Dat kan maar wanneer deze groep meent dat ze iemand anders op te kunnen leggen dat ze iets puurs als all lives matter niet meer mogen uitspreken wordt het erg eng.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En je snapt uiteraard ook dat dat dus niet het punt is van het BLM slogan?
Dus waarom ga je er dan tegenin?
Het is een bepaald standpunt en dus houdt het z’n originele tekst.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het is sowieso best vreemd als je Engelstalige uitspraken gaat doen in Nederland om je punt te verduidelijken.
Het wordt gezien als provocerend en haatdragend, en ergens kan ik dat ook wel begrijpen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat kan maar wanneer deze groep meent dat ze iemand anders op te kunnen leggen dat ze iets puurs als all lives matter niet meer mogen uitspreken wordt het erg eng.
Ja in fucking muricah, groot mongolenland met een mongolenland.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het wordt gezien als provocerend en haatdragend, en ergens kan ik dat ook wel begrijpen.
Het heeft gewoon een bepaalde politieke lading gekregen.
Nee, maar ik heb ook nooit mensen de apartheid foutief zien projecteren op hun eigen gemeenschap. Iedereen weet dat het over Zuid-Afrika ging.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is een bepaald standpunt en dus houdt het z’n originele tekst.
Heb ooit een andere vertaling gehoord van de Apartheid?
Amerika is een doorgeslagen wilde westen. Die gasten hebben de indianen uitgeroeid en vieren Thanksgiving om het te herdenken. Niemand die daar een kick om geeft. Als ze onze zwarte piet zien spuwen ze vuur.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja in fucking muricah, groot mongolenland met een mongolenland.
Alsof er mensen zijn die niet om zwarte levens geven hier.
Is wel waar. Hier is er niet echt zo'n probleem. Nu wordt gedaan alsof dat wel zo is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nooit mensen de apartheid foutief zien projecteren op hun eigen gemeenschap. Iedereen weet dat het over Zuid-Afrika ging.
Opzouten met die geïmporteerde sociale problemen vanuit de VS. Totaal niet van toepassing in Nederland zoals dat in de VS is. Dat je je solidariteit uitspreekt naar de mensen daar is nog tot daaraan toe, maar wanneer men de exacte problemen daar gaat projecteren op de situatie hier ben je gewoon fout bezig. Dan zorg je enkel voor meer polarisatie en lijdt je tevens de discussie af hier van de werkelijke problemen.
Gelukkig hebben we in Nederland inderdaad niet zo’n racisme probleem op de schaal van Amerika.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja in fucking muricah, groot mongolenland met een mongolenland.
Alsof er mensen zijn die niet om zwarte levens geven hier.
Ik ben het met je eens dat het uiteindelijk om Amerika gaat en niet om Nederland. En ik ben ook zeker van mening dat Amerika zelf hun racisme probleem moet oplossen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nooit mensen de apartheid foutief zien projecteren op hun eigen gemeenschap. Iedereen weet dat het over Zuid-Afrika ging.
Opzouten met die geïmporteerde sociale problemen vanuit de VS. Totaal niet van toepassing in Nederland zoals dat in de VS is. Dat je je solidariteit uitspreekt naar de mensen daar is nog tot daaraan toe, maar wanneer men de exacte problemen daar gaat projecteren op de situatie hier ben je gewoon fout bezig. Dan zorg je enkel voor meer polarisatie en lijdt je tevens de discussie af hier van de werkelijke problemen.
Nuja er is recent wel een koreaanse jongen voor zijn hoofd getrapt wat vrij ernstig is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:55 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in Nederland inderdaad niet zo’n racisme probleem op de schaal van Amerika.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:24 schreef Ixnay het volgende:
Het probleem is dat meer dan 90% van de gekleurde mensen helemaal niets tegen blanken hebben. En hetzelfde geldt andersom.
Het is een klein groepje blanke SJW's en een nog kleiner groepje donker gekleurden die hard schreeuwen en van alles willen veranderen en zij verkondigen zogenaamd het woord van alle gekleurden. En daarmee maken ze zich sterk.
Blanken hebben nog steeds de macht in de wereld, maar ze zitten niet meer op één lijn. Er is onderling een grote verdeeldheid. In Nederland is dat tussen 'links' en 'rechts'.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
De blanke man staat het zelf allemaal toe wat er gebeurd.
Verder denk ik dat de rest van de wereldbevolking onderschat waar de blanke man toe in staat is als je hem boos maakt. 120 blanke mannen zijn in staat een continent te veroveren en onderwerpen als ze niet gehinderd worden.
En nog steeds neuk ik je de moederquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Half blank en 100% debiel, geniet er van.
Jouw moeder heb ik geskiptquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog steeds niks beters kunnen krijgen?
Ik hoef ge doorgerookte Riaquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze neukt idd geen klanten met een beperking
Niet je broer?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij kieskeurig? VOor de corona neukte je m'n oma nog
Met zo weinig respect praten over je familie. Schaam je vieze kaaskopquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij kieskeurig? VOor de corona neukte je m'n oma nog
Wat had ik dan moeten doen? Terugslaan ik sla geen vrouwen. Jij hebt me daar wel van beticht.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bro, jij bent diegene die klappen kreeg van zijn wijf en geen ballen heeft.!
Maar waarom zou je vrouw/vriendin jou slaan? Heeft ze ook een alcoholprobleem?quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten doen? Terugslaan ik sla geen vrouwen. Jij hebt me daar wel van beticht.
Saudi-Arabië wacht op je. Houdoe he.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:24 schreef Atak het volgende:
Elke samenleving waar de vrouw voor het zeggen heeft zal vroeg of laat in elkaar klappen.
Vrouwen zijn geen natuurlijke leiders vanwege hun genetica. Als je hun de macht geeft ga je vroeg of laat weer terug naar besjes plukken in je blote reet. Blanke mannen zijn geen mannen meer. Jullie laten jullie de mond snoeren door jullie eigen vrouwen.
Vrouwen willen dat niet. Ze willen sterke mannen. Die worden dus nu geïmporteerd. Dat is gewoon hoe het werkt.
Hoe verrassend weer; salafisten vinden elkaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mooie post.
Iets met spijker en kop.
Wat heeft dit precies met grote/kleine overheid en veel en weinig marktregulering te maken?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Het overgrote deel van de mensen is passief. Ze denken hetzelfde, maar ze gaan niet meedoen met demonstraties en protesten. Ik weet 100% zeker dat het overgrote deel van de bevolking in Nederland bijvoorbeeld niks moet hebben van Marokkanen en genoeg heeft van alle Islamitische invloeden, maar die gaan niet de straat op om te demonstreren.
Alleen de extreme tokkies doen dat, omdat ze toch niks te verliezen hebben in hun leven. Idem bij negers: alleen de extremere figuren zoals Akwasi maken er echt werk van.
De haat onderling is er, maar het moet aangewakkerd worden. Als Zwarte Piet landelijk verboden gaat worden, dan komt de negerhaat naar buiten. Als de dochter van een linkse rakker met een Mohammed thuis komt, dan is de zogenaamde linkse rakker ineens niet meer zo links.
Je weet niet eens waar links en rechts voor staan man...quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:25 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Blanken hebben nog steeds de macht in de wereld, maar ze zitten niet meer op één lijn. Er is onderling een grote verdeeldheid. In Nederland is dat tussen 'links' en 'rechts'.
Het feit blijft echter dat Moslims en negers niks te bepalen hebben in Nederland, tenzij de blanken het toestaan. Een moskee bouwen? De mensen die dit toestaan zijn blanken. BLM protesten? Blanken bepalen of dit mag. Mocros die de baas zijn in de wijk? Blanke politieagenten hebben dat zo besloten.
Ik ben geen salafist jij idioot.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe verrassend weer; salafisten vinden elkaar.
Tuurlijk wel, je kunt je zo aansluiten met je aartsconservatieve, prehistorische denkbeelden.quote:
Nee, tuurlijk niet.quote:
Neem je eigen advies.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Hou gewoon je bek Etto met je dom gezwets elke keer. Reageer gewoon niet meer op mij, en kap eens met je valse aannames en beschuldigingen.
Als je kan slaan als een vent moet je ook kunnen inkasseren als een vent. Emancipatie werkt twee kanten op.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten doen? Terugslaan ik sla geen vrouwen. Jij hebt me daar wel van beticht.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:28 schreef Fushia2 het volgende:
Haten op donkere mensen maar wel lekker zonnebaden op vakantie om een tintje te krijgen.
Whiteboy logica....
Deze racistquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Koerden werden/worden in elk land waar ze aanwezig zijn verdreven.
Zegt genoeg
Deze persoon met salafistische denkwijzenquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mooie post.
Iets met spijker en kop.
Als jij een vrouw wil slaan, dat is jouw leven. Ik zal nooit een vrouw slaan, tenzij ze een pistool op mijn hoofd richt of een mes, dan toon ik 0 genaden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:21 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Als je kan slaan als een vent moet je ook kunnen inkasseren als een vent. Emancipatie werkt twee kanten op.
@Geerd het lijkt wel een Geerd cult hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 06:43 schreef Twiitch het volgende:
Eindelijk, kan ik zonder scrupules de hele dag thuisblijven en buiten halve liters klappen terwijl ik kut roep naar de buuf, niemand zal me veroordelen want ik ben een minderheid.
Als ze je in het gezicht spuugt dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als jij een vrouw wil slaan, dat is jouw leven. Ik zal nooit een vrouw slaan, tenzij ze een pistool op mijn hoofd richt of een mes, dan toon ik 0 genaden.
Ik draag een gasmasker.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze je in het gezicht spuugt dan?
Jij wil hier glashard ontkennen dat jij dat niet bent?quote:
Je zou denken dat zijn blanke vader hem beter heeft geleerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij wil hier glashard ontkennen dat jij dat niet bent?
Huilen en mensen voor rechts-extremist uitmaken als er een klein kritisch opmerking over de Islam wordt gezegd, maar wel Koerden als Untermensch zien
Zo kennen we je weer.
Wat zei ik verkeerd over koerden? Ik gaf slechts enkele aanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij wil hier glashard ontkennen dat jij dat niet bent?
Huilen en mensen voor rechts-extremist uitmaken als er een klein kritisch opmerking over de Islam wordt gezegd, maar wel Koerden als Untermensch zien
Zo kennen we je weer.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat zei ik verkeerd over koerden? Ik gaf slechts enkele aan
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Koerden werden/worden in elk land waar ze aanwezig zijn verdreven.
Zegt genoeg
quote:
Juist ja.quote:
SPOKEN THE TRUTH, YOU HAVE! - Yodaquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:48 schreef BigWhiteCock het volgende:
Het is omdat we het zelf toelaten. Niet ik. Maar veel van mijn achterlijke gebranwashde deugneven wel
Er lopen ook veel rond hier vermomd als moderator. @:Danny slaapt.
Witmannen zijn alleen geschikt voor fysieke arbeid indien ze jonger zijn dan 30.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:47 schreef Belg het volgende:
IN 2041 is het straks volkomen normaal om een Blanke persoon te kopen voor slaven arbeid.
Mijn arme rug in de toekomst. Niet alleen door de fysieke arbeid, maar door de vele zweepslagen die ik en mijn mede blanke persoon zullen ontvangen.
Ik wil geen vrouw slaan. Is ook zelden gebeurd. Echter als ik geslagen word door een vrouw dan is het logische gevolg dat ik haar terug sla. Zo werkt het in een wereld waar we elkaar als gelijken behandelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als jij een vrouw wil slaan, dat is jouw leven. Ik zal nooit een vrouw slaan, tenzij ze een pistool op mijn hoofd richt of een mes, dan toon ik 0 genaden.
Nee zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:42 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouw slaan. Is ook zelden gebeurd. Echter als ik geslagen word door een vrouw dan is het logische gevolg dat ik haar terug sla. Zo werkt het in een wereld waar we elkaar als gelijken behandelen.
Dit méén je niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:42 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouw slaan. Is ook zelden gebeurd. Echter als ik geslagen word door een vrouw dan is het logische gevolg dat ik haar terug sla. Zo werkt het in een wereld waar we elkaar als gelijken behandelen.
Als een vrouw mij slaat krijgt ze eerst een duw. Komt ze daarna terug en probeert ze weer te tikken dan deel ik ook een pets uit.quote:
Zeker wel. Of wil je zeggen dat ik vrouwen als een soort ontoerekeningsvatbaare wezens moet beschouwen? Dat weiger ik.quote:
Nee en nog eens nee.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:56 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het zo prima werkt.
Dan hoop ik voor jou dat jouw dochters opgroeien zonder losse handjes.quote:
Ja als je dochter jou zou slaan, dan mep je gewoon terug?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:37 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat jouw dochters opgroeien zonder losse handjes.
Want mijn kinderen leer ik straks hetzelfde.
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja als je dochter jou zou slaan, dan mep je gewoon terug?erevader
Ik zeg toch ook niet dat ik geen neger ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:44 schreef Spanky78 het volgende:
Ik dacht al jaren dat TS een neger was.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Van de andere kant zeg ik van wel, want de blanke man heeft historisch gezien best veel bereikt, misschien nog wel het meest van alle huidskleuren. De meest toonaangevende bedrijven worden vaak ook gerund door blanke mannen op het moment van schrijven.
Tja een vrouw is ook een dochter van iemand. Beetje hypocriet als het je eigen dochter is sla je niet terug als het die van een ander is wel.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:43 schreef YoungDriller het volgende:
[..]ja want dat staat daar ook echt, en je kinderen slaan is het onderwerp waar we het over hebben, toch?
Nee je haalt het uit verband. Ik stel het scenario dat als (bijvoorbeeld) jouw dochter mijn zoon een mep zou verkopen, dat het voor mijn zoon vrij staat jouw dochter een mep terug te geven. En andersom ook.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tja een vrouw is ook een dochter van iemand. Beetje hypocriet als het je eigen dochter is sla je niet terug als het die van een ander is wel.
Jij slaat mss geen vrouwen, maar ze maken je mentaal wel kapot. Je kan dan wel stoer lopen doen met je principes, maar uiteindelijk ben je maar een mak schaap en hebben de vrouwen je in hun macht.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tja een vrouw is ook een dochter van iemand. Beetje hypocriet als het je eigen dochter is sla je niet terug als het die van een ander is wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |