nee het is ook meer een leuke gimmick :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, bal... Die weegschalen zeggen eigenlijk geen kloot over je werkelijke botmassa/vetpercentage.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is ook meer een leuke gimmick :p
Heb je geld teveelquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is ook meer een leuke gimmick :p
Zeker niet maar die gimmicks maken hem vast duurderquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een weegschaal is niet zo raar toch?
hij was iets van 35 euroquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeker niet maar die gimmicks maken hem vast duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat het wel naar beneden?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb net op de weegschaal gestaan. Nog steeds ruim 8kg boven mijn streefgewicht...
Ja. vandeweek woog ik iets meer, maar toen had ik wel meer kleren aan. Ik sta nu op het punt om naar bed te gaan, dus had alleen nog maar sokken en boxer aan...quote:
's ochtends wegen als je net uit je kooi komtquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. vandeweek woog ik iets meer, maar toen had ik wel meer kleren aan. Ik sta nu op het punt om naar bed te gaan, dus had alleen nog maar sokken en boxer aan...
Moet ik er wel aan denken. Ik moet altijd even op gang komen..quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
's ochtends wegen als je net uit je kooi komt
/ 'na de ochtend plas'
ding naast de pot zettenquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet ik er wel aan denken. Ik moet altijd even op gang komen..
nou ja bewijzen dat deze met extra gadgets niet zoveel kostquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet te verantwoorden
lekker belangrijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bewijzen dat deze met extra gadgets niet zoveel kost
Halfgare draak. Lekkah.quote:
nah ik boek em gewoon er vandoor hoorquote:
Geen airco?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Het is hier niet te harden zo warm :/
29 graden nog steeds.
Hier inmiddels onder de 20quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Het is hier niet te harden zo warm :/
29 graden nog steeds.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik boek em gewoon er vandoor hoor
goed filmpje welquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
oh god. Op fb delen mensen nog steeds filmpjes van die agenten in burger die zogenaamd hooligan spelen![]()
https://www.coolblue.nl/product/707852/medisana-bs-444.html
die tekst er ook onder. Dit zijn dus mijn buren die alles zonder te checken gewoon geloven en delenquote:
Ook blauw maar dan toch anders.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
oh god. Op fb delen mensen nog steeds filmpjes van die agenten in burger die zogenaamd hooligan spelen![]()
Ja goed verhaal die tekst er onderquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die tekst er ook onder. Dit zijn dus mijn buren die alles zonder te checken gewoon geloven en delen
Bbal is weer dronkenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |