nee het is ook meer een leuke gimmick :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, bal... Die weegschalen zeggen eigenlijk geen kloot over je werkelijke botmassa/vetpercentage.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is ook meer een leuke gimmick :p
Heb je geld teveelquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is ook meer een leuke gimmick :p
Zeker niet maar die gimmicks maken hem vast duurderquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een weegschaal is niet zo raar toch?
hij was iets van 35 euroquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeker niet maar die gimmicks maken hem vast duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat het wel naar beneden?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb net op de weegschaal gestaan. Nog steeds ruim 8kg boven mijn streefgewicht...
Ja. vandeweek woog ik iets meer, maar toen had ik wel meer kleren aan. Ik sta nu op het punt om naar bed te gaan, dus had alleen nog maar sokken en boxer aan...quote:
's ochtends wegen als je net uit je kooi komtquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. vandeweek woog ik iets meer, maar toen had ik wel meer kleren aan. Ik sta nu op het punt om naar bed te gaan, dus had alleen nog maar sokken en boxer aan...
Moet ik er wel aan denken. Ik moet altijd even op gang komen..quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
's ochtends wegen als je net uit je kooi komt
/ 'na de ochtend plas'
ding naast de pot zettenquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet ik er wel aan denken. Ik moet altijd even op gang komen..
nou ja bewijzen dat deze met extra gadgets niet zoveel kostquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet te verantwoorden
lekker belangrijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bewijzen dat deze met extra gadgets niet zoveel kost
Halfgare draak. Lekkah.quote:
nah ik boek em gewoon er vandoor hoorquote:
Geen airco?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Het is hier niet te harden zo warm :/
29 graden nog steeds.
Hier inmiddels onder de 20quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Het is hier niet te harden zo warm :/
29 graden nog steeds.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik boek em gewoon er vandoor hoor
goed filmpje welquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
oh god. Op fb delen mensen nog steeds filmpjes van die agenten in burger die zogenaamd hooligan spelen![]()
https://www.coolblue.nl/product/707852/medisana-bs-444.html
die tekst er ook onder. Dit zijn dus mijn buren die alles zonder te checken gewoon geloven en delenquote:
Ook blauw maar dan toch anders.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
oh god. Op fb delen mensen nog steeds filmpjes van die agenten in burger die zogenaamd hooligan spelen![]()
Ja goed verhaal die tekst er onderquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die tekst er ook onder. Dit zijn dus mijn buren die alles zonder te checken gewoon geloven en delen
Bbal is weer dronkenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
kan je wel een dikke kater van hebben..quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cola is naar haar hoofd gestegen.
Lucky herquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je post geen facebook-filmpje maar een link naar een weegschaal
heb ik idd geluk meequote:Op woensdag 24 juni 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was maar een weegschaal, geen Badrp0rno.
Mja. Mensenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
hier is het goeie filmpje
https://www.facebook.com/(...)os/2658097491144263/
Knopje -> aanquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Het zou leuk zijn als ik wist hoe m'n buitenlamp werkte.
welke lamp?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Het zou leuk zijn als ik wist hoe m'n buitenlamp werkte.
Koop dit https://www.thermacell.com/.quote:
hoe werkt het?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop dit https://www.thermacell.com/.
Had zo’n ding in de tent en de muggen wilden opeens naar buiten ipv naar binnen
Neuh m'n vader heeft het een paar jaar geleden veranderd zodat ik van die bloempotten met een lampje kon gebruiken. Maar die zijn ondertussen kapot en ik kan nu niet lezen buitenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens: sjef de cock was chef kok.Die is niet oud geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beste naam
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kun je dat niet fixen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh m'n vader heeft het een paar jaar geleden veranderd zodat ik van die bloempotten met een lampje kon gebruiken. Maar die zijn ondertussen kapot en ik kan nu niet lezen buiten
Ik weet niet wat je zegt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh m'n vader heeft het een paar jaar geleden veranderd zodat ik van die bloempotten met een lampje kon gebruiken. Maar die zijn ondertussen kapot en ik kan nu niet lezen buiten
Met de huidige warmte ben ik 's ochtends 2 kilo lichter dan 's avondsquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
's ochtends wegen als je net uit je kooi komt
/ 'na de ochtend plas'
Zelfs je quote gaat in de war, gaat alles nog goed?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.
Alleen ligt het meer aan de uitleg dit keer ben ik bang.quote][ afbeelding ] Op woensdag 24 juni 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die van jou zijn fijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:Zelfs je quote gaat in de war, gaat alles nog goed?
Ik quote enkel jouquote:
Uitzoeken of anders electricien laten komen?quote:
Anders gewoon benzine overheen gooien en een aansteker erbij, geeft die ook lichtquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Uitzoeken of anders electricien laten komen?
Tenzij het probleem in de lichtbron zit, naar dat haal ik er niet zo heel goed uit
Instant pleasurequote:Op woensdag 24 juni 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon benzine overheen gooien en een aansteker erbij, geeft die ook licht
O nee er is gewoon een snoer omgeleidquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Tenzij het probleem in de lichtbron zit, naar dat haal ik er niet zo heel goed uit
Een juiste probleem omschrijving zou al helpen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan hij het je niet leren voor een volgende keer?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee er is gewoon een snoer omgeleidmoet ook wel weer terug te draaien zijn maar ik vind het nu te laat om m'n vader te bellen.
fuck je werk! Ga nou eens leven!quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef Molo het volgende:
Jongens wat is het heet, wat een kútweer man
Tevens lang niet af kunnen krijgen wat ik wilde voor werk, maar de dag is nu al lang weer voorbij
Ja vast welquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan hij het je niet leren voor een volgende keer?
jij kan tenminste sterren zienquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je net zit te verwonderen om de sterrenhemel zonder de flikkerende lampjes van vliegtuigen, en net op dat moment komt er een vliegtuig van het leger over want dit is blijkbaar hét moment om te oefenen op de hei.
Jip en Janneke is nog een niveau te hoog voor je.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een juiste probleem omschrijving zou al helpen.
Niet denken in langdurige oplossingen maar in korte genotsmomentenquote:
Jip en Janneke waren verdacht slecht met elektra.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jip en Janneke is nog een niveau te hoog voor je.
Daarom ook zwart.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jip en Janneke waren verdacht slecht met elektra.
Amygdala powerrrrrrrquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet denken in langdurige oplossingen maar in korte genotsmomenten
Die ken ik niet, is die een beetje lekker?quote:
Ik ga je geen schouderklopje geven omdat je goed bent in elektra want dat is iedereen vergeleken met mij.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jip en Janneke waren verdacht slecht met elektra.
Trouwens je weet dat ik zoiets in een handomdraai heb opgelost.
Smaakt beetje naar amandel met vlezige afdronkquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is die een beetje lekker?
Beetje van die kleffe Alpromeuk dus?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Smaakt beetje naar amandel met vlezige afdronk
Dat is gemaakt van de amygdala van vegetariërs jaquote:
Aanstellerig hoofdquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
is zijn hoofd nou te groot voor zijn lichaam of ligt dat aan mij?
https://www.instagram.com/hank_ge/
Hij skipt wel elke keer leg day geloof ik.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo, wil je die in je collectie?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Zit je weer te dromen jongen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
nee deze komt vaak op mijn insta voorbij vanwege de tattoo's en elke keer denk ik er klopt iets nietquote:
Dat ie in zijn onderbroek selfies maakt zegt jou niet genoeg?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze komt vaak op mijn insta voorbij vanwege de tattoo's en elke keer denk ik er klopt iets niet
Dit is veel te ijdel en vrouwelijk voor mij
Heb jij tattoo’s?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze komt vaak op mijn insta voorbij vanwege de tattoo's en elke keer denk ik er klopt iets niet
Dit is veel te ijdel en vrouwelijk voor mij
Op een trampstamp swastika na niet geloof ik?quote:
nou ja hij zal wel geld verdienen met die instaquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ie in zijn onderbroek selfies maakt zegt jou niet genoeg?
neequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een trampstamp swastika na niet geloof ik?
ingeschat? je vraagt hetquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik goed ingeschat dan.
en waarom had je dat zo ingeschat?:Pquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Ter bevestiging van wat ik al vermoedde.
Die kans is vrij groot jaquote:
Omdat ik vermoed dat jij tattoo’s een tikje ordi vindt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waarom had je dat zo ingeschat?:P
oh nee joh. sommige dingen zijn echt kunstwerken. Zon tribal op de boven arm of onderug vind ik wel ordinair ja maar wat die jongen met dat te grote hoofd zo heeft vind ik best vetquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat jij tattoo’s een tikje ordi vindt.
Die vent ziet er niet uit met dat geklieder en die spillebeentjes.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
wil ze zelf ook wel maar kan niet kiezen en wil niet zo eindigen als dat grote hoofd helemaal vol
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
wil ze zelf ook wel maar kan niet kiezen en wil niet zo eindigen als dat grote hoofd helemaal vol
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Een collega vertrouwde me eens toe dat zij een grote tattoo op haar rug heeft. Ze wilde niet zeggen wat het was, alleen dat het bij haar karakter past. Toen floepte ik eruit dat het dan alleen maar een grote giftige pofadder kan zijn
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou wel verschrikkelijk zijn als ze dat ook op haar rug had
Suggereer je nou dat ze een slang isquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen.
Die slang uit je UI is niks voor jou? Op je rug?
wel schattig maar niet voo op mijn rug :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder een modje worden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ze is wel dol op slangen. Daarom heeft ze een slang in haar UI, toch?quote:
Modbalquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder een modje worden.
Johquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ze is wel dol op slangen. Daarom heeft ze een slang in haar UI, toch?
Eigenlijk noem jij haar een slang, want jij heb een slang bedacht die zich gedraagt als Bitterbalquote:
Mja ze wil ook mijn hoofd er af hakken dus dan kan dat wel toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk noem jij haar een slang, want jij heb een slang bedacht die zich gedraagt als Bitterbal
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ze wil ook mijn hoofd er af hakken dus dan kan dat wel toch?
Past gewoon bij de persoonquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het nog altijd een hilarische UI
Kloptquote:Op donderdag 25 juni 2020 02:48 schreef kwiwi het volgende:
Als je wakker bent voor Frantic dan weet je dat het te vroeg is
Klote dag en nacht gehadquote:
Hoe laat (of vroeg) sta je op ?quote:
da's kutquote:Op donderdag 25 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Klote dag en nacht gehad
Heb methadon tegen pijn gehad en ook daar kan ik dus niet tegen, net als morfine
Was dus continu misselijk
Nu gaat het maar heb behoorlijk pijn
Junkie ofniet?quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Klote dag en nacht gehad
Heb methadon tegen pijn gehad en ook daar kan ik dus niet tegen, net als morfine
Pfoe, dat valt niet meequote:Op donderdag 25 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Klote dag en nacht gehad
Een junkie zou er juist wél tegen kunnen, denk je niet?quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Junkie ofniet?
Maar nog ff volhouden maar.
Wat een helquote:Op donderdag 25 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Klote dag en nacht gehad
ach, het wordt vanzelf weer avondquote:
van Mark mogen we Hoera fluisterenquote:
Tegen een minuut stilte zal ook geen bezwaar zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van Mark mogen we Hoera fluisteren
ik weet vrij zeker dat ik slaap tekort komquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje het gevoel dat ik een paar uur slaap tekort ben gekomen
ik zal er geen minuut meer of minder om slapen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tegen een minuut stilte zal ook geen bezwaar zijn.
Owwww datquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik keek nooit, dus het boeit me niet. En Johan Derksen heb ik weleens in het echt ontmoet en dat is echt een onbeschofte hork
Je kan ook je mening geven zonder mensen neer te maaien. Tussen achterbaks zijn en Johan Derksen zit nog wel wat ruimte.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww dat
Ja is ie ook, maar daardoor weet je wel wat je aan iemand hebt. Vind ik vaak vele malen fijner dan slangen
ik heb wel vaker fragmenten gezien en maandag een stuk gekeken. het was prachtig tenenkrommende tv maandagquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik keek nooit, dus het boeit me niet. En Johan Derksen heb ik weleens in het echt ontmoet en dat is echt een onbeschofte hork
Mart lijkt me inderdaad ook wel een vrij vervelende man.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ook je mening geven zonder mensen neer te maaien. Tussen achterbaks zijn en Johan Derksen zit nog wel wat ruimte.
Hij was voor een workshop op de journalistiekopleiding. Deed erg vervelend en kleinerend. Net als Mart Smeets trouwens, enge kwal.
Mart had het zo enorm met zich getroffen. Die waande zich god. Het woord pedant is voor hem uitgevonden, vermoed ik.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mart lijkt me inderdaad ook wel een vrij vervelende man.
Zeker, is zoquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ook je mening geven zonder mensen neer te maaien. Tussen achterbaks zijn en Johan Derksen zit nog wel wat ruimte.
Hij was voor een workshop op de journalistiekopleiding. Deed erg vervelend en kleinerend. Net als Mart Smeets trouwens, enge kwal.
Snap nog steeds echt niets ervan waarom je dat als cover zou bedenken of willenquote:
Ik zou de ontwerper hebben gevraagd om iets anders te verzinnenquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap nog steeds echt niets ervan waarom je dat als cover zou bedenken of willen
Hoop dat de pijn snel minder wordtquote:Op donderdag 25 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Klote dag en nacht gehad
Narcist pur sang gok ik?quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou de ontwerper hebben gevraagd om iets anders te verzinnen![]()
Ik heb weleens geprobeerd zo’n boekje te lezen van Mart. Niet door te komen.
Zijn wel de leukste patiënten, als je ze tijdig door hebtquote:
Ik weet nog goed dat een vriendin van mij een vraag stelde. Hij keek haar aan, liet een lange stilte vallen. “Ik zou weleens willen weten wat er in jouw mooie hoofdje omgaat. Zijn er nog mensen die wčl goede vragen kunnen stellen?”quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:27 schreef Koen66 het volgende:
heb van Mart Smeets wel eens een workshop gehad in het PSV stadion, zelfingenomen type inderdaad
In gedachten spoot hij zich compleet leeg over haar heen natuurlijk, dat wéét je gewoon op zo'n momentquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat een vriendin van mij een vraag stelde. Hij keek haar aan, liet een lange stilte vallen. “Ik zou weleens willen weten wat er in jouw mooie hoofdje omgaat. Zijn er nog mensen die wčl goede vragen kunnen stellen?”
wowquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat een vriendin van mij een vraag stelde. Hij keek haar aan, liet een lange stilte vallen. “Ik zou weleens willen weten wat er in jouw mooie hoofdje omgaat. Zijn er nog mensen die wčl goede vragen kunnen stellen?”
quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:33 schreef Molo het volgende:
[..]
In gedachten spoot hij zich compleet leeg over haar heen natuurlijk, dat wéér je gewoon op zo'n moment![]()
dank je wel voor deze MI op de vroege ochtendquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:33 schreef Molo het volgende:
[..]
In gedachten spoot hij zich compleet leeg over haar heen natuurlijk, dat wéér je gewoon op zo'n moment![]()
50% van deze MI is niet prettigquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dank je wel voor deze MI op de vroege ochtend
een ondergespoten vrouw vind ik meh, en Smeets is extreem meh dus veel meer dan 50%quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
50% van deze MI is niet prettig
Genoeg vrouwen die op zo'n narcistische pad vallen maar niet heel erg knappe vrouwenquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:33 schreef Molo het volgende:
[..]
geld heelt vele wondenquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die op zo'n narcistische pad vallen maar niet heel erg knappe vrouwen
Een echte narcist, nee hoor, die verwoordt het misschien nog net even iets subtieler en daardoor juist ranzigerquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:35 schreef Koen66 het volgende:
denk dat ie dat soort opmerkingen tegenwoodig wel laat in deze #metoo tijd
En machtquote:
Ja ja, weinig mensen met zo veel kennis over sport, nutteloze weetjes eromheen en die het zo kunnen vertellen. Keek altijd graag naar de avondetappe ook.quote:
De Oostenrijkse griezel en vieze man.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:43 schreef Molo het volgende:
Ik krijg een mailtje van Philippe Grätzel von Grätz, wat een naam joh![]()
Ja dat is de inhoud, en sport boeit mij nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja ja, weinig mensen met zo veel kennis over sport, nutteloze weetjes eromheen en die het zo kunnen vertellen. Keek altijd graag naar de avondetappe ook.
Dan ben je een held!
Je zíet dat die man een triootje wel ziet zittenquote:
ja die vent met die kelder heette toch ook zoietsquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Oostenrijkse griezel en vieze man.
Beetje een Philippe Pretzel van Pretquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:43 schreef Molo het volgende:
Ik krijg een mailtje van Philippe Grätzel von Grätz, wat een naam joh![]()
Fritzl.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die vent met die kelder heette toch ook zoiets
Welke man niet? Zo kijkt elke man toch?quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zíet dat die man een triootje wel ziet zitten
yep, noem me een ekrel die een vrouw niet met z'n ogen uitkleedtquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Welke man niet? Zo kijkt elke man toch?
Dat klinkt dan meer als porno pietquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje een Philippe Pretzel van Pret
Tip: doen vrouwen ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, noem me een ekrel die een vrouw niet met z'n ogen uitkleedt
Weet dat het politiek incorrect is tegenwoordig maar toch echt true
quote:
Important manquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme mijn mailbox was LEEG dinsdagavond. EEN dagje vrij en er staan er 17
Gaat een stuk beter, lekker gegeten net en pijnstiller gehad dus get is uit te houden nuquote:Op donderdag 25 juni 2020 07:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut
Hopen dat het nu dan allemaal maar de goede kant opgaat
topperquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter, lekker gegeten net en pijnstiller gehad dus get is uit te houden nu
Ik snap niet dat je hier verslaafd aan kan rakenquote:Op donderdag 25 juni 2020 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Junkie ofniet?
Maar nog ff volhouden maar.
Gister op de “Aufwach” ( hoe heet dat op zijn NLs?) was die er al.quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Pfoe, dat valt niet mee
Sterkte! Operatie wel goed verlopen? Komt herr dokteur daar ook aan je bed?
mannen zijn ook in staat te blijven staren naar iets dat het hem toch nooit gaat wordenquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tip: doen vrouwen ook![]()
Besluiten alleen iets sneller dat 'dit niks is of gaat worden' denk ik![]()
Goed, ik ga even vol concentratie datanerden
Ja was erg onaangenaam en ja goede poot genomenquote:Op donderdag 25 juni 2020 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een hel![]()
Operatie verder wel geslaagd? Goeie pootje gepakt en zo?
Nu met 4x per dag ibuprofen gaat hetquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat de pijn snel minder wordt
Dat is vrij kansloos.quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mannen zijn ook in staat te blijven staren naar iets dat het hem toch nooit gaat worden
Begonnen met ☕ en 🥐quote:
Doodslaan dat krengquote:
klopt maar dat zou betekenen dat vele mannen nooit meer zouden staren, sommigen zijn altijd kansloosquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mannen zijn ook in staat te blijven staren naar iets dat het hem toch nooit gaat worden
17 maar, wordt een rustig dagje danquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme mijn mailbox was LEEG dinsdagavond. EEN dagje vrij en er staan er 17
A box for you mother, somewhere in the basementquote:
Waar komt dit vandaan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Leuk voor alle mensen die bang thuis op de bank chips aan het vreten zijn.
Zo ontstaat langzaamaan een vrij nuchter stappenplan waarmee Covid-19 snel ingedamd kan worden:
1. preventieve maatregelen (gezonde en gevarieerde voeding, voldoende beweging liefst in de zon, voorkomen van stress)
2. correctieve maatregelen (bloed testen op essentiële vitamines en mineralen en indien nodig tekorten wegwerken met supplementen)
half ochtendje en je bent klaar, pfft..quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Succes met het herstel @:crv, voor je het weet huppel je weer rond als een jong hertje
Oké dr Bernhard.quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Leuk voor alle mensen die bang thuis op de bank chips aan het vreten zijn.
Zo ontstaat langzaamaan een vrij nuchter stappenplan waarmee Covid-19 snel ingedamd kan worden:
1. preventieve maatregelen (gezonde en gevarieerde voeding, voldoende beweging liefst in de zon, voorkomen van stress)
2. correctieve maatregelen (bloed testen op essentiële vitamines en mineralen en indien nodig tekorten wegwerken met supplementen)
Denk dat @crv zich wel in die laatste herkentquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zal die meer zo'n type zijn?
[ afbeelding ]
Op zee om 3.30, in de haven wanneer de telefoon gaat. Kan ieder moment van de dag zijn.quote:
Spetterpoep?quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Videomeeting 1 giert uit de klauwen
Inderdaad zo loop ik als ik hersteld benquote:
Ik zit in een project dat al anderhalf jaar voor iedereen zwaar frustrerend is. En nu de temperatuur oploopt, lopen ook de gemoederen hoog opquote:
ziit aan de tel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus @:bitterbal, hou eens op met dat gesnurk op je terras. Kan je hier helemaal horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |