GL stemmers krijgen er een harde L, danwel een natte K van.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:12 schreef JANdeDERDE het volgende:
Wat is er zo speciaal aan niet westerse mensen ?
Gek hoor. Je zou haast gaan denken dat daarbij misschien ook andere zaken spelen, zoals gemiddeld opleidingsniveau ofzo...quote:“Dat mensen van kleur meestal in de laagste schalen werken vond ik superconfronterend om terug te zien in de cijfers
Ik geloof in jequote:Op woensdag 24 juni 2020 18:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als ik nu nog geen ambtenaar word, dan moet er wel echt heel zwaar iets mis met mij zijn.
edit: ik heb het over een normale ambtenaar zijn, geen topambtenaar o.i.d. voordat mensen ho ho ho gaan roepen.
Misschien is het stressniveau op hoge functies te hoog nu, en hebben ze wat zuidelijke luiheid nodig om even de rem erop te zetten. Ze doen er in ieder geval alles aan om maar niet naar juiste kwalificaties te hoeven kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:12 schreef JANdeDERDE het volgende:
Wat is er zo speciaal aan niet westerse mensen ?
Ieder land behalve de westerse wereld werkt zo.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:38 schreef matigeuser het volgende:
Hahah wat een sukkels. En nog immoreel ook.
Moet je eens voorstellen dat 'wij' massaal naar een ander land zouden gaan, neem een Saudi-Arabië en dan daar de boel 'overnemen' en als een aantal van 'ons' dan een plek bemachtigd hebben bij de overheid, dat die dan voorstellen om alleen nog Nederlanders en ongelovige blanke infidels aan te nemen. Hahahahahaha. Never gonna happen. En als iemand er dan iets van zegt 'RACIST' roepen. Hahaha.
De rest van de wereld lacht zich kapot.
En dus verandert er niks...quote:Het voorkeursbeleid gaat alleen gelden bij sollicitanten van gelijke geschiktheid, belooft de wethouder.
Als hij/zij hoogopgeleid is wel, anders niet wat mij betreft. Met nadruk op wat mij betreft. Wat mij betreft. Ik vind het zo.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:18 schreef Raw85 het volgende:
Is een gekleurd iemand die hier geboren en getogen is Westers of niet?
Dus alleen westerse mensen zijn hoogopgeleid? Racist!quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Als hij/zij hoogopgeleid is wel, anders niet wat mij betreft. Met nadruk op wat mij betreft. Wat mij betreft. Ik vind het zo.
edit: hij/zij/het
i.v.m. genderneutraal
kijk mij deugen
Natuurlijk niet.. Zou je zeggen. Alleen geven ze het nu zelfs van te voren aanquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk jij dat ze aan afgewezen witte sollicitanten de werkelijke reden van hun afwijzing vertellen?
Als het al ooit voor de rechter komt zullen ze mooi weer gaan spelen en hard bewijs van het tegendeel ga je toch nooit krijgen.
Helaas voor jou. Ik discrimineer maar niet op basis van afkomst volgens mij, dus geen racist.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus alleen westerse mensen zijn hoogopgeleid? Racist!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |