SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag al een groot stuk gerookte zalm klaarliggenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat jij jouw kok maar extra moet laten koken![]()
Hij is zelf al hotquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas maar op dan je zelf niet van de warmte aan het koken bent
Oh dan haak ik helaas afquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag al een groot stuk gerookte zalm klaarliggen
Een lekkere koude macaronisaladequote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan de kok vragen om iets anders klaar te maken? Wat wil je eten met dit weer?
Toevallig had ik nog net kunnen meekrijgen dat de zalm in een pastasalade zou gaan. Dus ben benieuwd.quote:
Lekkerrrquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Toevallig had ik nog net kunnen meekrijgen dat de zalm in een pastasalade zou gaan. Dus ben benieuwd.
En een macaronisalade ziet er ook lekker uit.
quote:
quote:
Maar voor mij echt zonder zalm hoor anders moet je 112 bellenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Toevallig had ik nog net kunnen meekrijgen dat de zalm in een pastasalade zou gaan. Dus ben benieuwd.
En een macaronisalade ziet er ook lekker uit.
quote:
Jij krijgt zonder zalm!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar voor mij echt zonder zalm hoor anders moet je 112 bellen
Hou op schei uitquote:
niet van woede hoop ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Ik moet maar eens gaan koken geloof ik![]()
wat gaat het worden Puzziepiequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk iets van eten
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk iets van eten
Eten denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat gaat het worden Puzziepie
oke danquote:
Ik twijfel tussen zoete aardappel met sla of broodquote:
ik dus ook niet. ik eet frisse salade en heb verse soep gekooktquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hummus?
Daar vind ik nou helemaal niks an
Niet rijst groente kip en eieren gainen met KOH THAI hot saucequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zoete aardappel met sla of brood![]()
Het is zo warm
Klinkt lekker!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook niet. ik eet frisse salade en heb verse soep gekookt
Geerdje weet wat lekker is !!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet rijst groente kip en eieren gainen met KOH THAI hot sauce![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel ff onder de douche zo zweette als een otter![]()
![]()
ja soep is snel gemaakt met deze warmte Puzziepiequote:
Goede dikke groentensoep met veel vleesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook niet. ik eet frisse salade en heb verse soep gekookt
preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goede dikke groentensoep met veel vlees![]()
![]()
![]()
Met dit weer moet je bruine bonensoep eten, man! Of desnoods snert!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goede dikke groentensoep met veel vlees![]()
![]()
![]()
Ik maak regelmatig soepquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja soep is snel gemaakt met deze warmte Puzziepie
ja ken ik is echt heerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig soep![]()
Ken je mercimek ? Heerlijk
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ken ik is echt heerlijk
Ik was nooit fan van zoete aardappel maar de laatste jaren eet ik het en is het heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zoete aardappel met sla of brood![]()
Het is zo warm
en de echte rottiquote:
ik vind zoete aardappel juist niet lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was nooit fan van zoete aardappel maar de laatste jaren eet ik het en is het heerlijk inderdaad!
Och het kan wel lekker zijn, met name gefrituurd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind zoete aardappel juist niet lekker
ook geprobeerd maar geen fan van hoe is met mini tottiequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het kan wel lekker zijn, met name gefrituurd.
Kapsalon zoete aardappel friet, kip en sla/komkommerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was nooit fan van zoete aardappel maar de laatste jaren eet ik het en is het heerlijk inderdaad!
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kapsalon zoete aardappel friet, kip en sla/komkommer
zoete aardappel niet aan mij besteedquote:
Goed, die heeft driekwart van zijn harem weer op bezoek gehad.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook geprobeerd maar geen fan van hoe is met mini tottie
Ken je die paarse zoete aardappels? Die zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar je moet er geen ijs van hebben!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ken je die paarse zoete aardappels? Die zijn ook lekker
NEE Maar wel lekkerquote:
wacht maar als hij 16 is kan je de deurbel afplakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, die heeft driekwart van zijn harem weer op bezoek gehad.
Ze wilden alledrie naar boven toe om hem uit zijn middagdutje wakker te maken!
En nu zit hij hier naast me aardappeltjes te eten!
Daar vertelde mijn tante vorige week overquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je moet er geen ijs van hebben!Dat is echt zeldzaam smerig!
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wacht maar als hij 16 is kan je de deurbel afplakken
Oh HELL no!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar vertelde mijn tante vorige week over![]()
In de Filipijnen schijnt dat ijs juist lekker te zijn , zegt ze
Ik vond het vroeger ook niks maar op één of andere manier smaakt het in deze tijden wel. Zal wel de hype zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd (helaas)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kapsalon zoete aardappel friet, kip en sla/komkommer
Ik zeg wat zij tegen mij zei , en zij vindt dat ijs lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh HELL no!!!!
Dat stoppen ze in Halo Halo; crushed ice, met een bolletje van die paarse meuk, maïs, bruine of witte bonen, jelly, onrijpe groene mango en weet ik veel wat ze er nog meer doorheen tyfen!
Van die groene mango trekt je bek op een gegeven moment ook echt samen, terwijl de eerste hapjes niet eens zo verkeerd zijn.
ik probeer t maar niet eens meerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook niks maar op één of andere manier smaakt het in deze tijden wel. Zal wel de hype zijn.
Nee, die kende ik nog niet. Wist niet eens dat deze variant bestondquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ken je die paarse zoete aardappels? Die zijn ook lekker
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg wat zij tegen mij zei , en zij vindt dat ijs lekker![]()
Ik heb zelf niet de behoefte om het te eten
ToT weet vast wel hoe ze heten , ik ben de naam kwijt . Maar je kan ze hier ook kopen, zag ze toevallig vandaag bij de AH liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, die kende ik nog niet. Wist niet eens dat deze variant bestond
Ik heb voornamelijk de oranje versie gegeten.
Waar hou jij het meest van om te eten?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En als stamhouder heb je dat toegelatenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, die heeft driekwart van zijn harem weer op bezoek gehad.
Ze wilden alledrie naar boven toe om hem uit zijn middagdutje wakker te maken!
Stamhouderquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
En als stamhouder heb je dat toegelaten
Obe.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ToT weet vast wel hoe ze heten , ik ben de naam kwijt . Maar je kan ze hier ook kopen, zag ze toevallig vandaag bij de AH liggen
Haha nee eentje mocht wel naar boven, als ze maar stil was voor het geval dat hij nog lag te slapen. Maar hij werd heel vrolijk wakker en was blij haar te zien!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
En als stamhouder heb je dat toegelaten
Patserig bedoel jequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja dat klinkt bezitterig, stamvader is gepaster
Yesss dat jaquote:
Mijn vrouw verklaart me ook voor gek wat dit betreft!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yesss dat ja![]()
Mijn neefje had het vorige week gemaakt , lekker man
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw verklaart me ook voor gek wat dit betreft!
Haha dat is leuk wakker wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee eentje mocht wel naar boven, als ze maar stil was voor het geval dat hij nog lag te slapen. Maar hij werd heel vrolijk wakker en was blij haar te zien!
Dat kan best wel kloppen, van al dat bier met overvloed word je patserig (en als je erbij rookt ook pafferig).quote:
Hoe is het vandaag?quote:
Ja gaat wel.quote:
What! Krullenbol om half 9 nog slapen?!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Mini-ToT ligt nog te maffen, mevrouw ToT is hier als een malle aan het schoonmaken, ik doe het nog ff rustig aan ('s ochtends moet je me echt niet opjagen), en vanmiddag hebben we hier een bbq met een groep collega's van mijn vrouw.
Hopelijk dat het hier een beetje droog blijft. Op Buienradar zie ik een klein donderwolkje deze kant op komen en het LIJKT er op dat de rest grotendeels ten westen van ons naar het noorden drijft.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:40 schreef Amee het volgende:
[..]
What! Krullenbol om half 9 nog slapen?!
Komt vast goed als hij al nasr school gaat en elke dag uitgeput naar huis komt. Haha!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ennnn hij is wakker!
Ja de laatste tijd slaapt hij 's ochtends goed door, maar hem 's avonds in slaap krijgen is een hele uitdaging!
BBQ klinkt wel gezellig. Maak je het vlees enzo zelf?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Mini-ToT ligt nog te maffen, mevrouw ToT is hier als een malle aan het schoonmaken, ik doe het nog ff rustig aan ('s ochtends moet je me echt niet opjagen), en vanmiddag hebben we hier een bbq met een groep collega's van mijn vrouw.
Hopelijk dat het hier een beetje droog blijft. Op Buienradar zie ik een klein donderwolkje deze kant op komen en het LIJKT er op dat de rest grotendeels ten westen van ons naar het noorden drijft.
quote:
Normaal als we alleen zijn pleuren we tegenwoordig een homp bavette er op en gooi ik een lading hickory houtsnippers op de kolen en dan gaat de koepel er op. Naderhand gaat er wat vers gemalen peper en grove zeezoutkorrels er op.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:57 schreef engine het volgende:
[..]
BBQ klinkt wel gezellig. Maak je het vlees enzo zelf?
Beetje droog weer is dan wel prettig ja
Die Sophie heeft wel een snoetje dat wat proteïnen kan gebruiken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Stem ff B&H / [Miss NL] De 10 finalisten!
Ook mijn favoquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Sophie heeft wel een snoetje dat wat proteïnen kan gebruiken.
Gestemd!
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal als we alleen zijn pleuren we tegenwoordig een homp bavette er op en gooi ik een lading hickory houtsnippers op de kolen en dan gaat de koepel er op. Naderhand gaat er wat vers gemalen peper en grove zeezoutkorrels er op.
Maar nu heb ik gewoon ff allerlei soorten gemarineerde varkensvlees ingeslagen omdat het toch een vrij grote groep is die komt. (Maar er ligt wel een halve kilo grote garnalen klaar voor hen.)
Een aantal van hen neemt ook (oosterse) maaltijden mee en sommigen gaan hier in de keuken koken.
Ik denk dat ik veel te veel vlees heb ingeslagen!
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal als we alleen zijn pleuren we tegenwoordig een homp bavette er op en gooi ik een lading hickory houtsnippers op de kolen en dan gaat de koepel er op. Naderhand gaat er wat vers gemalen peper en grove zeezoutkorrels er op.
Maar nu heb ik gewoon ff allerlei soorten gemarineerde varkensvlees ingeslagen omdat het toch een vrij grote groep is die komt. (Maar er ligt wel een halve kilo grote garnalen klaar voor hen.)
Een aantal van hen neemt ook (oosterse) maaltijden mee en sommigen gaan hier in de keuken koken.
Ik denk dat ik veel te veel vlees heb ingeslagen!
Bij 100 stemmen maak ik een frontpageberichtje en dan kunnen we zeggen dit wordt de MISS NEDERLAND 2020~!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Stem ff B&H / [Miss NL] De 10 finalisten!
Schattig!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ingeruild voor een grote hamster.
[ afbeelding ]
Hier is-ie een nestje aan het bouwen.
En hoestie daar?
Whehe!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh![]()
Nog nét niet weggespoeld hier gisterenavond
Niet normaal....straten ondergelopen, ziekenhuis niet alleen in de kelder msar ook op begane grond wateroverlast, bomen omgewaaid door serieuze windstoten.....quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet normaal....straten ondergelopen, ziekenhuis niet alleen in de kelder msar ook op begane grond wateroverlast, bomen omgewaaid door serieuze windstoten.....
Ja hier nu ook weer, maar gisterenavond was bar en boos!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?!?
Hier schijnt de zon als een malle!
Sterkte met al dat water!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier nu ook weer, maar gisterenavond was bar en boos!
Ik heb er ook heul niets van meegekregenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?!?
Hier schijnt de zon als een malle!
Haha! Laat zien?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ik heb net weer een foto van hem gemaakt; hij staat super trots bij een deur te kijken die hij net geopend en weer gesloten had!Hij kan nu namelijk bij de deurklink!
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet normaal....straten ondergelopen, ziekenhuis niet alleen in de kelder msar ook op begane grond wateroverlast, bomen omgewaaid door serieuze windstoten.....
In de nacht kan je lekker in de schaduw werken héquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is al weg hoor, brandweermannen hebben doorgewerkt vannacht
Dit.quote:
Als @ToT maar niet denkt dat mini-ToT de nieuwe Abid kan worden!!!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit.
@:tot en als het even kan verwachten we hier elke dag een fimpje over de avonturen van mini-ToT. (volgens mij als je dit doet kan je daar geld mee verdienen op YouTube)
Daar zeg je wat inderdaad. Mensen moeten niet met geldbriefjes naar mini-ToT gooien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als @:ToT maar niet denkt dat mini-ToT de nieuwe Abid kan worden!!!!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als @:ToT maar niet denkt dat mini-ToT de nieuwe Abid kan worden!!!!!
Is kippendij dan misschien een idee?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:26 schreef Fernweh het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan eten vandaag maar de kippendij moet op.
Ja maar alleen kippendij eten!? Zijn we dieren of zo.... Ga me niet vertellen dat je zo'n persoon bent die het statiegeld niet terug geeft wanneer ik je een bier pakket cadeau doen.quote:
Stokjquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:02 schreef stokj het volgende:
[..]
In de nacht kan je lekker in de schaduw werken hé
Woeffquote:
Ik krijg een bierpakket woehoeee!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar alleen kippendij eten!? Zijn we dieren of zo.... Ga me niet vertellen dat je zo'n persoon bent die het statiegeld niet terug geeft wanneer ik je een bier pakket cadeau doen.
Hier in de buurt volgens mij alleen maar graan, gerst en mais voor dieren.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg een bierpakket woehoeee!
Maar wat word er in de buurt verbouwd? Ga daar je maaltijd aanvullen.
Gemeentetuintjes afgaan dan maarquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hier in de buurt volgens mij alleen maar graan, gerst en mais voor dieren.
Ja maar laatst wandelde ik langs zon' veld en die boer was aan het spuiten als een gek. Je zou dan maar eens stiekem wat plukken net ernaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Gemeentetuintjes afgaan dan maar
Hier hadden ze laatst een hoek van een broccoliveld niet kunnen oogsten. Was wel een sensatie in het dorp. Sommige hebben nu broccoli voor de rest van de eeuw.
Maakt toch niet uit of je die bespoten groente stiekem pakt of een week later in de supermarkt haalt... Blijft bespotenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar laatst wandelde ik langs zon' veld en die boer was aan het spuiten als een gek. Je zou dan maar eens stiekem wat plukken net erna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |