Gek he dat mensen boos worden als je ze nazi noemtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die obsessie zie ik eigenlijk vooral terug bij de propietactivisten. Er is in dit topic welgeteld één iemand die een beetje tegengas geeft en iedereen buitelt schuimbekkend over elkaar heen om hem de grond in te stampen. Over obsessies gesproken.
Zit je nou ordinair te vissen naar een donatie-shoutout?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef Brybry het volgende:
Sneu weer hoor. Doneren, doe lekker maar die reacties erbij zeg.
Minstens de helft van Fok! is gewoon een ordinaire racist.
Vast allemaal uitkeringstrekkers die niks te doen hebben met hun leven.
Je weet zelf dat dat niet klopt. Als je ook maar een beetje gematigd een bijdrage levert wordt je helemaal afgefakkelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gek he dat mensen boos worden als je ze nazi noemt
Heb ff ge CTRL+F'd maar ik zie niemand een nazi genoemd worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gek he dat mensen boos worden als je ze nazi noemt
Pas op, anders gaat AlohA roepen dat dit met bruinhemden te maken heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we negers ook niet meer zwart noemen, maar bruin.
De bruinen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
"WHAAAA!!! ZWARTE PIET IS RACISME!!! WITTE MANNEN DIE ZICH ZWART SCHMINKEN MOETEN VOOR DE BEK GESCHOPT WORDEN!!!! ALS JE SINTERKLAAS MET ZWARTE PIET VIERT WIL JE DE SLAVERNIJ TERUG!!!!!"
- FOK!kers doneren wat geld voor een intocht met Zwarte Piet en plaatsen er wat lollige berichtjes bij. -
"WHAAAA!!!! DIE PRO-PIETEN ZIJN HE-LE-MAAL GEOBSEDEERD!!! WAT EEN VUILE RACISTEN ZEG!!!!!"
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef Brybry het volgende:
Lees eens terugquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb ff ge CTRL+F'd maar ik zie niemand een nazi genoemd worden.
Wat doe jij dan hier op FOK!? Het is half 4. Een werkdag is tot 5 uur hoor. Je bent zeker ook een uitkeringstrekker?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef Brybry het volgende:
Sneu weer hoor. Doneren, doe lekker maar die reacties erbij zeg.
Niet iedereen hoeft te slaven voor baasquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat doe jij dan hier op FOK!? Het is half 4. Een werkdag is tot 5 uur hoor. Je bent zeker ook een uitkeringstrekker?
Refereer je nu aan mij? Beetje een zielige poging wel, wil best met je in discussie hoor als dat normaal lukt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
"WHAAAA!!! ZWARTE PIET IS RACISME!!! WITTE MANNEN DIE ZICH ZWART SCHMINKEN MOETEN VOOR DE BEK GESCHOPT WORDEN!!!! ALS JE SINTERKLAAS MET ZWARTE PIET VIERT WIL JE DE SLAVERNIJ TERUG!!!!!"
- FOK!kers doneren wat geld voor een intocht met Zwarte Piet en plaatsen er wat lollige berichtjes bij. -
"WHAAAA!!!! DIE PRO-PIETEN ZIJN HE-LE-MAAL GEOBSEDEERD!!! WAT EEN VUILE RACISTEN ZEG!!!!!"
Ja de 8e letter van het alfabet is de "h" dus 88 = HH = Heil Hitler, dus altijd als je ergens het getal 88 ziet, heb je met een neo-nazi te maken!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lees eens terugHij gaat helemaal over de zeik omdat er 88 (dat is een nazi symbool ofzo) in een donatie staat terwijl het gewoon een verwijzing naar het EK van 88 is.
Wel eens gehoord van ploegendienst, onregelmatige diensten of compensatiedagen wegens weekenddienst? Niet iedereen is een 9-tot-5-werker.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat doe jij dan hier op FOK!? Het is half 4. Een werkdag is tot 5 uur hoor. Je bent zeker ook een uitkeringstrekker?
Ongetwijfeld een misplaatste constatering, maar hij noemt niemand een nazi, dat mag ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lees eens terugHij gaat helemaal over de zeik omdat er 88 (dat is een nazi symbool ofzo) in een donatie staat terwijl het gewoon een verwijzing naar het EK van 88 is.
Uhhhh.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een misplaatste constatering, maar hij noemt niemand een nazi, dat mag ook niet.
Gaat helemaal over de zeikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Precies, en drop is racisme.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de 8e letter van het alfabet is de "h" dus 88 = HH = Heil Hitler, dus altijd als je ergens het getal 88 ziet, heb je met een neo-nazi te maken!
En da's dus waarom er zo veel tegengas gegeven wordt.quote:
"Ja, nee, JULLIE gingen over de zeik. Ik kwam gewoon dit topic binnen en besloot om door alle reacties heen te spitten om te kijken of daar racisme tussen zat, heel onschuldig enzo, en dat ga ik dan op Fok benoemen en dan ga ik heel hard roepen dat het racisme is en nazi vergelijkingen zijn en als jullie het daar dan niet mee eens zijn dan gaan jullie toch echt over de zeik, ik niet hoor!"quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:46 schreef AlohA het volgende:
[..]
Gaat helemaal over de zeik
En ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat tussen de stroom van echt enorm grappige rassengrappen en hilarische namen ineens een verwijzing naar het EK van 88 staat. Dat is juist het hele idee.
De mensen die helemaal over de zeik gingen waren jullie die het meteen als onmogelijk afdoen dat het een racistische betekenis heeft.
Ik haalde trouwens 2 reacties aan, maar die tweede wordt dan weer helemaal niets over gezegd.
Ah nee, dat maakt het oke, ik bedoel, ik zeg gewoon dat jij doet aan nazi verheerlijking, je bent een fan van Albert Speer en Adolf Hitler en je gebruikt het 88 symbool op een nazi manier, dat mag allemaal, maar zodra ik je als een nazi zou benoemen, dan gaan we de grens over?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb ff ge CTRL+F'd maar ik zie niemand een nazi genoemd worden.
Wat een mooi samenhangend verhaal weer. Weet je al wie nazi genoemd werd?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah nee, dat maakt het oke, ik bedoel, ik zeg gewoon dat jij doet aan nazi verheerlijking, je bent een fan van Albert Speer en Adolf Hitler en je gebruikt het 88 symbool op een nazi manier, dat mag allemaal, maar zodra ik je als een nazi zou benoemen, dan gaan we de grens over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |