Uitstekend nieuws!quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Verder mogen de sexclubs weer van start.
[ afbeelding ]
@Poepz0r en ik staan al in de wachtrij bij Mystique.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Laat eens zien dat je een VBL mod bent.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haal dat lelijke wijf eens uit de OP joh.
Fantastischquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
twitter:ArmanAvsaroglu twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:28:37Rutte: “fluister hoera bij een doelpunt.”😳 reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
twitter:ArmanAvsaroglu twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:28:37Rutte: “fluister hoera bij een doelpunt.”😳 reageer retweet
Dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
alleen doggy?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste vraag zonet bij de persco over de sekswerkers. Qua standjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen doggy of gloryhole mag?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was de vraag en het antwoordquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:55:19Vraag van de dag: of sekswerkers alle standjes mogen doen. Dat mag. #persconferentie. reageer retweet
Ik ben Willem en gij René.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:55:19Vraag van de dag: of sekswerkers alle standjes mogen doen. Dat mag. #persconferentie. reageer retweet
dus helemaal geen belemmeringen of wel mondkapje?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof er gezongen en gejuicht moet worden bij een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Niet met mondkapje wel met beflapje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dus helemaal geen belemmeringen of wel mondkapje?
Ik heb het niet gezien. Heeft Jaap er iets over gezegd? Zo ja, Jaap heeft gelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Ik roep er een expert bij: @:lenny_leonard
Heb jij dat weleens gebruikt, een beflapje?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet met mondkapje wel met beflapje.
Bepaalde handelingen gaan een beetje lastig met een mondkapje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dus helemaal geen belemmeringen of wel mondkapje?
JAAPED was er niet bij.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Heeft Jaap er iets over gezegd? Zo ja, Jaap heeft gelijk.
Gaan alle gastmods weer?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAPED was er niet bij.
Maar nu dat er versoepelingen komen gaat COR ook mee in de versoepelingen qua modden? #dtv
Nee, ik ben niet van het knippen en plakken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij dat weleens gebruikt, een beflapje?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van het knippen en plakken.
Erg mooi.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Gaatje erin makenquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bepaalde handelingen gaan een beetje lastig met een mondkapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |