Brr nare beesten. sommige zijn ook gewoon echt gevaarlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit geweten en errug pijnlijk
Van mijn oor tot mijn buik rood
Deze vermoedelijk ook, maar zat dicht bij de kant en in ondiep waterquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brr nare beesten. sommige zijn ook gewoon echt gevaarlijk
Die zijn link jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Portugees oorlogsschip of hoe heet zo'n apparaat?
ja en iets met de kubuskwal ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Portugees oorlogsschip of hoe heet zo'n apparaat?
Groeten terugquote:
Ben je naar de dokter gegaan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Deze vermoedelijk ook, maar zat dicht bij de kant en in ondiep water
Niet hard genoegquote:
Zat op een eiland, no chance dus dag in de schaduw gezeten en gesmeerd en de volgende dag het water weer in want ik wilde sharks zien met snorkelenquote:
Wat had je nou?quote:
Dus ga je zitten Fokkenquote:
Ja mijn enkel doet auquote:
quote:
Maar wat heb je nu gegeten?quote:
Die methadon komt er niet meer inquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooh.
Als je maar lekker high kunt blijven en zusters in de kont kan knijpen.
Nee want woef kan niet alleen thuisblijvenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan mevrouw crv op bezoek komen? Hoop het wel voor je.
Want morfine en metadon trekt hij niet... Lekker high vd Ibu zal hij zijn ja... NOT.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooh.
Als je maar lekker high kunt blijven en zusters in de kont kan knijpen.
Ohja.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
Nee want woef kan niet alleen thuisblijven
Van de ibu fluiten mijn orenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want morfine en metadon trekt hij niet... Lekker high vd Ibu zal hij zijn ja... NOT.
Klinkt primaquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja.
Een proeverij vooraf, van alles wat, paling, gamba’s carpacio, paddestoelen. En toen voor de vis gegaan, iets minder zwaar met deze temp, goeie fles wijn en desert.
Dat was het punt nietquote:
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend andersquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was het punt niet
Maar hopelijk snel over.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend anders
Ja lekker man. Ff aan de bier bij pa thuis.quote:
Douchen is een goed ideequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Even lekker douchen en daarna de tweede helft van Sjelzie - Mensjester zit ie kijken
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend anders
Phenoquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!
dat vraagt om fotosquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een nieuwe tuin, die gisteren eindelijk klaar was na drie weken alles slopen en opnieuw opbouwen
Van openlucht steenoven naar plantjes en zo
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een nieuwe tuin, die gisteren eindelijk klaar was na drie weken alles slopen en opnieuw opbouwen
Van openlucht steenoven naar plantjes en zo
Good old gezelligheidquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat veel oude bekenden hier terug de laatste maanden (ok, ik ook)![]()
Ok doeiquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Good old gezelligheid![]()
Nu voel ik me wel weer een newbie
Nee hoor, ik geef gewoon tips voor muziek die jij leuk vindtquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent boos over mijn opmerking over dat opwarmen he?
Welnee, jij hebt (mede) gezorgd dat deze SC nog bestond om bij terug te kerenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Good old gezelligheid![]()
Nu voel ik me wel weer een newbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |