Vraag je nou of ik jouw werk wil gaan doen? Je hebt toch zelf dit topic gelezen en gezien dat de usual suspects weer moord en nazi-verheerlijking roepen zonder concreet te zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een mooi samenhangend verhaal weer. Weet je al wie nazi genoemd werd?
Ik zie wel veel usual suspects jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vraag je nou of ik jouw werk wil gaan doen? Je hebt toch zelf dit topic gelezen en gezien dat de usual suspects weer moord en nazi-verheerlijking roepen zonder concreet te zijn?
Klopt, het is vooral guild by association wat de pro-pieten gebruiken. Iets verfijnder waardoor lang niet elke mod het doorheeft blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zie wel veel usual suspects ja![]()
Maar niemand werd dus expliciet nazi genoemd, zoals Nikonlover in post #251 beweerde, waar mijn reactie betrekking op had? Mooi man.
De anti-pieten dan toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, het is vooral guild by association wat de pro-pieten gebruiken. Iets verfijnder waardoor lang niet elke mod het doorheeft blijkbaar.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zo te zien hebben die ook allemaal gedoneerd hoor
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:14 schreef AlohA het volgende:
[..]
Heel KOZP heeft toch al gedoneerd? Kon niet achterblijven.
Maar je hebt die uitspraak nooit in het buitenland gehoord? Buitenlanders vinden onze g-klank raar dus vandaar die zin met veel g's (icm met ek 88). Zijn vooral verkopers die dat zeggen als ze erachter komen dat je uit Nederland komt, met als doel om iets te verkopen natuurlijk. Toen ik in Egypte was hoorde ik dat 20 keer op een avond.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:46 schreef AlohA het volgende:
[..]
Gaat helemaal over de zeik
En ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat tussen de stroom van echt enorm grappige rassengrappen en hilarische namen ineens een verwijzing naar het EK van 88 staat. Dat is juist het hele idee.
De mensen die helemaal over de zeik gingen waren jullie die het meteen als onmogelijk afdoen dat het een racistische betekenis heeft.
Ik haalde trouwens 2 reacties aan, maar die tweede wordt dan weer helemaal niets over gezegd.
Kijk ze viesmad wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef Brybry het volgende:
Sneu weer hoor. Doneren, doe lekker maar die reacties erbij zeg.
Minstens de helft van Fok! is gewoon een ordinaire racist.
Vast allemaal uitkeringstrekkers die niks te doen hebben met hun leven.
Ouwe fossielen die tegen Nederlandse traditie zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is trouwens het clubje dat er alles aan doet om zwarte piet uit het straatbeeld te krijgen:
[ afbeelding ]
Pardonquote:Dit is niet het gewenste scenario."
En de BLM demonstranten dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef Brybry het volgende:
Sneu weer hoor. Doneren, doe lekker maar die reacties erbij zeg.
Minstens de helft van Fok! is gewoon een ordinaire racist.
Vast allemaal uitkeringstrekkers die niks te doen hebben met hun leven.
quote:@AlohA
¤ 5,00
Ik kreeg extra zakgeld van mijn moeder om drop te kopen maar ik vind dit een beter doel!
Ja, als Piet niet geketend met een zak suiker sjouwt hoeft het van hen niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouwe fossielen die tegen Nederlandse traditie zijn?
quote:timmmmm
¤ 5,00
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
50PLUS durft wel, zo rechtstreeks tegen de wil van haar achterban in te stemmen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is trouwens het clubje dat er alles aan doet om zwarte piet uit het straatbeeld te krijgen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |