Welnee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef mschol het volgende: [..] en je zet ze neer op een verpeste wereld..
hoef je je toch niet te verantwoordenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:46 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Welnee.
De wereld is mooier en veiliger dan ook
En ben blij met en trots op haar. Fantastisch fijn om dat mee te maken joh
ik deel een andere mening hieroverquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee.
prima tochquote:En ben blij met en trots op haar. Fantastisch fijn om dat mee te maken joh
Goedzo zeg het ze!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee.
En ben blij met en trots op haar. Fantastisch fijn om dat mee te maken joh
Dramaqueenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedzo zeg het ze!
Maak me daar wel een beetje ongerust over, hoe sommige jeugd tegenwoordig denkt, helemaal geïndoctrineerd met hoe slecht de mensheid is.
Oh dat doe ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef je je toch niet te verantwoorden
Ik moet altijd huilen bij All Of My Lovequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Loop ik naar de badkamer om tanden te poetsen. Hoor ik Led Zeppelin aanstaan bij de buurman![]()
![]()
Denk dat iedereen zijn eigen redenen heeft he? Voor lang niet iedereen is het zo dat ze geen kinderen willen omdat kut aarde. Beetje meer inlevingsvermogen zou op zijn plek zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedzo zeg het ze!
Maak me daar wel een beetje ongerust over, hoe sommige jeugd tegenwoordig denkt, helemaal geïndoctrineerd met hoe slecht de mensheid is.
Je bent een uiquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik hoop het, misschien alleen op den foks.
samequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zijn eigen redenen heeft he? Voor lang niet iedereen is het zo dat ze geen kinderen willen omdat kut aarde. Beetje meer inlevingsvermogen zou op zijn plek zijnVoor mij persoonlijk is het omdat ik gewoon geen zin heb in de verantwoordelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |