Dat is vooral als je je binnen de kaders begeeft die hun gewenst achten. Indien niet krijg je gewoon tegenwerking zoals nu zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:16 schreef Iblardi het volgende:
Ja, "we laten het aan de samenleving over" en dat soort dingen. Maar wat doen we vervolgens als de uitkomst "niet is wat we willen"?
Min ¤360 voor gebruik van die websitequote:
Of nog meer, geen zin om uit te rekenen. Maar lucratieve handel dat doneren.quote:Kosten: per Donatie 6% commissie voor het gebruik van
de diensten van Doneeractie.nl en transactiekosten van
EUR 0,85 per transactie exclusief BTW.
Jaaa zou gaaf zijnquote:
Dat moet goedkoper kunnen zou je zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Min ¤360 voor gebruik van die website
[..]
Of nog meer, geen zin om uit te rekenen. Maar lucratieve handel dat doneren.
Geen dank. Hoe langer zwarte zwarte piet rondloopt op straat, hoe langer ik superieur ben zonder er iets voor te hoeven doen. Moet er niet aan denken hoe ik mezelf weer kan gaan zitten verbeteren als dit voorbij is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bedankt @:speknek voor jouw gulle donatie om zwarte piet in stand te houden
lol 85 cent per transactie!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Min ¤360 voor gebruik van die website
[..]
Of nog meer, geen zin om uit te rekenen. Maar lucratieve handel dat doneren.
@LXIVquote:Sylvana Siemons
¤ 5,00
Om aan geld te komen moet je eerst investeren. LXIV
quote:the eye
¤ 5,00
FOK!
Point takenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van communicatie met de forum admins dit
Geen idee, maar ik meen dat Wollah en Atak al voorbij waren gekomen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hebben IkStampOpTacos en Sicsicsic al gedoneerd?
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerdquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik meen dat Wollah en Atak al voorbij waren gekomen?
Edit: ja dus!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerd
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |