ja, ben een beetje in panic mode want ik houd heel veel van d'r maar mag ik hieruit opmaken dat ik niet onredelijk ben hierin?quote:
teleurgesteld is begrijpelijk maar boos? wie heeft er gelijk/hoe ga je hier mee om?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Zij had er bepaalde verwachtingen van en is nu teleurgesteld.
Dat is niemands schuld.
ik heb gewoon een account maar om begrijpelijke redenen pist ik dit liever met een throw away account. begrijpelijk?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, een troll kloon die dit als eerste topic aanmaakt?
Er heeft niemand gelijk, dat is het punt. Ze is boos, dat snap ik wel, maar boos over de situatie of misschien op zichzelf. Jij moet gewoon verstandig zijn en eerlijk en zeggen dat je het fijn vindt dat ze al die moeite heeft genomen, maar dat je niet warm wordt van dit idee.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Sjacxo het volgende:
[..]
teleurgesteld is begrijpelijk maar boos? wie heeft er gelijk/hoe ga je hier mee om?
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Maar aan wat voor soort menu denken we bij zoiets? Ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat je een bak macaroni met één of andere tomatensaus erop giet om dat zo weg te lepelen, dat loopt alle kanten op natuurlijk. Soep klinkt ook niet echt verstandig, maar wat wel? Een lekkere steak? Dan heb je weer als nadeel dat je wel heel voorzichtig moet snijden. Interessant.
Verder gewoon doen wat in de post direct hierboven gezegd wordt, eerlijk zijn dus. Komt toch wel goed, lijkt me.
5 stukjes sushi plaatsen op die reet terwijl er plaats is voor 24quote:
Koude schotel zoals in de serie Geubquote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Maar aan wat voor soort menu denken we bij zoiets? Ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat je een bak macaroni met één of andere tomatensaus erop giet om dat zo weg te lepelen, dat loopt alle kanten op natuurlijk. Soep klinkt ook niet echt verstandig, maar wat wel? Een lekkere steak? Dan heb je weer als nadeel dat je wel heel voorzichtig moet snijden. Interessant.
Verder gewoon doen wat in de post direct hierboven gezegd wordt, eerlijk zijn dus. Komt toch wel goed, lijkt me.
Dit al een vetreet noemenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:19 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
5 stukjes sushi plaatsen op die reet terwijl er plaats is voor 24
gatverdamme man, wat een dikke vetreet heeft die meid
Wijze woorden.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Tsja, het kan wel een voorkeur van haar zijn maar ze kan jou daar niet in dwingen erin mee te gaan want jij bent ook een mens met rechten en voorkeuren.
Hoeft ze niet boos over te doen, ze moet gewoon ook respecteren wat jij wel en niet wilt.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er heeft niemand gelijk, dat is het punt. Ze is boos, dat snap ik wel, maar boos over de situatie of misschien op zichzelf. Jij moet gewoon verstandig zijn en eerlijk en zeggen dat je het fijn vindt dat ze al die moeite heeft genomen, maar dat je niet warm wordt van dit idee.
dat is het ding, wat jullie aanraden te doen is precies wat ik heb gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Als dit het 'hoe los ik shit op met vrouwen'-forum was geweest was ik niet weggegaan.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:18 schreef Sjacxo het volgende:
zoals ik het lees geven jullie me dus gelijk alhoewel jullie het niet zo willen noemen maar de hamvraag is wat de oplossing is want twee uur verder en ze neemt d'r telefoon niet meer op alhoewel de apptirade wel is gestopt. moet ik gewoon uit beleefdheid het doen to keep the peace?
Hamvraagquote:Op maandag 22 juni 2020 00:18 schreef Sjacxo het volgende:
zoals ik het lees geven jullie me dus gelijk alhoewel jullie het niet zo willen noemen maar de hamvraag is wat de oplossing is want twee uur verder en ze neemt d'r telefoon niet meer op alhoewel de apptirade wel is gestopt. moet ik gewoon uit beleefdheid het doen to keep the peace?
weggegaan van wat?quote:Op maandag 22 juni 2020 00:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als dit het 'hoe los ik shit op met vrouwen'-forum was geweest was ik niet weggegaan.
we willen verschillende dingen.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hamvraag![]()
![]()
Doe gewoon wat jullie allebei willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |