Welnee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef mschol het volgende: [..] en je zet ze neer op een verpeste wereld..
hoef je je toch niet te verantwoordenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:46 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Welnee.
De wereld is mooier en veiliger dan ook
En ben blij met en trots op haar. Fantastisch fijn om dat mee te maken joh
ik deel een andere mening hieroverquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee.
prima tochquote:En ben blij met en trots op haar. Fantastisch fijn om dat mee te maken joh
Goedzo zeg het ze!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee.
En ben blij met en trots op haar. Fantastisch fijn om dat mee te maken joh
Dramaqueenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedzo zeg het ze!
Maak me daar wel een beetje ongerust over, hoe sommige jeugd tegenwoordig denkt, helemaal geīndoctrineerd met hoe slecht de mensheid is.
Oh dat doe ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef je je toch niet te verantwoorden
Ik moet altijd huilen bij All Of My Lovequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Loop ik naar de badkamer om tanden te poetsen. Hoor ik Led Zeppelin aanstaan bij de buurman![]()
![]()
Denk dat iedereen zijn eigen redenen heeft he? Voor lang niet iedereen is het zo dat ze geen kinderen willen omdat kut aarde. Beetje meer inlevingsvermogen zou op zijn plek zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedzo zeg het ze!
Maak me daar wel een beetje ongerust over, hoe sommige jeugd tegenwoordig denkt, helemaal geīndoctrineerd met hoe slecht de mensheid is.
Je bent een uiquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik hoop het, misschien alleen op den foks.
samequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zijn eigen redenen heeft he? Voor lang niet iedereen is het zo dat ze geen kinderen willen omdat kut aarde. Beetje meer inlevingsvermogen zou op zijn plek zijnVoor mij persoonlijk is het omdat ik gewoon geen zin heb in de verantwoordelijkheid.
Amenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zijn eigen redenen heeft he? Voor lang niet iedereen is het zo dat ze geen kinderen willen omdat kut aarde. Beetje meer inlevingsvermogen zou op zijn plek zijnVoor mij persoonlijk is het omdat ik gewoon geen zin heb in de verantwoordelijkheid.
En is toch primaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker mooi nummer, alleen is het All My Love (zonder of)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen bij All Of My Love
Zo'n mooi nummer
Heerlijke muziek verder ja
Okee, kan ik me wel voorstellen die connectiequote:
Ja ok, titels weet ik nooit zo eigenlijk, maar je wist welke ik bedoeldequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker mooi nummer, alleen is het All My Love (zonder of)![]()
![]()
[..]
Okee, kan ik me wel voorstellen die connectie
Precies. Gelukkig hoeven we echt maar weinig omdat anderen dat van ons verwachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
En is toch prima
Wil je ze wel, prima, wil je ze niet, ook prima.
Ik ben wel blij dat ik niet in een tijd leef dat je niet onder trouwen en kinderen krijgen kon uitkomenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig hoeven we echt maar weinig omdat anderen dat van ons verwachten.
Vroeger ging je dan het klooster inquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik niet in een tijd leef dat je niet onder trouwen en kinderen krijgen kon uitkomen
Precies, Mijn favo Led Zep is Since I've Been Loving You. Heerlijk bluesy nummerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, titels weet ik nooit zo eigenlijk, maar je wist welke ik bedoelde![]()
En yes, haha
Gewoon lekker uithuwelijken, heb je ook al dat gedoe met daten niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik niet in een tijd leef dat je niet onder trouwen en kinderen krijgen kon uitkomen
Zou je toch niet misstaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel lekker jaquote:Op zondag 28 juni 2020 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, Mijn favo Led Zep is Since I've Been Loving You. Heerlijk bluesy nummer![]()
kinderen krijgen wordt wel een beetje verwacht vanuit sociale druk: neem/wil je geen kinderen wordt je vaak(echt niet altijd) al scheef aangekeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig hoeven we echt maar weinig omdat anderen dat van ons verwachten.
Of puur anaal doenquote:Op zondag 28 juni 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker uithuwelijken, heb je ook al dat gedoe met daten niet.
En dan roep je gewoon duidelijk dat je ze niet wilt. Klaarquote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kinderen krijgen wordt wel een beetje verwacht vanuit sociale druk: neem/wil je geen kinderen wordt je vaak(echt niet altijd) al scheef aangekeken.
Ben je gek, als je een beetje uit een progressief gezin komt dan boeit dat allemaal echt geen kont, we zijn toch niet allemaal Turkenquote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kinderen krijgen wordt wel een beetje verwacht vanuit sociale druk: neem/wil je geen kinderen wordt je vaak(echt niet altijd) al scheef aangekeken.
Dat heb ik in NL nooit ervaren. In Hongarije wel.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
Oh dat ervaar ik niet echt zo eigenlijk. Wel dat er soms vanuit gegaan wordt dat je ze hebt, maar als ik dan aangeef dat niet te hebben merk ik daar geen afkeuring op ofzo, jij wel?quote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ca 75 procent van mijn collega's in hetzelfde schuitje zitten. Maar goed het is dan ook niets voor niets de sociale werkvoorziening waarvoor ik werk. Daar werken gemiddeld meer kinderloze mensen (om wat voor reden dan ook) dan in de "reguliere sector"quote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
afkeuring niet echt, men vindt het vooral raar/vreemd dat je geen kids wil.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat ervaar ik niet echt zo eigenlijk. Wel dat er soms vanuit gegaan wordt dat je ze hebt, maar als ik dan aangeef dat niet te hebben merk ik daar geen afkeuring op ofzo, jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben zeker geen turk hoor, gewoon oerhollands gezin, hardstikke progressief kom ik uit.. maar ja:quote:Op zondag 28 juni 2020 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gek, als je een beetje uit een progressief gezin komt dan boeit dat allemaal echt geen kont, we zijn toch niet allemaal Turken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, inmiddels heb ik wel aan hun verstand dat het niet gaat gebeuren..
10 posts totaal in 2 dagenquote:Op zondag 28 juni 2020 01:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 27-06-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 174 bitterbal
02 172 crv
03 107 UitStraling
04 104 Dr_Flash
05 089 Budapestenaar
06 080 Whiskers2009
07 064 Lospedrosa
08 051 mschol
09 050 IJsdraakje
10 045 LTVDK
11 044 Bos81
12 043 liesje1979
13 041 Karzai
13 041 CherryLips
15 028 FranticDJ
16 015 Molo
17 013 Hallojo
17 013 Senn88
19 011 DerRabbit
20 010 kwiwi
21 007 engine
22 006 BrandX
23 005 Modus
23 005 gianni61
25 004 Gruj0
26 001 Koen66
26 001 van_Lamehuizen
klik hier voor meer stats
Geen last van gehadquote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
Je hebt je leven terugquote:
quote:
wacht, je hebt standby dienst maar je weet niet hoe je e.e.a op kan lossen?quote:Op zondag 28 juni 2020 02:02 schreef Dr_Flash het volgende:
jahoorrrrr Prio1
En ik weet NIETS van linux. #FML
quote:Op zondag 28 juni 2020 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
afkeuring niet echt, men vindt het vooral raar/vreemd dat je geen kids wil.Dat je geen kinderen wilt is heel normaal en een vrije keuze. Mijn broertje wil ze ook niet en geef hem ook groot gelijk (en lijkt me ook beter van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Alleen de denkwijze dat de wereld alleen maar kapot word gemaakt door de mensheid en dat we elkaar moeten uitroeien, mensen met kinderen zijn grote veroorzakers enz. Die denkwijze heb ik wat minder mee.Vakman pur sang
De mensheid maakt zichzelf kapot en sleept de nodige natuur mee in z’n val. Maar de wereld overleeft wel.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je geen kinderen wilt is heel normaal en een vrije keuze. Mijn broertje wil ze ook niet en geef hem ook groot gelijk (en lijkt me ook beter van niet)
Alleen de denkwijze dat de wereld alleen maar kapot word gemaakt door de mensheid en dat we elkaar moeten uitroeien, mensen met kinderen zijn grote veroorzakers enz. Die denkwijze heb ik wat minder mee.
🙈quote:Op zondag 28 juni 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De mensheid maakt zichzelf kapot en sleept de nodige natuur mee in z’n val. Maar de wereld overleeft wel.
Ja hoiquote:Op zondag 28 juni 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn een roofzuchtig apenvolk dat alles leegplundert en verwoest, Los.
Hoofdwond. Thuiszorg heeft de ambulance gebeld. Maar het was niet nodig om haar mee naar het ziekenhuis te nemen. Mijn vader gaat nu even bij haar langsquote:
Beterschap aan je oma iig.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofdwond. Thuiszorg heeft de ambulance gebeld. Maar het was niet nodig om haar mee naar het ziekenhuis te nemen. Mijn vader gaat nu even bij haar langs
Mmm klinkt alsof ze geluk heeft gehad.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofdwond. Thuiszorg heeft de ambulance gebeld. Maar het was niet nodig om haar mee naar het ziekenhuis te nemen. Mijn vader gaat nu even bij haar langs
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Ze valt steeds vaker en tot nu toe hield ze daar weinig aan over. We hebben haar al de bijnaam Rubberen Robbie gegeven. Maar dit gaat een keer fout.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmm klinkt alsof ze geluk heeft gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijlpaal 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenvaller 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Tja, ze is 100. Ik gun haar al een poosje dat ze zachtjes inslaapt in plaats van deze ellende.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
[..]ouwetjes die vallen
fingers crossed dat het meevalt
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofdwond. Thuiszorg heeft de ambulance gebeld. Maar het was niet nodig om haar mee naar het ziekenhuis te nemen. Mijn vader gaat nu even bij haar langs![]()
Sterkte iig"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 09:28 schreef crv het volgende:
mijlpaal 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijlpaal 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenvaller 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krankenhauswifi is krank?![]()
Shit is ze al zoverquote:Op zondag 28 juni 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, ze is 100. Ik gun haar al een poosje dat ze zachtjes inslaapt in plaats van deze ellende.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Jawohlquote:
Aftakeling is geen pretje.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, ze is 100. Ik gun haar al een poosje dat ze zachtjes inslaapt in plaats van deze ellende.![]()
Ik ook, hopenlijk is de Doc er snel, kan ik naar de kroeg bovenquote:Op zondag 28 juni 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Schoffie schoffie schoffie, drie kikkers op een rij en ik heb zin in koffie.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Zacht uitgedrukt, geestelijk lijkt het me de hellquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ook voor jullie als familie is het akelig, sterkte maatquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Gisteren zat ik me ook weer te irriteren bij mijn ouders, echt de meest simpele dingen die ze niet meer zelf kunnen en een opgave worden voor ze en dan zit ik zelf te denken joh schiet toch een eind op ik heb een druk leventje en hier geen zin in en geen tijd voor, nu voel ik me schuldig en een egoīst.quote:![]()
Mja, dat herken ik wel. Ik heb steeds minder zin om bij oma op visite te gaan, waar ik me ook schuldig over voel.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren zat ik me ook weer te irriteren bij mijn ouders, echt de meest simpele dingen die ze niet meer zelf kunnen en een opgave worden voor ze en dan zit ik zelf te denken joh schiet toch een eind op ik heb een druk leventje en hier geen zin in en geen tijd voor, nu voel ik me schuldig en een egoīst.![]()
Ga, later heb je er spijt vanquote:Op zondag 28 juni 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat herken ik wel. Ik heb steeds minder zin om bij oma op visite te gaan, waar ik me ook schuldig over voel.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zondag 28 juni 2020 09:28 schreef crv het volgende:
mijlpaal 1
dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks
![]()
![]()
quote:mogguh
Goed idee, ga me ff aankleden en naar het dakterrasquote:
nee dan krijg ik toch buikpijn...quote:Op zondag 28 juni 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt he, sla nu eens een dagje over, doe het voor mij.![]()
You‘r nextquote:Op zondag 28 juni 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt he, sla nu eens een dagje over, doe het voor mij.![]()
ah joh uitstraling, wedoen het allemaal. niks om je voor te schamenquote:Op zondag 28 juni 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet over uit als erudiete heer![]()
![]()
Toevallig wel, ik droomde vannacht dat ik naast een collega stond terwijl ik door trok na een goeie drol leggen en de wc toen overstroomde terwijl we er samen naar keken hoe dit ranzige tafereel zich afspeelde![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah joh uitstraling, wedoen het allemaal. niks om je voor te schamen![]()
Merk je al iets van de champix?![]()
Nooitquote:Op zondag 28 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
slapen jullie ook wel eens op een dubbel gevouwen oor?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb geen flaporen.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
slapen jullie ook wel eens op een dubbel gevouwen oor?![]()
Vast wel, nooit op gelet eigenlijk.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
slapen jullie ook wel eens op een dubbel gevouwen oor?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 10:29 schreef Molo het volgende:
Toevallig wel, ik droomde vannacht dat ik naast een collega stond terwijl ik door trok na een goeie drol leggen en de wc toen overstroomde terwijl we er samen naar keken hoe dit ranzige tafereel zich afspeelde![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus ze zijn te groot?
het voelt echt super naar![]()
Zeg ik niet, want kan zeker.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dus flaporen vind je niet stevig?
Maar de mijne zijn klein en stevig, die kunnen niet eens dubbel knakken,wat staan in mijn slaap
Ik vouw ze wel eens samen als ze verstopt zittenquote:Op zondag 28 juni 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus ze zijn te groot?
het voelt echt super naar
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
wat?quote:Op zondag 28 juni 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vouw ze wel eens samen als ze verstopt zitten![]()
Aftakeling begint afaik al boven de 25,ga je meer cellen afbreken dan aanmakenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja soms als ze echt verstopt zitten hoor ik praktisch niks meer als ik op 1 kant lig, als ik dan mijn oor dubbel vouw (naar binnen vouwen) terwijl ik op mijn kussen lig hoor ik wat meerquote:
_____
Misschien beschermt zo slapen je wel tegen dit
En hagelslagmijten in je lichaamsopeningen
oh zo verstopt... Dacht dat je bedoelde dat de oor letterlijk verstopt wasquote:Op zondag 28 juni 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja soms als ze echt verstopt zitten hoor ik praktisch niks meer als ik op 1 kant lig, als ik dan mijn oor dubbel vouw (naar binnen vouwen) terwijl ik op mijn kussen lig hoor ik wat meer![]()
Smaakt vast naar kipquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
k wil hier niet op klikkenquote:Op zondag 28 juni 2020 10:36 schreef Molo het volgende:
En hagelslagmijten in je lichaamsopeningen![]()
![]()
Pest dat meisje eens niet zo, je weet dat ze te nieuwsgierig is om hier niet op te klikken.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:36 schreef Molo het volgende:
En hagelslagmijten in je lichaamsopeningenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nee ze blijven gewoon aan mijn hoofd zittenquote:Op zondag 28 juni 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo verstopt... Dacht dat je bedoelde dat de oor letterlijk verstopt was
_____
k heb gekliktquote:Op zondag 28 juni 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pest dat meisje eens niet zo, je weet dat ze te nieuwsgierig is om hier niet op te klikken.![]()
![]()
Had ook niet anders verwachtquote:
_____
Maakt niet uit jo, je hebt toch al een bepaalde uitstralingquote:Op zondag 28 juni 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet over uit als erudiete heer![]()
Enige dat ik niet heb kunnen vinden op de Kantonese markt is mensenvlees maar ik denk dat ik niet hard genoeg gezocht heb.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is China zie ik, staat geheid op het menu daar![]()
smaakt ook naar kip zeggen zequote:Op zondag 28 juni 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige dat ik niet heb kunnen vinden op de Kantonese markt is mensenvlees maar ik denk dat ik niet hard genoeg gezocht heb.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
misschien slapen olifanten daarom voornamelijk staandde logica van een bitterbal
Ik vermoed dat dat het enige is dat ze niet eten daarquote:Op zondag 28 juni 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige dat ik niet heb kunnen vinden op de Kantonese markt is mensenvlees maar ik denk dat ik niet hard genoeg gezocht heb.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Staat een stevig windje hier op de 8e
Oké Jumbobal.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja veel oor en dun natuurlijk dus vouw je makkelijk dubbel![]()
Ik had bitterballen gekocht voor gisteren
Ben benieuwd of we ze vanavond wél opeten. Feestje deel twee
Lekker doorluchtenquote:Op zondag 28 juni 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. En de buren hebben een raam dat steeds met een knal open en dicht klapt.
de politie heeft gisteren avond stoepkrijt in beslag genomen van mense die hartjes bij het malieveld waren krijten
![]()
![]()
Panootje
Horizon en voorgrond is Basel/Baselland (CH)
Horizom midden is Elzass en rechts id Deutschland
Goed zo, gewoon rubber kogels in de nek en wapenstokken op de knieën bij zulk tuigquote:Op zondag 28 juni 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
de politie heeft gisteren avond stoepkrijt in beslag genomen van mense die hartjes bij het malieveld waren krijten
_____
quote:Op zondag 28 juni 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Dat kan niet waar zijn?
![]()
quote:
Kaffee und kuchen al op?quote:Op zondag 28 juni 2020 10:49 schreef crv het volgende:
Panootje
Horizon en voorgrond is Basel/Baselland (CH)
Horizom midden is Elzass en rechts id Deutschland
[ afbeelding ]![]()
En terecht, mag hopen dat ze ook zodanig op de vingers „getikt“ zijn dat ze voorlopig niet kunnen krijtenquote:Op zondag 28 juni 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Ik zie het al voor me. “Laat je krijtje vallen en doe je handen omhoog. Geen onverwachte bewegingen of ik schiet.”quote:Op zondag 28 juni 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel
https://www.regio15.nl/ni(...)tg0pimX3ae9WIjmOTO3U![]()
![]()
schattigquote:![]()
Het duurt blijkbaar iets van 3 tot 4 jaar voor olifantje om zijn slurf volledig te leren gebruiken![]()
_____
Die had ik al lang gezienquote:Op zondag 28 juni 2020 10:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel pliesiedamebilletjes op de foto @:UitStraling
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dicteer;quote:Op zondag 28 juni 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Vriendin van mij heeft haar foto op Whatsapp veranderd.
![]()
"Tering wat een lekkere foto meid, over een uurtje is het zaadzaakje wel weer aangevuld, koffie?"![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dicteer;
"Tering wat een lekkere foto meid, over een uurtje is het zaadzaakje wel weer aangevuld, koffie?"![]()
![]()
*geblokkeerd, je kunt deze persoon geen berichten meer versturen*quote:Op zondag 28 juni 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dicteer;
"Tering wat een lekkere foto meid, over een uurtje is het zaadzaakje wel weer aangevuld, koffie?"Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dicteer;
Ik ben friendzoned dus dat zou niet in goede aarde vallen. Maar ik heb wel gezegd dat het een leuke foto is
![]()
![]()
Zaad en flaporen zijn trending vanmorgen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Zie dat US het nog steeds over zaad heeft dus ik heb niks gemist zo te zien![]()
Daar is wijn voor uitgevondenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben friendzoned dus dat zou niet in goede aarde vallen. Maar ik heb wel gezegd dat het een leuke foto is
![]()
![]()
Is ze saai dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze drinkt vooral thee en bitter lemon![]()
Er is ook rohypnol voor een grotere slagingskansquote:
_____
Beetje apart wel om zo naar een foto van een vriendin te kijkenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik geloof alleen tips die door jou endorsed worden.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
jullie geven buda echt waardeloze tips jongens![]()
Waarom? Ik heb vroeger een zware crush op haar gehad en vind haar nog steeds leuk.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje apart wel om zo naar een foto van een vriendin te kijken![]()
Gelukkig want je stevent met deze tips zo af op een block en eventuele aangiftequote:Op zondag 28 juni 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof alleen tips die door jou endorsed worden.![]()
Mijn moeder zegt wel eens "dat is me toch ook een degelijke hč"quote:Op zondag 28 juni 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Degelijk en rustig. Beetje zoals ik
Meestal met zo'ngezicht erbij.
![]()
Beetje geilen op een profielfoto is toch sneu manquote:Op zondag 28 juni 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb vroeger een zware crush op haar gehad en vind haar nog steeds leuk.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ben ooit ergens geweigerd met vriendinnen omdat het een degelijke tent was zeiden zequote:Op zondag 28 juni 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt wel eens "dat is me toch ook een degelijke hč"
Meestal met zo'ngezicht erbij.
Ja want iemand op de koffie vragen is strafbaarquote:Op zondag 28 juni 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig want je stevent met deze tips zo af op een block en eventuele aangifte![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ooit ergens geweigerd met vriendinnen omdat het een degelijke tent was zeiden ze![]()
![]()
nee de tip van ltvdkquote:Op zondag 28 juni 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want iemand op de koffie vragen is strafbaar![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje geilen op een profielfoto is toch sneu man![]()
![]()
hoe doe je dat?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ooit ergens geweigerd met vriendinnen omdat het een degelijke tent was zeiden ze![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bier na wijn geeft venijnquote:
Seks na rohypnol en je hebt allen veel lolOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Niet zo degelijkquote:Op zondag 28 juni 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar nog eens een dinnetje gehad die in een doodskist sliep, ook bijzonder, vreemd volk.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goed, mijn kind wordt onhandelbaar want hangry...![]()
Ik ga eens mijn moedertaken vervullenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
in mijn vriendengroep vroeger heeft een jongen mijn nichtje gedrogeerd. Weet niet wat het was maar denk dat sex een onmogelijke taak zou worden gezien haar absurde gedrag![]()
![]()
Ja tikkeltje drastisch misschien, maar jij houdt toch altijd zo van drastische oplossingenquote:
_____
Is dat zo slaapverwekkend dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De twinkeling in mijn ogen is een soort natuurlijke rohypnolOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Eeeeuhm wat?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
in mijn vriendengroep vroeger heeft een jongen mijn nichtje gedrogeerd. Weet niet wat het was maar denk dat sex een onmogelijke taak zou worden gezien haar absurde gedrag![]()
“Sliep”, ok smeerlapquote:Op zondag 28 juni 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar nog eens een dinnetje gehad die in een doodskist sliep, ook bijzonder, vreemd volk.![]()
![]()
Zo dat was weer even lekker uitwaaien boven![]()
Misschien ga ik vanmiddag nog weer even
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 28-06-2020 11:27:29 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
ja bizar. hij heeft het gedaan tijdens uitgaan en probeerde er toen alles op te zetten om haar wel even naar huis te brengen. Nou ja niet gelukt natuurlijk maar was een flink avontuur met haar door de stadquote:![]()
![]()
Raar vaag verhaal weer dit.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar. hij heeft het gedaan tijdens uitgaan en probeerde er toen alles op te zetten om haar wel even naar huis te brengen. Nou ja niet gelukt natuurlijk maar was een flink avontuur met haar door de stad![]()
schijnt best vaak te gebeuren dit. Maar die jongen was ook niet goed. iser na ook uit de groep geschopt :pquote:![]()
Ha gatvers.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Necrophilia![]()
"mummies ontwikkelen"quote:Op zondag 28 juni 2020 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/NecrophiliaOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja maar iemand die zo ziek is blijft dat proberen lijkt me.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schijnt best vaak te gebeuren dit. Maar die jongen was ook niet goed. iser na ook uit de groep geschopt :p![]()
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar iemand die zo ziek is blijft dat proberen lijkt me.Ik weet niet hoe het met hem is afgelopen
![]()
Maar ook geen idee wat het was want ze ging als een idioot door de stad heen dus denk dat het hem sowieso al niet was gelukt![]()
![]()
![]()
Godver. Heel mijn nacht naar de klote. Wel bijna een volledige vrije dag verdiend.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
moest je werken?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Heel mijn nacht naar de klote. Wel bijna een volledige vrije dag verdiend.![]()
Jezus, doe normaal joh, met dat betweterige gezeik van je.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje geilen op een profielfoto is toch sneu man![]()
"written records suggest the practice was present within Ancient Egypt. Herodotus writes in The Histories that, to discourage intercourse with a corpse, ancient Egyptians left deceased beautiful women to decay for "three or four days" before giving them to the embalmers"![]()
werd om kwart voor 1 mijn bed uit gebeld. Kon er uiteindelijk pas om 4 uur in. Zonder dat het opgelost wasquote:Dat is nu net pas gebeurd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Prima tochquote:Op zondag 28 juni 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Heel mijn nacht naar de klote. Wel bijna een volledige vrije dag verdiend.![]()
Anders had je enkel in je nest liggen ruften
ieuwquote:Op zondag 28 juni 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
"written records suggest the practice was present within Ancient Egypt. Herodotus writes in The Histories that, to discourage intercourse with a corpse, ancient Egyptians left deceased beautiful women to decay for "three or four days" before giving them to the embalmers"![]()
oh wow. Wie heeft er dan op dat moment hulp nodig?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werd om kwart voor 1 mijn bed uit gebeld. Kon er uiteindelijk pas om 4 uur in. Zonder dat het opgelost wasDat is nu net pas gebeurd.
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, doe normaal joh, met dat betweterige gezeik van je.![]()
![]()
Mja.quote:![]()
Lees ook net dat een egyptische zangeres tot 3 jaar cel is veroordeeld voor een tik tok filmpje![]()
Met zon geschiedenis dan zo eindigen als land![]()
![]()
Zorgsector. Mensen die 24 uur per dag hun werk moeten kunnen doen. Die nou bijvoorbeeld acuut suīcidale jongeren niet konden helpen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
oh wow. Wie heeft er dan op dat moment hulp nodig?
Ik word niet voor spellingscontrole mijn bed uit gebeld (gelukkig).Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hechtingen?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, was een behoorlijk bloedbad bij oma![]()
Toch ernstiger als gedacht?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, was een behoorlijk bloedbad bij oma
Hoofdwonden bloeden flink.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
oh das wel zeer belangrijk ja. Maar goed dat je het hebt gemaaktquote:Op zondag 28 juni 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorgsector. Mensen die 24 uur per dag hun werk moeten kunnen doen. Die nou bijvoorbeeld acuut suīcidale jongeren niet konden helpen.
Ik word niet voor spellingscontrole mijn bed uit gebeld (gelukkig).![]()
![]()
Wat is er met je oma?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, doe normaal joh, met dat betweterige gezeik van je.Als jij dit zélf een normale reactie op een foto van 'een vriendin' vindt dan mag je wmb zelf eens lekker normaal gaan doenquote:Op zondag 28 juni 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Vriendin van mij heeft haar foto op Whatsapp veranderd.
![]()
Ik vind dat niet normaal en teringsneu iig
En jij zou het haar ook niet recht in haar smoel durven zeggen omdat je dat stiekem zelf ook wel weet dat het niet kanOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vind dat je wat heftig reageert maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die oordeeltjes altijd vanuit haar eigen verhevenheid. Lazer toch op.![]()
Dat vond ik destijds al toen ik er een tijdje woonde, kon het huidige Egypte niet makkelijk in mijn hoofd combineren met de historie.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja.![]()
Lees ook net dat een egyptische zangeres tot 3 jaar cel is veroordeeld voor een tik tok filmpje![]()
Met zon geschiedenis dan zo eindigen als land![]()
Rustig Budaquote:Op zondag 28 juni 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die oordeeltjes altijd vanuit haar eigen verhevenheid. Lazer toch op.![]()
![]()
Met haar hoofd op de vensterbank gevallen. Het is niet helemaal duidelijk of het vannacht is gebeurd of vanmorgen. Maar het ging verder wel redelijk met haar nu.quote:![]()
![]()
Blij dat het achter de rug is jaquote:Op zondag 28 juni 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel zeer belangrijk ja. Maar goed dat je het hebt gemaakt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
ja echt sneu wel want land heeft veel te bieden denk ikquote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds al toen ik er een tijdje woonde, kon het huidige Egypte niet makkelijk in mijn hoofd combineren met de historie.![]()
Oh wat zieligquote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met haar hoofd op de vensterbank gevallen. Het is niet helemaal duidelijk of het vannacht is gebeurd of vanmorgen. Maar het ging verder wel redelijk met haar nu.Hoop dat ze niet teveel pijn heeft?
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Als jij dit zélf een normale reactie op een foto van 'een vriendin' vindt dan mag je wmb zelf eens lekker normaal gaan doen
En jij zou het haar ook niet recht in haar smoel durven zeggen omdat je dat stiekem zelf ook wel weet dat het niet kanquote:Op zondag 28 juni 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die oordeeltjes altijd vanuit haar eigen verhevenheid. Lazer toch op.happy sunday
En ik zeg dat ik geen behoefte heb aan jouw morele geleuter. Ga maar moederen over je kind maar niet over mij.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Als jij dit zélf een normale reactie op een foto van 'een vriendin' vindt dan mag je wmb zelf eens lekker normaal gaan doen
En jij zou het haar ook niet recht in haar smoel durven zeggen omdat je dat stiekem zelf ook wel weet dat het niet kan![]()
Ook wel een paar prachtige lieve mensen ontmoet daarquote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt sneu wel want land heeft veel te bieden denk ik![]()
die heb je overalquote:Op zondag 28 juni 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel een paar prachtige lieve mensen ontmoet daar![]()
![]()
Nee je zei dat ik normaal moest doen. Blijkbaar hebben we nogal een andere normaalquote:Op zondag 28 juni 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik geen behoefte heb aan jouw morele geleuter. Ga maar moederen over je kind maar niet over mij.
Weet niet waarom je meteen zo boos moet doen, of eigenlijk wel, zegt iig genoeg over jou
Fijne zondag hč
![]()
![]()
![]()
![]()
GODGODGLOEIENDEGOFFEREDOMMESEKLOTEYOGHURT![]()
![]()
![]()
Waarom spuit die zooi altijd de verkeerde kant op als je dat aludekseltje eraf trekt
Yoghurt problems?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:38 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom spuit die zooi altijd de verkeerde kant op als je dat aludekseltje eraf trekt![]()
Liesje is best aardig inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Omdat je dat met beleid moet doenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:38 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom spuit die zooi altijd de verkeerde kant op als je dat aludekseltje eraf trekt
_____
Ik denk nu aan Barbiequote:Op zondag 28 juni 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
maar ik scheld en vloek ook makkelijk dus dat versterkt het dan ook denk ik :pZo klink je niet toch?
![]()
oh nee das gewoon echt haags. nee verre vanquote:Op zondag 28 juni 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk nu aan BarbieZo klink je niet toch?
![]()
![]()
Ja zo‘n klotepotje waar de druk aan de binnenkant blijkbaar hoger is dan nu buiten. Als je het dekseltje eraf trekt spuit er gelijk wat uit op mijn „schone“ shirtquote:
+1quote:Op zondag 28 juni 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
maar ik scheld en vloek ook makkelijk dus dat versterkt het dan ook denk ik :p![]()
Jij ook hč?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee je zei dat ik normaal moest doen. Blijkbaar hebben we nogal een andere normaal
Weet niet waarom je meteen zo boos moet doen, of eigenlijk wel, zegt iig genoeg over jou
Fijne zondag hč![]()
![]()
Dat deed ik maar het drukverschil was blijkbaar dermate hoog.....quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Had je het door een zuster moeten laten openmakenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:41 schreef crv het volgende:
[..]
Dat deed ik maar het drukverschil was blijkbaar dermate hoog.....
_____
Nou ...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik kan die dingen ook nooit normaal openmaken.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:41 schreef crv het volgende:
[..]
Dat deed ik maar het drukverschil was blijkbaar dermate hoog.....![]()
![]()
LTVDK weet, en dan aanbieden het even schoon te maken.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je het door een zuster moeten laten openmaken![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je het door een zuster moeten laten openmaken
Volgens mij doen ze die dingen bewust met overdruk vullen. Het is een komplotquote:Op zondag 28 juni 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan die dingen ook nooit normaal openmaken.
Jouw yoghurtspuit is kapot?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn jullie allemaal onhandig, ik heb nog nooit spuitende yoghurt gehad
Nou daar denkt die Keniaanse ambassadeursdochter heel anders over!quote:Op zondag 28 juni 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn jullie allemaal onhandig, ik heb nog nooit spuitende yoghurt gehadSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Die sprak ik laatstquote:Op zondag 28 juni 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar denkt die Keniaanse ambassadeursdochter heel anders over!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LTVDK weet, en dan aanbieden het even schoon te maken.vlak voor het douchen ‚s ochtends
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties Forumhop: Hop naar: