SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:48 schreef Gezicht het volgende:
Late game vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:47 schreef Gezicht het volgende:
Uitgespeeld, wat een game hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Of je laat 't gewoon los...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Extended review, geeft aardig weer over hoe ik ook over de game denk.
Ik ben inmiddels een beetje jaloers op de mensen die er totaal anders in staan
Joh, ik kijk een extended review die ik wel interessant vind en plaats die hier. Dat is alles.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stop het balen, stop het jammer vinden... Ga iets anders doen... Laat het los.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stop het balen, stop het jammer vinden... Ga iets anders doen... Laat het los.
Scheelt wel dat je daar bijna 11 uur aan cutscenes kunt skippen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:11 schreef mstx het volgende:
Na 18 uur in NG+ eindelijk alle player en weapon upgrades vrijgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alsnog 23 uur gedaan over de 2e runquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je daar bijna 11 uur aan cutscenes kunt skippen.
Net de laatste journal entry en Plantina gehaald. Wel aan de hand van een guide idd. Deze laatste was ik anders straal voorbij gelopen. Verder mis je met name muntjes, kaartjes en een paar werkbankenquote:Op maandag 6 juli 2020 21:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb alsnog 23 uur gedaan over de 2e run
Was ook vooral zoeken naar collectables maar ik heb in veel chapters alsnog maar 50% dus ik moet er toch maar een guide bij pakken![]()
quote:Op maandag 6 juli 2020 22:28 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben ook weer helemaal verknocht aan de soundtrack overigens, staat op Spotify.
Beyond Deaolation
Had 'm al gezien. Missen wel veel dingen die later in 't spel komen zoals CenturyLink Field (stadion) en Pioneer Street Station.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:06 schreef thedeedster het volgende:
Uitgespeeld.Als je het vooraf al afdoet als gejank heb ik een tip; lees het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |