Zal het eens voorstellenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet veel makkelijker om gewoon heel dat been er af te hakken en een compleet bionisch been er aan te zetten?
hadie dat ook bij been 1 moeten doen, een terminator in progress.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet veel makkelijker om gewoon heel dat been er af te hakken en een compleet bionisch been er aan te zetten?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitgelepelde heup? Beenmerg?
Sterkte en beterschap
Iron manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hadie dat ook bij been 1 moeten doen, een terminator in progress.
@:bitterbal regelt wel wat voor z'n hoofd
Ja spanning dat wel natuurlijk, ruzies, goedmaken, reuring dit dat..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende: [..] Iedereen als hij verstandig is, wat is er mis met elkaar uitdagen en scherp houden en elkaar opvreten, anders kun je net zo goed met een zak chips trouwen of een Labrador aanschaffen.
Uitzetten danquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerentyfus bluetooth
Nou ik heb ze er uit gehaald hoor, 3 topics is inderdaad wel echt enorm lang.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, die uien kunnen nu wel weg onderhand
alles zonder draadjesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerentyfus bluetooth
Ik ken mensen die niet zo van reuring houden..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja spanning dat wel natuurlijk, ruzies, goedmaken, reuring dit dat..
Maar dacht dat Je na 7 maanden sowieso naar de volgende ging.
Opladen ?quote:
Checkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet zo van reuring houden..
Wat? Erger je je per definitie aan me ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik heb ze er uit gehaald hoor, 3 topics is inderdaad wel echt enorm lang.
Johnniequote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet zo van reuring houden..
Wel als je je buurman vastbindt met die draadquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar noice cancelling bedraad bestaat ook ?
vast wel, geen verstand van..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar noice cancelling bedraad bestaat ook ?
je bedoeld ophangen aan draad?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel als je je buurman vastbindt met die draad
Schop hem ff het huis uitquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
batt is vol. er stoort gewoon iets gigantisch
Nope en ik erger me ook nooit aan plaatjes in de OP.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Erger je je per definitie aan me ofzo?
Doelde ik niet direct opquote:
Je stoorzenderquote:
Wowquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt reuring en je hebt gewoon altijd drama
Sommige plaatjes wel hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope en ik erger me ook nooit aan plaatjes in de OP.
oh ja wel probleem opgelost?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat is erg definitief
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt reuring en je hebt gewoon altijd drama
dacht dus vanochtend super vet gifje voor jou te zien. Je zag wat uit het water komen en een jongentje speelde daarmee. Dus dacht een gigantische octupussyquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige plaatjes wel hoor.
Avond.
geen stopcontact?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:04 schreef crv het volgende:
Godver, ik had toch mijn powerbank mee moeten nemen
Stroom op in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:04 schreef crv het volgende:
Godver, ik had toch mijn powerbank mee moeten nemen
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dus vanochtend super vet gifje voor jou te zien. Je zag wat uit het water komen en een jongentje speelde daarmee. Dus dacht een gigantische octupussyDus wilde de link al copy and pasten voor jou maar het was een rog
Drakinnetjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige plaatjes wel hoor.
Avond.
watquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dus vanochtend super vet gifje voor jou te zien. Je zag wat uit het water komen en een jongentje speelde daarmee. Dus dacht een gigantische octupussyDus wilde de link al copy and pasten voor jou maar het was een rog
Ja maar daar ligt mijn ventilator te ladenquote:
ja roggen zijn idd vet ja. Deze was ook super nieuwsgierig naar dat jongetje. Als ik em nog een keer zie zal ik hem plaatsenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roggen zijn ook cool, alleen net wat minder cool.
dus je had beter een stekkerdoos mee moeten nemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar daar ligt mijn ventilator te laden
Ik heb maar 1 stopcontact in de buurt beschikbaarquote:
Ik mis ze vaak, maar soms...quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
Drakinnetje![]()
Ik zie die plaatjes in de OP nooit
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja roggen zijn idd vet ja. Deze was ook super nieuwsgierig naar dat jongetje. Als ik em nog een keer zie zal ik hem plaatsen
Ik heb al een verlengsnoer meegenomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus je had beter een stekkerdoos mee moeten nemen?
Klinkt cutequote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon de beademing van de buurman er even uittrekken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stopcontact in de buurt beschikbaar
Daarom heb ik een oplader met vier usb-poorten. Duurt allemaal wel wat langer, maar het kan in ieder geval tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb al een verlengsnoer meegenomen.![]()
Want die stopcontacten zijn altijd te ver weg
Powerbank was op zich voldoende erbij geweest voor telefoon, oortje, koptelefoon en ventilatortje
Rog is wel lekker op zichquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roggen zijn ook cool, alleen net wat minder cool.
Ik denk niet dat ik het ooit ga proeven.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de beademing van de buurman er even uittrekken.
Powerbank is ook ideaal, mijn klein heeft 2 uitgangen, mijn grote 4quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik een oplader met vier usb-poorten. Duurt allemaal wel wat langer, maar het kan in ieder geval tegelijkertijd.
Vroeg naar bed dusquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Levering Fitbit staat vooralsnog gepland tussen 7:30en 22:00 uur morgen.
Ik vond het wel smaken maar niet zodanig dat ik het nog eens zou bestellenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens rog gehad. Was er niet kapot van.
Oooh ja, die zijn idd handig.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Powerbank is ook ideaal, mijn klein heeft 2 uitgangen, mijn grote 4
Maar vanmiddag was mijn stekker deels losgegaan dus opladen mislukt en ik had het niet gezien want lag te dutten
Ventilator voor een open raam zetten?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de ventilator gewoon uit zettenvgs mij ben ik alleen maar de koele lucht buiten aan het houden nu
Ding gewoon omdraaien?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de ventilator gewoon uit zettenvgs mij ben ik alleen maar de koele lucht buiten aan het houden nu
Ventilator naar buiten laten blazen zodat de warme lucht naar buiten gaatquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en dan dat ie naar binnen blaast, dat is misschien nog handiger iddquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ventilator voor een open raam zetten?
ja dat doe ik nu maar dat heeft dus geen lor zin.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Ventilator naar buiten laten blazen zodat de warme lucht naar buiten gaat
Nee. Koele lucht naar binnen blazen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Ventilator naar buiten laten blazen zodat de warme lucht naar buiten gaat
Nee naar buiten en een ander raam er tegenover ook openzettenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan dat ie naar binnen blaast, dat is misschien nog handiger idd
Staat je verwarming nog aan ?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doe ik nu maar dat heeft dus geen lor zin.
Juistquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan dat ie naar binnen blaast, dat is misschien nog handiger idd
Moet maar kunnen. Hier kan dat nietquote:
Heeft enkel zin als de ventilator buiten staat en meestal is de lucht bij een gevel ook warmquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Koele lucht naar binnen blazen.
Koelbox ombouwen tot aircoquote:
Het werkt hier prima. Fan staat binnen trouwens. Vlak voor de openslaande deuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:20 schreef crv het volgende:
[..]
Heeft enkel zin als de ventilator buiten staat en meestal is de lucht bij een gevel ook warm
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dat gaat een stuk beter zo te zien iddquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Koele lucht naar binnen blazen.
Ook geen ventilatieroosters ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet maar kunnen. Hier kan dat niet
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat een stuk beter zo te zien idd
Nopequote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook geen ventilatieroosters ofzo?
Ik ben in ieder geval enorm blij met mijn voorraam en achterdeur wat lekker tegen elkaar open kan, topfeature.
Ik heb vorig jaar maar airco in woonkamer en slaapkamer laten instalerenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook geen ventilatieroosters ofzo?
Ik ben in ieder geval enorm blij met mijn voorraam en achterdeur wat lekker tegen elkaar open kan, topfeature.
Nee hier ook niet. Gluurburen en zo. Niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet maar kunnen. Hier kan dat niet
Jaquote:
Hier kán het gewoon niet. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier ook niet. Gluurburen en zo. Niet zo'n zin in.
Das wel K danquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier ook niet. Gluurburen en zo. Niet zo'n zin in.
De koelte is prettig, maar mijn ogen trekken dat echt niet na het laseren, die droge lucht.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar maar airco in woonkamer en slaapkamer laten instaleren
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beterquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik weet wel een bloemenwinkeltje hier niet ver weg. Maandag maar eens kijken of die lavendelplantjes heeft
Ik zit te wachten tot Joop klaar is met z'n spelletje.quote:
Zeker! Ik vind het vooral grappig hoe het als een golfje door het topic gaat.quote:
Hij heeft nog tot 21:30 uur..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot Joop klaar is met z'n spelletje.
Ja geinig, denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dan heb je gewoon een plantje op het balkon.
Ja naja we zijn pas echt klaar als Fles zijn stokroos eens laat staan tot ue bloeit. Maar kleine stapjes zijn ook stapjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Ik vind het vooral grappig hoe het als een golfje door het topic gaat.
Och, die eerste vijf minuten missen overleef ik wel, ik volg NASCAR eigenlijk toch niet.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja we zijn pas echt klaar als Fles zijn stokroos eens laat staan tot ue bloeit. Maar kleine stapjes zijn ook stapjes.
Babysteps!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja we zijn pas echt klaar als Fles zijn stokroos eens laat staan tot ue bloeit. Maar kleine stapjes zijn ook stapjes.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, die eerste vijf minuten missen overleef ik wel, ik volg NASCAR eigenlijk toch niet.
Oh, en z'n potje is net klaar ook.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geinig, denk ik![]()
Misschien neem ik er dan wel zoeentje die zo over de railing hangt weet je wel.
Die dingen zijn tof joh, hier in de buurt springen ze allemaal open nu.quote:
Komende weekenden worden wel druk. F1, F2 én F3quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, die eerste vijf minuten missen overleef ik wel, ik volg NASCAR eigenlijk toch niet.
Oh, en z'n potje is net klaar ook.
Misschien heeft die lavendelverkoopboor ze wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Je hebt allerlei balkon hang bakjes bij de Action maar seizoen is wel een beetje over dus weet niet of ze die nog hebben.
Prima. Het is onkruid en ik hoef het niet in mijn tuin.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die dingen zijn tof joh, hier in de buurt springen ze allemaal open nu.
Start delayed.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wacht, het is op het racingkanaal en dat hebben we niet.
Eh, F1 is zat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komende weekenden worden wel druk. F1, F2 én F3
Dat heeft 'ie net gevonden inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Start delayed.
Is op Ziggo Racing ja.
Maar zijn vast ook streams van.
Ik heb laatst 3 euro ofzo betaald voor dat onkruid.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima. Het is onkruid en ik hoef het niet in mijn tuin.
Andere races zijn vaak leuker. Maar F1 gaat wel vķķr jaquote:
Ik hou vooral van de soap.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Andere races zijn vaak leuker. Maar F1 gaat wel vķķr ja
Moet ik zaad van de stokrozen hier oogsten voor je? Als het goed is, zit er ook een toffe tussen met dubbele bloemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb laatst 3 euro ofzo betaald voor dat onkruid.
Naja ik sla het niet af maar heb ook wel zaad zelf. Maar had iets nodig wat gelijk al een beetje hoog was, voor wat meer achter in dus me toen maar laten verleiden er 1 te kopen. Dubbele bloemen klinkt wel tof.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik zaad van de stokrozen hier oogsten voor je? Als het goed is, zit er ook een toffe tussen met dubbele bloemen.
Het valt mij erg mee, had dat ook verwacht maar der zit ook een bevochtiger in en wij zetten hem sowieso van te voren aan om te koelen en daarna op zachte stand om koel te houdenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De koelte is prettig, maar mijn ogen trekken dat echt niet na het laseren, die droge lucht.
Plus dat ik hier aan de gevel gewoon geen ruimte heb voor de buitenunit.
Ooh, dat zal wel schelen ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Het valt mij erg mee, had dat ook verwacht maar der zit ook een bevochtiger in en wij zetten hem sowieso van te voren aan om te koelen en daarna op zachte stand om koel te houden
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Das wel jammerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooh, dat zal wel schelen ja.
Maar sowieso geen ruimte aan de gevel dus.
Uitgesteld tot volgend jaar ?quote:
Het is sowieso even afwachten welke het is, ik vergeet altijd wat waar staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik sla het niet af maar heb ook wel zaad zelf. Maar had iets nodig wat gelijk al een beetje hoog was, voor wat meer achter in dus me toen maar laten verleiden er 1 te kopen. Dubbele bloemen klinkt wel tof.
Sowieso is zaden oogsten altijd een leuke bezigheid,
Tot de bladblazermannetjes de boel droog hebben.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot de bladblazermannetjes de boel droog hebben.
Ze hebben elders ook wel fancy trucks om de boel te drogen, maar hier blijkbaar niet.quote:
Vrijdagquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed zo, begreep al niet waarom je twijfelde. Of waarom datzou zijn. Wanneer ga je?
I really don't carequote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat lekker daar https://www.nu.nl/coronav(...)we-besmettingen.html
Hoop dat die anti-virusmaatregelengekkies dit ook lezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat lekker daar https://www.nu.nl/coronav(...)we-besmettingen.html
Mag toch gewoon weer? Lekker man.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag![]()
Ja, buitenland, geld en net iets te ver weg. Maar goed, ik ga het toch doen
Vooral een goed argument voor het serieus blijven nemen van het virus.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toe aan vakantie na een drukke paar dagen vakantie..
Ja, ik zit al teveel thuis, dus vooruit maar met de geit.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag toch gewoon weer? Lekker man.
Leuk, veel plezierquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag![]()
Ja, buitenland, geld en net iets te ver weg. Maar goed, ik ga het toch doen
Het is Amerika, het boeit me gewoon niet zo wat daar gebeurt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral een goed argument voor het serieus blijven nemen van het virus.
Nou ja,quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Amerika, het boeit me gewoon niet zo wat daar gebeurt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat die anti-virusmaatregelengekkies dit ook lezen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En de VS is vooral een trainwreck, can't stop watching.
Het hotel heeft een Heino Café, maar ik lees net dat hij een hele verdieping van het hotel bewoontquote:
Las van een Italiaanse top virusprofeet dat het virus is gemuteerd naar een redelijk onschuldig griepvirusje. Dus vooralsnog niets heel slechts.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat die anti-virusmaatregelengekkies dit ook lezen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hotel heeft een Heino Café, maar ik lees net dat hij een hele verdieping van het hotel bewoont
Cool. En alle bestaande virussen in alle mensen die nu ziek zijn, die muteren dan automatisch mee? That'd be great.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Las van een Italiaanse top virusprofeet dat het virus is gemuteerd naar een redelijk onschuldig griepvirusje. Dus vooralsnog niets heel slechts.
Ik heb het niet bedacht hč, die top viroloog wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. En alle bestaande virussen in alle mensen die nu ziek zijn, die muteren dan automatisch mee? That'd be great.
[ afbeelding ]
Als je dat gewauwel gelooftquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht hč, die top viroloog wel.
Hij zei dat de eerste mensen in februari bij 70+ bijna geheid doodgingen en nu dat bijna iedereen moeiteloos overleefd, het virus muteert zich schijnbaar zwakker.
Hij zegt ook dat het weg is voordat er uberhaubt een vaccin is.
Dat is een keuze he? Mensen geloven sneller dingen die in hun denkwijze passen. Er zullen ook nog zat top virologen zijn die het tegendeel beweren. De waarheid zal er wel ergens tussen in liggen.quote:
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een keuze he? Mensen geloven sneller dingen die in hun denkwijze passen. Er zullen ook nog zat top virologen zijn die het tegendeel beweren. De waarheid zal er wel ergens tussen in liggen.
Hoe ist Budabalquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een virus heeft er zelf alle belang bij om zo min mogelijk doden te veroorzaken, ze kunnen alleen maar overleven in een drager (in dit geval dus een mens) dus schieten ze er weinig mee op om dodelijk te zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Maar het kan best waar zijn, mensen zijn ook niet goed in schakelen. Eenmaal een gevaarlijk virus MOET ook nog gevaarlijk zijn.
https://www.google.nl/amp(...)nlijk-milder-worden/
Dat was wel een voordeel van ebola.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een virus heeft er zelf alle belang bij om zo min mogelijk doden te veroorzaken, ze kunnen alleen maar overleven in een drager (in dit geval dus een mens) dus schieten ze er weinig mee op om dodelijk te zijn.
Ik denk dat ik daar over heen gaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Short shorts en sportsokken. Ik ben echt het toppunt van stijl vandaag.
Ik heb geen goed excuus behalve "lekker luchtig"quote:
Ja precies en daarom is een nieuw virus eerst hardnekkig en zwakt deze af. Kan goed waar zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een virus heeft er zelf alle belang bij om zo min mogelijk doden te veroorzaken, ze kunnen alleen maar overleven in een drager (in dit geval dus een mens) dus schieten ze er weinig mee op om dodelijk te zijn.
Ja dat is een beetje alsof krakers een huis gaan bezetten en het opnieuw willen inrichten met behulp van handgranaten en vlammenwerpersquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was wel een voordeel van ebola.
Tijd voor een kernoorlog met nucleaire winterquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies en daarom is een nieuw virus eerst hardnekkig en zwakt deze af. Kan goed waar zijn.
Okay Corona is exit op naar een nieuw probleem
Ik zit gewoon lekker in boxershort. toch niemand die naar binnen kan gluren en naar buiten ga ik toch niet meer..quote:
Mijn excuss, lig in het ziekenhuis en boeit me op het moment geen reet hoe ik eruit ziequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen goed excuus behalve "lekker luchtig"
Ja ik ken zulke geintjes inmiddels wel ...quote:
Nee joh, das niet goed voor het millieu.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd voor een kernoorlog met nucleaire winter
Mooi deze.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje alsof krakers een huis gaan bezetten en het opnieuw willen inrichten met behulp van handgranaten en vlammenwerpers
Ja, mijn punt precies.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn excuss, lig in het ziekenhuis en boeit me op het moment geen reet hoe ik eruit zie
Stond Bitterbal bij jou in het ziekenhuis aan kabeltjes te trekken?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken zulke geintjes inmiddels wel ...
Wilde ze wel gaan doen jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond Bitterbal bij jou in het ziekenhuis aan kabeltjes te trekken?
Dystopietijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd voor een kernoorlog met nucleaire winter
Voornamelijk niet goed voor het milieu waarin wij als mensen leven, de planeet zelf zal het een reet roesten, die verzint wel weer gewoon wat nieuws.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, das niet goed voor het millieu.
Met een „paar“ jaar is zo‘n wintertje ook weer voorbij en kan nieuw leven zich ontwikkelenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, das niet goed voor het millieu.
En het kan ook ineens weer opvlammen en in een agressieve mutatie terugkeren. Lees maar eens over Spaanse Griep. Dus die mening van die Italiaanse arts neem ik voorlopig met een korreltje sale.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies en daarom is een nieuw virus eerst hardnekkig en zwakt deze af. Kan goed waar zijn.
Okay Corona is exit op naar een nieuw probleem
Gezelligheid.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het kan ook ineens weer opvlammen en in een agressieve mutatie terugkeren. Lees maar eens over Spaanse Griep. Dus die mening van die Italiaanse arts neem ik voorlopig met een korreltje sale.
Ja kan ook, is LTVDK ook weer blij met zijn teloorgang van de mensheid en dat dit goed voor de aarde is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het kan ook ineens weer opvlammen en in een agressieve mutatie terugkeren. Lees maar eens over Spaanse Griep. Dus die mening van die Italiaanse arts neem ik voorlopig met een korreltje sale.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kan ook, is LTVDK ook weer blij met zijn teloorgang van de mensheid en dat dit goed voor de aarde is.
en anders eindigen china en india de wereld welquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
sale?quote:
Daarom nu leven, overmorgen staat de dood ons weer uit te lachen en hamstert iedereen weer pleepapier en blikjes erwtjesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom nu leven, overmorgen staat de dood ons weer uit te lachen en hamstert iedereen weer pleepapier en blikjes erwtjes
kinderenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het wel.
Het einde vd wereld is in elke eeuw wel voorspeld, gebeurt geen zak. Maar jongens ga leven en maak kinderen.
nee joh, kan prima zonder mijn genen verderquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jahaa jij ook ballie.
Maak de wereld mooier door je genen te verspreiden.
foto?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Zo de laatste tekening van vandaag ook gemaakt. Noem me wat je wil, maar ik had zin om er de dood in te verwerken...![]()
![]()
Eeuhm mag het ook bij fopzaad blijven?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het einde vd wereld is in elke eeuw wel voorspeld, gebeurt geen zak. Maar jongens ga leven en maak kinderen.
Is ze vandaag jarig? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Hier vandaag vierde verjaardag van mijn dochter gevierd.
Unicorn en zeemeermin overload hier nu in huis, maar wat was ze blij en wat is dat heerlijk![]()
Eigenlijk alle andere kinderen zijn kut, die van mij tof. En zo hoort het qua gevoel![]()
misschien ja?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik echt een van de weinige die wel kinderen wil
Proficiat met miep! *O¤quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Unicorn en zeemeermin overload hier nu in huis, maar wat was ze blij en wat is dat heerlijk![]()
Eigenlijk alle andere kinderen zijn kut, die van mij tof. En zo hoort het qua gevoel![]()
is dat "monster" al weer 4quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Nee a.s. dinsdag maar weekend is handiger om te vierenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ze vandaag jarig? Gefeliciteerd
ah ben ik iets te vroegquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee a.s. dinsdag maar weekend is handiger om te vieren![]()
En dank allen
Heb je daarom een gammel wit busje met 'gratiz sneop' op de zijkant?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil er niet meer, en niet minderquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Nee, ik moest eerst de kelder nog helemaal op pimpenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daarom een gammel wit busje met 'gratiz sneop' op de zijkant?
"partyclown"quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja...quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil er 2 of 3 maar ik zie het muis voor elkaar krijgen om meteen een twee of drieling krijgenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]spook op grafsteen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Yepquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
is dat "monster" al weer 4![]()
![]()
. Gaat hard
wat een druktequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil er 2 of 3 maar ik zie het muis voor elkaar krijgen om meteen een twee of drieling krijgen
https://www.pecheur.com/n(...)uiken-609,0,0,0.htmlquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik moest eerst de kelder nog helemaal op pimpen
Ik krijg nu een Flashback naar Merlina, Met de busjes van Sardonisquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.pecheur.com/n(...)uiken-609,0,0,0.html
Nee joh, wees een koning en neem kinderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeuhm mag het ook bij fopzaad blijven?
ik leef meer zonder kinderenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig 2 baarmoeders??quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil er 2 of 3 maar ik zie het muis voor elkaar krijgen om meteen een twee of drieling krijgen
Nee. Ik ben oud en ik wil geen kinderenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze een beetje op mij lijken tukken en eten ze ze de eerste 4 jaar van hun leven en daarna mogen ze zich op school richting met het werk van de duivelquote:
Hij zei dan ook jongens, en had het dus niet tegen jou..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben oud en ik wil geen kinderen
Feliquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Nopes ik vind er echt geen flikker aan en ik ben veel te blij met mijn eigen leventje en vrijheidquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, wees een koning en neem kinderen.
Je kunt altijd nog als van der Gijp een 2e huis nemen voor de rust.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij zei dan ook jongens, en had het dus niet tegen jou..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]Wel vrolijke vorm van dood verwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Daarom ga ik toch maar naar Duitsland volgende weekquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom nu leven, overmorgen staat de dood ons weer uit te lachen en hamstert iedereen weer pleepapier en blikjes erwtjes
Hoezo weet je dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes ik vind er echt geen flikker aan en ik ben veel te blij met mijn eigen leventje en vrijheid
Bij twijfel niet doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of ik kinderen wil.
Lijkt me de helquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat.
Word eens een vent man.
Proficiat!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Jaaaaaah las het, leukquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ga ik toch maar naar Duitsland volgende week
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg nu een Flashback naar Merlina, Met de busjes van Sardonis![]()
Kosten wel bakken met geld he die krengen?quote:
en je zet ze neer op een verpeste wereld..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten wel bakken met geld he die krengen?
Ja precies, die van mij zijn ook tof, het zijn ook gewoon een soort vrienden die dan eng veel op je lijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
En je sekslevenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten wel bakken met geld he die krengen?
hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, die van mij zijn ook tof, het zijn ook gewoon een soort vrienden die dan eng veel op je lijken.
Ja tegenwoordig mogen ze niet gelijk aan het werk zodra ze zelfstandig naar het toilet kunnen, inkomstenderving heden ten dagequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en je zet ze neer op een verpeste wereld..
Aargh hou daar eens mee op.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en je zet ze neer op een verpeste wereld..
dat filmpje van die lemmings is in scene gezet hequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aargh hou daar eens mee op.
We zijn de minst trotse generatie ooit.
Als we worden aangevallen door een vreemd volk dan geven we hier liefst de sleutel en lopen we zo de zee in als een stel bange lemmings.
euhm.. sorry hoor.. maar we zitten met een overbevolkings issue op aarde en dan aan kinderen denken/beginnen vind ik egoistisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aargh hou daar eens mee op.
We zijn de minst trotse generatie ooit.
Als we worden aangevallen door een vreemd volk dan geven we hier liefst de sleutel en lopen we zo de zee in als een stel bange lemmings.
wij nederlanders krijgen toch juist te weinig kinderen om de vergrijzing tegen te gaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm.. sorry hoor.. maar we zitten met een overbevolkings issue op aarde en dan aan kinderen denken/beginnen vind ik egoistisch, niet echt iets om echt/oprecht trots op te zijn anno 2020
Ja en als je dan eindelijk zin, puf en tijd hebt om de frikadel in de vuilnisemmer te gooien staat dat schijtkind weer te janken aan bedquote:
probleem is dat dat ruimschoots gecompenseerd wordt door landen als inda en landen in afrika..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij nederlanders krijgen toch juist te weinig kinderen om de vergrijzing tegen te gaan?
Denk dat niemand straks jouw luier verschoont.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm.. sorry hoor.. maar we zitten met een overbevolkings issue op aarde en dan aan kinderen denken/beginnen vind ik egoistisch.
Er is niet echt iets om echt/oprecht trots op te zijn anno 2020 imho
maar goed, ik neem dus geen kids, als het aan mij ligt helemaal nooit..
Je kan het ook anders zien. Volgens mij krijgen wij genoeg kinderen, maar er zijn in de eerste jaren na de tweede wereld oorlog gewoon te veel kinderen geboren..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij nederlanders krijgen toch juist te weinig kinderen om de vergrijzing tegen te gaan?
ja maar dat heeft toch hele andere redenen? Tegelijker tijd wil je ook niet het overschot aan kinderen daar hier om de vergrijjzing tegen te gaan denk ik?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat dat ruimschoots gecompenseerd wordt door landen als inda en landen in afrika..
nederlanders zijn idd zuinig met kids
Dat ben ik voor door gewoon Euthanasie te plegenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat niemand straks jouw luier verschoont.
Ik hoop er nog steeds stiekem op dat ze straks je brein kunnen 'downloaden' en kan overzetten in een nieuw mechanisch lichaam en zo het eeuwige leven hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm.. sorry hoor.. maar we zitten met een overbevolkings issue op aarde en dan aan kinderen denken/beginnen vind ik egoistisch.
Er is niet echt iets om echt/oprecht trots op te zijn anno 2020 imho
maar goed, ik neem dus geen kids, als het aan mij ligt helemaal nooit..
Staat er straks een Indier je luier te verschonen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat dat ruimschoots gecompenseerd wordt door landen als inda en landen in afrika..
nederlanders zijn idd zuinig met kids
Ik wil tietenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop er nog steeds stiekem op dat ze straks je brein kunnen 'downloaden' en kan overzetten in een nieuw mechanisch lichaam en zo het eeuwige leven hebt
Lijkt beetje op zo'n opblaasbare reclamepop die in de lucht flappert. Even een gifje zoeken zoquote:
Ik heb modelletje George Clooney besteld.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop er nog steeds stiekem op dat ze straks je brein kunnen 'downloaden' en kan overzetten in een nieuw mechanisch lichaam en zo het eeuwige leven hebt
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat er straks een Indier je luier te verschonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |