Dat krijg je als je het als halve Amerikaan met diabetic door de war haaltquote:
Inderdaad zijn er genoeg mooie transgenders. Deze valt daar niet onder.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Scarface88 het volgende:
https://www.cnn.com/style(...)nes-trend/index.html
[..]
Oke ik zou een knappe transgender nog wel kunnen begrijpen onder het mom van "progressief". Maar dit is toch geen model? Overgewicht en een ongezonde levensstijl moeten we ook allemaal maar normaal gaan vinden tegenwoordig. Positive body image enzo. Het wordt steeds gekker. De diversiteits bingokaart is vol. Calvin Klein deugt.
Ditquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:01 schreef asco het volgende:
Bij 90% van al het nieuws denk ik steeds maar één ding:
Wat ben ik ENORM blij dat ik nu niet jong ben.
Buiten het feit dat het een smerige (geen mooi exemplaar van het mannelijk en of vrouwelijk geslacht) verklede vent is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:26 schreef Brybry het volgende:
@:Momo ik vind het nogal een verschil, model staan voor kleding of 'Kijk mij eens morbide obesitas hebben en er trots op zijn'
En dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:28 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het een smerige (geen mooi exemplaar van het mannelijk en of vrouwelijk geslacht) verklede vent is.
Alsof 'ie met photoshop een in elkaar gedrukt gezicht heeft gekregen; een digitale oplawaaiquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:24 schreef Marsenal het volgende:
Wat een lelijk wijf (?) zeg, daar ga ik geen extra calvin klein producten van kopen
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me meer type zangeres voor een 3e rangs houseact
TS maakt er een big deal vanquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:43 schreef BlackEyedAngel het volgende:
"we willen hetzelfde behandeld en gezien worden als iedereen"
*elke keer big deal maken als er iets is dat met trans mensen te maken heeft*
Joh, alsof #blm- aanhangers in CK lopen...quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:31 schreef Jantje2k het volgende:
Nou wat een nieuws
Leer belangrijk zeg. Als een bedrijf denkt hierdoor meer te gaan verkopen moeten ze dat gewoon doen. En als het niet werkt stoppen ze vanzelf
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ziet er ook niet echt gezond uit
Blijft een kickend nummer en clipquote:
Omdat we tegenwoordig gewend zijn aan een BMI van 30?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ziet er ook niet echt gezond uit
Omdat er ook iets bestaat als een gezonde middenweg. Maar goed, als iemand met zo'n lager of hoger dan gemiddeld BMI er vrolijk van wordt, lekker doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we tegenwoordig gewend zijn aan een BMI van 30?
Maar dit gaat om één specifieke actie, wat hier juist van in het teken staat. Dan is het toch niet meer dan logisch om een passend boegbeeld te zoeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:02 schreef Eightyone het volgende:
Het zoeken naar 'iets anders' ligt er zó dik bovenop dat het zowat een troll-actie lijkt. Én donker, én vol, én transgender.
Maar op zich prima dat ze niet in het standaard-malletje past.
Dat iets bestaat betekent niet dat het normaal is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:11 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Transgenders geestesziek? Dat is gelukkig al heel normaal anno 2020.
Overigens mogen ze het bij CK lekker zelf weten. Het is me toch al een raadsel waarom je met die overpriced mainstream modemeuk zou willen rondlopen.quote:normaal bijv.naamw.
Uitspraak: [nɔrˈmal]
zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |