Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe was het weekendje Valkenburg? Heb de afgelopen dagen niet meegelezen.
ben ik ongewenst... ?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.
Nee. Die vent in de OP wel wat mij betreft.quote:
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.
zo beter?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Die vent in de OP wel wat mij betreft.
Valkenburg. En dan via Schoonbron, Walem, Koulen naar Klimmen en over Heek terugquote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?
Wandelen. Dat wordt dus ook niks meer. Ik haat dat in mijn eentje..quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Net geen 6 km gewandeld. Was lekker buiten![]()
[ afbeelding ]
Grote Kerkquote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
O, ik geniet er wel vanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wandelen. Dat wordt dus ook niks meer. Ik haat dat in mijn eentje..
Mooie foto![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lief tochquote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een collega verloor een paar jaar geleden haar man. Jongen was begin 30. En nu heeft hun dochtertje een tekening gemaakt voor vaderdag, zie ik net op facebook.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een collega verloor een paar jaar geleden haar man. Jongen was begin 30. En nu heeft hun dochtertje een tekening gemaakt voor vaderdag, zie ik net op facebook.
Mijn vader is dood en mijn ex is ook vader. Timing hoor. Echt alles werkt tegen nu...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Alles doet je nu denken aan je ex. Snap ik wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vader is dood en mijn ex is ook vader. Timing hoor. Echt alles werkt tegen nu...
Ok, ik stop al met zaniken
Het mag hier toch overal over gaan of niet?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je deze discussie niet gewoon ergens in NWS voeren ofzo?
Elke wandeling heeft bij mij gemeen dat ik hem loop. Zelf vertrekken en aankomen voordeur achterdeur is maar randomquote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Elke wandeling loop ik daar even omheen
Ja, klopt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles doet je nu denken aan je ex. Snap ik wel.
En users mogen ook aangeven dat ze het geen leuke discussie vinden. Dat kun jij ook negeren. Werkt twee kanten op, toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het mag hier toch overal over gaan of niet?
Bemoei je er anders gewoon niet mee? Ook een optie.
Jup. Dat had ik de eerste keren dat ik terugging naar Boedapest. Elke straattegel deed me aan haar denken. Dat moet weer slijten.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ook die demonstratie. En mijn eigen huis. Want hij heeft hier oa gordijnen opgehangen en een wc-bril geīnstalleerd. En hij was vaak hier, dus elk plekje in mijn huis doet me aan hem denken.![]()
Owh, ik zou stoppen met zaniken. Sorry.
Je snapt best wat ik bedoel. Toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden ook niets kunnen maken. Nog verdrietiger.
Hoezo die demonstratie?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ook die demonstratie. En mijn eigen huis. Want hij heeft hier oa gordijnen opgehangen en een wc-bril geīnstalleerd. En hij was vaak hier, dus elk plekje in mijn huis doet me aan hem denken.![]()
Owh, ik zou stoppen met zaniken. Sorry.
groot iq maar klein eqquote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Toch?
Ja, en dat duurt ff. Ik zou graag vooruit spoelen. Je zķ kut voelen is niet grappigquote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Dat had ik de eerste keren dat ik terugging naar Boedapest. Elke straattegel deed me aan haar denken. Dat moet weer slijten.
Jawel. Maar dacht zie het nou positief.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Toch?
Omdat we een geschiedenis hebben met het Malieveldquote:
Nee, en dat kan lang duren. Maar het komt weer goed met jequote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat duurt ff. Ik zou graag vooruit spoelen. Je zķ kut voelen is niet grappig
ah zo. Het slijt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat we een geschiedenis hebben met het Malieveld
Nou we waren maar kort he? kwamen vrijdag rond de namiddag aan in Valkenburg, was vergeten hoe leuk het daar is maar wat een gezelligheid. Zaterdag hebben we wandelroute 702 gedaan. @Budapestenaar heb even gecheckt maar op de online route klopt hij wel, het hotel had gewoon een verouderde versie gegeven. En vanochtend nog even met de kabelbaan en rodelen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?
trolololoquote:Op zondag 21 juni 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh boy![]()
R&P / Vriendin boos vanwege sexuele grens?
Ja, dat is zo. De dood van die jongen was toen ook heel schokkend. Hartinfarct. Was 32, 33 of zo.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel. Maar dacht zie het nou positief.
Kinderen kunnen nog zo makkelijk de dood accepteren.
I know. En ik zou graag vooruitspoelen naar die tijd...quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou we waren maar kort he? kwamen vrijdag rond de namiddag aan in Valkenburg, was vergeten hoe leuk het daar is maar wat een gezelligheid. Zaterdag hebben we wandelroute 702 gedaan. @:Budapestenaar heb even gecheckt maar op de online route klopt hij wel, het hotel had gewoon een verouderde versie gegeven. En vanochtend nog even met de kabelbaan en rodelen.
Dat lang duren bevalt me niet zoquote:Op zondag 21 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, en dat kan lang duren. Maar het komt weer goed met je
Misschien helpt dat om het wat sneller van je af te schudden. Ik blijk graag te zwelgen in verdriet.quote:
Ben je mooi snel klaar met die aardse ellende.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. De dood van die jongen was toen ook heel schokkend. Hartinfarct. Was 32, 33 of zo.
Nou, ik niet. Ik ervaar het liever niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien helpt dat om het wat sneller van je af te schudden. Ik blijk graag te zwelgen in verdriet.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je mooi snel klaar met die aardse ellende.
Nee tuurlijk snap ik het. Blijf niet hangen in verdriet, brengt je nergens.
Afgelopen weekend.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef Toekito het volgende:
Wanneer is de FOK! reis naar Zuid Limburg?
Hij heeft wel gelijk. Verdriet hebben is goed en soms nodig. In verdriet blijven hangen heb je niks aan.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt dat dat niet iets rationeels is?
En de volgende? Ik weet nog mooi kasteel in Kerkrade waar we kunnen slapen.quote:
Ik reed in Berg en Terblijt langs dat chateau waar George W. Bush logeerde. Spijt dat ik niet even ben gestopt om een kijkje te nemen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
En de volgende? Ik weet nog mooi kasteel in Kerkrade waar we kunnen slapen.
Nee, dat heeft hij niet. De 1 verwerkt eea sneller dan de ander.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Verdriet hebben is goed en soms nodig. In verdriet blijven hangen heb je niks aan.
Oh daar wil ik ook nog eens heen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik reed in Berg en Terblijt langs dat chateau waar George W. Bush logeerde. Spijt dat ik niet even ben gestopt om een kijkje te nemen.
Waarom precies?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik reed in Berg en Terblijt langs dat chateau waar George W. Bush logeerde. Spijt dat ik niet even ben gestopt om een kijkje te nemen.
Wat jij zegt en wat ik zeg, spreekt elkaar niet tegenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. De 1 verwerkt eea sneller dan de ander.
Het gaat me om het chateau, niet om George W.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom precies?Het is nou niet alsof we het over een uitermate intelligent persoon hebben of zo.
Oh okee, same pagequote:Op zondag 21 juni 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat me om het chateau, niet om George W.
Ja alleen al elke letter van de frase "George W" is een extra euro per persoon per nacht till the end of time. Ruikammereet rekenmaaruit wat dat scheelt. Doet geen corona wat aanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ‘iets’ duurder dan het hotel waar ik zelf verbleef
Ja dit was om kwart voor 10 ofzo maar zat eerst nog te netflixenquote:
quote:
Die is gewoon naar huis gerend toen ze een ME'er zijn helmpje recht zag zettenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Was het nou echt zo erg als de media doet geloven @:bitterbal?
even wel jaquote:Op zondag 21 juni 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
quote:
kloptquote:Op zondag 21 juni 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon naar huis gerend toen ze een ME'er zijn helmpje recht zag zetten
Voor een fapje. Zo'n helm is ook wel donders geilquote:Op zondag 21 juni 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon naar huis gerend toen ze een ME'er zijn helmpje recht zag zetten
nee hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha een whiskas ballie fighting zag ik net
Jezus. Ze was er niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Oh dan heb je wel emoties he kutfiguurquote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha een whiskas ballie fighting zag ik net
Koekamp is gelukkig ook 70 km van malieveld af.quote:
Kusje erop?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel emoties he kutfiguur
Nee joh, ze is zo nieuwsgierig als een hongerige kitten maar zodra er iemand een stap verkeerd zet rent ze snel naar huis om onder de dekens te schuilenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een fapje. Zo'n helm is ook wel donders geil
Ik maak me niet druk. Ik snap alleen écht niet waarom je als expert gezien wordt in deze.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, ze is zo nieuwsgierig als een hongerige kitten maar zodra er iemand een stap verkeerd zet rent ze snel naar huis om onder de dekens te schuilen
U Jelly?:Pquote:Op zondag 21 juni 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik snap alleen écht niet waarom je als expert gezien wordt in deze.
OOK als een hongerige kittenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, ze is zo nieuwsgierig als een hongerige kitten maar zodra er iemand een stap verkeerd zet rent ze snel naar huis om onder de dekens te schuilen
Gast..quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Koekamp is gelukkig ook 70 km van malieveld af.
Ze zat er vanmiddag toevallig bovenop. Ja shit gebeurt in zo'n durp als De Haagquote:Op zondag 21 juni 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik snap alleen écht niet waarom je als expert gezien wordt in deze.
Dat deed ze niet. Volgens eigen zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zat er vanmiddag toevallig bovenop. Ja shit gebeurt in zo'n durp als De Haag
altijd..quote:Op zondag 21 juni 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
potver een extra dagje vrij was wel drommels fijn geweest
K heb niet gezegd dat ik er niet boven op zatquote:Op zondag 21 juni 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed ze niet. Volgens eigen zeggen.
Ik zie krampachtige pogingen om toch nog ergens fittie te ontlokkenquote:
Je zei dat je niet verder kwam dan de Koekampquote:Op zondag 21 juni 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb niet gezegd dat ik er niet boven op zat
ja klopt.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zei dat je niet verder kwam dan de Koekamp
Ga anders ff zielig doen over je ex ipv hier te zeuren.quote:
Echt wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie krampachtige pogingen om toch nog ergens fittie te ontlokken![]()
Maar jullie zijn gewoon allebei keilieverdsJullie kunnen helemaal niet fittie
Niet met elkaar
Ik wil niet stoken hoor, maar ze wonen in hetzelfde dorp dus is maar een kleine moeite.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie krampachtige pogingen om toch nog ergens fittie te ontlokken![]()
Maar jullie zijn gewoon allebei keilieverdsJullie kunnen helemaal niet fittie
Niet met elkaar
Nou, poeh zeg. Dat is wel raak hoor..quote:Op zondag 21 juni 2020 23:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ga anders ff zielig doen over je ex ipv hier te zeuren.
Jaloers?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
maar doe niet zo jaloers joh :p
Lekker, mag ik daarmee ook naar iemand gooien?quote:
*pakt spandoeken en stadiontoetersquote:
Lastig raken hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 23:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker, mag ik daarmee ook naar iemand gooien?
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. zo komt het wel over. dat ze het niet aan jou vragen maar wel aan mij
Alleen met de harde ongepofte stukjes.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker, mag ik daarmee ook naar iemand gooien?
Van koekamp haal ik het malieveld wel met een hele emmer.quote:
Nope. En dat heeft nog in Den Haag gewoond ook..quote:Op zondag 21 juni 2020 23:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Van koekamp haal ik het malieveld wel met een hele emmer.
nou moet je wel de wind mee hebben met popcornquote:Op zondag 21 juni 2020 23:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Van koekamp haal ik het malieveld wel met een hele emmer.
Met van die velletjes die tussen je tanden gaan zittenquote:
....quote:Op zondag 21 juni 2020 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. En dat heeft nog in Den Haag gewoond ook..
Dichte plastic emmer moet net aan gaanquote:Op zondag 21 juni 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou moet je wel de wind mee hebben met popcorn
Of dat je denk dat die wel helemaal gepoft is maar dat die vanbinnen toch nog hard isquote:Op zondag 21 juni 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met van die velletjes die tussen je tanden gaan zitten
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dichte plastic emmer moet net aan gaan
oh ja ....quote:Op zondag 21 juni 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat je denk dat die wel helemaal gepoft is maar dat die vanbinnen toch nog hard is
Met 1 stukje gooien is saai. Dan voelt die ander niks.quote:
Oh voelde wel wat spanning. Vooral bij W. Geen idee waarom ze losging omdat ze ballie een gewone vraag stelden.quote:
OMDAT IK NIET OP HET MALIEVELD BEN GEWEESTquote:Op zondag 21 juni 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh voelde wel wat spanning. Vooral bij W. Geen idee waarom ze losging omdat ze ballie een gewone vraag stelden.
Ik ook nietquote:Op zondag 21 juni 2020 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OMDAT IK NIET OP HET MALIEVELD BEN GEWEEST
Kutverslaggever dat je er bent.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OMDAT IK NIET OP HET MALIEVELD BEN GEWEEST
Ben je naab of zo. Zoek "quickly" eens op.quote:
Nee slapen ging ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je naab of zo. Zoek "quickly" eens op.
flesgodquote:Op zondag 21 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Hey maar jongens, ik wil nog even benadrukken hoe trots ik op Fles ben. Echt zo'n wandeling en echt helemaal zonder te mopperen. Terwijl normaal 2 kilometer echt eigenlijk al niet altijd in goede aarde valt. En als het aan mij lag had we een stuk afgesneden door over het spoor te gaan in plaats van terug te lopen toen we verkeerd waren gelopen. Echt top gedaan lief Flesje.
Gelukkig waren er nog wel andere dingen om over te mopperen anders is het ook maar saai.
Als er nergens om gemopperd werd had je gelijk de dokter moeten bellen, niet eens vanwege Fles, maar mensen die niet mopperen zijn eng.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Hey maar jongens, ik wil nog even benadrukken hoe trots ik op Fles ben. Echt zo'n wandeling en echt helemaal zonder te mopperen. Terwijl normaal 2 kilometer echt eigenlijk al niet altijd in goede aarde valt. En als het aan mij lag had we een stuk afgesneden door over het spoor te gaan in plaats van terug te lopen toen we verkeerd waren gelopen. Echt top gedaan lief Flesje.
Gelukkig waren er nog wel andere dingen om over te mopperen anders is het ook maar saai.
Klopt maar je hebt mopperen en mopperen, En Fles heeft het mopperen tot een ware kunst verheven. Echt.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er nergens om gemopperd werd had je gelijk de dokter moeten bellen, niet eens vanwege Fles, maar mensen die niet mopperen zijn eng.
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt mopperen en mopperen, En Fles heeft het mopperen tot een ware kunst verheven. Echt.
Moppersmurf is eigenlijk maar gewoon een slap aftreksel van Fles?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt mopperen en mopperen, En Fles heeft het mopperen tot een ware kunst verheven. Echt.
Het is ongeveer dit.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moppersmurf is eigenlijk maar gewoon een slap aftreksel van Fles?
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet ook slapen nu, van mezelf.
Trusten gang.
Watquote:Op zondag 21 juni 2020 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Maar nu klinkt het allemaal misschien onaardig terwijl ik juist echt het goed bedoelde.
beetje zoals met die hagelslag toen jaquote:Op zondag 21 juni 2020 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Maar nu klinkt het allemaal misschien onaardig terwijl ik juist echt het goed bedoelde.
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Oh is de brug al omhoog *springt*quote:
Jonge je bent zelf grmpfffquote:Op zondag 21 juni 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Helemaal niet. "Iemand zegt" ik vertoon raar gedrag.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:52 schreef Toekito het volgende:
Fles ga morgen ff langs de dokter. Je vertoont raar gedrag
Ik ga nog ff rellen in Den Haag, joehoe.
Nou ja IK snap niet of deze schaal nou omhoog of omlaag gaatquote:Op zondag 21 juni 2020 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is ongeveer dit.
Moppersmurf
Niets
Niets
Niets
Niets
Niets
Fles.
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2020 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge je bent zelf grmpfff
Vond het echt weer tof. Met het wandelen en het rodelen als hoogtepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moppersmurf prutst maar een beetje aan vergeleken met jou.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja IK snap niet of deze schaal nou omhoog of omlaag gaat![]()
Nouww moet je niet te hard zeggen hoorquote:Op maandag 22 juni 2020 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Moppersmurf prutst maar een beetje aan vergeleken met jou.
Omdat die man bij die lunchroom zei dat we ongeveer op de helft waren had ik wel even de pest in. Want ik dacht dat we al ver over de helft waren. En dan die stomme driehoek voor die hoeve ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik trok het ook mentaal gewoon veel beter dan anders. Moeten we na 21.000 stappen daar die steile grindpaadje op? okee prima doen we dat.Er is wel wat gebeurd met mij "dankzij" kerroonaa
Ja die man moet je niet naar luisterenquote:Op maandag 22 juni 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat die man bij die lunchroom zei dat we ongeveer op de helft waren had ik wel even de pest in. Want ik dacht dat we al ver over de helft waren. En dan die stomme driehoek voor die hoeve ofzo.Jij op dat monument zitten, ik op de grond en ik vroeg zijn we al in de buurt van de omschrijving dat we Valkenburg in het dal kunnen zien liggen.
Jij heel droog, ja dat ligt daar, *wijst.
Ik was zo blij omdat ik had verwacht dat we nog veeeeeeeeeeeeel langer moesten.
Nou dat is wat je eronder verstaat natuurlijk. Ook nog van jou.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarna heb je alleen nog maar foto's van koeien gemaakt
Ja dat zeg ik inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2020 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat is wat je eronder verstaat natuurlijk. Ook nog van jou.
Oh.quote:
Ja behalve dat ene domme wijf met dat cabriootje dat veertien keer moest steken om een uitritje in te steken. "Is toch maar een klein kutautootje ook eigenlijk he"quote:Op maandag 22 juni 2020 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Ben een beetje te vol van indrukken van dit weekend om grapjes en gevatheden nog te snappen denk ik.
Moest nog denken aan die auto waar ik naar zwaaide en die per ongeluk stopte.We zwaaiden naar of groeten iedereen.En iedereen deed het terug. Iedereen zo vrolijk.
Echt een boost van gekregen.
Nou ook al lukte het parkeren niet, ik vond haar echt super stoer, Ik zou nu een als die en die actieve willen zeggen maar geen idee. Gewoon stoer en in stijl. En tja dan lukt het parkeren niet.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve dat ene domme wijf met dat cabriootje dat veertien keer moest steken om een uitritje in te steken. "Is toch maar een klein kutautootje ook eigenlijk he"
ja met zo'n autootje en zo'n hoofddoekje was een Marilyn Monroe een klein kunstje geweest inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2020 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ook al lukte het parkeren niet, ik vond haar echt super stoer, Ik zou nu een als die en die actieve willen zeggen maar geen idee. Gewoon stoer en in stijl. En tja dan lukt het parkeren niet.
da's lekekr wakker wordenquote:Op maandag 22 juni 2020 07:25 schreef CherryLips het volgende:
Zo, de winkel beneden werd weer bevoorraad. Zit met m'n hart in de keel, zo hard schrok ik ervan wakker
wordt die winkel met een kiepwagen bevoorraad?quote:Op maandag 22 juni 2020 07:25 schreef CherryLips het volgende:
Zo, de winkel beneden werd weer bevoorraad. Zit met m'n hart in de keel, zo hard schrok ik ervan wakker
Met van die rammelende karren over kinderkopjes op een binnenplaatsjequote:Op maandag 22 juni 2020 07:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt die winkel met een kiepwagen bevoorraad?
dat helpt ook niet nee.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met van die rammelende karren over kinderkopjes op een binnenplaatsjeElke ochtend om zeven uur.
Anders blijf je ook maar in bed stinken.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met van die rammelende karren over kinderkopjes op een binnenplaatsjeElke ochtend om zeven uur.
ala je dat weet slaap je toch met oordopjes?quote:Op maandag 22 juni 2020 07:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ede klinkt wel heel ruraal zoquote:Op maandag 22 juni 2020 07:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben je ook wel klaar mee na zeven jaarquote:Op maandag 22 juni 2020 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ala je dat weet slaap je toch met oordopjes?
Idem. Mijn bed lag zo lekker dat ik nog even verder ben ga slapen na de wekker... gelukkig hoefde ik maar één etage omhoog om op tijd op werk te zijnquote:
succesquote:Op maandag 22 juni 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de slimmemensenclub mag weer zorgen dat de BV Nederland door kan stomen
ik ben ook lekker traag gestart vandaag. En meeting 8:30 werd verplaatst naar 16:30. Die heb ik dus cancelledquote:Op maandag 22 juni 2020 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem. Mijn bed lag zo lekker dat ik nog even verder ben ga slapen na de wekker... gelukkig hoefde ik maar één etage omhoog om op tijd op werk te zijn.
Komt wel weer terug zodra het uit is of zodra ie zich verveelt.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een vriend die ineens geen tijd meer heeft voor zijn vrienden sinds hij weer een relatie heeft. Heb echt een hekel aan dit soort mensen.
zo ben ik jaren terug opeens een zgn "beste vriend" verloren, opeens was z'n vriendinnetje alleen maar belangrijk. Dat dat ff zo is, prima, maar om direct nooit meer iets van je te laten horenquote:Op maandag 22 juni 2020 08:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een vriend die ineens geen tijd meer heeft voor zijn vrienden sinds hij weer een relatie heeft. Heb echt een hekel aan dit soort mensen.
je weet wel gelijk waar je staat danquote:Op maandag 22 juni 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt wel weer terug zodra het uit is of zodra ie zich verveelt.
Dat is toch doodnormaal?quote:Op maandag 22 juni 2020 08:43 schreef Amarantha het volgende:
Ja nou dan blijft hij ook maar weg hoor.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt wel weer terug zodra het uit is of zodra ie zich verveelt.
Nou dat vind ik niet.. Het is ook niet alsof ze net een maandje hebben ofzo.quote:
Ja moet niet te lang duren anders is het vreemd.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet.. Het is ook niet alsof ze net een maandje hebben ofzo.
Ik heb al 4x gevraagd nu wanneer weer eens chillen maar ja nooit meer tijd dit dat.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo ben ik jaren terug opeens een zgn "beste vriend" verloren, opeens was z'n vriendinnetje alleen maar belangrijk. Dat dat ff zo is, prima, maar om direct nooit meer iets van je te laten horen
Oh ik snap dit niet eigenlijk.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat ze altijd samen willen zijn
Sommige mensen kunnen de aandacht niet zo goed verdelen.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik snap dit niet eigenlijk.Maar ja ik vind een eigen leven hebben ook wel belangrijk.
Improvisatietraining?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
O getver, ik moet om tien uur een paar mensen een training geven. Dat was ik helemaal vergeten. Ook niks voorbereid.
Dat zijn vaak de leukste, lekker creatief reutelen en ad hoc je kennis overbrengen.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
O getver, ik moet om tien uur een paar mensen een training geven. Dat was ik helemaal vergeten. Ook niks voorbereid.
Mja, het is nogal saaie materie en de mensen aan wie ik de training moet geven zijn tamelijk humorloos en saai. Maar goed, ik verzin wel wat.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de leukste, lekker creatief reutelen en ad hoc je kennis overbrengen.
Nog ingewikkelde dingen die je met ons wilt delen?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:09 schreef Amarantha het volgende:
Nou dit was mijn frustratie weer op de vroege ochtend hahaha.
Nee hoorquote:Op maandag 22 juni 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog ingewikkelde dingen die je met ons wilt delen?
een breakfast burrito lijkt me wel watquote:
Zometeen :pquote:Op maandag 22 juni 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Over mummies gesproken, die @:bitterbal ligt zeker weer te snurken buiten?
Wat zou daar dan inzitten?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een breakfast burrito lijkt me wel wat
Hard gewerkt gisteren he, stream kijken en 1200 updates postenquote:Op maandag 22 juni 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Over mummies gesproken, die @:bitterbal ligt zeker weer te snurken buiten?
kan vanalles zijn zo te zien.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hard gewerkt gisteren he, stream kijken en 1200 updates posten
Buuf?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg zo ontbijtje![]()
Tenminste ik denk
O jee. Op zoek naar een verdachte bitterbal?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
staat hier politie beneden. echt geen idee wat ze doen
Hoop het nietquote:Op maandag 22 juni 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee. Op zoek naar een verdachte bitterbal?
Klaverjassen?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
staat hier politie beneden. echt geen idee wat ze doen
Laat voor jouw doenquote:Op maandag 22 juni 2020 09:44 schreef kwiwi het volgende:
Ontbijtje in m'n pyjama in de zon, heerlijk
Op wat details na, snap ik 'm welquote:Op maandag 22 juni 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Die afkortingen hier af en toe, sync Glop Ams-Ham perc rest ms under treshh <90 procent srflet Wenkebach oneway coll traf CID6639277 Node, ICW Ubenae, AlcaLu 9.69 EVW3235526, LG Hol, pls react and inv.
"er ligt een touwke los, doe es inprikken"quote:Op maandag 22 juni 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op wat details na, snap ik 'm wel
ik vind teenslippers sowieso vreselijk om op te lopenquote:Op maandag 22 juni 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een paar teenslippers van Tesco waar ik jaren heerlijk op heb gelopen. Vorig jaar een paar merkslippers gekocht en die lopen voor geen meter
Ik krijg er altijd een vakantiegevoel vanquote:Op maandag 22 juni 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind teenslippers sowieso vreselijk om op te lopen
ik vooral pijnquote:Op maandag 22 juni 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een vakantiegevoel van
Herkenbaar, had ook een paar jaar geleden slippers bij een webshop meebesteld omdat het of 4,95 verzending of 4,95 voor de slippers was. Die hebben jarenlang prima gezeten, toen ik vorig jaar nieuwe kocht liepen die voor geen meter en kreeg ik blaren tussen mijn tenenquote:Op maandag 22 juni 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een paar teenslippers van Tesco waar ik jaren heerlijk op heb gelopen. Vorig jaar een paar merkslippers gekocht en die lopen voor geen meter
Ik meer als een wankele babyolifant.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik loop als een sierlijke haas op teenslippers, mijn grote teen en het teentje daarnaast zijn in al die jaren ook een soort klauw geworden waardoor ik genoeg grip heb om hoge bomen te beklimmen op teenslippers.
Tijd voor een cursus teenslippers lopen.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik meer als een wankele babyolifant.
Ik hou het wel bij andere slippers.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd voor een cursus teenslippers lopen.
een beetje rondslenteren kan ik wel op teenslippers, maar zodra ik ergens naar toe wil lopen vind ik het alleen maar vervelend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |