Blijft een kickend nummer en clipquote:
Omdat we tegenwoordig gewend zijn aan een BMI van 30?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ziet er ook niet echt gezond uit
Omdat er ook iets bestaat als een gezonde middenweg. Maar goed, als iemand met zo'n lager of hoger dan gemiddeld BMI er vrolijk van wordt, lekker doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we tegenwoordig gewend zijn aan een BMI van 30?
Maar dit gaat om één specifieke actie, wat hier juist van in het teken staat. Dan is het toch niet meer dan logisch om een passend boegbeeld te zoeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:02 schreef Eightyone het volgende:
Het zoeken naar 'iets anders' ligt er zó dik bovenop dat het zowat een troll-actie lijkt. Én donker, én vol, én transgender.
Maar op zich prima dat ze niet in het standaard-malletje past.
Dat iets bestaat betekent niet dat het normaal is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:11 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Transgenders geestesziek? Dat is gelukkig al heel normaal anno 2020.
Overigens mogen ze het bij CK lekker zelf weten. Het is me toch al een raadsel waarom je met die overpriced mainstream modemeuk zou willen rondlopen.quote:normaal bijv.naamw.
Uitspraak: [nɔrˈmal]
zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen
foto is technisch gezien prima. de vraag is vooral... hoe oprecht is deze hele "iedereen is mooi" trend van de afgelopen jaren.quote:
de meest voorkomende vogel in Nederland is de Merel (iirc)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat iets bestaat betekent niet dat het normaal is.
Hetero mensen die zich identificeren als het geslacht dat ze geboren zijn zijn de norm.
Als jij aan dat simpele feit dan waardeoordelen hangt zegt dat vooral iets over jezelf trouwens.
Open deurquote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Het interesseert me geen hol of dit een man, vrouw of wat dan ook is maar allejezus hadden ze niet iemand anders kunnen kiezen? Lekker representatief voor transgenders ook.
Nog altijd beter dan de "conservatief" islamitische.quote:
Vast. Ik snap de insteek van CK wel. Het is zelfs een aparte lijn, maar allemachtig manquote:
In en uit, I don't give a fuckquote:Op zondag 28 juni 2020 00:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vast. Ik snap de insteek van CK wel. Het is zelfs een aparte lijn, maar allemachtig man
als je heel die matige campagne niet snapt dan moet je ook niet voor ze gaan kiezen hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 00:24 schreef Scarface88 het volgende:
Kies dan iets als dit. Een best wel goed gelukte transgender:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een paar % van de wereldbevolking misschienquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:11 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Transgenders geestesziek? Dat is gelukkig al heel normaal anno 2020.
Wat is goed gelukt?quote:Op zondag 28 juni 2020 00:24 schreef Scarface88 het volgende:
Kies dan iets als dit. Een best wel goed gelukte transgender:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede campagne. Ze verkopen ijs dus gaan niet zeggen dat zulke mensen hun product moeten laten staan...quote:
Wie kijkt er nog reclames?quote:
En waarom in godsnaam?quote:
Ik vind niet dat we obesitas moeten gaan promoten. Het is een van de nummer een doodsoorzaken in het westen. Ben zelf ook dik geweest maar train elke dag en voel me stuk fitter. Ook verantwoording naar mijn kind toe dat ik gezond moet blijven en me niet moet volproppen met troep elke dag en dan op mijn 50e dood neerval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |