Uitstekend nieuws!quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Verder mogen de sexclubs weer van start.
[ afbeelding ]
@Poepz0r en ik staan al in de wachtrij bij Mystique.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Laat eens zien dat je een VBL mod bent.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haal dat lelijke wijf eens uit de OP joh.
Fantastischquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
twitter:ArmanAvsaroglu twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:28:37Rutte: “fluister hoera bij een doelpunt.”😳 reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
twitter:ArmanAvsaroglu twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:28:37Rutte: “fluister hoera bij een doelpunt.”😳 reageer retweet
Dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
alleen doggy?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste vraag zonet bij de persco over de sekswerkers. Qua standjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen doggy of gloryhole mag?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was de vraag en het antwoordquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:55:19Vraag van de dag: of sekswerkers alle standjes mogen doen. Dat mag. #persconferentie. reageer retweet
Ik ben Willem en gij René.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:55:19Vraag van de dag: of sekswerkers alle standjes mogen doen. Dat mag. #persconferentie. reageer retweet
dus helemaal geen belemmeringen of wel mondkapje?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof er gezongen en gejuicht moet worden bij een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Niet met mondkapje wel met beflapje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dus helemaal geen belemmeringen of wel mondkapje?
Ik heb het niet gezien. Heeft Jaap er iets over gezegd? Zo ja, Jaap heeft gelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Ik roep er een expert bij: @:lenny_leonard
Heb jij dat weleens gebruikt, een beflapje?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet met mondkapje wel met beflapje.
Bepaalde handelingen gaan een beetje lastig met een mondkapje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dus helemaal geen belemmeringen of wel mondkapje?
JAAPED was er niet bij.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Heeft Jaap er iets over gezegd? Zo ja, Jaap heeft gelijk.
Gaan alle gastmods weer?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAPED was er niet bij.
Maar nu dat er versoepelingen komen gaat COR ook mee in de versoepelingen qua modden? #dtv
Nee, ik ben niet van het knippen en plakken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij dat weleens gebruikt, een beflapje?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van het knippen en plakken.
Erg mooi.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Gaatje erin makenquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bepaalde handelingen gaan een beetje lastig met een mondkapje.
In feedback een post gezet allenquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaan alle gastmods weer?
En beleid wat vrijer zou mooi zijn. Open jij een topic in COR? Jij krijgt veel voor elkaar aangezien jij DE influencer van FOK! bent.
Wie de handschoen past trekke hem aan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bepaalde handelingen gaan een beetje lastig met een mondkapje.
Dat is geen sport.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Straks nog beetje basketballen met de boys?
Mandy heeft zin in het nieuwe seizoen.twitter:MZwartmans twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:58:44@FOXSportsnl HAMAS HAMAS JODEN AAN T GASSSSSSSSSSSSS reageer retweet
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Like gescoord van toeterjanGod
@:coco.
@:ggmm
@:zipportal
@:caland
@:maxi-mus
Wel waar ja. ToeterjanGod een uitstekende supporter. Daarnaast houdt hij van carnaval, net als ik.quote:
Ja neem dan op!quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Net door een onbekend nummer uit Eindhoven gebeld. Niet opgenomen. @:Coco.
@Caland @Lenny_Leonard @maxi-mustwitter:toeterjan twitterde op woensdag 24-06-2020 om 21:28:10Ik blijf positief wat er ook gebeurt ik blijf altijd toeteren @fceindhoven @psv @rksv_nemelaer 📣📣📣📣📣📢📢💛💚💛💙🤍❤🤍😍😍 @minpres @rikelfrink @foxsportsnl @voetbalinternational.nl @thijsslegers https://t.co/BAlN4p0Wap reageer retweet
Toeterjan heeft me een retweet gegeven.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mustwitter:toeterjan twitterde op woensdag 24-06-2020 om 21:28:10Ik blijf positief wat er ook gebeurt ik blijf altijd toeteren @:fceindhoven @:psv @:rksv_nemelaer 📣📣📣📣📣📢📢💛💚💛💙🤍❤🤍😍😍 @:minpres @:rikelfrink @:foxsportsnl @:voetbalinternational.nl @:thijsslegers https://t.co/BAlN4p0Wap reageer retweet
Lekker man.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport, er stond zelfs een windje!
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:56 schreef JanCees het volgende:
Net 1,5 uur gesport
@:caland @:ggmm @:jojoortje @:onlogisch
misschien is dat meer voor het weekendquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is een fles mooie nel ipa
Volgens mij 0,7cl
Ohquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
misschien is dat meer voor het weekend
Gewoon doen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is een fles mooie nel ipa
Volgens mij 0,7cl
Hmm jammer welquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
Zou het niet doen @:jancees
In je eentje drinken is voor sneue mensen
Lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:56 schreef JanCees het volgende:
Net 1,5 uur gesport
@:caland @:ggmm @:jojoortje @:onlogisch
Oneens.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
drinken en tegelijkertijd Fok!-ken is niet alleenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:09 schreef Zipportal het volgende:
100-jarige ‘Luchtbuks Ria’ schittert bij schiettent
‘Luchtbuks Ria’.Was ook destijds op Man Bijt Hond.
@:lenny_leonard TILBURGED.
De mods zitten vast allemaal in de kroegquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog altijd geen reactie in COR FB?
Wat is dit?
@:breuls
Genotquote:
Niet gekliktquote:
??quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Mij even helpen in vi topic jongens. Aanvallen.
Rens, Rensquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
Ondertussen bij @Jojoortjetwitter:DeGelderlander twitterde op donderdag 25-06-2020 om 07:46:30Zweten in de klas: Achterhoekse scholen wapenen zich tegen de hitte
https://t.co/KY86CMv2rJ reageer retweet
quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hey maat. Fijn dat we weer aan de goede kant van de week zitten hé.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hey maat. Fijn dat we weer aan de goede kant van de week zitten hé.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Leeds United verwijdert ‘Osama bin Laden’ van tribune
Het hoofd van Osama bin Laden is zaterdag niet meer zichtbaar als Leeds United in eigen stadion tegen Fulham speelt. De leiding van de thuisclub, uitkomend op het tweede niveau van Engeland, wil ook voorkomen dat er andere aanstootgevende beelden op televisie komen.
De voetbalcompetities voor Engelse profclubs zijn hervat zonder publiek, om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Fans mogen foto's naar hun favoriete club sturen. Als supporters geluk hebben, dan zien ze zich op de tribune zitten als ze de wedstrijd op televisie volgen. Clubs voorkomen op die manier dat er tijdens de uitzending alleen maar lege stoeltjes zichtbaar zijn.
Oplettende kijkers zagen onlangs tijdens een duel van Leeds United het hoofd van Osama bin Laden, de overleden voormalige leider van terreurgroep Al-Qaeda. Leeds United is niet de enige club die de ingestuurde foto's niet goed heeft gescreend. Tijdens een Australische rugbywedstrijd van Penrith Panthers and Newcastle Knights. was al eens het hoofd van de Britse seriemoordenaar Harold Shipman te zien.
Mag je wel een flinke database gaan opzettenquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
niet de enige club die de ingestuurde foto's niet goed heeft gescreend. Tijdens een Australische rugbywedstrijd van Penrith Panthers and Newcastle Knights. was al eens het hoofd van de Britse seriemoordenaar Harold Shipman te zien.
alleen jammer dat het over poepen gaatquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Sensi in de nieuwe Roddelproat![]()
Kontplassen @:jr-style-93
picsquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Sensi in de nieuwe Roddelproat![]()
Kontplassen @:jr-style-93
Hoax dat ie dood isquote:Op donderdag 25 juni 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch jammer, laat die man gewoon de wedstrijd kijken.
Die laptop blokkeert allesquote:
Ik verdenk Haags. Die hangt altijd in die b-fora rond.quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:34 schreef 3rr0r het volgende:
Uit welke krochten en kieren komen al die sjappies die los gaan in het VI topic
Dagjesmensengenotquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:34 schreef 3rr0r het volgende:
Uit welke krochten en kieren komen al die sjappies die los gaan in het VI topic
Toeterjangod.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mustwitter:toeterjan twitterde op woensdag 24-06-2020 om 21:28:10Ik blijf positief wat er ook gebeurt ik blijf altijd toeteren @:fceindhoven @:psv @:rksv_nemelaer 📣📣📣📣📣📢📢💛💚💛💙🤍❤🤍😍😍 @:minpres @:rikelfrink @:foxsportsnl @:voetbalinternational.nl @:thijsslegers https://t.co/BAlN4p0Wap reageer retweet
Een soort Tjacka on steroidsquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zou ik niet te serieus nemen nee, die zit er elke dag compleet naast.
Een complete debiel. Ze maken elke mongool hier ook moderator.quote:
Ja ik heb het regelmatig met hem aan de stok!quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een complete debiel. Ze maken elke mongool hier ook moderator.
Ik heb je post juist weer naar het origineel gezet. Tjacka zat er aan te sleutelen (zijn eigen fout aan het wegmoffelen)quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zit je aan mijn post @:skysherrif?
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb je post juist weer naar het origineel gezet. Tjacka zat er aan te sleutelen (zijn eigen fout aan het wegmoffelen)
Wat een liegbeest ben jij zeg!quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb je post juist weer naar het origineel gezet. Tjacka zat er aan te sleutelen (zijn eigen fout aan het wegmoffelen)
Ik vind @ChevyCaprice wel een debielquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:35 schreef GGMM het volgende:
Chevy is een prima mod en normaal ook erg rationeel.
Alleen over dit onderwerp slaat hij de plank volledig mis ja.
Echt een enorme mokerdebiel is datquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind @:chevycaprice wel een debiel
EN DE OVERHEID DOET NIETS!!!quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:33 schreef Zipportal het volgende:
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #4
@:lenny_leonard nog steeds NIKS.
COR heb ik maanden geleden al opgegeven, dat was vooral leuk toen Kyran elke dag IC bedden ging tellen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
EN DE OVERHEID DOET NIETS!!!
@:maxi-mus
#ANNOUNCEUNBANquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:33 schreef Zipportal het volgende:
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #4
@:lenny_leonard nog steeds NIKS.
Iemand uit mijn familie vorige week positief getest. Hopelijk geeft dit je hoop.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb goede hoop op een 2e uitbraak
Ja, omdat uitroeptekens niet in een username kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef Caland het volgende:
Huh, een uitroepteken kan dus wel
@:GGMM!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een God, die Banny!
@:GGMm.
Waarom werkt de mention naar Banny niet? @GGMMquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een God, die Banny!
@:GGMm.
Waarom maak ik meer kans eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans is ook heel klein.
Maar je maakt zeker meer kans dan @:caland!
Zonder de punt dom varkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snap nog steeds niet dat mijn vorige @:banny! Niet werkte.
Raar toch @:ggmm!
@:kyran.
Word jij niet ontzettend moe van jezelf af en toe?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snap nog steeds niet dat mijn vorige @:banny! Niet werkte.
Raar toch @:ggmm!
@:kyran.
Eens ja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:04 schreef JanCees het volgende:
Tering wat zet Lenny_ zich weer voor aap
Niet bij de boerenleenbank zittenquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
@:caland wanbeleid!
Ik heb na 6 dagen eindelijk een dagje vrij JanCees.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
en ik maar werken voor mn coronageld
OK !quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb na 6 dagen eindelijk een dagje vrij JanCees.
Klopt, toen kozen mijn ouders voor het meisjescadeauquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ABN kreeg je een Ajax bal met handtekeningen.
Wat ben ik toen misgelopen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, toen kozen mijn ouders voor het meisjescadeau
Vooruitstrevende mensen
quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
Te overwegen om zo haring te halen
@:coco?
Haxball haalt het slechtste in mensen naar boven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik deel deze mening niet.
Zeker in haxball niet.
Dat is waar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haxball haalt het slechtste in mensen naar boven.
Daar wil ik ook nog wel eens irrationeel reageren!
lolquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ga eens weg, droeftoeter.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Meneer kon het niet alleen aan en moest z’n vriendjes roepen
quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:24 schreef Coco. het volgende:
@:COCO
laatste bezoek: 4331 dagen, 18 uur geleden.
@:Caland
@:Buitendam
Ik ga vanmiddag haring halen ja.
Is goed, ik ga meteen wegquote:
Datzelfde effect heb jij op mij, daar wilde ik je ook nog even voor bedanken. Zelden iemand gezien die er zo vaak naast zit in twee dagen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lang niet zo hard gelachen om een post. Dankjewel.
Stoer zeg, we hebben hier met een echte rebel te maken!quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is goed, ik ga meteen weg
Oh nee toch niet.
quote:
Dan mis je echt wat in je leven.quote:
Dit kan een FA niet zeggen!!quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb goede hoop op een 2e uitbraak
ah, daar is de act weerquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit kan een FA niet zeggen!!
@:leonos @:kapricia
Waarom spreken jullie mij nooit met mijn volledige titel aan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waar is General Chat moderator @:Leonos boos om?
Ja waar ben jij eigenlijk mod van?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom spreken jullie mij nooit met mijn volledige titel aan?
cocuquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waar is General Chat moderator @:Leonos boos om?
Zijn er meerdere?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij welke redactie sport zit jij eigenlijk
Elke idioot heeft me wel een keer gedold in dat spel. Kan gebeuren. Maar ik heb elke idioot ook 5x zo hard terug gedold.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elke idioot heeft me wel een keer gedold in dat spel. Kan gebeuren. Maar ik heb elke idioot ook 5x zo hard terug gedold.
Oh ja, wel die van Fok. Ik ben Surinaams (slapend) lid.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die van FOK leek mij niet waarschijnlijk
ik maakte een grapje jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, wel die van Fok. Ik ben Surinaams (slapend) lid.
onzekere user gespotquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elke idioot heeft me wel een keer gedold in dat spel. Kan gebeuren. Maar ik heb elke idioot ook 5x zo hard terug gedold.
Gast dat is gewoon een feit hoor.quote:
thxquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Veel plezier ermee.
Dat leek ons destijds grappigquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben @:onlogisch en @:ggmm in het tweede gifje omgekeerde initialen?
Oké toetsenbordpsycholoog.quote:
Weet ik niet VBL moderator en Redactie Sport @DonRaja , ik ben die act sinds kort begonnen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom spreken jullie mij nooit met mijn volledige titel aan?
Ik heb ook mijn sc verlengd, kijken of dat dit jaar weer een 'never been used' collectors item wordt.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet ik niet VBL moderator en Redactie Sport @:DonRaja , ik ben die act sinds kort begonnen.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef JanCees het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-zorgpersoneel.html
Waar blijft mijn duizend euro rutte??
quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef JanCees het volgende:
Ga je niet redden in een weekend, maar geniale game wederom.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb ik ook liggen, maar ga ik een keer een weekendje voor uit trekken ofzo denk ik
Het gaat om het personeel JC, niet de TBS-ers zelf.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef JanCees het volgende:
Haha.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef JanCees het volgende:
20-24 uur niet genoeg?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je niet redden in een weekend, maar geniale game wederom.
voorstel was voor structureel beter betalenquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha.
Eerst als coalitie het voorstel wegstemmen, en dan 2 dagen later alsnog gratis geld geven.
zijn twee verschillende dingen hequote:Op donderdag 25 juni 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha.
Eerst als coalitie het voorstel wegstemmen, en dan 2 dagen later alsnog gratis geld geven.
Zit nu op 11 uur, maar volgens mij zit ik nog lang niet op de helft verhaal technisch. Niet zeker natuurlijk, maar ik heb pas net pijl en boog gekregen, lijkt me niet dat er dan al een eind aan komt.quote:
Voor veel schoonmakers zal het een bijna verdubbeling van hun netto salaris zijn.quote:
Dacht dat we in september wel nog zonder publiek zouden spelen. Heb dus twee weken vakantie met je moeder (en mijn vriendin)quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn sc verlengd, kijken of dat dit jaar weer een 'never been used' collectors item wordt.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
voorstel was voor structureel beter betalen
het is dus geen verdubbeling van hun salarisquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor veel schoonmakers zal het een bijna verdubbeling van hun netto salaris zijn.
Ja, JC corrigeerde mij ook al. Oeps.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn twee verschillende dingen he
structureel hogere salarissen is heel wat anders dan dit kutbonusje
Verdubbeling van het netto uitbetaalde bedrag voor die betreffende maand. Zo beter?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is dus geen verdubbeling van hun salaris
geen leven dus haha nerdquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
helaas wel, daarom zeg ik ook dat ik er een weekend voor uit moet trekken
Dit is racistisch manquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdubbeling van het netto uitbetaalde bedrag voor die betreffende maand. Zo beter?
Al zul je nu zien dat plots al die Ali en Achmed schoonmaakbedrijfjes plots 100 extra medewerkers in dienst hebben.
structureel hadden ze er natuurlijk nooit 1k netto/maand bij gekregen, gewoon een ludiek gebaar vind je niet @DonRaja ?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn twee verschillende dingen he
structureel hogere salarissen is heel wat anders dan dit kutbonusje
Deze is niet zo goed gelukt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat we in september wel nog zonder publiek zouden spelen. Heb dus twee weken vakantie met je moeder (en mijn vriendin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |