Sexy buikdansenquote:
Aangezien het een tweetal was, vermoed ik wel enigszins dat er bij een aantal vragen Google aan te pas is gekomenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha zou ook kunnen![]()
Maar 43 goede antwoorden van de 51 en ze waren ZO moeilijk, dat vind ik echt oprecht heel knap
Met Google gaat de lol er wel heel erg van af vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aangezien het een tweetal was, vermoed ik wel enigszins dat er bij een aantal vragen Google aan te pas is gekomen
Of je kan wel heel goed gokken hahaha
Ah dat zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aangezien het een tweetal was, vermoed ik wel enigszins dat er bij een aantal vragen Google aan te pas is gekomen
Of je kan wel heel goed gokken hahaha
Misschien in de top 10 !!1!!1!quote:
Checken tussen twee opties kan vaak nog wel, maar alle vier lukt inderdaad nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat zou zonde zijn.Al zijn bij dit soort quizzen ook niet altijd alle antwoorden zomaar te Googelen, of je moet überhaupt al de juiste associatie zelf hebben gemaakt voordat je het kán Googelen.
Ja mits ik in een team kom die er wel verstand van heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:27 schreef koffieleuk het volgende:
Kijk, dit is meer mijn soort quiz
Iemand die mee wil doen?twitter:robholley twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 19:22:30✨ BIG SATURDAY NIGHT IN ✨
Those megababes at @:AttitudeMag are running a star-studded #EurovisionQuiz from 6.30/7.30 UK/CEST before the #EurovisionAgain Grand Final kicks off with a big surprise at 7.45/8.45 🤫 https://t.co/TcevQm7x0Z reageer retweet
Ik en @Aoibhin tot nu toe, moet goedkomenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja mits ik in een team kom die er wel verstand van heeft
Ah maar goed dat je niet gewonnen hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Gelukkig had ik de hoofdprijs al in huis, dus daar hoefde ik het niet voor te doen
Wel een heel tof boek!
Moet je niet werken?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja mits ik in een team kom die er wel verstand van heeft
Je kan er bijna niet omheen maar toch, het duo Marten Soolmans/Oopjen Coppit van Rembrandt, larger than life portretten en let even niet op de gezichten van die twee want dat is gewoon beetje standaard inteelt-expressie maar DE DETAILS in de kleding, echt bizar zo knap dat het is geschilderd.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:54 schreef Meridiaan het volgende:
Morgen naar het van Goghmuseum en het Rijksmuseum. Iemand nog tips om niet te missen?
Oh ik ben heel benieuwd!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:05 schreef Hamlapjes het volgende:
En ik heb alle vragen bij kunnen houden, dus ik zal ze eens even een beetje uitwerken, zodat jullie een idee krijgen van hoe verdomde moeilijk de quiz was.
Ik wil wel met jou in een team johquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slecht excuus van jou om niet met mij in een team te willen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik ben heel benieuwd!Heb zelf veel Disney-films gezien en ik ben in drie parken geweest en ik heb twee Sneeuwwitje- en drie Stitch snowglobes in mijn kast staan dus ik waan mezelf SUPERFAN en ga ALLE vragen goed hebben.
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik sta ook op drie. Welke drie heb jij gehad? Ik Parijs en de twee Amerikaanse
Omdat zomer in Nederland.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom koelt het niet echt af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |