Brr nare beesten. sommige zijn ook gewoon echt gevaarlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit geweten en errug pijnlijk
Van mijn oor tot mijn buik rood
Deze vermoedelijk ook, maar zat dicht bij de kant en in ondiep waterquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brr nare beesten. sommige zijn ook gewoon echt gevaarlijk
Die zijn link jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Portugees oorlogsschip of hoe heet zo'n apparaat?
ja en iets met de kubuskwal ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Portugees oorlogsschip of hoe heet zo'n apparaat?
Groeten terugquote:
Ben je naar de dokter gegaan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Deze vermoedelijk ook, maar zat dicht bij de kant en in ondiep water
Niet hard genoegquote:
Zat op een eiland, no chance dus dag in de schaduw gezeten en gesmeerd en de volgende dag het water weer in want ik wilde sharks zien met snorkelenquote:
Wat had je nou?quote:
Dus ga je zitten Fokkenquote:
Ja mijn enkel doet auquote:
quote:
Maar wat heb je nu gegeten?quote:
Die methadon komt er niet meer inquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooh.
Als je maar lekker high kunt blijven en zusters in de kont kan knijpen.
Nee want woef kan niet alleen thuisblijvenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan mevrouw crv op bezoek komen? Hoop het wel voor je.
Want morfine en metadon trekt hij niet... Lekker high vd Ibu zal hij zijn ja... NOT.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooh.
Als je maar lekker high kunt blijven en zusters in de kont kan knijpen.
Ohja.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
Nee want woef kan niet alleen thuisblijven
Van de ibu fluiten mijn orenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want morfine en metadon trekt hij niet... Lekker high vd Ibu zal hij zijn ja... NOT.
Klinkt primaquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja.
Een proeverij vooraf, van alles wat, paling, gamba’s carpacio, paddestoelen. En toen voor de vis gegaan, iets minder zwaar met deze temp, goeie fles wijn en desert.
Dat was het punt nietquote:
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend andersquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was het punt niet
Maar hopelijk snel over.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend anders
Ja lekker man. Ff aan de bier bij pa thuis.quote:
Douchen is een goed ideequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Even lekker douchen en daarna de tweede helft van Sjelzie - Mensjester zit ie kijken
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend anders
Phenoquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!
dat vraagt om fotosquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een nieuwe tuin, die gisteren eindelijk klaar was na drie weken alles slopen en opnieuw opbouwen
Van openlucht steenoven naar plantjes en zo
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een nieuwe tuin, die gisteren eindelijk klaar was na drie weken alles slopen en opnieuw opbouwen
Van openlucht steenoven naar plantjes en zo
Good old gezelligheidquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat veel oude bekenden hier terug de laatste maanden (ok, ik ook)![]()
Ok doeiquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Good old gezelligheid![]()
Nu voel ik me wel weer een newbie
Nee hoor, ik geef gewoon tips voor muziek die jij leuk vindtquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent boos over mijn opmerking over dat opwarmen he?
Welnee, jij hebt (mede) gezorgd dat deze SC nog bestond om bij terug te kerenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Good old gezelligheid![]()
Nu voel ik me wel weer een newbie
Hippe skischoenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen ik heb het warm
[ afbeelding ]
Gelukkig, nu voel ik me weer beterquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt (mede) gezorgd dat deze SC nog bestond om bij terug te keren![]()
Draaitolquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Netjesquote:
Het moet natuurlijk allemaal nog groeien en bloeien. Dus nu alles proberen in leven te houden (die slang is dus een drupsysteem, er zitten gaatjes in). Een computer aan de kraan die zo af en toe de kraan opengooit en als je meer moet: 1 druk op de knop en het ding gaat een half uur water druppelenquote:
Ja gisteren stond er nog een lekker windje, komen ook steeds meer wolken aan dus zal wel een plaknacht wordenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Stukje gefietst. Maar de temperatuur is nu echt wel boven waarden waar ik me nog enigszins prettig bij voel
Nee, geen gras, alleen maar bloemen, planten en een boom. gebeurt ook vaak zat in warme landen op deze manierquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NetjesDie slangetjes zijn zeker voor irrigatie voor gras?
Jep, alles staat open, maar nog geen zuchtje wind.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren stond er nog een lekker windje, komen ook steeds meer wolken aan dus zal wel een plaknacht worden
Ja lijkt op zo'n systeem dat ze bij boomgaarden vaak hebben, wel slim om alleen plantjes te doen, scheel weer maaienquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen gras, alleen maar bloemen, planten en een boom. gebeurt ook vaak zat in warme landen op deze manier
Toen ik gisterenavond over een dijk liep stond er een stevige wind dat het zelfs bijna frisjes aanvoelde, toen ik daar net liep was het gewoon nog steeds bloedheetquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jep, alles staat open, maar nog geen zuchtje wind.
Verhoogde borders.quote:
Als ik gras had gedaan: maairobot. Ik heb al jaren een stofzuigerrobot, ik kan niet meer zonderquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt op zo'n systeem dat ze bij boomgaarden vaak hebben, wel slim om alleen plantjes te doen, scheel weer maaien
Dat is idd een idee. Insectenhotelletje en vogelhuisjes erbij, weer terug naar de natuur. De vorige eigenaar had alles met klinkers volgestopt, een garagedeur (nu dus ook weg) en een lelijke overkapping die scheef stond. En een verrotte schutting... Dat is allemaal aangepakt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verhoogde borders.
Ziet er super leuk uit denk dat het een fantastische tuin wordt.
(Bedoel nog mooier als alle planten volgroeid zijn)
We moeten het een keer hebben over mijn muzieksmaak.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef gewoon tips voor muziek die jij leuk vindt
Oh ik zie nu pas dat het voor en na foto's zijnquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik gras had gedaan: maairobot. Ik heb al jaren een stofzuigerrobot, ik kan niet meer zonder
Ja sommige mensen hebben geen zin in groen, onbegrijpelijk. Maar lekker hoor, met zoiets prutsen is ontzettend rustgevend. Mijn schutting valt ook soort van ellende uit elkaar maar geen zin om geld aan uit te geven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd een idee. Insectenhotelletje en vogelhuisjes erbij, weer terug naar de natuur. De vorige eigenaar had alles met klinkers volgestopt, een garagedeur (nu dus ook weg) en een lelijke overkapping die scheef stond. En een verrotte schutting... Dat is allemaal aangepakt.
Eerder tijdens en na foto's. De voorfoto heb ik niet op deze laptop staan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat het voor en na foto's zijnMaar een maaibot zou wel een beetje overkill zijn voor zo'n klein stukje gras
Ja jij bent toch een beetje hiervan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten het een keer hebben over mijn muzieksmaak.
Ja dat hoop ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Hopelijk (relatief) snel pijnvrij dan![]()
Hoef je ook geen pijnstillers meer.
Ja maar had even niet door dat er op de 2e foto al groeiende plantjes stondenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder tijdens en na foto's. De voorfoto heb ik niet op deze laptop staan.
Ja, nogal, maar ik ben lui
bbq moet ik kijken of dat gaat want ik moet dat doen en mag minimaal 6 weken mijn voet niet belasten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker man. Ff aan de bier bij pa thuis.
Jij mag straks weer bqqen toch?
Heb je nog eeen beetje volk aan bed zo nu en dan?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Kom net thuis is het 20,5C.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu al weer te warm. Ga onder de douche slapen ofzo
Phenoquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!
Kut regels ook.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
bbq moet ik kijken of dat gaat want ik moet dat doen en mag minimaal 6 weken mijn voet niet belasten.
En voorlopig ook geen alcohol helaas
Morgenavond komt een vriend langs, voor de rest niamand
Is nog erg ingeperkt ook
Noem je dat een vrieskisttemperatuur?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom net thuis is het 20,5C.![]()
Mijn vriendin zet de thermostaat steeds lager. Gewoon een vrieskist.
Het koelt hier (Nijmegen en omstreken) best wel af. Niet koud, maar ik zit nog primaquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu al weer te warm. Ga onder de douche slapen ofzo
Honda heeft een vrouw toch?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kut regels ook.
Vriendin en kinderen wel elke dag dan?
Als je van buiten komt staat het kippenvel op je armen, tis hier buiten nog wel 25+quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noem je dat een vrieskisttemperatuur?
Ik ben sinds twee weken af van antidepressiva (nee, niet omdat ik depressief was). Dat is zo'n kutspul zeg, die side-effects....quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
Pheno![]()
![]()
I know, maar dat heb ik jaren geleden opgelopen door OD en burn-out, nu niets meer aan te doen helaas
Wat fijnquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het koelt hier (Nijmegen en omstreken) best wel af. Niet koud, maar ik zit nog prima
Denk niet dat mijn vrouw het goed vindt als mijn vriendin langskomtquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kut regels ook.
Vriendin en kinderen wel elke dag dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hier ook. Kippenvel vd kou kan ik allen v dromen nu..quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je van buiten komt staat het kippenvel op je armen, tis hier buiten nog wel 25+
Normaliter wel ja. Zal wel landwind zijn ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:39 schreef Pheno het volgende:
Je zou verwachten dat het aan zee koeler is, maar anders leen je maar mijn duikpak
Wat is OD nou weer?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
Pheno![]()
![]()
I know, maar dat heb ik jaren geleden opgelopen door OD en burn-out, nu niets meer aan te doen helaas
quote:Od
1) Echtgenoot van Freyja 2) Germaanse god 3) Germaanse godheid 4) Man van freyja 5) Of dergelijke 6) Overdosis 7) Overdosis (afk.) 8) Overdosis (medische afk.)
Die heb ik toen ook gehad tijdens mijn burn-out, werd er alleen maar depresiever van en de kleine crv was ook niet meer aktief te krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben sinds twee weken af van antidepressiva (nee, niet omdat ik depressief was). Dat is zo'n kutspul zeg, die side-effects....
Overdosisquote:
Liet ie ook zijn kop hangen ja?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
Die heb ik toen ook gehad tijdens mijn burn-out, werd er alleen maar depresiever van en de kleine crv was ook niet meer aktief te krijgen
quote:
Zei ik. Niet zo tactvolquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh![]()
Zit ik steeds junkiegrapjes te maken.
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh![]()
Zit ik steeds junkiegrapjes te maken.
Je bent sowieso niet zo tactvolquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weet ik toch nie, welke mens heeft er nou een overdosis?
Ik ken er helaas een paarquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weet ik toch nie, welke mens heeft er nou een overdosis gehad?
Als je in Frankrijk woont is dat Vin de migraine.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
Geen probleem hoor![]()
Ik nam gewoon teveel omdat ik dagelijk koppijn had
Ik werkte in zurich voor een indisch II bedrijf.....quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je in Frankrijk woont is dat Vin de migraine.
Meerdere?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meerdere?
Ik alleen een goede vriend in jongere jaren. Toen die die kant opging hebben we die vrij hard afgestoten, heeft zich later doodgereden.
Warmer?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
al een uur alles open en heb halve graad gewonnen
Niet drugs od maar pillen od omdat ze niet meer wilden.....quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meerdere?
Ik alleen een goede vriend in jongere jaren. Toen die die kant opging hebben we die vrij hard afgestoten, heeft zich later doodgereden.
Ok, waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Niet drugs od maar pillen od omdat ze niet meer wilden.....
Alles open?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
al een uur alles open en heb halve graad gewonnen
Tja, zat redenen te bedenken, maar dat gaat te ver om hier te besprekenquote:
Zelfmoord. Waarom zou je dat nou willen?quote:
Had je het warm dan?quote:
Waarom welquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfmoord. Waarom zou je dat nou willen?
Ah nee dan is het goed.quote:
Ik had het alover wélquote:
Een bitterbal moet heet zijn anders is die niet lekkerquote:
Alleen niet te lang bakken want dan spuit alles er uit.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
Een bitterbal moet heet zijn anders is die niet lekker
Das waar, timing is belangrijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen niet te lang bakken want dan spuit alles er uit.
Goed punt wel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
Een bitterbal moet heet zijn anders is die niet lekker
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze word zo wel een beetje de gezamenlijke treksok zo hè?
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi, dan heb ik een excuus nieuwe te kopenquote:
nee buiten is warmer dan binnenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus...
Euh wel lekker buiten nu hè?
nou ja airco om te slapen kon geen kwaad :pquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind je toch lekker met je warme bloed?
Dat is toch helemaal niet erg?quote:
Nee nee nou niet de keutel intrekken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja airco om te slapen kon geen kwaad :p
nee voor slapen heb ik nooit gezegd dat ik deze temperaturen goed vind :pquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee nee nou niet de keutel intrekken.
Ik trek straks de lakens nog even over me heen brrrquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor slapen heb ik nooit gezegd dat ik deze temperaturen goed vind :p
blijven fladderenquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
En kan iemand die hoerige tyfusmuggen helemaal de tering in werkenZe hebben het voorzien op mijn polsen die aan alle kanten worden lekgeprikt
Met al dat knikken snap ik dat. Liep overigens ook al een jaar met chronische hoofdpijn; er mee wakker worden en er mee naar bed gaan. Het is nu weg na die medicatie, maar het is nu even afwachten of dat zo blijft. Ergere zooi is al uitgesloten, ik heb bewijs gezien dat ik hersenen heb op een MRIquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Ik werkte in zurich voor een indisch II bedrijf.....
Echt vorig jaar nauwelijks gestoken en nu smullen ze opeens van mequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met al dat knikken snap ik dat. Liep overigens ook al een jaar met chronische hoofdpijn; er mee wakker worden en er mee naar bed gaan. Het is nu weg na die medicatie, maar het is nu even afwachten of dat zo blijft. Ergere zooi is al uitgesloten, ik heb bewijs gezien dat ik hersenen heb op een MRI
Pardon?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb airco..... thuisquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja airco om te slapen kon geen kwaad :p
Mijn baas geeft ventilatoren weg tegen inkoopquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
met die stijgende temperaturen zouden ze subsidies moeten geven op manieren van het verkoelen van je huis :p
heb je 1 gekocht?quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn baas geeft ventilatoren weg tegen inkoop
uhm nee. Want had een week eerder er al 1 gekocht. Een kleiner model. Die is net zo duur als het grotere model met de korting. En om nou de een terug te sturen en dan het model wat ik bewust niet nam vanwege het formaat te nemen omdat het goedkoop kan gaat natuurlijk nergens over!quote:
ik kan niet zo goed tegen het geluid van een ventilator bij het slapenquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm nee. Want had een week eerder er al 1 gekocht. Een kleiner model. Die is net zo duur als het grotere model met de korting. En om nou de een terug te sturen en dan het model wat ik bewust niet nam vanwege het formaat te nemen omdat het goedkoop kan gaat natuurlijk nergens over!
Ik heb een tafelmodel gekocht zodat ik thuis kan werken zonder te sterven haha.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed tegen het geluid van een ventilator bij het slapen
Dat kan me weinig boeien want dat is een monotoon geluid, vind het vooral irritant dat de gordijnen en alles dan klapperenquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed tegen het geluid van een ventilator bij het slapen
ik heb altijd alleen van die piepende tijdens het draaienquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan me weinig boeien want dat is een monotoon geluid, vind het vooral irritant dat de gordijnen en alles dan klapperen
Dat gebeurt al tijden hè?quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
met die stijgende temperaturen zouden ze subsidies moeten geven op manieren van het verkoelen van je huis :p
Met slapen moet je hem ook op vast zetten ipv op draaienquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd alleen van die piepende tijdens het draaien
Warmtepomp heeft redelijke subsidie maar ook SEEH subsidies zoals het beter isoleren van je woning.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb alleen spouwmuur isolatie gezien geloof ik
ja maar geloof dat het in een vve zoals lastig isquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warmtepomp heeft redelijke subsidie maar ook SEEH subsidies zoals het beter isoleren van je woning.
Na ik weet niet eens of het echt zo erg is als ik het nu mij voorstel, moet ook gewoon straks lekker gaan slapen. Morgen weer een dag.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben we allemaal weleens. Kun je datgene dat je hebt verpest niet meer veranderen?
Deze keer gewoon met lawinepijlen, nitraten en molotov'squote:Op donderdag 25 juni 2020 23:57 schreef bitterbal het volgende:
ze willen weer
12 MINUTEN GELEDEN
Viruswaanzin wil zondag opnieuw naar Malieveld
Actiegroep Viruswaanzin, die fel tegenstander is van de coronamaatregelen, wil zondag opnieuw een grote demonstratie houden in Den Haag. Dat laat de groep weten in een video en een verklaring over het kort geding dat de groep heeft aangespannen om een einde te maken aan de anderhalvemetersamenleving. Ook willen ze dat er per direct een einde komt aan andere vrijheidsbeperkende maatregelen en verzet Viruswaanzin zich tegen de coronaspoedwet die het kabinet voorbereidt.
De gemeente Den Haag, waar afgelopen weekend een betoging was die eindigde in 400 arrestaties, weet nog niet of de nieuwe betoging van Viruswaanzin is aangemeld en gehouden kan worden. Daarover is naar verwachting pas morgenochtend duidelijkheid. Het was de bedoeling om ook in andere steden te betogen, maar die acties gaan niet door, meldt Viruswaanzin.
Goed idee. Na een nachtje slapen valt het misschien wel meequote:Op donderdag 25 juni 2020 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik weet niet eens of het echt zo erg is als ik het nu mij voorstel, moet ook gewoon straks lekker gaan slapen. Morgen weer een dag.
ik zie het probleem niet zo.. in de sportschool en in het OV mag ook gewoon iedereen bij elkaar komen per 1 juli...quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:57 schreef bitterbal het volgende:
ze willen weer
12 MINUTEN GELEDEN
Viruswaanzin wil zondag opnieuw naar Malieveld
Actiegroep Viruswaanzin, die fel tegenstander is van de coronamaatregelen, wil zondag opnieuw een grote demonstratie houden in Den Haag. Dat laat de groep weten in een video en een verklaring over het kort geding dat de groep heeft aangespannen om een einde te maken aan de anderhalvemetersamenleving. Ook willen ze dat er per direct een einde komt aan andere vrijheidsbeperkende maatregelen en verzet Viruswaanzin zich tegen de coronaspoedwet die het kabinet voorbereidt.
De gemeente Den Haag, waar afgelopen weekend een betoging was die eindigde in 400 arrestaties, weet nog niet of de nieuwe betoging van Viruswaanzin is aangemeld en gehouden kan worden. Daarover is naar verwachting pas morgenochtend duidelijkheid. Het was de bedoeling om ook in andere steden te betogen, maar die acties gaan niet door, meldt Viruswaanzin.
Omdat voor veel kleine ondernemers de 1 1/2 halve meter niet te doen is en er hoge boetes staan op het niet naleven daarvan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet zo.. in de sportschool en in het OV mag ook gewoon iedereen bij elkaar komen per 1 juli...
die paar dagen meer of minder maken dan ook geen ruk meer uit.. (ja het was vanouds druk in de stad en in het OV)
Liesjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.
Popcornquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.
Nietesquote:
Morgen uitslapen toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee officieel is het vrijdag maar daar deal ik later wel weer mee.
Komt morgenvroeg wel als de wekker gaatquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh maar probeer er nu nog niet teveel aan te denken dus.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen emotioneel beetje moeilijke en beladen dag. Maakt niet uit verder.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Komt morgenvroeg wel als de wekker gaat
Mja niet zo'n zin om over te praten nu dus. Maar sterfdag broer, boekpresentatie moeder, in totaal 7 uur OV.quote:
Okay snap ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja niet zo'n zin om over te praten nu dus. Maar sterfdag broer, boekpresentatie moeder, in totaal 7 uur OV.
Mijn dag is nog niet helemaal voorbijquote:
Fijn somsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn wel bijna zit lekker hersenloos youtubjes te kijken.
Thanks, ook morgen zal gewoon weer voorbij gaan.quote:
Heb je een warm huis? Ik niet, in de winter een ramp met 1 enkele gaskachel maar in de zomer heerlijk. Ik had een ventilator gekocht maar vind het te fris als hij aanstaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:54 schreef engine het volgende:
[..]
Fijn soms!
Ik ben aan het wachten tot het een beetje afkoelt maar gaat nog wel even duren volgens mij
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb bijna de hele avond geslapen dus ben niet meer echt moe nu.
Enjoyquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook nog een joint en dan moet het vast wel weer lukken.
Ik heb steeds met deze aanstekers dat het vuursteentje eruit vliegt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Huh?
Ik koop altijd van die goedkope wegwerpaanstekers, maar er is denk ik iets niet goed met deze verpakking want ik heb nu voor de 2e keer vandaag een lekke aansteker. Normaal heb ik dat echt nooit. Wat voelt dat gas koud.
Wortelmeisje.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:57 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou!
Dat is wel beter!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ook morgen zal gewoon weer voorbij gaan.
[..]
Heb je een warm huis? Ik niet, in de winter een ramp met 1 enkele gaskachel maar in de zomer heerlijk. Ik had een ventilator gekocht maar vind het te fris als hij aanstaat.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook nog een joint en dan moet het vast wel weer lukken.
Jawel jawel maar heb andere username.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wortelmeisje.
Maar jij "kent" mij dus en ik jou niet.
Ohja ook herkenbaar. Dat je voelt als je hem gebruikt dat ie een beetje blokkeert en dan weet jee het al wel weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb steeds met deze aanstekers dat het vuursteentje eruit vliegt.
Ja zo fucking kut haha. Volgende keer [morgen ofzo] koop ik wel weer gewoon een BIC aansteker.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja ook herkenbaar. Dat je voelt als je hem gebruikt dat ie een beetje blokkeert en dan weet jee het al wel weer.
Sneu joh, niemand is onder de indrukquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:00 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Jawel jawel maar heb andere username.
28 graden is wel heel veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel beter!
Ja is niet te doen hier. 28 graden binnen nog
Ja maar ik weet niet wie je was dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:00 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Jawel jawel maar heb andere username.
Iets haze...weet eigenlijk niet zo goed meerquote:
Ik heb nog tig aanstekers in mijn rugzak. Maar ja dan moet ik opstaan van de bank.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo fucking kut haha. Volgende keer [morgen ofzo] koop ik wel weer gewoon een BIC aansteker.
Kushquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:02 schreef engine het volgende:
[..]
Iets haze...weet eigenlijk niet zo goed meerGa morgen weer naar Nijmegen
Jij?
Jawel dat werkt ook welquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
28 graden is wel heel veel.Heb je geen ventilator of iets?
Ik heb nu nog maar 1 omdat er al 2 zijn gesneuveld in een week tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog tig aanstekers in mijn rugzak. Maar ja dan moet ik opstaan van de bank.
denk uto en let niet op het geslacht van straIghtedgequote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wie je was dus.
Ik vind je naam wel een beetje verwarrend.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:04 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
denk uto en let niet op het geslacht van straIghtedge
je kan het
dat klop. heb al verklapt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je naam wel een beetje verwarrend.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:04 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
je kan het
Nu weet ik het, dankzij je DM en ik heet je hartelijk welkom. Ygritte en ik hebben hier nog wel eens herinneringen zitten ophalen, mooie tijd was dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:04 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
je kan het
Die verzamel ik een beetjequote:
Kun je toch vullen, moet even een busje gas kopen want heb nog een lege liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die verzamel ik een beetje![]()
Als in die gooi ik niet weg als ze leeg zijn. Koop ze wel eens als souvernir ook.
Ik quote deze even voor onze US/quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:04 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
je kan het
Ja kan inderdaad. Doe ik nooit. Alleen m'n zippoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je toch vullen, moet even een busje gas kopen want heb nog een lege liggen.
Ik ben er nooit zo goed in haha maar ga het toch maar eens proberen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad. Doe ik nooit. Alleen m'n zippo
Vind dat bij die gasaanstekers altijd maar een geprutsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nooit zo goed in haha maar ga het toch maar eens proberen.
Ja is niet dat ik daar zo vaak kom ofzo. Maar koop er vaak wel eentje als ik er dan toch benquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Smartshop hier heeft wel heel veel leuke Clipper aanstekers.
Nou nee, ik lach je uit omdat je niet normaal kan communiceren. Als je dat wel kan dan ga ik serieus op je in.quote:
Moet kunnen hoor, iemand neemt vast met reden een andere username enzo? En nee ik had het nooit geraden maar vind het wel leuk deze user weer eens op FOK tegen te komen. Beetje gastvrij straatkatje.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou nee, ik lach je uit omdat je niet normaal kan communiceren. Als je dat wel kan dan ga ik serieus op je in.
Neverquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet kunnen hoor, iemand neemt vast met reden een andere username enzo? En nee ik had het nooit geraden maar vind het wel leuk deze user weer eens op FOK tegen te komen. Beetje gastvrij straatkatje.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou nee, ik lach je uit omdat je niet normaal kan communiceren. Als je dat wel kan dan ga ik serieus op je in.
hoelaat en waar?quote:
Geen idee, iedereen zou gaan slapen hier, maar niemand gaat. Ik voel die 1 1/2 meter niet meer.quote:
Kom maar voelen in mijn broek, 1,5 meter clit jonguhquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee, iedereen zou gaan slapen hier, maar niemand gaat. Ik voel die 1 1/2 meter niet meer.
Heb je dat gemist?quote:
Oh ja ik ben ook niet op de hoogte van alle roddels op FOK! haha.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dat gemist?
Die hebben elkaar warm gehouden in de koude nacht
En vervolgens werd hij van strafbare feiten beschuldigd door haar de volgende dag![]()
Zou ze nog met die fokuser hebben? Die met die fistels?
Dit klinkt best cute.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:29 schreef Molo het volgende:
Die hebben elkaar warm gehouden in de koude nacht
Bij mijn nieuwe BSO mag het gewoonquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben dinsdag vergadering en ik hoop zo dat we ouders weer binnen mogen laten, ga er iig voor pleiten.
Alle fokkers zijn best cute toch?quote:
Yep, mee eensquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag ging een meisje aan een collega van me vragen of zij de hangmat weer even goed wilde ophangen, ze dacht dat ze mij er niet mee kon storen omdat ik zo druk was kinderen naar ouders te brengen op het plein. Ik ben haar fucking pm;'er. Dan gaat er toch echt iets niet helemaal meer goed.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
01 167 crv
02 164 bitterbal
![]()
Die halve fransoos kan je ook geen dag loslaten
Mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij mijn nieuwe BSO mag het gewoon
En de halve crèche heeft me vanmiddag enorm staan knuffelen, want laatste dag van Miepje daar.
Fuck corona knuffels hebben we er maar van gemaakt, moest even dit, na vier jaar toptijd daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |