Haha en ik lekker met mijn recorder alles opnemenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:44 schreef skysherrif het volgende:
Eigenlijk hadden wen u ook gewoon jitsi moeten doen en mee moetn zingen met zijn drie
dank, dacht even te moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha en ik lekker met mijn recorder alles opnemen
LEAVE CARL ALONEquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij had een zanger waar je op stemde van esf en ik vond die op frans duijts lijken
Jacques Houdek?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij had een zanger waar je op stemde van esf en ik vond die op frans duijts lijken
Ja ik heb het niet nodig, maar ik dacht; als de anderen ook wat willenquote:
ik heb die camera;s allang uitgeschakeld hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet nodig, maar ik dacht; als de anderen ook wat willen
My Friend - Kroatië 2017quote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geeeen idee
ik ken die allemaal niet
Het is m ook niet lees ik netquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geeeen idee
ik ken die allemaal niet
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik heb die camera;s allang uitgeschakeld hoor
hoop dat je die op mijn bil niet gezien hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoorInteressante moedervlek op je schouder
Ik heb serieus een gênante op mijn bil zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoop dat je die op mijn bil niet gezien hebt
ik ook van jouquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:48 schreef Aoibhin het volgende:
Fuck het is echt al licht buiten ik haat jullie
ja je rechter tochquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb serieus een gênante op mijn bil zitten
DIT DIT DITquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:48 schreef skysherrif het volgende:
uren geleden dacht ik nog, hey dit is ook een leuk nummertje
maar dat gaan we nooooooooooooit halen joh
EN LOOKT AT US NOW
Dat dacht jij nooit joh. Je was altijd al van plan de nacht door te halenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:48 schreef skysherrif het volgende:
uren geleden dacht ik nog, hey dit is ook een leuk nummertje
maar dat gaan we nooooooooooooit halen joh
EN LOOKT AT US NOW
Het is nog waar ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |