Oh shit nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha Scrummie. Heb je het nog onthouden?
Vond het wel een goed stuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh shit nee.
Gvd. Nu ben ik zeker verplicht het alsnog te gaan lezen vanavond. Weet je wat, ik doe dat lekker niet, want ik wou net even gaan gamen. Morgen weer een kans.
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond het wel een goed stuk.![]()
Welke game speel je?
Gaat prima maat. Net even onder het genot van een biertje op het dakterras gezeten. Zo even in bad. Wat een topavond.quote:
Oh toevallig, las ik net een recensie van op de website van de Volkskrant.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.
Oef, die wil ik ook echt gaan kopen. Kan alleen m’n zin om te gamen met dit weer niet echt vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.
Ja, stel je voor dat je eens ergens wat van opsteekt!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh shit nee.
Gvd. Nu ben ik zeker verplicht het alsnog te gaan lezen vanavond. Weet je wat, ik doe dat lekker niet, want ik wou net even gaan gamen. Morgen weer een kans.
Nog een weekje dan kun je weer naar de sportschool.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
warm, maar toch een uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch
Beestquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Weinig verschil met nu eigenlijk, deed sowieso vrijwel niks op de apparaten. Mis alleen de kabels een beetje. En vind dat buitensporten wel lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een weekje dan kun je weer naar de sportschool.
Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 23-06-2020 21:33:24quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Waarom zeur je dan elke keer dat het zo warm is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig verschil met nu eigenlijk, deed sowieso vrijwel niks op de apparaten. Mis alleen de kabels een beetje. En vind dat buitensporten wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |