quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:25 schreef ponipek het volgende:
Heb nog geen ervaring mee. Zijn er ook lange Koerden of moet ik over op een andere etniciteit?
Wel jammer want goede kapsels, baarden en grote ogen.
Honden stinkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:27 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Alsof je een leuk ras voor een hondje zoekt
Grappig dat je dit aankaart daar Nederlanders echt niet zo erg op persoonlijke hygiëne gesteld zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:28 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Wie kopt 'm binnen?
Ik durf niet in het huidige politieke klimaat
Koerden werden/worden in elk land waar ze aanwezig zijn verdreven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:25 schreef ponipek het volgende:
Heb nog geen ervaring mee. Zijn er ook lange Koerden of moet ik over op een andere etniciteit?
Wel jammer want goede kapsels, baarden en grote ogen.
Stinken ze zo erg ja?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Koerden werden/worden in elk land waar ze aanwezig zijn verdreven.
Zegt genoeg
Rare karaktersquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:30 schreef ponipek het volgende:
[..]
Stinken ze zo erg ja?
Ik ga morgen even ruiken tijdens het knuffelen.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:50 schreef ponipek het volgende:
[..]
Nederlanders straks ook niet meer ahahaha
Ja tot je ze persoonlijk kent.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn best baas.
Meest originele rapper die er is
Nee dat is gewoon toevalquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ben je kloon van @:naardegallemiezen
@Naardegallemiezen heb je tips voor TS?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:22 schreef ponipek het volgende:
Na meerdere matches toch maar een keer een date geaccepteerd. Maar dan kom je er pas na een tijd praten achter dat het weer een fucking midget is. Ga de date morgen niet afzeggen maar het is wel kut dat de bovenkant leuk is en je benen dan even kort zijn als die van mij.
Error.
Gegroet
Weet niet of haar tips perse helpenquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:20 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Naardegallemiezen heb je tips voor TS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |