Ik niet toch?quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja er zijn wel een paar mods aan het radicaliseren zeg tering
Het is wel zo yvonne kan je slap over ouwehoeren of niet.quote:
Nee jij bent een toffe peer.quote:
In JUI mag dat gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is wel zo yvonne kan je slap over ouwehoeren of niet.
Als je all lives matter al niet meer mag typen gaat het behoorlijk ver mi.
Gelukkig maar.quote:
Je bent dan gewoon aan het provoceren. Als je serieus niet het empathisch vermogen hebt om te realiseren waarom er word neergekeken op "All lives matter" roepen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is wel zo yvonne kan je slap over ouwehoeren of niet.
Als je all lives matter al niet meer mag typen gaat het behoorlijk ver mi.
Een dode man in Amerika en dan gaat men hier 'protesteren' tegen ZP?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je bent dan gewoon aan het provoceren. Als je serieus niet het empathisch vermogen hebt om te realiseren waarom er word neergekeken op "All lives matter" roepen.
Natuurlijk zijn alle levens belangrijk. Maar dat is ook verder het hele punt niet van Black Lives Matter. Maar door "All Lives Matter" te roepen ontken je gewoon dat er een probleem is in de wereld en dan met name Amerika.
Nee dat ontken ik helemaal niet debiel. En we zijn niet in Amerika.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je bent dan gewoon aan het provoceren. Als je serieus niet het empathisch vermogen hebt om te realiseren waarom er word neergekeken op "All lives matter" roepen.
Natuurlijk zijn alle levens belangrijk. Maar dat is ook verder het hele punt niet van Black Lives Matter. Maar door "All Lives Matter" te roepen ontken je gewoon dat er een probleem is in de wereld en dan met name Amerika.
Gerookte paling.quote:
Dode crimineel in de VS en dan mensen onstlaan omdat ze met een white lives matter vliegen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:23 schreef RTR het volgende:
[..]
Een dode man in Amerika en dan gaat men hier 'protesteren' tegen ZP?
@Solid-Snakequote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het is pas pervers hoe Europa al die Amerikaanse problemen importeertDat gezeik over Bill Gates en vaccins, nu dit... Het blijft maar doorgaan. Terwijl elk weldenkend mens kan zien hoe achterlijk Amerika op veel vlakken is.
De hypocrisiequote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dode crimineel in de VS en dan mensen onstlaan omdat ze met een white lives matter vliegen.![]()
En ze menen het nog serieus ook.
Dat doe je dus wel als je "All lives matter" roept of "White lives matter". Je neemt het dan niet serieus.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat ontken ik helemaal niet debiel. En we zijn niet in Amerika.![]()
Als je dat verbiedt ben je gewoon een facist.
Je vergeet dat jij niet kan bepalen wat iemands beweegreden is om iets te zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:27 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat doe je dus wel als je "All lives matter" roept of "White lives matter". Je neemt het dan niet serieus.
De typische reactie van "All lives matter" roepers.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je vergeet dat jij niet kan bepalen wat iemands beweegreden is om iets te zeggen.
Je lijkt wel een nazi met dat gedachtegoed, jij zegt x om y dus x zeggen is vanaf nu verboten.
Ja doeg.
Lol enge enge man.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
De typische reactie van "All lives matter" roepers.
Oh nee hoor. Ik zal je verder niet verbieden het te roepen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol enge enge man.
Dat zeg je alleen maar omdat je een nazi bent.
Ja als je zelf gaat verzinnen waarom iemand iets zegt i.p.v. te praten met iemand kan ik daar weinig aan veranderen he ouwe pikkebaas.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:34 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik zal je verder niet verbieden het te roepen.
Alleen moet je niet verbaasd doen als mensen het niet leuk vinden.
En wat is dan jouw reden waarom jij het roept?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als je zelf gaat verzinnen waarom iemand iets zegt i.p.v. te praten met iemand kan ik daar weinig aan veranderen he ouwe pikkebaas.
Omdat alle levens er toe doen sinpel zat, dat schrijf ik toch.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En wat is dan jouw reden waarom jij het roept?
En je snapt uiteraard ook dat dat dus niet het punt is van het BLM slogan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat alle levens er toe doen sinpel zat, dat schrijf ik toch.
Het is sowieso best vreemd als je Engelstalige uitspraken gaat doen in Nederland om je punt te verduidelijken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En je snapt uiteraard ook dat dat dus niet het punt is van het BLM slogan?
Dus waarom ga je er dan tegenin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |