai.. ken je verder niet maar een welkom.quote:Op zondag 28 juni 2020 03:01 schreef Axa het volgende:
Als sly zelfs komt posten wordt het tijd om hier weer even bij te lezen
Heb ff PoHi gedaan... maar zegt me nix.quote:
Snel terug in het verledenquote:Op zondag 28 juni 2020 03:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb ff PoHi gedaan... maar zegt me nix.
Whaha, is een oude relnicht/neefquote:Op zondag 28 juni 2020 03:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hai.. ken je verder niet maar een welkom.![]()
Van waar je bericht over middelmaatje Sly?
Ja maar niet op zo'n irritante manier... vond m wel ok.quote:Op zondag 28 juni 2020 03:20 schreef chufi het volgende:
Sly kwam wel vaker hoor .. paar keer per jaar of zo
That explainsquote:
je viel tegen hem uit volgens mij en dat heeft ie aangegrepenquote:Op zondag 28 juni 2020 03:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja maar niet op zo'n irritante manier... vond m wel ok.
Tja, wanneer je met beschuldigingen komt en die verder niet onderbouwt of vaag houdt... hou dan beter je mond en gaat lekker op t dak zitten (reller). T begon geloof ik met @sjampoehquote:Op zondag 28 juni 2020 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
je viel tegen hem uit volgens mij en dat heeft ie aangegrepen
Ja das goed meneer pastoor... niet dus. Hou ik niet van. Spreek je uit of hou je smoel. Verder:quote:Op zondag 28 juni 2020 03:29 schreef chufi het volgende:
Verleden blijft het verleden .. door met het heden
Goedemorgenquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 07:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Was weer gezellig vannacht zo terug te lezen.
Môggequote:
Auch! Heftig zo’n gitaarverslaving.quote:Op zondag 28 juni 2020 08:08 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Môgge![]()
Ik heb me wel vermaakt vannacht.
[ afbeelding ]
Ik ga mijn nest maar eens in
Truste Tonja.quote:Op zondag 28 juni 2020 08:08 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Môgge![]()
Ik heb me wel vermaakt vannacht.
[ afbeelding ]
Ik ga mijn nest maar eens in
De koelte van vandaag is heerlijk. Alle ramen open en afkoelen maar.quote:Op zondag 28 juni 2020 08:52 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Met die hitte van afgelopen week ergens last van gehad, maar had ik het afgelopen nacht warm.
Dat is het alquote:Op zondag 28 juni 2020 09:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Het mag van mij wel weer klaar zijn met die hitte.
Dat is waar.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het al![]()
En de zomer is pas begonnen
Met 25 graden ben ik ook heel tevreden, prima temperatuur juist in plaats van de schamele 17 die het nu is en die er komende week voorspeld wordt.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoeft van mij ook niet terug te komen. Een graad of 25 vind ik wel genoeg.
Ga je nog wat doen in je vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |