quote:DEN HAAG - De politie heeft zondagochtend rond 10.30 uur op het Haagse Malieveld zeven mensen aangehouden die toch naar de demonstratie tegen de coronamaatregelen waren gekomen. De demonstratie van de actiegroep Viruswaanzin werd afgelopen vrijdag verboden door burgemeester Johan Remkes.
De zeven opgepakte betogers waren volgens een politiewoordvoerder duidelijk herkenbaar als demonstranten. Zo hadden ze flyers, spandoeken en megafoons bij zich. De betogers zijn meerdere keren aangesproken, gewaarschuwd en opgeroepen het terrein te verlaten, maar dat weigerden ze, aldus de politie.
Rond 12.00 uur zijn verzamelen meerdere demonstranten zich in een hoek van het Malieveld voor een sit down-actie. De politie verzoekt de demonstranten om te vertrekken. Mensen die toch op het Malieveld blijven staan, worden aangehouden.
'Relaxte sfeer'
Er waren ook andere groepjes mensen die duidelijk herkenbaar waren als demonstranten. Die zijn volgens de woordvoerder wel vertrokken. 'Het beeld op het Malieveld is nu rustig', aldus de politiewoordvoerder rond 11.15 uur. 'Demonstranten mogen ook elders in Den Haag niet protesteren. Als mensen als demonstranten in groepjes herkenbaar over straat lopen in Den Haag wordt ze gesommeerd om de stad te verlaten.'
Dat beaamt Omroep West-verslaggever Jim van der Deijl. Volgens hem is er op het Malieveld rond 11.15 uur 'een relaxte sfeer'. 'Mensen zijn aan het picknicken, ik zie drie groepjes sporten. Als het zonnetje doorkomt is het weer heerlijk.'
Demonstratie verboden
'De politie staat er preventief', zegt Van der Deijl ook. 'Ze willen zich laten zien in de hoop dat ze niet hoeven op te schalen later op de dag. Mensen die met de auto de parkeergarage onder het Malieveld inrijden worden gevraagd wat het doel van de reis is.'
De gemeente Den Haag besloot vrijdag de demonstratie te verbieden nadat was gebleken dat er niet honderd, maar tienduizend bezoekers werden verwacht. Dat maakte het volgens de gemeente heel moeilijk om nog 1,5 meter afstand van elkaar te houden. Ook zorgt het voor een 'vrees voor wanordelijkheden', aldus de gemeente. De actiegroep spande nog wel een kort geding aan, maar de rechter staat achter het besluit van Remkes.
https://www.omroepwest.nl(...)ouden-sit-down-actie
Demonstratierecht toch niet zo belangrijk.twitter:POL_DenHaag twitterde op zondag 21-06-2020 om 10:34:52Demonstranten #viruswaanzin op het #Malieveld in #DenHaag zijn meerdere keren aangesproken, gewaarschuwd en gevorderd om het terrein te verlaten. Zij hebben dit geweigerd. Agenten zijn daarom zojuist, in opdracht van de burgemeester, overgegaan tot aanhouding. reageer retweet
Dat zegt ie op de streamquote:
Bij het BLM protest in Rotterdam werd de demonstratie stopgezet en is iedereen vreedzaam naar huis gegaan.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende: [..] Waar was die noodverordening bij de BLm etc protesten?
Dat laatste klopt nietquote:Op zondag 21 juni 2020 17:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij het BLM protest in Rotterdam werd de demonstratie stopgezet en is iedereen vreedzaam naar huis gegaan.
Dat is top !quote:Op zondag 21 juni 2020 17:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij het BLM protest in Rotterdam werd de demonstratie stopgezet en is iedereen vreedzaam naar huis gegaan.
Niet alleen ADO-hooligans...quote:
Hij wil dus gewoon rellen, een politcus. Moet niet kunnen.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij roept wéér voetbalhooligans op om naar het Malieveld te komen
Ik hoop dat Wilders hem eruit schoptquote:Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil dus gewoon rellen, een politcus. Moet niet kunnen.
Eens.. Debat is wat we nodig hebben, open en eerlijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil dus gewoon rellen, een politcus. Moet niet kunnen.
Daniel Gerritsenquote:Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Weet iemand de naam van die PVV idioot?
Daniel Gerritsenquote:Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Daniël Gerritsen.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Komt ie weer online straks?quote:
Zucht...quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Politie grijpt in na afbreken Black Lives Matter-protest in Rotterdam: ‘Je voelt de tranen en boosheid’quote:Er waren zoveel mensen, dat door de lokale driehoek (burgemeester, hoofdofficier en de korpschef) werd besloten de demonstratie vroegtijdig te beëindigen. Het bleek niet mogelijk om voldoende afstand te houden. Op weg naar huis ontstonden een paar relletjes, waarna de politie en ME ingreep. Twee mensen werden opgepakt voor belediging en gooien van vuurwerk naar een agent.
Meteen overgeschakeld. Die PVV-er is nóg veel erger...quote:
Dat weet je. Dat is gewoon gepost.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zucht...
Ok, wat mankeerde er aan?
En wat is je alternatief?
Dat hij gewoon registreerde wat hij ervaarde.quote:
Volgens mij is dit wel een ander manneke.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meteen overgeschakeld. Die PVV-er is nóg veel erger...
Ervoer.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hij gewoon registreerde wat hij ervaarde.
Zonder de idioten op te zoeken om te polariseren.
WTF?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
[..]
Politie grijpt in na afbreken Black Lives Matter-protest in Rotterdam: ‘Je voelt de tranen en boosheid’
Let op, de media spreekt van "relletjes", dan verwacht ik toch heel wat ellende omdat ze de BLM protesten waar blanke mensen op straat belaagd worden, mensen neergeschoten, agenten belaagd, winkels geplunderd en in de fik gesproken, vreedzame protesten noemen.
Nouja okay, vrijwel iedereen. Er waren inderdaad wat vernielingen na afloop.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel een ander manneke.
Kunnen we het misschien eens zijn dat de wereld gek geworden is en dat ik mijn vraagtekens heb welke kant we op gaan?quote:
Nou...quote:Op zondag 21 juni 2020 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Gerritsen is dus een kandidaat voor de Tk verkiezingen. WAS, vermoed ik na deze stream.
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Gerritsen is dus een kandidaat voor de Tk verkiezingen. WAS, vermoed ik na deze stream.
Nope, sorryquote:Op zondag 21 juni 2020 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen we het misschien eens zijn dat de wereld gek geworden is en dat ik mijn vraagtekens heb welke kant we op gaan?
Ik hoop het ook ja.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Hard?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
De protestanten een hard onder de riem te steken.
Protestanten?![]()
![]()
![]()
Hartquote:
Nee, hard las ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:45 schreef mootie het volgende:
Het krijgt nog een religieus tintje: mensen komen de protestanten een hart onder de riem steken.
Dat is een keuze.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:45 schreef BlackNero het volgende:
Jensen heeft lekker gecasht tijdens de lockdown.
Er voelt zich wel iemand genaaid denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:46 schreef Nikonlover het volgende:
We zien een busje bewegen.
Zijn ze aan het neuken?
ik was net nog op de koekamp aan het gluren :pquote:Op zondag 21 juni 2020 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg trek. Kan de politie dit niet wat sneller oplossen?
Timing is everything. Uurtje geleden al een hapje gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg trek. Kan de politie dit niet wat sneller oplossen?
Dat verbaast me dan weer niksquote:Op zondag 21 juni 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was net nog op de koekamp aan het gluren :p
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Timing is everything. Uurtje geleden al een hapje gemaakt.
Is impasse al gevallen?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:49 schreef Woelwater het volgende:
Nog een keer anyway en hij bekijkt het maar met z'n stream
Wat is daar hypocriet aan. Als zij de regels gevolgd hebben is er toch niks aan de hand.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hypocatie weer hahaah
Dezelfde bus protesteren tegen de covid maatregelen...
om vervolgens de gearresterde protestanten tegen de covid maatregelen te vervoeren.
Ik zie de hypocrisie niet eigenlijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hypocatie weer hahaah
Dezelfde bus protesteren tegen de covid maatregelen...
om vervolgens de gearresterde protestanten tegen de covid maatregelen te vervoeren.
Daar istiequote:
Ik ben ook gek dat ik het ga uit leggen, maar vooruit:quote:Op zondag 21 juni 2020 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie de hypocrisie niet eigenlijk.
Als jij het verschil niet ziet, dan geven wij het ook maar op.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben ook gek dat ik het ga uit leggen, maar vooruit:
Dezelfde bus maatschappij , was x dagen geleden aan het protesteren tegen de autoriteiten en hun Covid maatregelen.
Nu een andere "doelgroep" protesteert tegen diezelfde maatregelen , helpen ze de autoriteiten om die mensen te arresteren.
Als je dat biet ziet.... dan geef ik het op.
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:55 schreef Brybry het volgende:
Vind het best wel shocking. Wat is dat toch met die willekeur als het gaat om demonstreren?![]()
Boeren leggen het land plat en overtreden weet ik veel hoeveel regels; Is prima.
BLM met 10.000 man: Prima
Paar honderd man picknicken; RAUS!!
Dit kun je toch niet goedpraten.
Ik zie het ja. Ik dacht dat ie ook offline wasquote:
twitter:Gerritsen_Dan twitterde op zondag 21-06-2020 om 17:22:19#VRIJHEID🇳🇱
#NEDERLAND🇳🇱
#Live part 10
#Politie met #geweld
#Waterkanon staat klaar om mediterende mensen te slaan?
#ME
Afvoeren met bus #arestatie
#WWG1WGA https://t.co/2mOJ5rKSxr reageer retweet
Dat protest was niet verboden. Oh, wacht...quote:Op zondag 21 juni 2020 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben ook gek dat ik het ga uit leggen, maar vooruit:
Dezelfde bus maatschappij , was x dagen geleden aan het protesteren tegen de autoriteiten en hun Covid maatregelen.
Nu een andere "doelgroep" protesteert tegen diezelfde maatregelen , helpen ze de autoriteiten om die mensen te arresteren.
Als je dat biet ziet.... dan geef ik het op.
En waarom was dat protest niet gevaarlijk ?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat protest was niet verboden. Oh, wacht...
Nee, ik zie het niet. Geef je het nu op?
Wat een engnekquote:Op zondag 21 juni 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
Nu roept ie de krachtige en stoere hooligans weer op om te komen.
Die man is echt engquote:Op zondag 21 juni 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
Nu roept ie de krachtige en stoere hooligans weer op om te komen.
Die willen niets met hem te maken hebben. Er hangen alleen wat PVV gekkies om hem heenquote:Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef mootie het volgende:
Hippies zijn vast niet enorm onder de indruk van Gerritsen.
Nog een stream ergens?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
Ah, enkele demonstranten gaan zich verzetten hoor ik. Nice
Hij geniet zich wel een slag in de rondte.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat een walgelijke ransaap. PVV waardig, dat dan weer wel.
Ramptoeristquote:Op zondag 21 juni 2020 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
Ah, enkele demonstranten gaan zich verzetten hoor ik. Nice
én hadden de organisatie goed op orde, getuige dit beeld:quote:Op zondag 21 juni 2020 17:55 schreef Chia het volgende:
[..]
BLM had toestemming en tyften na de afgesproken tijd allemaal op.
En dat zegt alles over hem. Loopt echt mensen op te jutten.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij geniet zich wel een slag in de rondte.
Ik hóóp met je mee.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat zegt alles over hem. Loopt echt mensen op te jutten.
Ik denk zomaar dat hij niet in de TK gaat komen.
Vertrouw die lui nog minder dan de posters hierquote:Op zondag 21 juni 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier van een pvv gekkie
https://twitter.com/i/broadcasts/1ynJOqgYODZKR
Jij woont in Den Haag toch?quote:
Klopt. Maar ik ga er niet heenquote:
Negeren en niet meer op stemmen!quote:Op zondag 21 juni 2020 18:05 schreef Scheepskok het volgende:
Zie ik nou een PVV-er die de boel loopt op te hitsen?
Wat is dat voor malloot?
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:05 schreef Scheepskok het volgende:
Zie ik nou een PVV-er die de boel loopt op te hitsen?
Wat is dat voor malloot?
Eenschquote:Op zondag 21 juni 2020 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
Ik gun hem wel een aantekening op zijn strafblad eigenlijk.![]()
Ik besef dat het een aanname is, maar het zou me niks verbazen als er al het een en ander in zijn document staat.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
Ik gun hem wel een aantekening op zijn strafblad eigenlijk.![]()
Maar dan kan hij niet op de kieslijst staan lijkt me?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik besef dat het een aanname is, maar het zou me niks verbazen als er al het een en ander in zijn document staat.
twitter:Els_rechts twitterde op zondag 21-06-2020 om 16:37:32Mijn HEMEL.
Wat een niveau zeg van de politie!
Schandalig dit! 👇🏼Mijn hart kotst🤮 https://t.co/hJxaZyYTmZ reageer retweet
Harten kunnen niet kotsen.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:10 schreef Magister_Artium het volgende:
En waar zou ongehoord Nederland zijn zonder hun trouwste pup:twitter:Els_rechts twitterde op zondag 21-06-2020 om 16:37:32Mijn HEMEL.
Dat kan wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dan kan hij niet op de kieslijst staan lijkt me?![]()
Of zou Geert dat nog niet hebben laten checken.
Jawel hoor, ook met een strafblad kun je de Tweede kamer in gekozen worden. Je moet het wel heel bont maken wil je van het passief kiesrecht uitgesloten worden.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dan kan hij niet op de kieslijst staan lijkt me?![]()
Of zou Geert dat nog niet hebben laten checken.
Els PVVquote:Op zondag 21 juni 2020 18:10 schreef Magister_Artium het volgende:
En waar zou ongehoord Nederland zijn zonder hun trouwste pup:twitter:Els_rechts twitterde op zondag 21-06-2020 om 16:37:32Mijn HEMEL.
Die moet ook mee jaquote:Op zondag 21 juni 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat dat jongetje ook mee moet?
Ja. Ze kunnen hem daar niet alleen achterlaten. Maar hij wordt niet gearresteerd. Dat kan ook niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat dat jongetje ook mee moet?
quote:
Oké dat wist ik niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel hoor, ook met een strafblad kun je de Tweede kamer in gekozen worden. Je moet het wel heel bont maken wil je van het passief kiesrecht uitgesloten worden.
maar nu zeggen e dat ze het daar afhandelen. dat scheelt voor dat ventjequote:Op zondag 21 juni 2020 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen hem daar niet alleen achterlaten. Maar hij wordt niet gearresteerd. Dat kan ook niet.
Moet zijn vader wel legitimatie bij hebben.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu zeggen e dat ze het daar afhandelen. dat scheelt voor dat ventje
hoop het voor dat kindquote:Op zondag 21 juni 2020 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet zijn vader wel legitimatie bij hebben.
Ja. Mooi om eens zoiets te kunnen volgenquote:Op zondag 21 juni 2020 18:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Oké dat wist ik niet.
Nette uitleg nu van de hulpofficier van Justitie met de rede van de aanhouding.
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:22 schreef mootie het volgende:
Sneu voor hem, hij wordt niet aangehouden. Hij balen.
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:22 schreef mootie het volgende:
Sneu voor hem, hij wordt niet aangehouden. Hij balen.
Dit is eigenlijk een loze uitspraak. Wat is normaal en weet je zeker dat er geen van die 'normale mensen' meer op Twitter zitten? Zodra er 1 normaal mens op zit klopt je uitspraak al niet meer.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:14 schreef Chia het volgende:
Er zit echt geen normaal mens meer op Twitter, sommige politici misschien uitgezonderd.
Mag toch in het openbaar?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:24 schreef mootie het volgende:
Hij mag niet blijven filmen. Vindt ie raar.
Wie meldt zich aan om de hele dag met een mobieltje achter hem aan te hobbelen?
https://twitter.com/gerritsen_dan/status/1268245093166743553?s=21quote:Op zondag 21 juni 2020 18:17 schreef Nikonlover het volgende:
Hij is bewusteloos geslagen door Antifa in Rotterdam?
*meldt.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een loze uitspraak. Wat is normaal en weet je zeker dat er geen van die 'normale mensen' meer op Twitter zitten? Zodra er 1 normaal mens op zit klopt je uitspraak al niet meer.
Die hele stream is wat twijfelachtig :pquote:Op zondag 21 juni 2020 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar zou hij het zelf een enorm succes vinden?
*Plop*quote:Op zondag 21 juni 2020 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
*meldt.
Of ik normaal ben mogen anderen beoordelen.
Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. Dat druipt er wel van af.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar zou hij het zelf een enorm succes vinden?
Volgens mij gaat de officier van justitie dat nog bepalen. Zijn gegevens en verklaring van zijn aanwezigheid zijn genoteerd.quote:
Volgens hemzelf is hij gearresteerd.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de officier van justitie dat nog bepalen. Zijn gegevens en verklaring van zijn aanwezigheid zijn genoteerd.
pvv-ers :pquote:Op zondag 21 juni 2020 18:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. Dat druipt er wel van af.
De politie kan wel staan.quote:
Aanhouding en arrestatie is volgens mij hetzelfde. Enfin, hij is nu weer vrijgelaten. Maar dat betekent volgens mij niet dat er geen proces verbaal en bekeuring volgt.quote:
Klopt. Proces verbaal word opgemaakt en de OvJ gaat daar op handelen.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aanhouding en arrestatie is volgens mij hetzelfde. Enfin, hij is nu weer vrijgelaten. Maar dat betekent volgens mij niet dat er geen proces verbaal en bekeuring volgt.
Triest.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
https://twitter.com/gerritsen_dan/status/1268245093166743553?s=21
Ze doen nu alleen de afhandeling (van iedereen met legitimatiebewijs) op locatie, in plaats van iedereen meenemen naar het bureau en daar dezelfde formaliteiten uitvoeren. Redelijk efficient zo lijkt me.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Proces verbaal word opgemaakt en de OvJ gaat daar op handelen.
Tis meer dat hij er een heel ding van maakt.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aanhouding en arrestatie is volgens mij hetzelfde. Enfin, hij is nu weer vrijgelaten. Maar dat betekent volgens mij niet dat er geen proces verbaal en bekeuring volgt.
Ja. Anders barst dat bureau uit zijn voegen.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze doen nu alleen de afhandeling (van iedereen met legitimatiebewijs) op locatie, in plaats van iedereen meenemen naar het bureau en daar dezelfde formaliteiten uitvoeren. Redelijk efficient zo lijkt me.
Mafkees, ja. Tikken, nee.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Triest.
Maar eerlijk gezegd gun ik deze gast wel een paar tikkies. Wat een mafkees.
Ben trouwens benieuwd of de OvJ (of rechter) genoegen neemt met zijn verklaring dat hij daar alleen was om verslag te doen. Dan kan iedereen daar onder dat mom wel een livestream starten en ik denk niet dat de geldende noodverordening daar een uitzondering voor maakt.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Proces verbaal word opgemaakt en de OvJ gaat daar op handelen.
Dat zal snel genoeg bekend worden.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of de OvJ (of rechter) genoegen neemt met zijn verklaring dat hij daar alleen was om verslag te doen. Dan kan iedereen daar onder dat mom wel een livestream starten en ik denk niet dat de geldende noodverordening daar een uitzondering voor maakt.
En dit natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:41 schreef vipergts het volgende:
Toch jammer dat zo'n waterkanon niet livestreamed
Wie is dat?quote:
Ken je slijptol nietquote:
Ah, dank jequote:Op zondag 21 juni 2020 18:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Slijptol van Powned. Jammer dat dit gebeurt, maar hij stond even op de verkeerde plek.
Ah, ok.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze noemde hem zo in de reacties vanwege zijn schore stem altijd.
Hoeveel Targets hebben ze dan al beroofd. Hoeveel flats n de fik. Hoeveel witte vrouwen verkracht. Hoeveel mensen met steekwonden naar het ziekenhuis. Hoeveel standbeelden omvergehaaldquote:
Witte vrouwen? Anders is het niet erg ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:00 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Hoeveel Targets hebben ze dan al beroofd. Hoeveel flats n de fik. Hoeveel witte vrouwen verkracht. Hoeveel mensen met steekwonden naar het ziekenhuis. Hoeveel standbeelden omvergehaald
haha die gekkies ook met hun Jensen shirtjesquote:
Is dat niet een vriendje van Jort?quote:
En wie is jouw opa?quote:
Ik wilde weten of dat Sven Hulleman was. Ik heb het filmpje nog helemaal niet gezien.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wie is jouw opa?
MAW: Ga je het op de persoon spelen of op de inhoud?
Affirmative.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik wilde weten of dat Sven Hulleman was. Ik heb het filmpje nog helemaal niet gezien.
Zo moeilijk was dat toch niet?quote:
Is er een gelijk?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zo moeilijk was dat toch niet?![]()
Ik heb de podcasts wel eens gehoord. Maar Sven heeft nu al 4 oorzaken genoemd. Hij weet het ook niet.
Ja maar verplichte vaccinatie en verplichte app en 5G en BLM en Antifa en KOZP.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:22 schreef Scheepskok het volgende:
Ik snap de hele demonstratie en het gekonkel niet, want de horeca is toch ook weer open?
Alle plebs verzamelen.quote:
eerlijk die etterbak verdient echt wel meerquote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:33 schreef BigWhiteCock het volgende:
Die BLM kunnen blijkbaar beter organiseren. Dit zou ik je niet verwachten van die mensen en toch is het zo. Ik denk dat ze professionele hulp hierbij krijgen.
Ik hororde op weltschmertz dat de oorganisatie van viruswaanzin niet mochten ooverleggen over hun plan voor het verloop van de demo en hoe ze dit wilden invullen. om de regrls na te leven.
Twee maten.
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:37 schreef Gia het volgende:
Eén voordeel van dit protest: de aandacht voor blm-nederland ebt wel weg; sinds vannacht half 3 tot nu, slechts 37 posts.
Geniet je zelf ook altijd van je onzin?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:43 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap de woede wel. Met BLM extremisten die oproepen tot geweld zit de politie mee te knielen. En dan nu onschuldige bejaarden in elkaar slaan die vreedzaam demonstreren. Nederland is een enge dictatoriale politiestaat aan het worden.
Fair and balanced zal hij het zelf wel noemen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geniet je zelf ook altijd van je onzin?
Maar goed dat je weg bent dan, je zult er toch wonen zeg...quote:Op zondag 21 juni 2020 21:43 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap de woede wel. Met BLM extremisten die oproepen tot geweld zit de politie mee te knielen. En dan nu onschuldige bejaarden in elkaar slaan die vreedzaam demonstreren. Nederland is een enge dictatoriale politiestaat aan het worden.
twitter:regio15 twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:47:26De politie maakt zojuist bekend dat er circa 400 (!) personen zijn aangehouden. #Malieveld #DenHaag https://t.co/dAde909WEy reageer retweet
Je demonstratie wordt verboden omdat het:quote:Op zondag 21 juni 2020 21:33 schreef BigWhiteCock het volgende:
Die BLM kunnen blijkbaar beter organiseren. Dit zou ik je niet verwachten van die mensen en toch is het zo. Ik denk dat ze professionele hulp hierbij krijgen.
Ik hoorde op weltschmertz dat de organisatie van viruswaanzin niet mochten ooverleggen over hun plan voor het verloop van de demo en hoe ze dit wilden invullen. om de regels na te leven.
Twee maten.
Ik heb de beelden toch gezien? Of is dat nep?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geniet je zelf ook altijd van je onzin?
twitter:omroepwest twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:49:45De politie heeft zondag ongeveer vierhonderd mensen aangehouden bij de demonstratie op het Malieveld https://t.co/ltShhBWnwN reageer retweet
Sow, en van die 400/500 relschoppers gisteren in hoorn waren er 12 aangehouden. De belaging van politie, buurtbewoners en vreedzame pegida demonstranten vorig jaar een stuk of 8 en de rellen in schilderswijk hebben ze laten deescaleren door vooral niet op te treden.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:49 schreef Momo het volgende:
twitter:regio15 twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:47:26De politie maakt zojuist bekend dat er circa 400 (!) personen zijn aangehouden. #Malieveld #DenHaag https://t.co/dAde909WEy reageer retweet
Ik heb maar weinig onschuldige mensen gezien op de beelden.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb de beelden toch gezien? Of is dat nep?
1. BLM maakte ook muziek. (maarja, dat is cultuur van de zwarten ofzoquote:Op zondag 21 juni 2020 21:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je demonstratie wordt verboden omdat het:
1. geen demonstratie is maar een festival met allerlei optredens en dergelijke
2. er veel meer man op afkomen dan de locatie aankan.
Dan besluit je toch af te reizen naar Den Haag en dan ga je vervolgens calimero-en over twee maten?
twitter:GangaNultien twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:31:14Gek hoor, al die haat richting de politie tegenwoordig. Het zal je opa maar zijn.. https://t.co/CXsi1wZRHM reageer retweet
twitter:h_m_koster twitterde op zondag 21-06-2020 om 20:03:30ME lokt confrontatie uit met fietser! Schandalig!!! #Malieveld #Malieveld21juni #democratie #viruswaanzin #thierrybaudet #PVV https://t.co/O1Rj2VtRD9 reageer retweet
Bij BLM zijn er bij mijn weten in twee situaties meer mensen gekomen dan de locatie aan kon.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
1. BLM maakte ook muziek. (maarja, dat is cultuur van de zwarten ofzoZo brachten ze het in Alkmaar)
2. Bij blm kwamen er ook meer mensen.
Allemaal criminelen ja. Waarom niet gelijk met kogels schieten?! Hoe durven mensen te demonstreren wat een grondrecht is.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig onschuldige mensen gezien op de beelden.
Je verdraait zoals altijd de feiten weer. Tijdens de BLM-protesten zei alleen Akwasi iets extreems en natuurlijk ging de politie niet knielen voor die specifieke woorden, maar voor de verder vreedzame boodschap. Voetbalsupporters mengen zich in een demonstratie en maken er een bende van en er worden anti-Joodse leuzen gescandeerd maar volgens jou zijn het alleen onschuldige bejaarden die het slachtoffer zijn (buitensporig politiegeweld is natuurlijk altijd fout overigens, ook tegen bejaarden).quote:Op zondag 21 juni 2020 21:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb de beelden toch gezien? Of is dat nep?
Als BLM het mag, waarom zou een ander het dan ook niet mogen?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij BLM zijn er bij mijn weten in twee situaties meer mensen gekomen dan de locatie aan kon.
In Amsterdam op de Dam, waarvan men gelukkig geleerd heeft zodat dezelfde fouten daarna niet nogmaals gemaakt zijn.
In Rotterdam toen er is ingegrepen.
Ik snap die mensen niet die moord en brand schreeuwden na de demonstratie in de Dam, want dat kan toch echt niet en die nu opeens 180 graden gedraaid zijn.
Omdat we hier niet in een achterlijk land als de VS zitten.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Allemaal criminelen ja. Waarom niet gelijk met kogels schieten?!
Als BLM het volgens die mensen niet mag en er wordt opgeroepen tot allerlei stappen tegen mensen die het zo ver lieten komen is het nogal hypocriet en infantiel om vervolgens te eisen dat anderen hetzelfde mogen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als BLM het mag, waarom zou een ander het dan ook niet mogen?
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat we hier niet in een achterlijk land als de VS zitten.
Die fietser die de confrontatie zoekt met de MEquote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef RipCity het volgende:
twitter:GangaNultien twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:31:14Gek hoor, al die haat richting de politie tegenwoordig. Het zal je opa maar zijn.. https://t.co/CXsi1wZRHM reageer retweet
twitter:h_m_koster twitterde op zondag 21-06-2020 om 20:03:30ME lokt confrontatie uit met fietser! Schandalig!!! #Malieveld #Malieveld21juni #democratie #viruswaanzin #thierrybaudet #PVV https://t.co/O1Rj2VtRD9 reageer retweet
Terecht toch dat er kritiek is. Maar als het blijkbaar gewoon allemaal mag en toegelaten is, waarom zou je zelf dan ook niet een demo mogen organiseren?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als BLM het volgens die mensen niet mag en er wordt opgeroepen tot allerlei stappen tegen mensen die het zo ver lieten komen is het nogal hypocriet en infantiel om vervolgens te eisen dat anderen hetzelfde mogen.
?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig onschuldige mensen gezien op de beelden.
Gemeente of wie dan ook (alleen politie deed dit wel) gaf 0,0 reactie op verzoek tot overleg. Zodoende kun je geen goede afspraken maken noch doorcommuniceren naar de mensen die erop af komen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je demonstratie wordt verboden omdat het:
1. geen demonstratie is maar een festival met allerlei optredens en dergelijke
2. er veel meer man op afkomen dan de locatie aankan.
Dan besluit je toch af te reizen naar Den Haag en dan ga je vervolgens calimero-en over twee maten?
Ik zie louter debielen die ergens zijn waar ze niet mogen zijn, zich niet aan de 1,5 regel houden, niet aan de oproepen van de burgemeester en de politie en vervolgens diezelfde politie aanvallen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
?
Ik zag een vrouw racistische uitlatingen doen, die mag van mij billenkoek krijgen. Verder zag ik alleen de vermoedelijke voetbalsupporters zich opgefokt gedragen.
De eerste twee zaken zeg ik totaal niet dus die woorden hoef je ook niet in mijn mond te leggen, mensen doodschieten doen ze maar lekker in Amerika. De demonstratie was verder verboden maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Allemaal criminelen ja. Waarom niet gelijk met kogels schieten?! Hoe durven mensen te demonstreren wat een grondrecht is.
Na dat gedogen van de demo in Amsterdam zou ik ook agressief gaan doen. Natuurlijk er wordt met twee maten gemeten. Alleen Alkmaar heeft zich ingezet en een BLM demo afgewezen. Dat is het enige lichtpuntje.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie louter debielen die ergens zijn waar ze niet mogen zijn, zich niet aan de 1,5 regel houden, niet aan de oproepen van de burgemeester en de politie en vervolgens diezelfde politie aanvallen.
Ik denk niet dat mensen die tegen een lock down zijn, dat zij willen dat er tegen BLM allerlei stappen werden ondernomen. Sterker nog, ze zien hun kans om ook te demonstreren.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als BLM het volgens die mensen niet mag en er wordt opgeroepen tot allerlei stappen tegen mensen die het zo ver lieten komen is het nogal hypocriet en infantiel om vervolgens te eisen dat anderen hetzelfde mogen.
Niet gelijk ze allemaal bestempelen als terroristen?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Allemaal criminelen ja. Waarom niet gelijk met kogels schieten?! Hoe durven mensen te demonstreren wat een grondrecht is.
Jij denk dat met wat overleg de demonstranten zich keurig aan de 1,5m-regel hadden gehouden, terwijl dat juist de reden was voor het protest? Remkes voelde natuurlijk op z'n klompen aan dat dat niet te handhaven zou zijn. En de beelden van op het Malieveld bewijzen zijn gelijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:07 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Gemeente of wie dan ook (alleen politie deed dit wel) gaf 0,0 reactie op verzoek tot overleg. Zodoende kun je geen goede afspraken maken noch doorcommuniceren naar de mensen die erop af komen.
Sowieso recht op demonstratie mag dat zei Heksje Halalsema in interview met Op1. Je hoeft het nieteens aan te kondigen.
Je ziet toch wat voor schuimbekvolk op de foto's en filmpjes staan? Die mensen komen puur om te rellen. (meerderheid zal zich gewoon hebben gedragen verder, daar niet van)quote:Op zondag 21 juni 2020 22:11 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Na dat gedogen van de demo in Amsterdam zou ik ook agressief gaan doen. Natuurlijk er wordt met twee maten gemeten. Alleen Alkmaar heeft zich ingezet en een BLM demo afgewezen. Dat is het enige lichtpuntje.
Na die demo in Amsterdam wat werd gedoogd terwijl de corona-regels werden geschonden. Natuurlijk. Dit is Nederland. Zodra de Hollander ziet ja maar zij mogen ook. Dan krijg je dit. Klaar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet toch wat voor schuimbekvolk op de foto's en filmpjes staan? Die mensen komen puur om te rellen. (meerderheid zal zich gewoon hebben gedragen verder, daar niet van)
Bij elke demonstratie komt volk er volk opaf om te rellen en te zieken.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet toch wat voor schuimbekvolk op de foto's en filmpjes staan? Die mensen komen puur om te rellen. (meerderheid zal zich gewoon hebben gedragen verder, daar niet van)
En dan worden die mensen ook terecht gearresteerd. Klaar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Na die demo in Amsterdam wat werd gedoogd terwijl de corona-regels werden geschonden. Natuurlijk. Dit is Nederland. Zodra de Hollander ziet ja maar zij mogen ook. Dan krijg je dit. Klaar.
Ik heb bij die BLM demonstratie niet zulke foto's en filmpjes gezien maar ik kan ze gemist hebben. Ik zie de linkjes graag tegemoet.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bij elke demonstratie komt volk er volk opaf om te rellen en te zieken.
Nou zoals die horde hooligans die op Mark Baanders ("Slijptol") afstormde heb ik ze op de beelden van BLM-demonstraties niet gezien hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bij elke demonstratie komt volk er volk opaf om te rellen en te zieken.
Ik heb een stukje tekst toegevoegd.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan worden die mensen ook terecht gearresteerd. Klaar.
Dat laat ik graag gaan verder, ik denk niet dat gemeente uitgelokt heeft dat compleet idiote hooligans met de ME gaan knokken.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:24 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Ik heb een stukje tekst toegevoegd.
BLM had moeten worden gearresteerd met ME en al. Klaar.
Mensen die tegen de 1,5 meter zijn gaan echt geen afstand houden idd. Je bent wel heel naief als je denkt dat ze dit gaan doenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jij denk dat met wat overleg de demonstranten zich keurig aan de 1,5m-regel hadden gehouden, terwijl dat juist de reden was voor het protest? Remkes voelde natuurlijk op z'n klompen aan dat dat niet te handhaven zou zijn. En de beelden van op het Malieveld bewijzen zijn gelijk.
Het houdt je allemaal zo erg bezig dat je er maar speciaal een kloontje voor hebt aangemaakt?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:24 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
BLM op de dam had moeten worden gearresteerd met ME en al. Klaar.
Deze usernamequote:Op zondag 21 juni 2020 22:24 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
BLM op de dam had moeten worden gearresteerd met ME en al. Klaar.
Heel triest dit. Ik ben er ook van overtuigd dat de meeste charges en ingrepen totaal overbodig en niet nodig zijn. Tenzij je zelf ook op een rel uit bent en er van geniet dat het totaal uit de hand loopt.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef RipCity het volgende:
Wat ik gezien heb op de livestreams waren de charges gewoon terecht. Politie werd steeds uitgelokt. En als ze dan een charge uitvoeren gaan ze in een slachtofferrol zitten en janken dat de politie agressief isquote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef JortKelder het volgende:
[..]
Heel triest dit. Ik ben er ook van overtuigd dat de meeste charges en ingrepen totaal overbodig en niet nodig zijn. Tenzij je zelf ook op een rel uit bent en er van geniet dat het totaal uit de hand loopt.
Even wilde ik zeggen wat zonde van de eventuele schade aan de fiets, maar de eigenaar dacht daar zelf kennelijk anders over..quote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef RipCity het volgende:
Er was toch opgeroepen om weg te gaan? Daar dan blijven is gewoon niet slim.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef JortKelder het volgende:
[..]
Heel triest dit. Ik ben er ook van overtuigd dat de meeste charges en ingrepen totaal overbodig en niet nodig zijn. Tenzij je zelf ook op een rel uit bent en er van geniet dat het totaal uit de hand loopt.
Tussen de ME staan roepen dat het de domsten zijn die bij de politie gaan.. tja.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Er was toch opgeroepen om weg te gaan? Daar dan blijven is gewoon niet slim.
Meeste gingen weg juist maar toen werden ze weer teruggestuurd door politie. Mensen mochten niet naar t station / auto.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Er was toch opgeroepen om weg te gaan? Daar dan blijven is gewoon niet slim.
Natuurlijk worden ze uitgelokt. Maar dat uitlokken kun je ook enigzins voorkomen. Zie in Amsterdam met de BLM. Politie uit het zicht etc. Hier wordt gelijk het waterkanon ingezet. Wat een totaal overtrokken reactie is. Zodra je dat gaat doen dan gaat niet alleen dat kleine groepje relschoppers je aanvallen maar de hele menigte die daar staat.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb op de livestreams waren de charges gewoon terecht. Politie werd steeds uitgelokt. En als ze dan een charge uitvoeren gaan ze in een slachtofferrol zitten en janken dat de politie agressief is![]()
![]()
Zijn het wel bejaarden?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:41 schreef JortKelder het volgende:
[..]
Natuurlijk worden ze uitgelokt. Maar dat uitlokken kun je ook enigzins voorkomen. Zie in Amsterdam met de BLM. Politie uit het zicht etc. Hier wordt gelijk het waterkanon ingezet. Wat een totaal overtrokken reactie is. Zodra je dat gaat doen dan gaat niet alleen dat kleine groepje relschoppers je aanvallen maar de hele menigte die daar staat.
Als ik dat filmpje zie van die kwetsbare ouderen op dat bankje dan snap ik wel dat ze worden aangevallen. Als je dat ziet dan is je eerste reactie die mensen beschermen. Als je als ME'er maar een beetje inlevingsvermogen in je hebt dan laat je die mensen op dat bankje zitten of helpt ze om een veilig heen komen te zoeken. In plaats daarvan gaan ze die mensen bejaarden neerkuppelen.
Want hooligans komen er ook oor hun mening? Nee, er waren genoeg signalen dat er hooligans in grote getale op de been waren, dan moet je paraat staan.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:41 schreef JortKelder het volgende:
[..]
Natuurlijk worden ze uitgelokt. Maar dat uitlokken kun je ook enigzins voorkomen. Zie in Amsterdam met de BLM. Politie uit het zicht etc. Hier wordt gelijk het waterkanon ingezet. Wat een totaal overtrokken reactie is. Zodra je dat gaat doen dan gaat niet alleen dat kleine groepje relschoppers je aanvallen maar de hele menigte die daar staat.
Als ik dat filmpje zie van die kwetsbare ouderen op dat bankje dan snap ik wel dat ze worden aangevallen. Als je dat ziet dan is je eerste reactie die mensen beschermen. Als je als ME'er maar een beetje inlevingsvermogen in je hebt dan laat je die mensen op dat bankje zitten of helpt ze om een veilig heen komen te zoeken. In plaats daarvan gaan ze die mensen bejaarden neerkuppelen.
Omdat het niet allemaal gewoon mag en is toegelaten.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Terecht toch dat er kritiek is. Maar als het blijkbaar gewoon allemaal mag en toegelaten is, waarom zou je zelf dan ook niet een demo mogen organiseren?
Wat mij betreft worden alle demo's verboden. Maar dan moet men ook ingrijpen bij BLM demonstratiesquote:Op zondag 21 juni 2020 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat het niet allemaal gewoon mag en is toegelaten.
Maar maak eens een keuze en probeer er dan consequent naar te handelen, want je hypocrisie is tamelijk gênant.
Ik zeg niet dat ze niet paraat hoeven te staan. Ik zeg dat je veel situaties kunt voorkomen door geen hele linies ME in zicht op te stellen en vervolgens als een malloot mensen naar de grond te spuiten.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want hooligans komen er ook oor hun mening? Nee, er waren genoeg signalen dat er hooligans in grote getale op de been waren, dan moet je paraat staan.
Dan moet je dus niet in dit topic gaan janken dat het wel zou moeten mogen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden alle demo's verboden
Dat wil je helemaal niet, want je geniet veel te veel van het rellenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef Nikonlover het volgende:
Wat mij betreft worden alle demo's verboden.
Als ze BLM hun gang laten gaan zie ik niet in waarom deze complotwappies niet de straat op mogenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet in dit topic gaan janken dat het wel zou moeten mogen.
Femke gaat over AMS en deed niets. Remkes was vanaf moment 1 vrij duidelijk: In Den Haag mag je demonstreren op mijn voorwaarde en anders niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als BLM het mag, waarom zou een ander het dan ook niet mogen?
Ze laten BLM hun gang niet gaan, zoals je bijvoorbeeld in Rotterdam hebt kunnen zien zijn er maatregelen genomen naar aanleiding van de fouten die in Amsterdam zijn gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ze BLM hun gang laten gaan zie ik niet in waarom deze complotwappies niet de straat op mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |