Lekker toch? Kan je zelf bepalen hoe je het aanpakt.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:40 schreef DKUp het volgende:
Wat is dat met die rare grote levels waar je hele stukken kan overslaan of de patrouilles kan vermoorden of langs glippen?
Ik vind dit een beetje meh.
SPOILER: bijna klaar denk ikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:25 schreef Jimbo het volgende:
Vermakelijke game maar
(lees de spoiler maar niet als je hem nog niet uit hebt, want einde spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd waar je bent en wat je verwachtSPOILER: bijna klaar denk ikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem even aan dat jij klaar bent;quote:Op maandag 29 juni 2020 01:48 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nu ben ik erg benieuwd waar je bent en wat je verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2020 02:04:32 ]
quote:Op maandag 29 juni 2020 02:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat jij klaar bent;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2020 03:27 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bedankt voor het neutraal reageren afgelopen nachtquote:Op maandag 29 juni 2020 21:35 schreef Cikx het volgende:
Zag inderdaad al aankomen dat het einde je niet zou gaan bevallen
Ging uiteindelijk best wel snel. Toen ik wist waar ik heen moest. Nu is het lekker lineair weerquote:Op zondag 28 juni 2020 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker toch? Kan je zelf bepalen hoe je het aanpakt.
Nope. Dat kan alleen in dezelfde run. Gewoon een savegame pakken van het einde van die eerste run, dan kun je wel weer selecteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:32 schreef Cikx het volgende:
Ik ben een NG+ begonnen maar kan nu geen chapter select meer doen?
Thanks! Dan zal ik dat proberen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 06:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope. Dat kan alleen in dezelfde run. Gewoon een savegame pakken van het einde van die eerste run, dan kun je wel weer selecteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:40 schreef static het volgende:
Ik word wel gestoord van dieDie flashback was juist een van de beste dingen in de hele gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik word wel gestoord van dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: museumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: na uitspelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2020 13:49:51 ]![]()
Ik word wel gestoord van dieGeweldig stuk juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hem nu voor de 2e keer aan het spelen om even alle collectibles etc te vinden. Ik blijf het een goed spel vinden.A mind with a heart of it's own![]()
Late game vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:48 schreef Gezicht het volgende:
Late game vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld, wat een game hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:47 schreef Gezicht het volgende:
Uitgespeeld, wat een game hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power![]()
![]()
Extended review, geeft aardig weer over hoe ik ook over de game denk.
Ik ben inmiddels een beetje jaloers op de mensen die er totaal anders in staan![]()
![]()
Of je laat 't gewoon los...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Extended review, geeft aardig weer over hoe ik ook over de game denk.
Ik ben inmiddels een beetje jaloers op de mensen die er totaal anders in staanPWBF![]()
Joh, ik kijk een extended review die ik wel interessant vind en plaats die hier. Dat is alles.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stop het balen, stop het jammer vinden... Ga iets anders doen... Laat het los.
Nu doe je alsof ik er dag en nacht mee bezig ben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stop het balen, stop het jammer vinden... Ga iets anders doen... Laat het los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
Na 18 uur in NG+ eindelijk alle player en weapon upgrades vrijgespeeld
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Scheelt wel dat je daar bijna 11 uur aan cutscenes kunt skippen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:11 schreef mstx het volgende:
Na 18 uur in NG+ eindelijk alle player en weapon upgrades vrijgespeeldA mind with a heart of it's own![]()
Zo eindelijk de platinum trophy gehaald. Man toch wel zo'n 40-50 uur bezig geweest. Merk wel echt dat je soort van depressief wordt van dit spel spelen. Het vechten, de sfeer en de realistische geweld doet het 'm. Tijd om het te verkopen en even wat luchtigers spelen voor ghost of tsushima uitkomt. Mario galaxy 1 en 2 nog nooit gespeeld. It's time.![]()
Uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb alsnog 23 uur gedaan over de 2e runquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je daar bijna 11 uur aan cutscenes kunt skippen.
Was ook vooral zoeken naar collectables maar ik heb in veel chapters alsnog maar 50% dus ik moet er toch maar een guide bij pakken
👾![]()
Ik ben ook weer helemaal verknocht aan de soundtrack overigens, staat op Spotify.
Beyond Deaolation
Flesje bier![]()
Net de laatste journal entry en Plantina gehaald. Wel aan de hand van een guide idd. Deze laatste was ik anders straal voorbij gelopen. Verder mis je met name muntjes, kaartjes en een paar werkbankenquote:Op maandag 6 juli 2020 21:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb alsnog 23 uur gedaan over de 2e run
Was ook vooral zoeken naar collectables maar ik heb in veel chapters alsnog maar 50% dus ik moet er toch maar een guide bij pakken
A mind with a heart of it's own![]()
quote:Op maandag 6 juli 2020 22:28 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben ook weer helemaal verknocht aan de soundtrack overigens, staat op Spotify.
Beyond DeaolationA mind with a heart of it's own![]()
Had 'm al gezien. Missen wel veel dingen die later in 't spel komen zoals CenturyLink Field (stadion) en Pioneer Street Station.quote:PWBF![]()
Pfffft. gestoord spel. Kan dit echt niet langer dan een half uur spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:06 schreef thedeedster het volgende:
Uitgespeeld.Als je het vooraf al afdoet als gejank heb ik een tip; lees het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik bij Resident Evil. Met The Last of Us gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:12 schreef Leonos het volgende:
Pfffft. gestoord spel. Kan dit echt niet langer dan een half uur spelen![]()
Maar ik ben een pussyquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Resident Evil. Met The Last of Us gelukkig geen last van.![]()
Ik ken dat. Na enkele heftige momenten even wat gaan drinken of mail checken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Resident Evil. Met The Last of Us gelukkig geen last van.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Huh laatst baalde je nog zo van 't spel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bijna vakantie, dus ik ga een 2e playthrough doen met new game plus. GenietenPWBF![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:12 schreef Leonos het volgende:
Pfffft. gestoord spel. Kan dit echt niet langer dan een half uur spelen
Als ik 't savonds speel moet ik eerst altijd even wat afleiding zoeken voordat ik naar bed gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
Dat klopt. Nog steeds. Maar ik heb ook al een aantal keer aangeven dat de eerste 60% van de game echt fantastisch waren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh laatst baalde je nog zo van 't spel.![]()
Overal wordt vooral gepraat over het verhaal en de personages. Wat vinden we van de gameplay en de uitdaging?
Wat ik een dikke misser vind. Wat in de eerste game niet zat, was de combinatie tegelijkertijd van:
1. Enemies die sterk zijn bij close combat (in dit geval clickers/infected)
2. Slecht overzicht (in dit geval onverlichte ruimtes)
3. Geen bewegingsvrijheid (in dit geval nauwe gangetjes)
Bij combinatie 1+3 kun je verdedigen door weg te rennen naar een plek waar je veilig bent.
Bij combinatie 1+2 kun je parryen/ontwijken of hem aanvallen van achteren.
Bij combinatie 2+3 kun je close combat vechten.
Bij deze combinatie 1+2+3 kun je helemaal niks en heb je pech. Je kunt ook geen strategie kiezen. Als hij op je af komt gelopen moet je hopen dat je weg kunt op het moment dat hij te dicht bij is. Als je nog de optie stealth had gehad was het helemaal OK geweest.
Combinatie 1+2+3, komt vaak voor in slechte games en komt eigenlijk nooit/zelden voor in goede games. In TLOU2 komt het meerdere keren voor.
Als je een game moeilijk maakt, zoals TLOU1 en TLOU2 vanaf een bepaalde moeilijkheid, is het bijna een verplichting dat wanneer je dood gaat, dat de speler realiseert dat het zijn eigen fout is en dat het geen pech/geluk kwestie is, waarbij je iets vele keren trial+error probeert tot het lukt.
Een goed voorbeeld zijn de Dark Souls/Bloodborne games. Deze zijn echt moeilijk en zo zijn ze ook bedoeld. Maar als je dood gaat is het altijd 100% JOUW fout en dat realiseer je ook meteen op het moment dat je dood gaat. Dat maakt het niet frustrerend, maar maakt het juist uitdagend om het nog eens te proberen.
Bij slechte moeilijke games heb je deze controle niet. Een voorbeeld is een baas die je in een hoek drijft wat je bijna niet kunt voorkomen. Je kunt je niet verdedigen. Wegrennen kan niet. Blocken niet. Healen niet. Het enige dat kan is hopen dat ie je niet naait en de volgende keer niet weer in die hoek drijft. Dit is een slechte game. Prima, maar maak je game niet moeilijk dan, want daar is het niet geschikt voor, daar is het te slecht voor, accepteer dat. Haal die baas er uit of geef de speler redelijke opties.
Bij TLOU2 kun je het niveau verlagen van hard naar normal bijvoorbeeld, maar dan worden de goed uitgewerkte gevechten (deze zitten er wel degelijk in) ineens veel te makkelijk. Een shootout met:
1. Overzicht.
2. Je kunt coveren.
3. Je hebt alle tijd om te richten. (Oftewel: Er zit niks achter je)
Misschien zijn ze wel moeilijk te raken en schieten ze heel goed. Maar jij hebt tijd+overzicht en dan is iedere game goed te doen als je je een beetje concentreert. Deze shootouts komen ook veel voor in TLOU2 en die worden erg makkelijk als je het niveau verlaagd hebt vanwege de slechte stukken.
Voor een goede ervaren gamer is het prettig dat je een game op hard mode kunt spelen. Voor een minder ervaren gamer is het cool dat zij dezelfde ervaring kunnen hebben op easy mode. Echter een game kan hard zijn omdat het gewoon veel vaardigheid vraagt van de gamer of omdat de gameplay crap is of de ontwerpkeuzes slecht zijn. In dat laatste geval heeft een ervaren gamer niets aan zijn skills en baalt hij dat hij ondanks zijn skills+effort dood gaat. Dat is niet hoe je een game moeilijk maakt.
Tot zo ver mijn veel te serieuze post.![]()
![]()
Ik heb de game op survivor uitgespeeld en vond de moeilijkheid perfect eigenlijk. Ja ik ben vaak dood gegaan en op sommige momenten voelde het als bullshit, maar het voelde nooit onmogelijk. En ja die bossfight in die donkere ruimte was pittig, maar de nauwe donkere ruimtes zorgen juist voor een geweldige claustrofobische sfeer. Ja je gaat een paar keer dood, maar je leert net zo goed de omgeving kennen. Daarnaast zijn er wat mij betreft genoeg mogelijkheden om de situatie waarin je in een hoek gedreven wordt te voorkomen met name met behulp van een goed getimede dodge.![]()
Git gud.quote:
Ik heb twee momenten op survivor gehad dat ik dacht, "wtf hoe dan". Die bossfight in het donker, en ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar Grounded, dan wordt iig die bossfight echt lachen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik speel zelf op Normal, maar die Scars/Seraphites zijn wel pittig soms, in grote groepen.
Een hogere moeilijkheidsgraad bewaar ik denk ik wel voor een volgende playthrough op de PS5.
Ik heb er nu ruim 18 uur in zitten en heb net het ziekenhuis achter de rug (letterlijk en figuurlijk, gelukkig ging het er in 'mijn' ziekenhuis een stuk vreedzamer aan toe).
Geweldige game
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
In groepen is het soms zeker pittig, maar dit spel zal alleen op easy in Rambo-modus te doen zijn. Een combi van sneak, routes van bewakers checken, en mes trekken deed het meestal erg goed
En soms kon je niet anders dan de rest neerleggen met kogels
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik probeer het, al role playing, vooral stealth te doen.
Immers in je eentje tegen een overmacht red je het irl ook niet guns blazing.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Git gud.
Ik heb twee momenten op survivor gehad dat ik dacht, "wtf hoe dan". Die bossfight in het donker, en ergensDie bossfight vond ik uiteindelijk wel meevallen. Daar heb je, als je het goed doet, tussendoor de tijd om even een paar bommen te maken of wapens te wisselen. Die tijd heb je bij dat voorbeeld in je spoiler niet. Dat vond ik echt een kutstuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar Grounded, dan wordt iig die bossfight echt lachenA mind with a heart of it's own![]()
Vraagje over het stukje nét voor Nora:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje over het stukje nét voor Nora:Bedoel je Nora of Owen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me bij Owen hetzelfde af namelijkA mind with a heart of it's own![]()
Nora, in het ziekenhuis, voor ze weg rent.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ff terug zitten kijken. Kun je niks mee voor zover ik kan zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
Nora, in het ziekenhuis, voor ze weg rent.A mind with a heart of it's own![]()
Kun je ergens zien hoe lang je al gespeeld hebt?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
save/load gamequote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:37 schreef static het volgende:
Kun je ergens zien hoe lang je al gespeeld hebt?![]()
Platinum gemacht
👾![]()
Erg sterk geschreven stuk, met jonge Abby![]()
Zeer onverwachts ook.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Abby spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Voor de Platinum moet je sowieso nog een (gedeeltelijke) 2e playthrough op New Game+ doen voor alle wapen upgrades toch?quote:
En via Chapter Select de missende collectibles e.d.
Is het aan te raden om eerst Chapter Select te doen, of eerst NG+?
Of kun je die door elkaar doen?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Klopt. Ik heb eerst een volledige NG+ gedaan maar volgens mij maakt het niet zo veel uit.quote:Op zondag 12 juli 2020 06:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de Platinum moet je sowieso nog een (gedeeltelijke) 2e playthrough op New Game+ doen voor alle wapen upgrades toch?
En via Chapter Select de missende collectibles e.d.
Is het aan te raden om eerst Chapter Select te doen, of eerst NG+?
Of kun je die door elkaar doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen chapter select is afhankelijk van je huidige save game, dus als je het laatste chapter wil spelen moet je eerst een save game laden van een voltooide game.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 07:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb eerst een volledige NG+ gedaan maar volgens mij maakt het niet zo veel uit.Ik maak gelukkig regelmatig een handmatige save, dus dat zit wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen chapter select is afhankelijk van je huidige save game, dus als je het laatste chapter wil spelen moet je eerst een save game laden van een voltooide game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
quote:Op zondag 12 juli 2020 07:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik maak gelukkig regelmatig een handmatige save, dus dat zit wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
Ook klaar. Heel tof spel. Grafisch natuurlijk sowieso prachtig. Alleen al die donkere gebouwen uitkammen in 't Ellie gedeelte werd op een gegeven moment heel langdradig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 06:38 schreef StateOfMind het volgende:
Abby spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 09:18 schreef Nielsch het volgende:
Ook klaar. Heel tof spel. Grafisch natuurlijk sowieso prachtig. Alleen al die donkere gebouwen uitkammen in 't Ellie gedeelte werd op een gegeven moment heel langdradig.De afdaling in het hotel was misschien wel het hoogtepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Dat was heel tof idd. Het stadion vond ik visueel en qua sfeer ook prachtig om in rond te lopen, net als het ziekenhuis. Het eiland was ook echt prachtig gemaakt.quote:Op zondag 12 juli 2020 09:29 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De afdaling in het hotel was misschien wel het hoogtepunt.PWBF![]()
In deze youtube video zit nog een goede tip voor de verzamelaars in dit spel die voor platinum willen gaan. Je kunt je instellingen zo veranderen, dat in de luistermodus alle voorwerpen zichtbaar worden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
De haat die de makers en Abby krijgen op de reddit van dit spel is trouwens echt bizar. Iedereen die ook maar iets tof vond aan dit spel is in hun ogen een cancel culture linkse SJW snowflake maar ondertussen kunnen ze zelf niet stoppen met janken om de fictieve gebeurtenissen in deze game.PWBF![]()
Vraagje nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 12-07-2020 10:35:36 ]PWBF![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 10:04 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mstx op 12-07-2020 10:19:14 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 10:04 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje nogIk denk het laatste, maar dit kan natuurlijk uitgelegd worden in een eventueel derde deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 11:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, maar dit kan natuurlijk uitgelegd worden in een eventueel derde deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 12:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan datWaar was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
In het sandbox gedeelte dat Ellie en Dina betreden met het paard. En dan een van de gebouwen aan de linkerkant als ik het goed heb.quote:Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Speelronde 2, new game+, net aangekomen in Seattle;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Gevondenquote:Op zondag 12 juli 2020 13:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
In het sandbox gedeelte dat Ellie en Dina betreden met het paard. En dan een van de gebouwen aan de linkerkant als ik het goed heb.PWBF![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 06:59 schreef wolfrolf het volgende:
Geen game+ voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Foei!quote:![]()
Ik zie TLoU 1 en 2 een beetje zoals OK Computer en Kid A van Radiohead.
Deel 2 heeft meer dissonante klanken en spreekt niet iedereen aan, maar is meer een uitdaging. Als je er echter doorheen komt, dan vind je veel moois.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Terwijl iedereen weet dat Kid A veel beter is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Foei!![]()
Ik zie TLoU 1 en 2 een beetje zoals OK Computer en Kid A van Radiohead.
Deel 2 heeft meer dissonante klanken en spreekt niet iedereen aan, maar is meer een uitdaging. Als je er echter doorheen komt, dan vind je veel moois.OK Computer is overrated.
For great justice!![]()
Iedereen? Ik in ieder geval wél. Live zijn die nummers helemaal overweldigend.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat Kid A veel beter is.OK Computer is overrated.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Ik heb de game / het verhaal even een week of 2 op me laten inwerken na hem te hebben uitgespeeld. Uiteindelijke mening:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Gezicht op 14-07-2020 22:41:44 ]Flesje bier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: