Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe was het weekendje Valkenburg? Heb de afgelopen dagen niet meegelezen.
ben ik ongewenst... ?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.
Nee. Die vent in de OP wel wat mij betreft.quote:
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.
zo beter?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Die vent in de OP wel wat mij betreft.
Valkenburg. En dan via Schoonbron, Walem, Koulen naar Klimmen en over Heek terugquote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?
Wandelen. Dat wordt dus ook niks meer. Ik haat dat in mijn eentje..quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Net geen 6 km gewandeld. Was lekker buiten![]()
[ afbeelding ]
Grote Kerkquote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
O, ik geniet er wel vanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wandelen. Dat wordt dus ook niks meer. Ik haat dat in mijn eentje..
Mooie foto![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lief tochquote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een collega verloor een paar jaar geleden haar man. Jongen was begin 30. En nu heeft hun dochtertje een tekening gemaakt voor vaderdag, zie ik net op facebook.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een collega verloor een paar jaar geleden haar man. Jongen was begin 30. En nu heeft hun dochtertje een tekening gemaakt voor vaderdag, zie ik net op facebook.
Mijn vader is dood en mijn ex is ook vader. Timing hoor. Echt alles werkt tegen nu...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Alles doet je nu denken aan je ex. Snap ik wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vader is dood en mijn ex is ook vader. Timing hoor. Echt alles werkt tegen nu...
Ok, ik stop al met zaniken
Het mag hier toch overal over gaan of niet?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je deze discussie niet gewoon ergens in NWS voeren ofzo?
Elke wandeling heeft bij mij gemeen dat ik hem loop. Zelf vertrekken en aankomen voordeur achterdeur is maar randomquote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Elke wandeling loop ik daar even omheen
Ja, klopt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles doet je nu denken aan je ex. Snap ik wel.
En users mogen ook aangeven dat ze het geen leuke discussie vinden. Dat kun jij ook negeren. Werkt twee kanten op, toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het mag hier toch overal over gaan of niet?
Bemoei je er anders gewoon niet mee? Ook een optie.
Jup. Dat had ik de eerste keren dat ik terugging naar Boedapest. Elke straattegel deed me aan haar denken. Dat moet weer slijten.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ook die demonstratie. En mijn eigen huis. Want hij heeft hier oa gordijnen opgehangen en een wc-bril geīnstalleerd. En hij was vaak hier, dus elk plekje in mijn huis doet me aan hem denken.![]()
Owh, ik zou stoppen met zaniken. Sorry.
Je snapt best wat ik bedoel. Toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden ook niets kunnen maken. Nog verdrietiger.
Hoezo die demonstratie?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ook die demonstratie. En mijn eigen huis. Want hij heeft hier oa gordijnen opgehangen en een wc-bril geīnstalleerd. En hij was vaak hier, dus elk plekje in mijn huis doet me aan hem denken.![]()
Owh, ik zou stoppen met zaniken. Sorry.
groot iq maar klein eqquote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Toch?
Ja, en dat duurt ff. Ik zou graag vooruit spoelen. Je zķ kut voelen is niet grappigquote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Dat had ik de eerste keren dat ik terugging naar Boedapest. Elke straattegel deed me aan haar denken. Dat moet weer slijten.
Jawel. Maar dacht zie het nou positief.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Toch?
Omdat we een geschiedenis hebben met het Malieveldquote:
Nee, en dat kan lang duren. Maar het komt weer goed met jequote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat duurt ff. Ik zou graag vooruit spoelen. Je zķ kut voelen is niet grappig
ah zo. Het slijt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat we een geschiedenis hebben met het Malieveld
Nou we waren maar kort he? kwamen vrijdag rond de namiddag aan in Valkenburg, was vergeten hoe leuk het daar is maar wat een gezelligheid. Zaterdag hebben we wandelroute 702 gedaan. @Budapestenaar heb even gecheckt maar op de online route klopt hij wel, het hotel had gewoon een verouderde versie gegeven. En vanochtend nog even met de kabelbaan en rodelen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?
trolololoquote:Op zondag 21 juni 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh boy![]()
R&P / Vriendin boos vanwege sexuele grens?
Ja, dat is zo. De dood van die jongen was toen ook heel schokkend. Hartinfarct. Was 32, 33 of zo.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel. Maar dacht zie het nou positief.
Kinderen kunnen nog zo makkelijk de dood accepteren.
I know. En ik zou graag vooruitspoelen naar die tijd...quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou we waren maar kort he? kwamen vrijdag rond de namiddag aan in Valkenburg, was vergeten hoe leuk het daar is maar wat een gezelligheid. Zaterdag hebben we wandelroute 702 gedaan. @:Budapestenaar heb even gecheckt maar op de online route klopt hij wel, het hotel had gewoon een verouderde versie gegeven. En vanochtend nog even met de kabelbaan en rodelen.
Dat lang duren bevalt me niet zoquote:Op zondag 21 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, en dat kan lang duren. Maar het komt weer goed met je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |