Obe.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ToT weet vast wel hoe ze heten , ik ben de naam kwijt . Maar je kan ze hier ook kopen, zag ze toevallig vandaag bij de AH liggen
Haha nee eentje mocht wel naar boven, als ze maar stil was voor het geval dat hij nog lag te slapen. Maar hij werd heel vrolijk wakker en was blij haar te zien!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
En als stamhouder heb je dat toegelaten
Patserig bedoel jequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja dat klinkt bezitterig, stamvader is gepaster
Yesss dat jaquote:
Mijn vrouw verklaart me ook voor gek wat dit betreft!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yesss dat ja![]()
Mijn neefje had het vorige week gemaakt , lekker man
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw verklaart me ook voor gek wat dit betreft!
Haha dat is leuk wakker wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee eentje mocht wel naar boven, als ze maar stil was voor het geval dat hij nog lag te slapen. Maar hij werd heel vrolijk wakker en was blij haar te zien!
Dat kan best wel kloppen, van al dat bier met overvloed word je patserig (en als je erbij rookt ook pafferig).quote:
Hoe is het vandaag?quote:
Ja gaat wel.quote:
What! Krullenbol om half 9 nog slapen?!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Mini-ToT ligt nog te maffen, mevrouw ToT is hier als een malle aan het schoonmaken, ik doe het nog ff rustig aan ('s ochtends moet je me echt niet opjagen), en vanmiddag hebben we hier een bbq met een groep collega's van mijn vrouw.
Hopelijk dat het hier een beetje droog blijft. Op Buienradar zie ik een klein donderwolkje deze kant op komen en het LIJKT er op dat de rest grotendeels ten westen van ons naar het noorden drijft.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:40 schreef Amee het volgende:
[..]
What! Krullenbol om half 9 nog slapen?!
Komt vast goed als hij al nasr school gaat en elke dag uitgeput naar huis komt. Haha!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ennnn hij is wakker!
Ja de laatste tijd slaapt hij 's ochtends goed door, maar hem 's avonds in slaap krijgen is een hele uitdaging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |