quote:
De kroegen lopen weer vol! Zeker met 1,5 meterquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:04 schreef borisz het volgende:
Slechts zeven maanden voor het vorige deel. Het deel ervoor duurde een stuk langer
Met een druk op een bepaalde knop is het te zien. Weet de link even niet meer. Dit was een snelle handmatige vergelijkingquote:
Wist ik hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Met een druk op een bepaalde knop is het te zien. Weet de link even niet meer. Dit was een snelle handmatige vergelijking
En ja je had te groeten gedaan.
Moest vannacht door de regen terug naar huis... compleet zeik.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 02:09 schreef Ole het volgende:
Heerlijk de regen nu! Twijfelde heel even of ik zou gaan sproeien. Niet nodig dus
Altijd fijn die druktequote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:56 schreef borisz het volgende:
Gekkenhuis aan de lijn... 30 juni ofwel jaarverslagdag. Organisaties moeten hun jaarverslag aanleveren. Corona geeft wel vier maanden uitstel, maar dat moeten ze dan ook bij ons laten weten.
Hoewel bij de meeste goede doelen het wel goedkomt qua controle. Er moet wel een dikke paragraaf van de accountant in ivm corona.
Jup.... al wisselt het ook per goed doel. Zie KWF... Die gaan tientallen miljoenen minder krijgen vanwege de alle sportieve acties die niet door gaan. Over een paar dagen meer... We hebben een onderzoek in gang gezet met uni Nijmegen. Donderdag eerste resultaten, waar we over de hele sector wat kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Altijd fijn die drukte![]()
Ze zullen het dit jaar moeilijk krijgen!
https://www.cbf.nl/nieuws(...)ezorgd-over-toekomstquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup.... al wisselt het ook per goed doel. Zie KWF... Die gaan tientallen miljoenen minder krijgen vanwege de alle sportieve acties die niet door gaan. Over een paar dagen meer... We hebben een onderzoek in gang gezet met uni Nijmegen. Donderdag eerste resultaten, waar we over de hele sector wat kunnen zeggen.
Meeste werkten daar als uitzend/oproepkracht van andere bedrijven. Die zitten vanaf dag 1 zonder werk daar. Dit zal gaan om mensen die echt in dienst zijn van Ziggo. Dat zijn er niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:27 schreef borisz het volgende:
Nou @:ole je bent er weg voordat de klap komt
https://oor.nl/news/ziggo(...)digen-ontslagen-aan/
Legende, samen met zijn broer.quote:
Godver.quote:
Precies in mijn vakantiequote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:36 schreef borisz het volgende:
Geen Olympische Spelen over twee weken. Wel SPT / WK Snooker 2020 #1: Op de plek van de Olympische Spelen
Wie weet als ik er weer keertje werkquote:
Waar in ons dorp was je aan het werk?quote:Op zondag 26 juli 2020 15:18 schreef Ole het volgende:
Wie weet als ik er weer keertje werkMaar zette weinig zoden aan de dijk voor 4 uurtjes werk zonder reiskostenvergoeding en 3 uur onderweg..
Ibis hotel. loopafstand station Bloemendaalquote:
Dat is helegaar geen Bloemendaal.quote:
Naar de bus ben ik wel de spoorbaan overgestoken. Maar zal ook Haarlem geweest zijn dan?quote:Op zondag 26 juli 2020 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is helegaar geen Bloemendaal.![]()
Dat is nog Haarlem-Noord. Pas over de spoorbaan begint ons dorp.
Ja want in Bdaal rijdt geen bus. Buurtbus is ook tijdelijk gestopt.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Naar de bus ben ik wel de spoorbaan overgestoken. Maar zal ook Haarlem geweest zijn dan?
ook even hier, van hartequote:
quote:
quote:
Laatste keer werd Feyenoord kampioen.quote:Op zondag 13 september 2020 16:46 schreef borisz het volgende:
Ajax wint weer eens een openingswedstrijd van een seizoen
Laatste keer voorlopigquote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef borisz het volgende:
Gaat goed in Velsen-Zuid. Nog wel met publiek....
yupquote:
Groeten terug!quote:Op maandag 28 september 2020 22:30 schreef borisz het volgende:
![]()
Voor iedereen nog de groeten uit ZB. Al zal die wel balen, want in Velsen-Zuid gaat het nog beter.
quote:Op maandag 28 september 2020 22:30 schreef borisz het volgende:
![]()
Voor iedereen nog de groeten uit ZB. Al zal die wel balen, want in Velsen-Zuid gaat het nog beter.
Jeetje man, had je nou niet een minder rare nieuwe usernaam kunnen bedenken?quote:
neequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje man, had je nou niet een minder rare nieuwe usernaam kunnen bedenken?
Goed hoor! Rare tijden maar dat geldt voor iedereen. Goed je weer te 'zien'quote:
het is maar een oefenwedstrijd, maar het was zeker niet goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:20 schreef borisz het volgende:
Nederland - Mexico toont direct aan waarom we Van Gaal voor deze groep moeten zetten ipv De Boer.
Als ik het scherp stel is Ajax vier keer kampioen geworden ondanks De Boer ipv dankzij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:15 schreef manny het volgende:
[..]
het is maar een oefenwedstrijd, maar het was zeker niet goed.
Ben normaal niet zo een aanhanger van de semi roddeljournalistiek van de sportredactie van ad.nl, maar al voor dat Frank werd aangesteld kwamen die wel met een aardige analyse van het keuzeproces bij de KNVB. Moraal was dat de KNVB geleid wordt door middelmaat afkomstig van clubs als Heracles en dat die het veel te spannend vinden om iemand als Van Gaal aan te nemen (die ze ook de spiegel gaat voorhouden en intern gaat lopen ruzie maken) en dus kom je dan uit op een veilige keuze als van bronckhorst of de boer, ipv van de beste beschikbare trainer: Van Gaal.
Ik denk ondanks de boer, en dankzij een dramatische concurrentie. Ik heb meerdere keren mijn ogen uit mijn hoofd proberen te krabben in de Arena om maar in ieder geval niet verder te hoeven kijken. De namen uit die tijd, het spel, het aantal punten, het gezeik in de club en dan wonder boven wonder nog kampioen worden ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 07:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik het scherp stel is Ajax vier keer kampioen geworden ondanks De Boer ipv dankzij.
Dat vind ik ook wel te scherp (zeker nadat hij het van Jol had overgenomen). Hij heeft het eerste elftal behoorlijk buiten de bestuurlijke ellende gehouden.
Maar gras zien groeien was op een gegeven moment spannender dan het tikkiebreedvoetbal van De Boer. En dat
Volgens mij heeft de top 5-6 geen keeper nodig toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 02:30 schreef SocaWarrior het volgende:
Weet niet of dit het juiste topic ervoor is, maar ik moest het ff kwijt!!:
Het valt me op dat geen enkele club Michel Vorm heeft gehaald. Hij is 36, maar was echt uitstekende keeper in zijn Utrecht tijd, jarenlang in de top van Engeland gespeeld ook... Je zou toch verwachten dat iemand ermee aan de haal gaat.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:51 schreef Ole het volgende:
Demn... collega positief getest. Morgen gaan ze weer lekker met een wattenstaafje in mijn hersens wroeten
Nou laten we het hopen. Heb dichtbij haar gewerkt. Wel met handschoenen en 'medisch' papieren mondkapje. Maar toch..quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:05 schreef borisz het volgende:
De kroeg is toch dicht
Hopelijk is de uitslag negatief.
Studentjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Ole het volgende:
Yesss! (deels) terug in mijn oude vakgebied![]()
![]()
Achter het raam?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Ole het volgende:
Yesss! (deels) terug in mijn oude vakgebied![]()
![]()
quote:
Wel thuiswerkenquote:
Iig fijn voor jequote:
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Iig fijn voor je
We zijn deze week bezig met meerjarenplannen enzo en ook begroting. 'We' lopen qua jaarverslagen altijd twee jaar achter. Dus volgend jaar factureren op basis van '19. Dus pas in 2022-23 zien we de daling in inkomsten. Maar we zijn aan het voorspellen geslagen en met wat we nu weten lijkt de schade mee te vallen. Ja we gaan enkele procenten terug in omzet, maar dat is allemaal te overzien.
Het kan natuurlijk zijn dat er clubs omvallen/opzeggen. Dan merken we het direct, maar vooralsnog lijkt het erop dat we gewoon quitte kunnen draaien.
Nogal.quote:
goed veur nederlandsch voetbal...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:50 schreef borisz het volgende:
De Duitse mentaliteit in Eindhoven zit er al goed in
Tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:54 schreef borisz het volgende:
Nou ja de punten zijn binnen. Leuk eerste kwartiertje, maar verder waardeloos.
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:25 schreef borisz het volgende:
Hee een oude bekende heeft een prijs gewonnen![]()
[ twitter ]
Ja, zag het ook al op FB.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:25 schreef borisz het volgende:
Hee een oude bekende heeft een prijs gewonnen![]()
[ twitter ]
Allebei!quote:
Ja, RIP Pluisje.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
RIP Maradona![]()
VBL / CNN Brazilië: Diego Maradona (60) overleden
Heb jij trouwens ook meegestemd over die originele naam van die sluis?quote:
Nope. In de commissie voordat B&W een besluit nam zaten oa bewoners die op de sluis wonen. Was wel een goed gemixte groepquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook meegestemd over die originele naam van die sluis?
Ja, kwam hem ook al tegen bij Youp.quote:
quote:
Heerlijk idd. In een uurtje tijd alle goals achter elkaar. Met net niet goed getimed commentaar.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Maandagavond Eurogoals met Frank en Jurriaan van Wessem, dat was vroeger vaste prik.
Frank Kramer zegt, tot ziens!
Nee, alleen de wetenschap dat er altijd een goal uit het niets kan vallen. Maar nee dus.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:44 schreef borisz het volgende:
Ook maar nergens het gevoel gekregen dat het erin zat vanavond....
Tja. Je krijgt die kans echt altijd, zo blijkt ook vandaag maar weer. Gewoon een stukje kwaliteit, Donny was meester in dit soort situaties en Davy schiet in paniek.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:53 schreef manny het volgende:
[..]
Nee, alleen de wetenschap dat er altijd een goal uit het niets kan vallen. Maar nee dus.
Nee. En met deze ploeg heb je ook niks te zoeken in de CL en zelfs niet in de EL.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:44 schreef borisz het volgende:
Ook maar nergens het gevoel gekregen dat het erin zat vanavond....
Klopt. Maar met een fitte selectie (en een beetje gunstige loting) kun je best een eindje komen in de EL.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. En met deze ploeg heb je ook niks te zoeken in de CL en zelfs niet in de EL.
Dat zal Tottenham worden....quote:Op woensdag 9 december 2020 22:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt. Maar met een fitte selectie (en een beetje gunstige loting) kun je best een eindje komen in de EL.
Dit Ajax tegen Mourinho, auquote:
Never nooit CDA.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:53 schreef borisz het volgende:
Wopke... Nog steeds geen reden om CDA te stemmen.
lekker warm voor bij de gashaard?quote:Op zondag 13 december 2020 11:34 schreef golfer het volgende:
https://speld.nl/2020/12/(...)GLvx0KQi21N505wzc1ck
[ afbeelding ]
En daaronder nog mensen oprecht boos ook.quote:Op zondag 13 december 2020 11:34 schreef golfer het volgende:
https://speld.nl/2020/12/(...)GLvx0KQi21N505wzc1ck
[ afbeelding ]
Heldquote:
Brother. Old skool......quote:
quote:
Je weet het nooit....quote:
Wij wonnen er altijd van met het eerste.quote:Op zondag 27 december 2020 17:46 schreef pitboer het volgende:
https://www.indehekken.net/rellende-jongeren-waar-is-de-me/
U bent er vroeg bij.quote:
Hé manny. Trouwe hoolster.quote:Op maandag 28 december 2020 08:42 schreef manny het volgende:
[..]
U bent er vroeg bij.
Vandaag hier het experiment thuiswerken vanuit de woonkamer met 2 pubers, een jonge hond en de hele dag regen.... vooralsnog ligt de rest te slapen.
Hallo meneer Tong.quote:
Goeiemorgen lieverd.quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef manny het volgende:
[..]
Hallo meneer Tong.
Ben niet zo trouw aan hools hoor, kom af en toe langs, en zo heel druk is het niet ik deze kroeg....
Fijne avond !
Doe Leo de groeten. Zat ellende in Veen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:45 schreef borisz het volgende:
Zo. Lekker aan de wandel geweest. Amersfoort - Baarn a 19 km. Nog twee etappes te gaan en dan zit het Utrechtpad erop.
Uitgezet na 30 minuten. Te slecht geworden.quote:
Laat de azijnpisser links liggen.quote:
Op hoeveel meter zit je nu?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al bekaf na 500 meter.Ben aan het opbouwen.
Meters weet ik niet. Wel 2x20 minuten per dag.quote:
Top!quote:Op zondag 10 januari 2021 05:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meters weet ik niet. Wel 2x20 minuten per dag.
Goeiemorgen.
Goeiemorgen. Als de zon er is even een rondje langs de Waal.quote:
Wie gaat er dan ook zwemmen met dit weer.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaat er dan ook zwemmen met dit weer.
Oh wat naar! Sterkte en dikke knuf voor moeke!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:31 schreef tong80 het volgende:
Brand vanmiddag in verzorgingstehuis waar m'n moeder woont. Evacuatie en één dode. Moeke net aan de foon en gaat het relatief goed mee.
Vrouw overleden door rook. Trauma Helikopter hielp niet meer. Ze was dementerend en kettingrookster. Dus het speculeren kan beginnen. Moeke gelukkig niks. Wel erg geschrokken natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Oh wat naar! Sterkte en dikke knuf voor moeke!
Mmm. Dat is best heftig. Kun je er heen of kan / mag dat niet ? (ik woon niet in nederland, weet niet precies wat de regels zijn)quote:Op maandag 11 januari 2021 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouw overleden door rook. Trauma Helikopter hielp niet meer. Ze was dementerend en kettingrookster. Dus het speculeren kan beginnen. Moeke gelukkig niks. Wel erg geschrokken natuurlijk
Mag gewoon. Maar doe het niet. Ik hoor bij de kwetsbare groep en Corona is niet helemaal weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:54 schreef manny het volgende:
[..]
Mmm. Dat is best heftig. Kun je er heen of kan / mag dat niet ? (ik woon niet in nederland, weet niet precies wat de regels zijn)
helder.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag gewoon. Maar doe het niet. Ik hoor bij de kwetsbare groep en Corona is niet helemaal weg.
Goeiemorgen.
Zal het onthouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:21 schreef borisz het volgende:
Zo'n dag intensief achter een beeldschem zitten moet je ook weer niet te vaak doen.
Precies.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is leuk om met nieuwe dingen aan de slag te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Gepostquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:47 schreef borisz het volgende:
Ik was het bijna vergeten. Maar het topic is er weer MUZ / Popprijs 2020
@tong80 weet wel hoe lang het al bestaatquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:03 schreef Paul het volgende:
Ohja dit topicjen ken ik nog van vroeger
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:35 schreef Ole het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn nieuwe huisgenootje trouwens
Neuken ?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:19 schreef Ole het volgende:
[..]
@:tong80 weet wel hoe lang het al bestaat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kan wel weer een slotje opquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:47 schreef borisz het volgende:
Ik was het bijna vergeten. Maar het topic is er weer MUZ / Popprijs 2020
Inderdaad.quote:
doe nou niehiet...quote:
Ik zie dat 'ie vrijdag een paar minuten op vrije voeten was.quote:
1quote:Op zondag 24 januari 2021 16:51 schreef borisz het volgende:
Koffie drinken in Amsterdam ook weer een feest.
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:41 schreef Ole het volgende:
[..]
1
Nou. Hoop herrie weer boven mijn hoofd
kwartiertje?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie dat 'ie vrijdag een paar minuten op vrije voeten was.
9 minuten las ik ergensquote:
Tja. Helaas heb ik ook even een kijkje genomen in het nws topic hierover. Zitten tig users juichend mee te kijken en te kicken op "waterkanonnen en bakstenen" en vinden het allemaal geweldig.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:51 schreef borisz het volgende:
Koffie drinken in Amsterdam ook weer een feest.
weet het niet, ben niet de jongste maar wat ik vorige week en vandaag zag lopen is echt ouder dan ik benquote:Op zondag 24 januari 2021 19:10 schreef manny het volgende:
[..]
Tja. Helaas heb ik ook even een kijkje genomen in het nws topic hierover. Zitten tig users juichend mee te kijken en te kicken op "waterkanonnen en bakstenen" en vinden het allemaal geweldig.
Ik word oud.
Wel leuk voetbalweekend verder.
Doelde op de reacties hier op het forumquote:Op zondag 24 januari 2021 21:48 schreef Ole het volgende:
[..]
weet het niet, ben niet de jongste maar wat ik vorige week en vandaag zag lopen is echt ouder dan ik ben
Stoere praat van internethooligans op hun puberale zolderkamertjes.quote:
Viel niet tegen inderdaad. Nu dit weekend nog. Leuk!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:27 schreef borisz het volgende:
En zo is Speelronde 19 best leuk geworden.
En lekker uitgesmeerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:27 schreef borisz het volgende:
En zo is Speelronde 19 best leuk geworden.
weebee Tong.quote:
Weet je tochquote:
En nu tijd voor.......quote:
quote:
Vandaag iets te veel Nederland. Morgen vd Poel van Aert.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:36 schreef borisz het volgende:
Geen wandeling vandaag. Andere dingen te doen, maar ook lekker sport kijken. Ook fijn.
Heerlijk WK Veldrijden.
Timman was de laatste.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:50 schreef borisz het volgende:
We krijgen een Nederlandse winnaar in Wijk aan Zee
Hou me op de hoogte Borisz.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:50 schreef borisz het volgende:
We krijgen een Nederlandse winnaar in Wijk aan Zee
Jorden van Foreest is in een tiebreak te sterk voor Anish Giriquote:
ach..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:15 schreef borisz het volgende:
De Pluim gaat toch wat sneller omhoog. Volgende week Maandag/dinsdag overdag al weer boven de 0 en woensdag/donderdag 6-7 graden.
Kortom Elfstedenkoorts kan weer zakken.
Die komt er sowieso echt niet dit jaar, al ligt heel Friesland vol met 40 cm dik ijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:15 schreef borisz het volgende:
De Pluim gaat toch wat sneller omhoog. Volgende week Maandag/dinsdag overdag al weer boven de 0 en woensdag/donderdag 6-7 graden.
Kortom Elfstedenkoorts kan weer zakken.
Nog even los van de pluim...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komt er sowieso echt niet dit jaar, al ligt heel Friesland vol met 40 cm dik ijs.
Resultaat telt, zeker tegen die lampies.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:59 schreef borisz het volgende:
Gekke wedstrijd. Maar goed op naar de halve finale.
Zat jouw partij niet ook in de regering?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef borisz het volgende:
Mooi dat de regering is teruggefloten.
Jammer alleen dat de Wappies dat hebben moeten doen.
Alleen jammer van het spoedappel. Benieuwd naar de hoger beroep.
Niet de eerste keer dat het kabinet juridisch broddelwerk levert. Ik vind de avondklok buitenproportioneel, maar ik zou eens willen dat het kabinet gewoon goed werk aflevert ipv (niet-rechtmatige) kunstgrepen uithaalt.
Het vergat alleen nog 3 doelpunten extra te maken uit al die kansen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef borisz het volgende:
Ajax moet Nederland weer eens redden in Europa
Gelukkig weet jij er nog iets negatiefs uit te peuren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Het vergat alleen nog 3 doelpunten extra te maken uit al die kansen.
Wat een slotfase. Heerlijk. Ik mijn hoofd werd het al weer een treurige aftocht van de Europese velden na die 1-0....quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef borisz het volgende:
Ajax moet Nederland weer eens redden in Europa
Maar het verschil s wel een groot contrast me een paar geleden. Schreven de tientallen Hoolers nog odes aan elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef borisz het volgende:
Heb het druk. Post ook een stuk minder nieuws dan vroeger bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |