Ouwe fossielen die tegen Nederlandse traditie zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is trouwens het clubje dat er alles aan doet om zwarte piet uit het straatbeeld te krijgen:
[ afbeelding ]
Pardonquote:Dit is niet het gewenste scenario."
En de BLM demonstranten dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef Brybry het volgende:
Sneu weer hoor. Doneren, doe lekker maar die reacties erbij zeg.
Minstens de helft van Fok! is gewoon een ordinaire racist.
Vast allemaal uitkeringstrekkers die niks te doen hebben met hun leven.
quote:@AlohA
¤ 5,00
Ik kreeg extra zakgeld van mijn moeder om drop te kopen maar ik vind dit een beter doel!
Ja, als Piet niet geketend met een zak suiker sjouwt hoeft het van hen niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouwe fossielen die tegen Nederlandse traditie zijn?
quote:timmmmm
¤ 5,00
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
50PLUS durft wel, zo rechtstreeks tegen de wil van haar achterban in te stemmen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is trouwens het clubje dat er alles aan doet om zwarte piet uit het straatbeeld te krijgen:
[ afbeelding ]
50PLUS zal alleen de laatste woorden meegekregen hebben "Stemming... Subsidie voor Zwarte piet".quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |