Jij wil hier glashard ontkennen dat jij dat niet bent?quote:
Je zou denken dat zijn blanke vader hem beter heeft geleerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij wil hier glashard ontkennen dat jij dat niet bent?
Huilen en mensen voor rechts-extremist uitmaken als er een klein kritisch opmerking over de Islam wordt gezegd, maar wel Koerden als Untermensch zien
Zo kennen we je weer.
Wat zei ik verkeerd over koerden? Ik gaf slechts enkele aanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij wil hier glashard ontkennen dat jij dat niet bent?
Huilen en mensen voor rechts-extremist uitmaken als er een klein kritisch opmerking over de Islam wordt gezegd, maar wel Koerden als Untermensch zien
Zo kennen we je weer.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat zei ik verkeerd over koerden? Ik gaf slechts enkele aan
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Koerden werden/worden in elk land waar ze aanwezig zijn verdreven.
Zegt genoeg
quote:
Juist ja.quote:
SPOKEN THE TRUTH, YOU HAVE! - Yodaquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:48 schreef BigWhiteCock het volgende:
Het is omdat we het zelf toelaten. Niet ik. Maar veel van mijn achterlijke gebranwashde deugneven wel
Er lopen ook veel rond hier vermomd als moderator. @:Danny slaapt.
Witmannen zijn alleen geschikt voor fysieke arbeid indien ze jonger zijn dan 30.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:47 schreef Belg het volgende:
IN 2041 is het straks volkomen normaal om een Blanke persoon te kopen voor slaven arbeid.
Mijn arme rug in de toekomst. Niet alleen door de fysieke arbeid, maar door de vele zweepslagen die ik en mijn mede blanke persoon zullen ontvangen.
Ik wil geen vrouw slaan. Is ook zelden gebeurd. Echter als ik geslagen word door een vrouw dan is het logische gevolg dat ik haar terug sla. Zo werkt het in een wereld waar we elkaar als gelijken behandelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als jij een vrouw wil slaan, dat is jouw leven. Ik zal nooit een vrouw slaan, tenzij ze een pistool op mijn hoofd richt of een mes, dan toon ik 0 genaden.
Nee zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:42 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouw slaan. Is ook zelden gebeurd. Echter als ik geslagen word door een vrouw dan is het logische gevolg dat ik haar terug sla. Zo werkt het in een wereld waar we elkaar als gelijken behandelen.
Dit méén je niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:42 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouw slaan. Is ook zelden gebeurd. Echter als ik geslagen word door een vrouw dan is het logische gevolg dat ik haar terug sla. Zo werkt het in een wereld waar we elkaar als gelijken behandelen.
Als een vrouw mij slaat krijgt ze eerst een duw. Komt ze daarna terug en probeert ze weer te tikken dan deel ik ook een pets uit.quote:
Zeker wel. Of wil je zeggen dat ik vrouwen als een soort ontoerekeningsvatbaare wezens moet beschouwen? Dat weiger ik.quote:
Nee en nog eens nee.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:56 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het zo prima werkt.
Dan hoop ik voor jou dat jouw dochters opgroeien zonder losse handjes.quote:
Ja als je dochter jou zou slaan, dan mep je gewoon terug?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:37 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat jouw dochters opgroeien zonder losse handjes.
Want mijn kinderen leer ik straks hetzelfde.
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja als je dochter jou zou slaan, dan mep je gewoon terug?erevader
Ik zeg toch ook niet dat ik geen neger ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:44 schreef Spanky78 het volgende:
Ik dacht al jaren dat TS een neger was.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Van de andere kant zeg ik van wel, want de blanke man heeft historisch gezien best veel bereikt, misschien nog wel het meest van alle huidskleuren. De meest toonaangevende bedrijven worden vaak ook gerund door blanke mannen op het moment van schrijven.
Tja een vrouw is ook een dochter van iemand. Beetje hypocriet als het je eigen dochter is sla je niet terug als het die van een ander is wel.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:43 schreef YoungDriller het volgende:
[..]ja want dat staat daar ook echt, en je kinderen slaan is het onderwerp waar we het over hebben, toch?
Nee je haalt het uit verband. Ik stel het scenario dat als (bijvoorbeeld) jouw dochter mijn zoon een mep zou verkopen, dat het voor mijn zoon vrij staat jouw dochter een mep terug te geven. En andersom ook.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tja een vrouw is ook een dochter van iemand. Beetje hypocriet als het je eigen dochter is sla je niet terug als het die van een ander is wel.
Jij slaat mss geen vrouwen, maar ze maken je mentaal wel kapot. Je kan dan wel stoer lopen doen met je principes, maar uiteindelijk ben je maar een mak schaap en hebben de vrouwen je in hun macht.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tja een vrouw is ook een dochter van iemand. Beetje hypocriet als het je eigen dochter is sla je niet terug als het die van een ander is wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |