Brr nare beesten. sommige zijn ook gewoon echt gevaarlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit geweten en errug pijnlijk
Van mijn oor tot mijn buik rood
Deze vermoedelijk ook, maar zat dicht bij de kant en in ondiep waterquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brr nare beesten. sommige zijn ook gewoon echt gevaarlijk
Die zijn link jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Portugees oorlogsschip of hoe heet zo'n apparaat?
ja en iets met de kubuskwal ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Portugees oorlogsschip of hoe heet zo'n apparaat?
Groeten terugquote:
Ben je naar de dokter gegaan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Deze vermoedelijk ook, maar zat dicht bij de kant en in ondiep water
Niet hard genoegquote:
Zat op een eiland, no chance dus dag in de schaduw gezeten en gesmeerd en de volgende dag het water weer in want ik wilde sharks zien met snorkelenquote:
Wat had je nou?quote:
Dus ga je zitten Fokkenquote:
Ja mijn enkel doet auquote:
quote:
Maar wat heb je nu gegeten?quote:
Die methadon komt er niet meer inquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooh.
Als je maar lekker high kunt blijven en zusters in de kont kan knijpen.
Nee want woef kan niet alleen thuisblijvenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan mevrouw crv op bezoek komen? Hoop het wel voor je.
Want morfine en metadon trekt hij niet... Lekker high vd Ibu zal hij zijn ja... NOT.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooh.
Als je maar lekker high kunt blijven en zusters in de kont kan knijpen.
Ohja.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
Nee want woef kan niet alleen thuisblijven
Van de ibu fluiten mijn orenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want morfine en metadon trekt hij niet... Lekker high vd Ibu zal hij zijn ja... NOT.
Klinkt primaquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja.
Een proeverij vooraf, van alles wat, paling, gamba’s carpacio, paddestoelen. En toen voor de vis gegaan, iets minder zwaar met deze temp, goeie fles wijn en desert.
Dat was het punt nietquote:
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend andersquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was het punt niet
Maar hopelijk snel over.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend anders
Ja lekker man. Ff aan de bier bij pa thuis.quote:
Douchen is een goed ideequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Even lekker douchen en daarna de tweede helft van Sjelzie - Mensjester zit ie kijken
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nou heb dat al een paar jaar en is erg vervelend anders
Phenoquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!
dat vraagt om fotosquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een nieuwe tuin, die gisteren eindelijk klaar was na drie weken alles slopen en opnieuw opbouwen
Van openlucht steenoven naar plantjes en zo
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een nieuwe tuin, die gisteren eindelijk klaar was na drie weken alles slopen en opnieuw opbouwen
Van openlucht steenoven naar plantjes en zo
Good old gezelligheidquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat veel oude bekenden hier terug de laatste maanden (ok, ik ook)![]()
Ok doeiquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Good old gezelligheid![]()
Nu voel ik me wel weer een newbie
Nee hoor, ik geef gewoon tips voor muziek die jij leuk vindtquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent boos over mijn opmerking over dat opwarmen he?
Welnee, jij hebt (mede) gezorgd dat deze SC nog bestond om bij terug te kerenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Good old gezelligheid![]()
Nu voel ik me wel weer een newbie
Hippe skischoenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen ik heb het warm
[ afbeelding ]
Gelukkig, nu voel ik me weer beterquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt (mede) gezorgd dat deze SC nog bestond om bij terug te keren![]()
Draaitolquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Netjesquote:
Het moet natuurlijk allemaal nog groeien en bloeien. Dus nu alles proberen in leven te houden (die slang is dus een drupsysteem, er zitten gaatjes in). Een computer aan de kraan die zo af en toe de kraan opengooit en als je meer moet: 1 druk op de knop en het ding gaat een half uur water druppelenquote:
Ja gisteren stond er nog een lekker windje, komen ook steeds meer wolken aan dus zal wel een plaknacht wordenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Stukje gefietst. Maar de temperatuur is nu echt wel boven waarden waar ik me nog enigszins prettig bij voel
Nee, geen gras, alleen maar bloemen, planten en een boom. gebeurt ook vaak zat in warme landen op deze manierquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NetjesDie slangetjes zijn zeker voor irrigatie voor gras?
Jep, alles staat open, maar nog geen zuchtje wind.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren stond er nog een lekker windje, komen ook steeds meer wolken aan dus zal wel een plaknacht worden
Ja lijkt op zo'n systeem dat ze bij boomgaarden vaak hebben, wel slim om alleen plantjes te doen, scheel weer maaienquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen gras, alleen maar bloemen, planten en een boom. gebeurt ook vaak zat in warme landen op deze manier
Toen ik gisterenavond over een dijk liep stond er een stevige wind dat het zelfs bijna frisjes aanvoelde, toen ik daar net liep was het gewoon nog steeds bloedheetquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jep, alles staat open, maar nog geen zuchtje wind.
Verhoogde borders.quote:
Als ik gras had gedaan: maairobot. Ik heb al jaren een stofzuigerrobot, ik kan niet meer zonderquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt op zo'n systeem dat ze bij boomgaarden vaak hebben, wel slim om alleen plantjes te doen, scheel weer maaien
Dat is idd een idee. Insectenhotelletje en vogelhuisjes erbij, weer terug naar de natuur. De vorige eigenaar had alles met klinkers volgestopt, een garagedeur (nu dus ook weg) en een lelijke overkapping die scheef stond. En een verrotte schutting... Dat is allemaal aangepakt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verhoogde borders.
Ziet er super leuk uit denk dat het een fantastische tuin wordt.
(Bedoel nog mooier als alle planten volgroeid zijn)
We moeten het een keer hebben over mijn muzieksmaak.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef gewoon tips voor muziek die jij leuk vindt
Oh ik zie nu pas dat het voor en na foto's zijnquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik gras had gedaan: maairobot. Ik heb al jaren een stofzuigerrobot, ik kan niet meer zonder
Ja sommige mensen hebben geen zin in groen, onbegrijpelijk. Maar lekker hoor, met zoiets prutsen is ontzettend rustgevend. Mijn schutting valt ook soort van ellende uit elkaar maar geen zin om geld aan uit te geven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd een idee. Insectenhotelletje en vogelhuisjes erbij, weer terug naar de natuur. De vorige eigenaar had alles met klinkers volgestopt, een garagedeur (nu dus ook weg) en een lelijke overkapping die scheef stond. En een verrotte schutting... Dat is allemaal aangepakt.
Eerder tijdens en na foto's. De voorfoto heb ik niet op deze laptop staan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat het voor en na foto's zijnMaar een maaibot zou wel een beetje overkill zijn voor zo'n klein stukje gras
Ja jij bent toch een beetje hiervan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten het een keer hebben over mijn muzieksmaak.
Ja dat hoop ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Hopelijk (relatief) snel pijnvrij dan![]()
Hoef je ook geen pijnstillers meer.
Ja maar had even niet door dat er op de 2e foto al groeiende plantjes stondenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder tijdens en na foto's. De voorfoto heb ik niet op deze laptop staan.
Ja, nogal, maar ik ben lui
bbq moet ik kijken of dat gaat want ik moet dat doen en mag minimaal 6 weken mijn voet niet belasten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker man. Ff aan de bier bij pa thuis.
Jij mag straks weer bqqen toch?
Heb je nog eeen beetje volk aan bed zo nu en dan?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Kom net thuis is het 20,5C.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu al weer te warm. Ga onder de douche slapen ofzo
Phenoquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je oren fluiten van ibuprofen? Dan moet je stoppen met het slikken ervan!
Kut regels ook.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
bbq moet ik kijken of dat gaat want ik moet dat doen en mag minimaal 6 weken mijn voet niet belasten.
En voorlopig ook geen alcohol helaas
Morgenavond komt een vriend langs, voor de rest niamand
Is nog erg ingeperkt ook
Noem je dat een vrieskisttemperatuur?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom net thuis is het 20,5C.![]()
Mijn vriendin zet de thermostaat steeds lager. Gewoon een vrieskist.
Het koelt hier (Nijmegen en omstreken) best wel af. Niet koud, maar ik zit nog primaquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu al weer te warm. Ga onder de douche slapen ofzo
Honda heeft een vrouw toch?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kut regels ook.
Vriendin en kinderen wel elke dag dan?
Als je van buiten komt staat het kippenvel op je armen, tis hier buiten nog wel 25+quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noem je dat een vrieskisttemperatuur?
Ik ben sinds twee weken af van antidepressiva (nee, niet omdat ik depressief was). Dat is zo'n kutspul zeg, die side-effects....quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
Pheno![]()
![]()
I know, maar dat heb ik jaren geleden opgelopen door OD en burn-out, nu niets meer aan te doen helaas
Wat fijnquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het koelt hier (Nijmegen en omstreken) best wel af. Niet koud, maar ik zit nog prima
Denk niet dat mijn vrouw het goed vindt als mijn vriendin langskomtquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kut regels ook.
Vriendin en kinderen wel elke dag dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hier ook. Kippenvel vd kou kan ik allen v dromen nu..quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je van buiten komt staat het kippenvel op je armen, tis hier buiten nog wel 25+
Normaliter wel ja. Zal wel landwind zijn ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:39 schreef Pheno het volgende:
Je zou verwachten dat het aan zee koeler is, maar anders leen je maar mijn duikpak
Wat is OD nou weer?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
Pheno![]()
![]()
I know, maar dat heb ik jaren geleden opgelopen door OD en burn-out, nu niets meer aan te doen helaas
quote:Od
1) Echtgenoot van Freyja 2) Germaanse god 3) Germaanse godheid 4) Man van freyja 5) Of dergelijke 6) Overdosis 7) Overdosis (afk.) 8) Overdosis (medische afk.)
Die heb ik toen ook gehad tijdens mijn burn-out, werd er alleen maar depresiever van en de kleine crv was ook niet meer aktief te krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben sinds twee weken af van antidepressiva (nee, niet omdat ik depressief was). Dat is zo'n kutspul zeg, die side-effects....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |