Dat was de discussie niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, auto is total loss, dus als TS al in het gelijk gesteld wordt dan krijgt hij alleen de dagwaarde vergoed. En dat zal niet veel zijn.
Nee. Ik zei dat TS schuldig was want achterop gereden.quote:
Uhhh uiteraardquote:Op zondag 28 juni 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat TS schuldig was want achterop gereden.
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, maar oranje is stoppen. Dus TS is wel degelijk schuld.
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar achterop rijden is in 99,99% van de gevallen de schuld van diegene die achterop rijdt. In dit geval dus jouw schuld.
Je bent uit alle macht je fout aan het proberen recht te lullen. Dit doe je door een andere fout van jezelf te quoten.quote:
Donderstraal op lamlul, de enige die een fout maakte was TS door de aanname dat iedereen wel doorrijdt bij oranje. En nu heeft TS zijn auto in de prak liggen terwijl de mijne lekker staat te shinen op de de oprit.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent uit alle macht je fout aan het proberen recht te lullen. Dit doe je door een andere fout van jezelf te quoten.
Goed bezig
Oei, op je pikkie getrapt omdat ik je op je fouten wijs?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Donderstraal op lamlul, de enige die een fout maakte was TS door de aanname dat iedereen wel doorrijdt bij oranje. En nu heeft TS zijn auto in de prak liggen terwijl de mijne lekker staat te shinen op de de oprit.
Over fouten maken gesproken
Nee hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oei, op je pikkie getrapt omdat ik je op je fouten wijs?
Idd zie usernamequote:Op zondag 28 juni 2020 11:54 schreef incel het volgende:
Mooi kan je eindelijk iets beters halen dan een Opel
Even een leuke update. Mijn broer die hoofdagent is heeft eindelijk mijn dashcam beelden bekeken en zegt dat de auto voor mij fout zat. Op de beelden is duidelijk te zien dat ik netjes afstand houd maar dat de auto voor mij zo onnodig hard remt dat ik onmogelijk op tijd stil kon staan. De bestuurder heeft hiermee een gevaarlijke situatie gecreëerd want in dit geval wat het veiliger om oranje mee te pakken. Lijkt me heel sterk dat de verzekering niet dezelfde conclusie trekt.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar achterop rijden is in 99,99% van de gevallen de schuld van diegene die achterop rijdt. In dit geval dus jouw schuld.
Ik geloof er geen reet van. Je hielt niet genoeg afstand, je remmen zijn gaat en je reactievermogen is van een goudvisquote:Op zondag 28 juni 2020 13:32 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Even een leuke update. Mijn broer die hoofdagent is heeft eindelijk mijn dashcam beelden bekeken en zegt dat de auto voor mij fout zat. Op de beelden is duidelijk te zien dat ik netjes afstand houd maar dat de auto voor mij zo onnodig hard remt dat ik onmogelijk op tijd stil kon staan. De bestuurder heeft hiermee een gevaarlijke situatie gecreëerd want in dit geval wat het veiliger om oranje mee te pakken. Lijkt me heel sterk dat de verzekering niet dezelfde conclusie trekt.
Bij een auto die goed onderhouden is en normaal bereden wordt valt niet plotseling wat af.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nee, want elke auto heeft onderhoud nodig. Bij elke auto moeten remmen/schokbrekers/distributieriem enz. na zoveel tijd vervangen worden. Daarnaast gaan er ook zaken kapot (ook als je goed met je auto omgaat).
Als je handig bent met auto’s kun je veel zelf. Kun je dat niet, dan ben je gebonden aan het tarief wat je autogarage hanteert. Maar bij een auto van om en nabij de 15 jaar, wordt het steeds minder rendabel om duurdere reparatie uit te laten voeren.
Oranje = stoppen als het kan.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, maar oranje is stoppen. Dus TS is wel degelijk schuld.
Er is een ongeval gebeurt, dus blijkbaar kon het niet.quote:
Inderdaad maar dat snappen alle klapjostis op FOK! niet. Het is niet de bedoeling dat je een gevaarlijke situatie creëert door vol in de ankers te gaan als je op een groen verkeerslicht afrijdt en deze op oranje springt als je er vlakbij bent. Dat staat gewoon in de wegenverkeerswet maar alle stumpertjes hier weten het natuurlijk beter.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:36 schreef RTR het volgende:
Mijn enige argument is deze: beter een zus als hoer dan een wout als broer
Viesmadquote:Op zondag 28 juni 2020 13:40 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat snappen alle klapjostis op FOK! niet. Het is niet de bedoeling dat je een gevaarlijke situatie creëert door vol in de ankers te gaan als je op een groen verkeerslicht afrijdt en deze op oranje springt als je er vlakbij bent. Dat staat gewoon in de wegenverkeerswet maar alle stumpertjes hier weten het natuurlijk beter.
Precies TS is gewoon chagrijnig om het hele gebeuren en kan niet verkroppen dat ie erbovenop geknald is. gaat proberen gelijk te halen via an broer maar die staat er natuurlijk ook niet neutraal inquote:Op zondag 28 juni 2020 13:43 schreef PP_Sound het volgende:
Iemand die kan autorijden met andere auto voor zich en stoplicht dat op oranje springt remt al eerder dan de auto voor 'm.
Dat valt nog te bezien stelletje debielen dat jullie zijn. Jullie waren er niet bij aanwezig en hebben dus geen enkele kennis van wat er is voorgevallen maar jullie denken wel op de stoel van de verzekering te kunnen gaan zitten? Zo werkt het niet hoor en dat is maar goed ook. Moet er niet aan denken dat een stel vooringenomen amateurs als jullie in ons land ooit een schuldvraag moeten beantwoorden. Gelukkig heb ik dashcam beelden van het hele voorval en die zullen laten zien dat de schuld niet bij mij ligt.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:45 schreef 1299 het volgende:
De verzekering gaat de tegenpartij in het gelijk stellen aangezien jij niet afdoende afstand hebt gehouden.
Geef toe je kan gewoon niet rijden.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:52 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien stelletje debielen dat jullie zijn. Jullie waren er niet bij aanwezig en hebben dus geen enkele kennis van wat er is voorgevallen maar jullie denken wel op de stoel van de verzekering te kunnen gaan zitten? Zo werkt het niet hoor en dat is maar goed ook. Moet er niet aan denken dat een stel vooringenomen amateurs als jullie in ons land ooit een schuldvraag moeten beantwoorden. Gelukkig heb ik dashcam beelden van het hele voorval en die zullen laten zien dat de schuld niet bij mij ligt.
En nogmaals, oranje betekent stoppen ALS HET KAN. Niet vol in de ankers gaan en een gevaarlijke situatie creëren. Wat de fucking neuk snappen jullie niet aan die wet?
Bullshit.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:32 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Even een leuke update. Mijn broer die hoofdagent is heeft eindelijk mijn dashcam beelden bekeken en zegt dat de auto voor mij fout zat. Op de beelden is duidelijk te zien dat ik netjes afstand houd maar dat de auto voor mij zo onnodig hard remt dat ik onmogelijk op tijd stil kon staan. De bestuurder heeft hiermee een gevaarlijke situatie gecreëerd want in dit geval wat het veiliger om oranje mee te pakken. Lijkt me heel sterk dat de verzekering niet dezelfde conclusie trekt.
Nou, kom maar op mensen. Brand maar los met alle argumenten dat een hoofdagent de wet niet kent en ik alsnog fout zat.
Dit taalgebruik verraadt weinig opleiding.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:52 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien stelletje debielen dat jullie zijn. Jullie waren er niet bij aanwezig en hebben dus geen enkele kennis van wat er is voorgevallen maar jullie denken wel op de stoel van de verzekering te kunnen gaan zitten? Zo werkt het niet hoor en dat is maar goed ook. Moet er niet aan denken dat een stel vooringenomen amateurs als jullie in ons land ooit een schuldvraag moeten beantwoorden. Gelukkig heb ik dashcam beelden van het hele voorval en die zullen laten zien dat de schuld niet bij mij ligt.
En nogmaals, oranje betekent stoppen ALS HET KAN. Niet vol in de ankers gaan en een gevaarlijke situatie creëren. Wat de fucking neuk snappen jullie niet aan die wet?
Omdat diegene die achterop klapte te weinig afstand hield / niet goed genoeg anticipeerde.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is een ongeval gebeurt, dus blijkbaar kon het niet.
Erg kort door de bocht natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Bullshit.
Op het moment dat het licht op oranje sprong, had jij al moeten anticiperen dat hij weleens zou kunnen stoppen. Sowieso had jij moeten stoppen, immers jij was nog verder weg van het stoplicht en had sowieso normaal kunnen stoppen.
Door er vanuit te gaan dat hij wel zou doorrijden heb je zelf een gevaarlijke situatie gecreëerd, waardoor je niet op tijd kon stoppen.
Nogmaals, op een lege weg was de situatie anders. Maar een oranje stoplicht is voldoende aanleiding voor jou om op te reageren, dat heb je niet gedaan en daarom 100% aansprakelijk.
Of keek de voorligger niet in z’n spiegels alvorens hij/zij op de rem trapte? Want doe je dat niet tijdens je rij-examen, dan kun je fluiten naar je rijbewijs.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Omdat diegene die achterop klapte te weinig afstand hield / niet goed genoeg anticipeerde.
Als je remt, dan heb je als eindpunt de stopstreep.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:36 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Nog een interessante manier om er naar te kijken: als je voorligger volgens jou door had moeten rijden en jij voldoende afstand hield, dan had jij toch zeker WEL kunnen remmen? Het verschil tussen waar je wilde stilstaan en waar je nu stilstond is dus slechts de lengte van één auto.
Uit jouw bron:quote:Op zondag 28 juni 2020 14:46 schreef Scheepskok het volgende:
Dit juristenkantoor is er vrij duidelijk in:
https://www.juristenkanto(...)ht-is-aansprakelijk/
TS kan de boom in dus.
TS hield naar eigen zeggen voldoende afstand.quote:Discussie over remmen voor oranje
Als er geen verkeersnoodzaak was voor onverwacht hard remmen, kan de voorligger als schuldige worden aangemerkt omdat er geen mensenlevens in gevaar waren op dat moment. Hierbij geldt echter nog steeds dat de achterligger altijd voldoende afstand had moeten houden.
Feit is wel doordat z’n voorligger als een malloot remde (ervanuit gaande dat dit het geval was) de remweg van TS een stuk korter werd waar hij normaliter tot de stopstreep de ruimte had om te stoppen.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uit jouw bron:
[..]
TS hield naar eigen zeggen voldoende afstand.
Of was jij bij het ongeluk aanwezig?
Als je altijd voldoende afstand zou hebben ten opzichte van je voorligger, zou elke aanrijding die zou gebeuren de schuld zijn van degene die achterop rijdt. Dit omdat die te weinig afstand zou hebben gehouden.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
Tenzij TS bewust onnodige hard remmen kan aantonen zal hij door de verzekering altijd aansprakelijk gesteld worden. Dat TS dashcambeelden heeft is leuk, maar het is maar de vraag of deze geaccepteerd worden door zijn verzekering, en of daar niet uit blijkt dat hij inderdaad te weinig afstand heeft gehouden. Want hoe je dit ook wend of keert; ook bij een noodstop van je voorligger moet je je eigen voertuig tijdig tot stilstand weten te brengen zonder een aanrijding te veroorzaken.
De broer van TS kan van alles vinden, maar zoals al vermeld, de Politie is geen onderdeel van deze casus. En derhalve is zijn mening dan ook niet relevant.
Allemaal leuk bedacht; maar ook de tijd die je nodig hebt om in de spiegel te kijken hoort bij de totale afstand die je moet nemen. Ergo; TS hield nog steeds te weinig afstand.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je altijd voldoende afstand zou hebben ten opzichte van je voorligger, zou elke aanrijding die zou gebeuren de schuld zijn van degene die achterop rijdt. Dit omdat die te weinig afstand zou hebben gehouden.
Echter.
Je houdt netjes afstand en het verkeerslicht springt op oranje. Degene voor je is al bijna bij de stopstreep dus je gaat ervanuit dat deze doorrijdt (want dat heb je geleerd bij je rijlessen). Iedereen die rijles heeft gekregen weet dat je in je binnenspiegel kijkt om te checken of er iemand achter je rijdt. Rijdt er iemand, en zou je een gevaarlijke situatie creëeren door te remmen, dan rij je dus door.
TS kijkt in z’n binnenspiegel of er iemand kort achter hem zit. Afhankelijk daarvan kan TS kiezen wat te doen.
Echter is degene voor TS als een malloot aan het remmen gegaan. En omdat TS netjes z’n spiegel checkte, zag hij pas te laat dat degene voor hem gigantisch hard remde.
En als je op één autolengte verschil niet tijdig kan stoppen kan je beter je rijbewijs gelijk inleveren.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal leuk bedacht; maar ook de tijd die je nodig hebt om in de spiegel te kijken hoort bij de totale afstand die je moet nemen. Ergo; TS hield nog steeds te weinig afstand.
Nee, maar moet dat dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 15:17 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Feit is wel doordat z’n voorligger als een malloot remde (ervanuit gaande dat dit het geval was) de remweg van TS een stuk korter werd waar hij normaliter tot de stopstreep de ruimte had om te stoppen.
Nee, jij?
Ah ja, en natuurlijk het mindere aantal meters remweg van de auto voor je moet je ook incalculeren. Want de remweg van de ene auto is korter dan de andere.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal leuk bedacht; maar ook de tijd die je nodig hebt om in de spiegel te kijken hoort bij de totale afstand die je moet nemen. Ergo; TS hield nog steeds te weinig afstand.
Lees ff doorquote:Op zondag 28 juni 2020 15:37 schreef vosss het volgende:
Mooi verhaal tja, mijn vriendin heeft ooit haar auto in de prak geduwd op de snelweg omdat iemand voor haar vol op de rem ging staan uit het niets en om niets. Dat had die mevrouw zelfs verklaard tegen de politie. Ik weet ook niet waarom ik stopte. Mijn vriendin kreeg nul vergoed.
Ik wens TS alvast veel sterkte met zijn gelijk krijgen. En succes.
Als een “malloot” is natuurlijk relatief. Als het moderne auto is met goede banden en een strak onderstel, zul je er weinig geks aan zien, het vertraagd alleen enorm snel.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Erg kort door de bocht natuurlijk.
Lees post #74 en bijbehorende link nog even door.
Het heeft er namelijk ook mee te maken HOE de voorligger remt. Als die al bijna bij de stopstreep was geweest toen het licht op oranje sprong, is het ook niet aannemlijk dat die nog zou stoppen. Remt de voorligger als een malloot terwijl doorijden een betere optie was geweest, dan is die voorligger aansprakelijk voor het creëeren van een gevaarlijke situatie.
Dat TS had moeten stoppen is ook maar net de graag. Feit is wel doordat z’n voorligger als een malloot remde (ervanuit gaande dat dit het geval was) de remweg van TS een stuk korter werd waar hij normaliter tot de stopstreep de ruimte had om te stoppen.
De auto van TS is natuurlijk niet de meest moderne en veiligste. Als er een sportauto voor hem flink op de rem trapt, dan kun je nogal eens in de problemen komen met je remweg. Natuurlijk moet TS daarop anticiperen en al rekening houden met de langere remweg van zijn auto.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Als een “malloot” is natuurlijk relatief. Als het moderne auto is met goede banden en een strak onderstel, zul je er weinig geks aan zien, het vertraagd alleen enorm snel.
Je was erbij lees ik.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Omdat diegene die achterop klapte te weinig afstand hield / niet goed genoeg anticipeerde.
quote:Op zondag 28 juni 2020 08:07 schreef tja77 het volgende:
Als je voorligger onnodig hard op de rem gaat staan (terwijl deze ook had kunnen doorrijden). Dan wordt dat gezien als hard remmen zonder noodzaak.
Als jij dus tot stilstand kunt komen voor de streep, moet je stoppen. En degene die achter je rijdt, moet daar rekening mee houden.quote:Oranje licht (in de wet staat 'geel licht') betekent stop. Alleen als je het licht zo dicht genaderd bent dat je redelijkerwijs niet meer kunt stoppen, mag je doorrijden.
Je hielt niet genoeg afstand. Die 2sec gaat uit van 1 sec reactietijd blijkbaar is die van jou trager. Bovendien sprong het licht op oranje en daar jij naar eigen zeggen 28m afstand hield had jij al aan het remmen moeten zijn om op tijd tot stilstand te komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:28 schreef Navifactiva het volgende:
Ik deed niet aan bumperkleven. Ik hield netjes zoals voorgeschreven 2 seconden afstand. Als degene voor je zo hard afremt dat hij strepen trekt op het asfalt dan kun je wel vergeten dat je bij 50km/u binnen 27,7m stil staat. Het oranje licht is er juist voor bedoeld dat je in een situatie waarin je niet meer verantwoord kunt afremmen nog door kunt rijden. Strepen trekken op het asfalt is niet verantwoord afremmen.
Ik weet niet wat voor auto jij rijdt, maar bij 50km/h is alleen je reactiesnelheid al goed voor 15m.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:21 schreef RTR het volgende:
[..]
En als je op één autolengte verschil niet tijdig kan stoppen kan je beter je rijbewijs gelijk inleveren.
Je hoeft ook geen schuldvraag te beantwoorden, dat mogen de verzekeringsmaatschappijen uitzoeken. Op het formulier vul je in wat er gebeurt is zonder een schuldige aan te wijzenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
En wat te doen als je dan iemand treft die zijn / haar schuld niet wil toegeven en die vervelend gaat doen?
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:29 schreef Navifactiva het volgende:
Ik hield er ook rekening mee dat het op oranje zou springen voordat ik er was. Waar ik niet op kan anticiperen, en jij ook niet, is dat mijn voorligger een fractie van aan seconde nadat het verkeerslicht van groen op oranje sprong vol in de ankers ging. Het is immers verboden een gevaarlijke situatie te creëren, dat heb jij ook tijdens rijlessen geleerd. Mijn voorganger had in dit geval zoals de wet hem toestond door moeten rijden. Maar ik laat lekker de beelden voor zich spreken. En als die mij in het gelijk stellen mogen jullie gaan beargumenteren dat ook de verzekering niet weet waar ze het over hebben en dat alleen de ongefundeerde mening van een stel fokkers leidend is.
Zeg TS leg eens uit....quote:Op zondag 28 juni 2020 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
Tenzij TS bewust onnodige hard remmen kan aantonen zal hij door de verzekering altijd aansprakelijk gesteld worden. Dat TS dashcambeelden heeft is leuk, maar het is maar de vraag of deze geaccepteerd worden door zijn verzekering, en of daar niet uit blijkt dat hij inderdaad te weinig afstand heeft gehouden. Want hoe je dit ook wend of keert; ook bij een noodstop van je voorligger moet je je eigen voertuig tijdig tot stilstand weten te brengen zonder een aanrijding te veroorzaken.
De broer van TS kan van alles vinden, maar zoals al vermeld, de Politie is geen onderdeel van deze casus. En derhalve is zijn mening dan ook niet relevant.
Ik heb in Amerika mijn rijbewijs gehaald en mij is altijd geleerd cover the break.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor auto jij rijdt, maar bij 50km/h is alleen je reactiesnelheid al goed voor 15m.
50km/h is 13.9 m/s (V).quote:Op maandag 29 juni 2020 11:48 schreef tja77 het volgende:
12 meter remweg bij 50km/uur?
Gooi je een anker uit of wat?
Scheelt nogal.quote:Personenauto’s in gebruik genomen na 30 juni 1967 doch voor 1 januari 2012, moeten zijn voorzien van een bedrijfsrem waarvan de remvertraging op een droge of nagenoeg droge en ongeveer horizontaal liggende weg ten minste 5,2 m/s2 bedraagt, bij een pedaalkracht van niet meer dan 500 N.
Ik kwam een site tegen die zei dat het 7.2 was voor personenauto's en 5.2 voor motorfietsen. Die info was blijkbaar incorrect. Overigens wordt er voor 'standaard' tabellen uitgegaan van 8m/s2 vertraging. Nu kan zo'n brakke Corsa dat daar misschien wat moeite mee hebben.quote:
Heb zaterdag nog in een 2013 Fiesta gereden die de 7 ook niet haalde. Dan remt mijn oude BMW stukken beter terwijl die 500kg zwaarder is.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik kwam een site tegen die zei dat het 7.2 was voor personenauto's en 5.2 voor motorfietsen. Die info was blijkbaar incorrect. Overigens wordt er voor 'standaard' tabellen uitgegaan van 8m/s2 vertraging. Nu kan zo'n brakke Corsa dat daar misschien wat moeite mee hebben.
fijn voor je, verandert niks aan je reactiesnelheid van ongeveer 1 secondequote:Op maandag 29 juni 2020 11:49 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik heb in Amerika mijn rijbewijs gehaald en mij is altijd geleerd cover the break.
De reactiesnelheid van de mens is gemiddeld 0.2 seconde. Ze houden in de wegenverkeerswet een seconde aan voor extra marge.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
fijn voor je, verandert niks aan je reactiesnelheid van ongeveer 1 seconde
en dan moet je je voet nog van het ene naar het andere pedaal bewegen... Dat valt ook onder reactiesnelheid in deze en brengt het gemiddeld naar 1 secondequote:Op maandag 29 juni 2020 12:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De reactiesnelheid van de mens is gemiddeld 0.2 seconde. Ze houden in de wegenverkeerswet een seconde aan voor extra marge.
Jajaquote:Op maandag 29 juni 2020 12:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
fijn voor je, verandert niks aan je reactiesnelheid van ongeveer 1 seconde
Als dat bij jou het geval is, is er serieus iets mis met je motoriek.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:22 schreef devlinmr het volgende:
en dan moet je je voet nog van het ene naar het andere pedaal bewegen... Dat valt ook onder reactiesnelheid in deze en brengt het gemiddeld naar 1 seconde
Nee, want in de afstand die jij aflegt binnen je reactietijd staat een corsa al stil vanaf 60quote:Op maandag 29 juni 2020 12:23 schreef RTR het volgende:
[..]
Jaja
Met een C63 AMG sta ik sneller stil met 150 kilometer per uur dan jij met je Corsa als je 60 rijdt.
Jij praat echt poep gewoon.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
en dan moet je je voet nog van het ene naar het andere pedaal bewegen... Dat valt ook onder reactiesnelheid in deze en brengt het gemiddeld naar 1 seconde
nee, het bewegen van je voet kost nu eenmaal 0,6-0,7 seconde bovenop de 0,2 seconden die je hersenen erover doen om te beseffen dat er iets moet gebeuren.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als dat bij jou het geval is, is er serieus iets mis met je motoriek.
Zoals ik al zei, er is serieus iets mis met jouw motoriek als jij er zo lang over doet. Ik geef je op een briefje dat als ik achter iemand rij en het licht gaat op oranje, dat ik binnen een halve seconde volle druk op mijn rempedaal heb.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nee, het bewegen van je voet kost nu eenmaal 0,6-0,7 seconde bovenop de 0,2 seconden die je hersenen erover doen om te beseffen dat er iets moet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |