JA FUCK HEquote:
Rutte moet zich nu bezig houden met welke standjes wel of niet legaal zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA FUCK HE
En hij maar strakke persco's zitten te houden
OHJA DIEEEquote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:25 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb zin in the killers - mr brightside nu, maar die zal wel niet komen
Dan zal die in de top 10 moeten staanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:25 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb zin in the killers - mr brightside nu, maar die zal wel niet komen
Lekkerquote:
Denk het niet danquote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan zal die in de top 10 moeten staan
Waarom niet in ESF lijer dat het isquote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:27 schreef koffieleuk het volgende:
@:Rutte heeft 10 jaar geleden een weekje op fok! gezeten, alleen in KLB en ONZ.
ZEG IK ROT HIER NU MAAR OOOOOPquote:
NOOITquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |