Ben jij niet stiekem de mol?quote:
Het was geen excuus! @skysherrif help!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je komt wel echt heel laat met dit slappe excuus nu hoor Jobi
Zeker welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Goed gedaan!
Heb zelf ook genoeg vragen moeten gokken, hoor, en ik denk @:Hawaii_Tim ook
Natuurlijk ben ik datquote:
Thanksquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl jouw naam beter is dan veel namen die er wel in staan
quote:
Eén van de artikelen die ik moest lezen had er een mooi lijstje bij staan:quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat klopt, ja. Maar goed, elke 3D-animatie werd op een gegeven moment ook een Pixar film bij demense. De kracht van het merk zullen we maar zeggen.
Nee hoor, om jou kunnen we niet heen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho nee, wacht, je ziet me niet staan?Nouhoouu
Misschien wel een paar, maar dat is niet genoeg om de top 100 te halenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neeneenee alleen dat in 2000 toevallig geen Judithen werden geboren!!!
Long live the sherrifquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was geen excuus! @:skysherrif help!
beweer je nu dat ze dik is?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor, om jou kunnen we niet heen.
wat is dat?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
@:koffieleuk zou ook zo uit KSC ontsnapt te kunnen zijn
Net als dat het Zwisterse Celebrate in 2004 ook wel wát stemmen gehad zal hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neeneenee alleen dat in 2000 toevallig geen Judithen werden geboren!!!
Zelfs Gerrit staat in de Top 100quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien wel een paar, maar dat is niet genoeg om de top 100 te halen
KSSSSTquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik dat
Dat heb ik ook al een paar keer toegegeven, maar nog altijd word ik niet weggejaagd
Ik zal nooit van iemand zeggen dat zij/hij dik is. Ik ben zelf #viesdik.quote:
Weet niet of dit een compliment is?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffie Slow Chat, mijn standaard thuis SC
Dat is wel de officiële volgens mijquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eén van de artikelen die ik moest lezen had er een mooi lijstje bij staan:
- Snow White
- Cinderella
- Aurora (Sleeping Beauty)
- Ariel (Little Mermaid)
- Belle (Beauty and the Beast)
- Jasmine (Alladin)
- Pocahontas
- Mulan
- Tiana (Princess and the Frog)
- Rapunzel (Tangled)
- Merida (Brave)
- Anna (Frozen)
- Elsa (Frozen)
- Moana
Al zijn ze niet consistent tussen de verschillende artikelen dus met Meg bijvoorbeeld
Koen post er zelf volgens mijquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet niet of dit een compliment is?
Dus nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet niet of dit een compliment is?
Ik had de Cruise Line helemaal foutquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker welWeet ik veel wat voor muziek ze draaien bij één specifieke avondshow in Japan, of wat het tweede schip in de Disney Cruise Line was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |