van dit soort dingen neig ik soms een beetje populistische trektjes te krijgentwitter:mikehenrybro twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 23:41:33It’s been an honor to play Cleveland on Family Guy for 20 years. I love this character, but persons of color should play characters of color. Therefore, I will be stepping down from the role. https://t.co/FmKasWITKT reageer retweet
Ja dat was ook wel bijzonder. Maar dat kwam ook wel omdat in het begin we met 6/7 man de keuken echt gebruikten. De anderen niet. Dus dan is het wel wat makkelijker bijhouden en spreek je elkaar er wel op aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah datis nog best wel behoorljk wat hoor. Dat rooster hebben veel huizen, maar dat iedereen zich er ook echt aan houdt
Dit zijn wel van die dingen waar het veel te ver doorgetrokken wordt ja. Vooral omdat iemand die stem al jaren doet. Family Guy gebruikte het karakter juist ook wel om rassenkwesties aan te snijden. Cleveland die lang voor de huidige discussie met politiegeweld te maken etc.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
van dit soort dingen neig ik soms een beetje populistische trektjes te krijgentwitter:mikehenrybro twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 23:41:33It’s been an honor to play Cleveland on Family Guy for 20 years. I love this character, but persons of color should play characters of color. Therefore, I will be stepping down from the role. https://t.co/FmKasWITKT reageer retweet
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Goed punt wel.twitter:richardluddite twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 00:17:05@mikehenrybro Why? Surely if you are an actor, your job is to play people who are not you. reageer retweet
Het wil natuurlijk niet zeggen dat hij zichzelf zo bestempeld he.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
JaJe zal ook maar 20 jaar van je leven opeens willen bestempelen als een racistisch iets.
Ja McFarlane is eerder iemand die een episode zou wijden om dit soort dingen op de hak te nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zijn wel van die dingen waar het veel te ver doorgetrokken wordt ja. Vooral omdat iemand die stem al jaren doet. Family Guy gebruikte het karakter juist ook wel om rassenkwesties aan te snijden. Cleveland die lang voor de huidige discussie met politiegeweld te maken etc.
Vermoed dat het vooral een keuze van de stemacteur zelf is. Want Seth McFarlane nam juist vaak ook politieke correctheid en doorgeslagen hypes mee. Sowieso heeft er altijd best wel wat maatschappijkritiek ingezeten.
Wat de serie betreft is het jammer dat het te vaak matige afleveringen kent nu.
Hmm het is óf dat, of hij voelt zich door de sociale druk een beetje gedwongen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wil natuurlijk niet zeggen dat hij zichzelf zo bestempeld he.
Dat tweede kan ook, waarbij we niet weten of die druk er ook echt is, of dat hij puur zelf dit zo voelt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm het is óf dat, of hij voelt zich door de sociale druk een beetje gedwongen.
Ja die afleveringen waren genot. En ook de Star Was afleveringen, ondanks dat ik niks met Star Wars heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja McFarlane is eerder iemand die een episode zou wijden om dit soort dingen op de hak te nemen.
Ik heb geen idee of het nu matig is, ik kijk family guy eigenlijk vooral op youtube en dan random scenes![]()
Wat bij family guy niet zo erg uitmaakt, omdat het plot toch vaak heel erg random is.
Al heb ik die aflevering waar ze een moord moeten oplossen in een villa wel helemaal gekeken die is genot
Ja, dat is inderdaad lastig in te schatten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat tweede kan ook, waarbij we niet weten of die druk er ook echt is, of dat hij puur zelf dit zo voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brian en Stewie zijn veruit de leukste scenes jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die afleveringen waren genot. En ook de Star Was afleveringen, ondanks dat ik niks met Star Wars heb.
Tegenwoordig zijn de random tussenstukjes helaas net weer wat te random EN niet grappig, waardoor dat het hele idee wel onderuit haalt. Eigenlijk zijn alleen de meeste Brian en Stewie georiënteerde afleveringen nog echt leuk.
Als steeds meer mensen dit doen, hou je weinig ruimte meer over voor degenen die het eigenlijk niet van plan waren. Die sociale druk komt er dan vanzelf.quote:June 25, 2020, 3:30 AM CEST
By Doha Madani
Actresses Kristen Bell and Jenny Slate separately announced on Wednesday that they would no longer be voicing biracial cartoon characters, acknowledging white privilege had allowed them to take such roles.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad lastig in te schatten.
Zouden er geen zwarte acteurs zijn die blanke rollen spelen in animatieseries/films?Bij voice acting gebeurd het weleens vaker om en om ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die was sterk jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Brian en Stewie zijn veruit de leukste scenes ja
Alhoewel afleveringen rond peter en zijn vrienden ook vaak best leuk zijn
Blijf deze ook mooi vinden, en waar.
Je ziet wel vaker dat er een soort kettingreactie komt ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:30 schreef Strani het volgende:
Het is blijkbaar een breder iets.
https://www.nbcnews.com/n(...)es-biracial-n1232069
[..]
Als steeds meer mensen dit doen, hou je weinig ruimte meer over voor degenen die het eigenlijk niet van plan waren. Die sociale druk komt er dan vanzelf.
Dat denk ik ook. Blijf zelf ook niet zo heel lang meer. Nog wat Football Manager wedstrijdjes afmaken en dan eens gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit een iets rustigere nacht gaat worden.
Prima plan. Truste vast amigo!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Blijf zelf ook niet zo heel lang meer. Nog wat Football Manager wedstrijdjes afmaken en dan eens gaan slapen.
Dank je. Jij ook. Speel nu overigens met een Spaanse clubquote:
Welkequote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Jij ook. Speel nu overigens met een Spaanse club
Truste en succes morgen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
ik ga ook zo/nu slapen, lang dagje morgen
Wilde eens wat anders. Twijfelde tussen Sociedad en Ahtletic. Uiteindelijk voor Athletic gekozen, omdat ik weleens met de beperking van alleen Basken wilde spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |