Hou m’n hart vast voor als we de 88 aantikken...quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:23 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hou m’n hart vast voor als we de 88 aantikken...
Het trieste is dat je zelf niet eens de belachelijkheid van je reactie doorziet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:32 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel wat bedoeld is als humor maar reacties als
[..]
[..]
Zit gewoon geen humor in en is gewoon puur racisme. Lijkt me dat als je deze actie opzet en zeker als je wil uitdragen dat Zwarte Piet niets met racisme te maken heeft, dat je dit soort donaties gewoon moet weigeren.
Harco Sorbato,is dat geen typetje van die Jiskefet gasten?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:51 schreef Attitude het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit?
Al die opmerkingen tot nu toe konden wel maar deze??
Ahh ja dat was em.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:59 schreef Woelwater het volgende:
En Harco Sorbato is een verbastering van Marco Borsato in de serie Flodder.
Eigenlijk niet, goed en wel beschouwd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:32 schreef Gia het volgende:
Mooi zo'n actie en een goed voorbeeld voor andere zogenaamde deuggemeentes die hun subsidie intrekken als de pieten zwart zijn.
Waarom hamer je er zo op dat ze donaties moeten weigeren?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:32 schreef AlohA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit gewoon geen humor in en is gewoon puur racisme. Lijkt me dat als je deze actie opzet en zeker als je wil uitdragen dat Zwarte Piet niets met racisme te maken heeft, dat je dit soort donaties gewoon moet weigeren.
Jawel hoor, het geeft alleen aan dat men zich niet alles door de strot laat drukken. Zou eens wat vaker moeten gebeuren ook.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:59 schreef Woelwater het volgende:
En Harco Sorbato is een verbastering van Marco Borsato in de serie Flodder.
Deze afleveringquote:
Of ze stoppen subsidie met de gedachte dat als mensen zwarte piet willen ze zelf wel doneren lol. Scheelt weer wat geld voor ze.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jawel hoor, het geeft alleen aan dat men zich niet alles door de strot laat drukken. Zou eens wat vaker moeten gebeuren ook.
Dat zou wel een typisch Hollandse gedachte zijn ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of ze stoppen subsidie met de gedachte dat als mensen zwarte piet willen ze zelf wel doneren lol. Scheelt weer wat geld voor ze.
Gemeentes kunnen het gaan misbruiken om onder de subsidie uit te komen.quote:
Hoe kom je erbij dat men met deze actie uit wil dragen dat Zwarte Piet niet racistisch is? Als jij er racisme in wil zien ga je toch lekker je gang, deze mensen willen gewoon Sinterklaas vieren.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:32 schreef AlohA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook zo'n rabiate pietenverdediger en ik heb geen enkel probleem met veranderingen, zolang Piet maar Zwart is en blijft.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:29 schreef AlohA het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit komt? Volgens I&O research wilde in 2018 44% van de mensen dat het uiterlijk van Zwarte Piet verandert en op dit forum zitten een overgroot deel rabiate pietenverdedigers.
Ik heb ook geen problemen met veranderingen maar ze gaan steeds verder. Ik had best kunnen leven met roetveeg of gekleurde pieten. Maar ze willen gewoon het hele sinterklaasfeest weg hebben. Sinds ik dat door heb ben ik gewoon 100% pro zwarte piet. Zwarte piet is zwart en moet zwart blijven!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:51 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n rabiate pietenverdediger en ik heb geen enkel probleem met veranderingen, zolang Piet maar Zwart is en blijft.
Ik vind het prima dat de dikke rode lippen verdwenen zijn, de gouden oorringen, de rare taaltje, en misschien iets aan de kleding. Ook prima dat de bruine schmink verdwijnt, hij moet pikzwart zijn.En dan moet het gezeur klaar zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met veranderingen maar ze gaan steeds verder. Ik had best kunnen leven met roetveeg of gekleurde pieten. Maar ze willen gewoon het hele sinterklaasfeest weg hebben. Sinds ik dat door heb ben ik gewoon 100% pro zwarte piet. Zwarte piet is zwart en moet zwart blijven!
Het is opgeklopte ellende van de grote steden. In Amsterdam is er een 'zwarte sint' die zonder knechten een week eerder aankomt. In Osdorp zit Sinterklaas op een kameel met Arabische muziek.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:12 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat de dikke rode lippen verdwenen zijn, de gouden oorringen, de rare taaltje, en misschien iets aan de kleding. Ook prima dat de bruine schmink verdwijnt, hij moet pikzwart zijn.En dan moet het gezeur klaar zijn
quote:Rapper JayJay
¤ 5,00
Zwarte Piet naar Hoek van Holland? Waar praten we over??? Komt naar mijn modeshop.nl allen, patta's voor de tatta's voor weinig geld. Niet goed geld terug.
2 uur geleden
Waarom zou ik dat willen Gia? Ik vind het allemaal prima, de Zwarte Pietenoorlog is gestreden, conservatief Nederland heeft verloren en wil zo lang mogelijk nog vasthouden aan het verleden. Niet meer dan logisch en van mij mag je het ene domme burgerinitiatief houden na het andere.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom hamer je er zo op dat ze donaties moeten weigeren?
Je wilt dat ze het niet halen, hè?
Jammer, maar voor 6 uur vanavond is Hoek van Holland gered.
Next!
Helmond ook, met ons kasteel. Althans, tot nu toe.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Urk, Monnickendam, Edam, Volendam, Staphorst, Dokkum, daar is het nog ouderwets gezellig.
Een mooi sinterklaasfeest met vrolijke zwarte pieten. En dat blijft in elk dorp gerust wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |