Beterschapquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat kan dus ff niet. Vandaag te horen gekregen dat ik een scheur van 1,5cm in mn schouder heb zitten en alcohol en spieren/pezen die moeten herstellen gaat kennelijk niet goed samen..
Beterschapquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Beterschap![]()
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb een spier gescheurd in mijn kuit.
Beterschapquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk he? Ik ben nog steeds herstellende van spierscheurtjes na wintersport. 4 maanden en counting
Thanks.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
Beterschap
[..]
Beterschap
Kan altijd nog in het najaar ergens lijkt me.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Zandvoort te vroeg geannuleerd? Met nieuwe regels kan je toch nog wel tienduizenden fans ontvangen. Op 1,5m in buitenlucht bij strand lijkt risico vrij laag. Was eigenlijk het evenement wat maximaal gebruik kan maken van nieuwe maatregelen.
Vooral Mugello, lees ik. Als eerbetoon aan Ferrari, die dan zijn duizendste Grand Prix zou rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef Gezicht het volgende:
Kans lijkt steeds groter te worden dat er een race op Mugello of Imola komt als we de berichten mogen geloven.
[..]
Kan altijd nog in het najaar ergens lijkt me.
Dat zeiden ze de eerste keer ook.quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:32 schreef VacaLoca het volgende:
wat een onrecht. Op die manier hoop ik eigenlijk dat ie straks de nacht niet haalt en nooit zo wakker hoeft te worden...
Damn...quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zanardi mogelijk blind. Die man zit dadelijk gevangen in zijn eigen lichaam, zelfs als hij er geen hersenschade aan overhoudt. Wat een ellende.
Welnee, hoezo zou hij dan gevangen zitten in zijn lichaam? Blind worden levert geen locked in-syndroom op ofzo...quote:Op donderdag 25 juni 2020 08:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zanardi mogelijk blind. Die man zit dadelijk gevangen in zijn eigen lichaam, zelfs als hij er geen hersenschade aan overhoudt. Wat een ellende.
Geen benen en geen zicht.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, hoezo zou hij dan gevangen zitten in zijn luchaam? Blind worden levert geen locked in-syndroom op ofzo...
Begrijp me niet verkeerd verder, ik zou het wél heel erg voor hem vinden als hij blind werd.
Klopt. Maar daarmee zit je nog niet gevangen in je lichaam. Gelukkig.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen benen en geen zicht.
Je wordt steeds meer beperkt in je doen en laten.
Zit niet iedereen gevangen in zijn/haar/het lichaam?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarmee zit je nog niet gevangen in je lichaam. Gelukkig.
F1 filosofie topic hadden we nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit niet iedereen gevangen in zijn/haar/het lichaam?![]()
twitter:NobleF1 twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:39:30Williams will unveil its new 2020 #F1 livery on Friday morning https://t.co/AY0R9WqWII reageer retweet
quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
F1 filosofie topic hadden we nog niet.
Hadden ze dat al in februari gedaan? Of komt doordat rokit gedoe.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:39:30Williams will unveil its new 2020 #F1 livery on Friday morning https://t.co/AY0R9WqWII reageer retweet
Door dat ROKiT gedoe. De kleurstelling was gebaseerd op die sponsor, en daar kunnen ze nu onderuit. Dat is althans wat ze zelf zeggen... Volgens mij is ROKiT gewoon Vodafone-rood, en dat zit alleen op de sidepods en de achtervleugel. Een heel revolutionaire wijziging zal het dus wel niet wezen. Rood vervangen voor wit, en je bent klaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hadden ze dat al in februari gedaan? Of komt doordat rokit gedoe.
Zal wel extra geld kosten, terwijl ze elke pond kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Door dat ROKiT gedoe. De kleurstelling was gebaseerd op die sponsor, en daar kunnen ze nu onderuit. Dat is althans wat ze zelf zeggen... Volgens mij is ROKiT gewoon Vodafone-rood, en dat zit alleen op de sidepods en de achtervleugel. Een heel revolutionaire wijziging zal het dus wel niet wezen. Rood vervangen voor wit, en je bent klaar.
Tenzij ze een hele vooruitstrevende manier van korte termijn sponsoring hebben gevonden, en dat ding straks net als Jan Lammers' RfH LeMans entry zwart witte blokkies heeft, dan.
Neuh, gewoon Lavazza heel prominent aanwezig, de race overalls zijn al "gelekt"....quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Door dat ROKiT gedoe. De kleurstelling was gebaseerd op die sponsor, en daar kunnen ze nu onderuit. Dat is althans wat ze zelf zeggen... Volgens mij is ROKiT gewoon Vodafone-rood, en dat zit alleen op de sidepods en de achtervleugel. Een heel revolutionaire wijziging zal het dus wel niet wezen. Rood vervangen voor wit, en je bent klaar.
Tenzij ze een hele vooruitstrevende manier van korte termijn sponsoring hebben gevonden, en dat ding straks net als Jan Lammers' RfH LeMans entry zwart witte blokkies heeft, dan.
twitter:decalspotters twitterde op woensdag 24-06-2020 om 23:54:53Williams Racing and Lavazza have agreed to increased branding presence on the team's car, overalls and garage as #F1 returns at the #AustrianGP. Announcement to come soon.
#WilliamsRacing #WeAreRacing #WeRaceAsOne #FW43 #Lavazza https://t.co/55GwyGkOBY
reageer retweet
Ze zeggen dat ze de financiering tot en met 2021 rond hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zal wel extra geld kosten, terwijl ze elke pond kunnen gebruiken.
Gelukkig zou jammer zijn als teams moeten verdwijnen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze de financiering tot en met 2021 rond hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |