quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:11 schreef Funhouse het volgende:
Dit is de Franse cultuur die we bij Tom Leeb miste
Zet hem op!quote:
Ik snap nog steeds NIKS van deze act. Die wip niet, die tl buis, die paardenstaarten in elkaar. Waaromquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:13 schreef Funhouse het volgende:
ik snap die tl buis die ze vasthebben nog steeds niet
Yes! Niet de enigequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond dit best aardig.
Toch wel knap dat het hele publiek hier al wist dat de Russen twee maanden later een Boeiing uit de lucht zouden schieten.quote:
Elk kind is dat toch?quote:
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:13 schreef Moira het volgende:
Ja de meisjes zijn schattig en prima maar dit sloeg verder nergens op
Studio versie is stukken beterquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:16 schreef Moira het volgende:
Emma
Dit nummer was op iTunes/Spotify echt wel hard hoorEcht lekker op gegaan.
Maar live was zum janken
Ditquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:16 schreef koffieleuk het volgende:
Enige dipje van Italië sinds hun comeback.
Winnaar van San Remo dat jaar wil volgend jaar weer meedoen omdat ze naar het Songfestival wil. #kleinfeitjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:16 schreef koffieleuk het volgende:
Enige dipje van Italië sinds hun comeback.
Jaaa ook echt tofquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:17 schreef Moira het volgende:
italië vond ik ook zo'n mooie postcard, precies de 3 typische italiaanse dingen in de kleuren van de vlag
In Italië is hier wel een publiek voor. Aan San Remo doen ook altijd wel dit soort nummers mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit
Heb hier echt niks mee
Terwijl Italië elk ander jaar vrijwel direct mijn top 5 in schiet, minstens
Jouw feitjes altijdquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Winnaar van San Remo dat jaar wil volgend jaar weer meedoen omdat ze naar het Songfestival wil. #kleinfeitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |