Ja het tentamen van gisteren verwacht ik nu ook nog niet hoor. Maar de tentamens van vorige week en die verslagen die ik een tijdje geleden al in heb moeten leveren zie ik wel elk moment verschijnenquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat deed m’n dochter ook steeds
Spannend!

Warm?quote:

best wel jaquote:

Laat het ons weten hè?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja het tentamen van gisteren verwacht ik nu ook nog niet hoor. Maar de tentamens van vorige week en die verslagen die ik een tijdje geleden al in heb moeten leveren zie ik wel elk moment verschijnen

Oh.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best wel ja
Maar raam open en windje maakt het wel te doen
Ik klaag niet want altijd nog vele malen beter dan 5 graden en regen (oftewel 'winter' in NL)

Qua temperatuur is het nu niet zoveel verschil.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
To Brazil,
Nou, nu even niet hoor.

https://nos.nl/artikel/23(...)r-zorgpersoneel.htmlquote:Medewerkers in de zorg krijgen een bonus van duizend euro netto. Dat heeft minister De Jonge bekendgemaakt. De bonus is bedoeld voor verpleegkundigen, verzorgenden en ondersteunend personeel, zoals schoonmakers, in alle sectoren van de zorg. Het geld gaat niet naar artsen

Ja ik laat het weten!quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Laat het ons weten hè?
Mijn dochter had smorgens Recht en savonds het cijfer
 . Was wel een herkansing dat toch? Daar doen wel een stuk minder mensen aan mee. Hiertussen zaten geen herkansingen dus alle tentamens van iedereen moet worden nagekeken
 . Was wel een herkansing dat toch? Daar doen wel een stuk minder mensen aan mee. Hiertussen zaten geen herkansingen dus alle tentamens van iedereen moet worden nagekeken

Qua virusintensiteit wel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Qua temperatuur is het nu niet zoveel verschil.

Dat klopt.quote:

En Trump met dat "ja maar dat komt omdat we meer testen uitvoeren"quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
amerika is helemaal geëscaleerd laatste dagen, gisteren 38k nieuwe cases in 1 dag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |