quote:DEN HAAG - De politie heeft zondagochtend rond 10.30 uur op het Haagse Malieveld zeven mensen aangehouden die toch naar de demonstratie tegen de coronamaatregelen waren gekomen. De demonstratie van de actiegroep Viruswaanzin werd afgelopen vrijdag verboden door burgemeester Johan Remkes.
De zeven opgepakte betogers waren volgens een politiewoordvoerder duidelijk herkenbaar als demonstranten. Zo hadden ze flyers, spandoeken en megafoons bij zich. De betogers zijn meerdere keren aangesproken, gewaarschuwd en opgeroepen het terrein te verlaten, maar dat weigerden ze, aldus de politie.
Rond 12.00 uur zijn verzamelen meerdere demonstranten zich in een hoek van het Malieveld voor een sit down-actie. De politie verzoekt de demonstranten om te vertrekken. Mensen die toch op het Malieveld blijven staan, worden aangehouden.
'Relaxte sfeer'
Er waren ook andere groepjes mensen die duidelijk herkenbaar waren als demonstranten. Die zijn volgens de woordvoerder wel vertrokken. 'Het beeld op het Malieveld is nu rustig', aldus de politiewoordvoerder rond 11.15 uur. 'Demonstranten mogen ook elders in Den Haag niet protesteren. Als mensen als demonstranten in groepjes herkenbaar over straat lopen in Den Haag wordt ze gesommeerd om de stad te verlaten.'
Dat beaamt Omroep West-verslaggever Jim van der Deijl. Volgens hem is er op het Malieveld rond 11.15 uur 'een relaxte sfeer'. 'Mensen zijn aan het picknicken, ik zie drie groepjes sporten. Als het zonnetje doorkomt is het weer heerlijk.'
Demonstratie verboden
'De politie staat er preventief', zegt Van der Deijl ook. 'Ze willen zich laten zien in de hoop dat ze niet hoeven op te schalen later op de dag. Mensen die met de auto de parkeergarage onder het Malieveld inrijden worden gevraagd wat het doel van de reis is.'
De gemeente Den Haag besloot vrijdag de demonstratie te verbieden nadat was gebleken dat er niet honderd, maar tienduizend bezoekers werden verwacht. Dat maakte het volgens de gemeente heel moeilijk om nog 1,5 meter afstand van elkaar te houden. Ook zorgt het voor een 'vrees voor wanordelijkheden', aldus de gemeente. De actiegroep spande nog wel een kort geding aan, maar de rechter staat achter het besluit van Remkes.
https://www.omroepwest.nl(...)ouden-sit-down-actie
Demonstratierecht toch niet zo belangrijk.twitter:POL_DenHaag twitterde op zondag 21-06-2020 om 10:34:52Demonstranten #viruswaanzin op het #Malieveld in #DenHaag zijn meerdere keren aangesproken, gewaarschuwd en gevorderd om het terrein te verlaten. Zij hebben dit geweigerd. Agenten zijn daarom zojuist, in opdracht van de burgemeester, overgegaan tot aanhouding. reageer retweet
Dan hebben we ook wat te zienquote:
Indeze tijden wel handig, zodat we een totaal beeld krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:26 schreef mootie het volgende:
Ik word helemaal gestoord van al die mensen met mobieltjes die staan te filmen.
Over pricacy en vrijheid gesproken.
Hihiquote:
Nou ja, op het Malieveld wordt het in ieder geval weer in de bodem geïnfiltreerd in plaats van dat het afspoelt het riool in.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen maar voor jouw plezier?
En dat in deze waterschaarste
Het gras kan wel wat water gebruikenquote:Op zondag 21 juni 2020 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen maar voor jouw plezier?
En dat in deze waterschaarste
Was ook wel nodig na al die lastige boeren die het gras vernield haddenquote:Op zondag 21 juni 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, op het Malieveld wordt het in ieder geval weer in de bodem geïnfiltreerd in plaats van dat het afspoelt het riool in.
Omdat ze al 3 uur weg hadden moeten zijn.quote:
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze al 3 uur weg hadden moeten zijn.
Dat was waar ik op doelde jaquote:Op zondag 21 juni 2020 16:33 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand sprak Spaans. Conclusie: die is helemaal vanuit Spanje hierheen gekomen.
NOS = MSM, dus slecht. Of zo.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zit hij te zeiken op de NOS?
Hij staat er zelf ook.
NOS is fakenews zegt iequote:Op zondag 21 juni 2020 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij staat er zelf ook.
Hij vind de NOS fakenews.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij staat er zelf ook.
Niet iedereen die Spaans spreekt komt uit Spanjequote:Op zondag 21 juni 2020 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk best groot. Is alleen de vraag, wanneer?
Omdat ze de confrontatie beelden nodig hebben voor de opinie.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:33 schreef Woelwater het volgende:
Nja waarom laten ze die mensen nu niet gewoon met rustOver een uurtje moeten ze toch naar huis om te gaan eten.
En hij zegt het weerquote:
Klopt. Mensen die uit Spanje komen spreken vaak wel Spaans.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet iedereen die Spaans spreekt komt uit Spanje
Lijkt me nietquote:
Geen idee. Kan best.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Woont er ondertussen niet een merendeel van de spaanstaligen buiten Spanje?
Ja het is nu echt de politie die zich provocerend opsteltquote:Op zondag 21 juni 2020 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat ze de confrontatie beelden nodig hebben voor de opinie.
Daarnaast liep die kerel die een karatetrap probeerde op een ME-er.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Was gewoon een domme actie van haar.
Maar dat is dan ook terecht hè!quote:Op zondag 21 juni 2020 16:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja het is nu echt de politie die zich provocerend opstelt
Raar he, ze hadden al meer dan 3 uur weg moeten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja het is nu echt de politie die zich provocerend opstelt
Je WIL het niet snappen he?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook terecht hè!
Hoe haal je je het in je hoofd om vreedzaam in een parkt te zitten! Schavuiten zijn het !!
Dat is inderdaad terecht ja.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook terecht hè!
Hoe haal je je het in je hoofd om vreedzaam in een parkt te zitten! Schavuiten zijn het !!
twitter:regio15 twitterde op zondag 21-06-2020 om 16:37:40De nog overgebleven demonstranten op het #Malieveld, worden nu omsingeld door de Mobiele Eenheid. #viruswaanzin https://t.co/msShK8oVHk reageer retweet
Ja maar daarna is het toch gewoon weer een grasveld waar je best mag zitten. Het is niet dat deze hippies bezig waren stenen te gooien.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Raar he, ze hadden al meer dan 3 uur weg moeten zijn.
Ze DENKEN verkeerd ja.... dus dan moet je ze aanhouden of afslachten !!quote:Op zondag 21 juni 2020 16:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja maar daarna is het toch gewoon weer een grasveld waar je best mag zitten. Het is niet dat deze hippies bezig waren stenen te gooien.
Stel je aan...quote:Op zondag 21 juni 2020 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze DENKEN verkeerd ja.... dus dan moet je ze aanhouden of afslachten !!
Ze waren nog steeds aan het demonstreren.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja maar daarna is het toch gewoon weer een grasveld waar je best mag zitten. Het is niet dat deze hippies bezig waren stenen te gooien.
Maar ze overtraden alle Coronaregels natuurlijk. Gezelligjes met zijn allen in een kringetje.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je moet wel specifiek aangesproken worden natuurlijk, er moet gevraagd worden of de mensen uit de cirkel weg willen gaan, door al die andere oproepen om te vertrekken van het Malieveld hoeven zij zich niet aangesproken te voelen.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
Niet gevorderd? Ze hadden al UUUUUUUUREN weg moeten zijn
Ik denk vooruit.quote:
Man man man, afslachten. Really?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze DENKEN verkeerd ja.... dus dan moet je ze aanhouden of afslachten !!
Ja heb het geluid maar uitgezet vanwege zijn geblaat.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vlogger stelt zich ook enorm aan trouwens
Uhuhquote:Op zondag 21 juni 2020 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk vooruit.
Hoe deze systemen gebruikt worden als het er ECHT toe gaat doen.
mootie, Neem het niet zo letterlijk. Kom op.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man man, afslachten. Really?
Nee, laat ook maar, ik kan gewoon niet meer.
Romeinse veldslag vond ik juist zo treffend. Not.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk vooruit.
Hoe deze systemen gebruikt worden als het er ECHT toe gaat doen.
Maar wel zelf op tijd thuis moeten zijn om bij zijn vriendin in bed te komen liggen.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Romeinse veldslag vond ik juist zo treffend. Not.
En dat gemekker over de Nos met poep in hun broek.
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar al die wegen waren toch juist afgesloten, ze werden eerst terug naar het Malieveld gedreven.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
Niet gevorderd? Ze hadden al UUUUUUUUREN weg moeten zijn
Nope. Van Staatsbosbeheer.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:47 schreef Nikonlover het volgende:
Staatsbosbeheer?Dat veld is van de gemeente
Maar het is geen bos tochquote:
Maar alle voetbalhooligans hebben de weg terug wel weten te vinden, alleen deze mensen niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:47 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar al die wegen waren toch juist afgesloten, ze werden eerst terug naar het Malieveld gedreven.
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:47 schreef Nikonlover het volgende:
Staatsbosbeheer?Dat veld is van de gemeente
Maar Ik ben de gekquote:Deze maand liep het Malieveld twee keer aanzienlijke schade op toen demonstrerende boeren met hun trekkers over het grasveld en de omliggende taluds en bermen en de Koekamp reden. Na een uitgebreide inspectie blijken de kosten voor herstel op ruim 27.000 euro uit te komen. Staatsbosbeheer heeft inmiddels afspraken gemaakt met agrarische bedrijven en organisaties over het herstel van het Malieveld.
Dus?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar het is geen bos tochIs een veld op een parkeergarage
Om zittende hippies weg te jagen?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien moet de vlogger zich eens afvragen waaróm de politie op het Malieveld staat en rijdt...
Omdat het een onderdeel is van het Haagse Bos.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar het is geen bos tochIs een veld op een parkeergarage
Omdat "het zielig" isquote:Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zouden ze niet afgevoerd mogen worden met HTM-bussen of touringcars?
Da's waar.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, op het Malieveld wordt het in ieder geval weer in de bodem geïnfiltreerd in plaats van dat het afspoelt het riool in.
Hadden ze maar een kleurtje moeten hebbenquote:Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroegah hadden ze treinwagons... nu toeringcars..
Ja, ik chargeer... maar kom op mensen.... deze kant willen we toch niet op ???
Lijkt me comfortabeler dan een arrestantenbusje anders..quote:
Je moet echt even weer met beide benen op de grond komen hoor. Je slaat volledig door.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die kant wil ik niet op.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hadden ze maar een kleurtje moeten hebben
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het gras kan wel wat water gebruiken
Leer begrijpend lezen. Maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet echt even weer met beide benen op de grond komen hoor. Je slaat volledig door.
Dat hebben ze toch!!quote:Op zondag 21 juni 2020 16:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kant wil ik niet op.
Maar wel:
Gelijkheid, en vrijheid.
Je bent wel buitengewoon goed in je verschrikkelijk aanstellen zegquote:Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kan lezen als een malle.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen. Maar bedankt voor je bezorgdheid.
Dank je.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent wel buitengewoon goed in je verschrikkelijk aanstellen zeg
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef Faux. het volgende:
Is er een stream die dichterbij staat dan die FB stream?
Nee. Die FB-streamer mag er ook niet meer zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef Faux. het volgende:
Er zit een PVV'er in die af en toe een livestream heeft. Die zit in de ring. Maar weet niet war ik zn streams kan vinden.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef Faux. het volgende:
Van binnenuit de kring zou mooi zijn jaquote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef Faux. het volgende:
Dat maak jij er van, ik had het over mijn eigen post en de reactie daar op.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Iedereen is gek en leest verkeerd behalve GOA
Klopt het dat er geen geluid is?quote:
Bij YT staat er wel nog steeds live bij hier: https://www.youtube.com/user/r15redactie/featuredquote:
Ja en dan de NOS watjes noemen.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:57 schreef Nikonlover het volgende:
En elke minuut zegt ie dat hij bij zn vriendin in bed gaat slapen
En een dramaking...quote:Op zondag 21 juni 2020 16:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en dan de NOS watjes noemen.De hypocriet
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/hartvannederland/videos/338102740510424
Hart van Nederland live vanuit de ring
Die met die bloemen baaltquote:Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef osodevo het volgende:
https://www.facebook.com/hartvannederland/videos/338102740510424/
Gewoon zo de hele avond laten staanquote:Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef Tourniquet het volgende:
Hart van Nederland staat nog in de circel
https://www.facebook.com/(...)jQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Beidequote:Op zondag 21 juni 2020 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn mensen hier het nu oneens met de reden van demonstratie, of oneens dat ze zich niet aan de "regels" houden?
Politiegeweld word vaak verkeerd begrepen op beelden.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:01 schreef Faux. het volgende:
Hart van Nederland niet meer live staat er bij mij
Aaahhhquote:Op zondag 21 juni 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
Als ik zo de beelden zie is het samenkomst van extreemlinks en extreemrechts
Doe je aluhoedje nou eens af.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Politiegeweld word vaak verkeerd begrepen op beelden.
En hooligans.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
Groenlinks/SP - PVV/FvD alliantiequote:Op zondag 21 juni 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
Die Marokkaan op zn scootertje die onderuit gaat na 12 minutenquote:Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef Tourniquet het volgende:
Hart van Nederland staat nog in de circel
https://www.facebook.com/(...)jQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Hmm, na even denken..Ik bedoelde het net iets anders, maar ja.. ja, ik was te snel .. je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je aluhoedje nou eens af.
Wat mij betreft heeft de politie engelengeduld.
Waarom moet je nou suggeren dat de politie geweld gebruikt en de stream daarom niet mag worden uitgezonden.
Volgens de vlogger is hij onderuit gemept.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Marokkaan op zn scootertje die onderuit gaat na 12 minuten
Nou, eigenlijk niet. Neequote:Op zondag 21 juni 2020 17:04 schreef Woelwater het volgende:
Goh, je zou haast denken dat we toch in een politiestaat leven als mensen op deze manier opgepakt kunnen worden.
Wel knap. Zo lang zijn die latten niet. Hij gleed gewoon onderuit.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens de vlogger is hij onderuit gemept.
Ja dat vond ik al opmerkelijk, maar goed ik keek maar half.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens de vlogger is hij onderuit gemept.
Toch dubbel.quote:
Hij stelt zich behoorlijk aan ja.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:06 schreef mootie het volgende:
Mensen worden ook al in de busjes gesmeten en gedonderd.
Overdrijven is hij niet vies van.
Ja, maar met welke autoriteit?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef Nikonlover het volgende:
Ze zijn uuren geleden al gevraagd weg te gaan joh lul
Nee. Ze moesten al meer dan 3 uur weg zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch dubbel.
Mensen zitten op een openbare plek, zonder iets verkeerds te doen.
Behalve dat de autoriteiten ze niet op die OPENBARE plek willen,
Zie jij daar niet iets dubbels in?
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar met welke autoriteit?
Aanwijzingen van de politie ben je verplicht op te volgen.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar met welke autoriteit?
Jawohl!quote:Op zondag 21 juni 2020 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ze moesten al meer dan 3 uur weg zijn.
Ik mag hier al sinds 13:30 niet meer staan, de politie is nu al 2 uur bezig om op te roepen weg te gaan. Maar het is een politiestaat als ze ingrijpen! Als het een BLM demonstratie was die niet mocht en waar ze aan het rellen waren, dan had de politie hard moeten ingrijpen?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:04 schreef Woelwater het volgende:
Goh, je zou haast denken dat we toch in een politiestaat leven als mensen op deze manier opgepakt kunnen worden.
Dat zou top zijn.quote:
Haha overal live streamsquote:Op zondag 21 juni 2020 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Deze vlogger hoef ik niet als premier
Die mensen in de kring zaten te rellen jaquote:Op zondag 21 juni 2020 17:08 schreef Momo het volgende:
Als het een BLM demonstratie was die niet mocht en waar ze aan het rellen waren, dan had de politie hard moeten ingrijpen?
Dwars door deze stad. Dwars door dit land. Voor de ogen van landgenoten. Het leek zo geleidelijk te gaan. Elke keer een stapje verder.quote:
Genoeg figuren wel zien rellen en als de politie je al 2 uur aan het vragen is om daar weg te gaan...quote:Op zondag 21 juni 2020 17:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die mensen in de kring zaten te rellen ja
Schelden ipv argumentenquote:Op zondag 21 juni 2020 17:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga er gewoon lekker tussen zitten jankzak.
Uhm, jawel. Er geldt nog steeds een noodverordening waarbij dat niet is toegestaan.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch dubbel.
Mensen zitten op een openbare plek, zonder iets verkeerds te doen.
Behalve dat de autoriteiten ze niet op die OPENBARE plek willen,
Zie jij daar niet iets dubbels in?
twitter:Gerritsen_Dan twitterde op zondag 21-06-2020 om 16:37:43#VRIJHEID🇳🇱
#NEDERLAND🇳🇱
#Live part 9
#Politie met #geweld
#Waterkanon staat klaar om mediterende mensen te slaan?
#ME
#WWG1WGA I https://t.co/gg5kIjEYIu reageer retweet
Waar was die noodverordening bij de BLm etc protesten?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Er geldt nog steeds een noodverordening waarbij dat niet is toegestaan.
https://www.vrh.nl/sites/(...)15%20juni%202020.pdf
Daar kun je van vinden wat je wilt, maar dat is wat ze verkeerd doen.
Hij gaat stoppen dus kan ik mooi hier verder kijkenquote:Op zondag 21 juni 2020 17:11 schreef bbfakir het volgende:
twitter:Gerritsen_Dan twitterde op zondag 21-06-2020 om 16:37:43#VRIJHEID🇳🇱
#NEDERLAND🇳🇱
#Live part 9
#Politie met #geweld
#ME
#WWG1WGA I https://t.co/gg5kIjEYIu reageer retweet
Volgens mij mag ik al die dingen gewoon doenquote:Op zondag 21 juni 2020 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dwars door deze stad. Dwars door dit land. Voor de ogen van landgenoten. Het leek zo geleidelijk te gaan. Elke keer een stapje verder.
Niet meer naar het zwembad mogen.
Niet meer mogen meespelen in een orkest.
Niet meer mogen fietsen.
Niet meer mogen studeren.
Op straat worden gezet.
Worden opgepakt en weggevoerd.
Het minste wat we kunnen doen is: niet wegkijken. Niet goedpraten. Niet uitwissen. Niet apart zetten. Niet ‘normaal’ maken wat niet normaal is. En: onze vrije, democratische rechtsstaat koesteren en verdedigen. Want alleen die biedt bescherming tegen willekeur en waanzin.
Ach jongen, dat kan bijna allemaal inmiddels weer. Maar het virus bestaat niet en dit is een groot complot van Bill Gates? Is de overheid ons aan het pesten?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dwars door deze stad. Dwars door dit land. Voor de ogen van landgenoten. Het leek zo geleidelijk te gaan. Elke keer een stapje verder.
Niet meer mogen fietsen.
Op straat worden gezet.
Het minste wat we kunnen doen is: niet wegkijken. Niet goedpraten. Niet uitwissen. Niet apart zetten. Niet ‘normaal’ maken wat niet normaal is. En: onze vrije, democratische rechtsstaat koesteren en verdedigen. Want alleen die biedt bescherming tegen willekeur en waanzin.
Hij is gestopt nu.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:10 schreef mootie het volgende:
Ik word een beetje misselijk van de vlogger.
De arme demonstranten zijn slachtoffers, hebben niks gedaan, en worden nu met bruut geweld verwijderd en opgepakt.
Gaat die vriendin van hem zo vroeg naar bed?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij gaat stoppen dus kan ik mooi hier verder kijken
Het was geen opdrachtquote:Op zondag 21 juni 2020 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet meer mogen fietsen.
Op straat worden gezet.
Vergelijk die 2 demonstraties niet steeds. De omstandigheden waren totaal verschillend.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar was die noodverordening bij de BLm etc protesten?
Deze is niet live toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij gaat stoppen dus kan ik mooi hier verder kijken
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik al die dingen gewoon doen![]()
En als ik me volgens het nieuwe normaal gedraag word ik niet uitgezet, afgevoerd, gemarteld, onthoofd of gevierendeeld.
En daar was geen ophef over?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar was die noodverordening bij de BLm etc protesten?
Je wil het helemaal niet snappen, dus boeie. Politie zijn nazi's!!!111 Open je ogen!!1111quote:
Ik heb respect voor de politie. Die doen hun werk.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Je wil het helemaal niet snappen, dus boeie. Politie zijn nazi's!!!111 Open je ogen!!1111
Is Facebook down ofzo?
Het zal je misschien niet opvallen, maar je triggert mensen nogal.quote:
Snap ik wel, maar ik probeer mijn mening te onderbouwen. En ja, ik snap waar de meesten hier vandaan komen, maar het voelt alsof ik een boeman ben, puur omdat ik het anders zie.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal je misschien niet opvallen, maar je triggert mensen nogal.
En als je dan niet voor rede vatbaar bent, frustreer je mensen.
Die wordt bij mij telkens onderbroken.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:14 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
Doet het nu ook niet meerquote:Op zondag 21 juni 2020 17:14 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
En je onderbouwt het zo krakkemikkig, ontkent feiten, luistert niet naar wat anderen zeggen of negeert dat.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar ik probeer mijn mening te onderbouwen. En ja, ik snap waar de meesten hier vandaan komen, maar het voelt alsof ik een boeman ben, puur omdat ik het anders zie.
Vooral dat feitenvrije wordt niet gewaardeerd.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal je misschien niet opvallen, maar je triggert mensen nogal.
En als je dan niet voor rede vatbaar bent, frustreer je mensen.
Die agenten werken mee aan een politiestaat. Tenzij je Airfryer bent en in Amsterdam woont dan maakt dat niet uitquote:Op zondag 21 juni 2020 17:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daar worden agenten gewoon voor betaald hoor
Zo ervaar ik het niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En je onderbouwt het zo krakkemikkig, ontkent feiten, luistert niet naar wat anderen zeggen of negeert dat.
Dan krijg je dat.
quote:De ongeregeldheden in de binnenstad van Den Haag zijn mede het gevolg van een gecoördineerde actie door voetbalhooligans uit heel Nederland. Er waren al signalen dat supporters elkaar hadden opgeroepen om vandaag te gaan vechten. Daarom stond de Mobiele Eenheid uit het hele land paraat om in te grijpen, mocht de situatie uit de hand lopen
Dat melden goed ingevoerde bronnen aan deze nieuwssite. De gemeente wil niets bevestigen en meldt vanavond met een eigen verklaring te komen op de uit de hand gelopen coronademonstratie, die ondanks een verbod begon op het Malieveld zich in de loop van de dag uitbreidde naar de rest van de stad
Volgens een politiebron gaat het hier om zeer zware hooligans uit de ergste categorie. ,,Gasten die een enorme kick krijgen van vechten met de politie. Zij willen maar één ding en dat is de maatschappij ontwrichten. Toen zij hoorden dat de demonstratie in Den Haag niet door mocht gaan, begonnen supporters van allerlei clubs zich steeds meer te roeren op allerlei kanalen om vandaag de stad onveilig te maken
Filosofisch? Kom op man, je had zelfs een Godwin nodig om je punt te maken.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het niet.
Ik zie dit meer als de waan van de dag.
En mijn gedachten meer als een filosofisch uitgangspunt.
Dit zal wel weer arrogant worden opgevat, echter zo bedoel ik het niet.
En dan vragen de mensen zoch af waarom de wereld zo'n puinhoop (aan het worden) is.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:18 schreef mootie het volgende:
Hmm arrogant, meer niet zo snugger, of grensgeval complotgekkie.
Opgepakt omdat je op een grasveld zatquote:Op zondag 21 juni 2020 17:17 schreef BoneThugss het volgende:
Die agenten werken mee aan een politiestaat.
Hij denkt kennelijk dat hij intelligent overkomt door te beweren dat hij het filosofisch bekijkt. Ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:18 schreef mootie het volgende:
Hmm arrogant, meer niet zo snugger, of grensgeval complotgekkie.
Wat een feestquote:Op zondag 21 juni 2020 17:20 schreef mootie het volgende:
De strijder komt zo weer live op het Romeinse slagveld.
Njaah, een godwin is nooit handig, dat realiser ik me terdege.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Filosofisch? Kom op man, je had zelfs een Godwin nodig om je punt te maken.
Het sloeg echt nergens op.
Je weet heel goed dat ze daar om 13:30 uur al weg moesten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Opgepakt omdat je op een grasveld zatVolgende keer trappen ze je deur in omdat je je verjaardag aan het vieren bent.
Wat flauw weer, ik probeer een discussie aan te gaan.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij denkt kennelijk dat hij intelligent overkomt door te beweren dat hij het filosofisch bekijkt. Ofzo.
Preciesquote:Op zondag 21 juni 2020 17:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Opgepakt omdat je op een grasveld zatVolgende keer trappen ze je deur in omdat je je verjaardag aan het vieren bent.
twitter:Gerritsen_Dan twitterde op zondag 21-06-2020 om 17:22:19#VRIJHEID🇳🇱
#NEDERLAND🇳🇱
#Live part 10
#Politie met #geweld
#ME
Afvoeren met bus #arestatie
#WWG1WGA https://t.co/2mOJ5rKSxr reageer retweet
Niet echt.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat flauw weer, ik probeer een discussie aan te gaan.
Zit je naar Noord Korea te kijken?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die agenten werken mee aan een politiestaat. Tenzij je Airfryer bent en in Amsterdam woont dan maakt dat niet uit
Het enige wat ik van jullie hoor is:quote:
Slecht Engels. En leugensquote:Op zondag 21 juni 2020 17:22 schreef Nikonlover het volgende:
Hij is weer live vanuit de cirkel.twitter:Gerritsen_Dan twitterde op zondag 21-06-2020 om 17:22:19#VRIJHEID🇳🇱
#NEDERLAND🇳🇱
#Live part 10
#Politie met #geweld
#ME
Waarom in het (steenkolen) Engelsquote:Op zondag 21 juni 2020 17:22 schreef Nikonlover het volgende:
Hij is weer live vanuit de cirkel.twitter:Gerritsen_Dan twitterde op zondag 21-06-2020 om 17:22:19#VRIJHEID🇳🇱
#NEDERLAND🇳🇱
#Live part 10
#Politie met #geweld
#ME
Nee hoor. Niet liegen, dat is niet netjes.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jullie hoor is:
Het mag niet.
Dus meppen.
De rest is dom.
Wat een sensatiepulp. Gezien wat er daadwerkelijk is gebeurd lijkt het mij wel mee te vallen met die 'zware categorie' hooligans.quote:
Welke klopt niet?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet liegen, dat is niet netjes.
Dan heb je niet opgelet. Er zijn echt wel argumenten gebruikt.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het mag niet.
Dus meppen.
De rest is dom.
Over begrijpend lezen gesproken.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het mag niet.
Dus meppen.
De rest is dom.
Neuh meer naar een 'beleid' wat nergens op slaat. Vijftig procent van de horeca dreigt op de fles te gaan en je mag wel met 300 man in een vliegtuig zitten maar niet in een restaurant.quote:
Pfffieuw, kom ik eindelijk een keer goed wegquote:Op zondag 21 juni 2020 17:26 schreef mootie het volgende:
Ze blijven maar piepen over meditatie, bloempjes en hippies. Maar dat is totaal geen argument.
Hoe kun je nou mediterende hippies met bloempjes verwijderen.
Nou gewoon, als ze ergens zitten waar ze volgens de rechter niet mogen zijn, weigeren op te stappen en geen afstand houden.
Jammer dat we het zo anders ervaren.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Er zijn echt wel argumenten gebruikt.
Dat jij die negeerde en alleen je eigen mantra's bleef herhalen heeft de discussie doodgeslagen.
Met, wat mij betreft, als genadeklap die Godwin.
Kweenie, waren dat niet de mensen die aan het klootviolen in de stad?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:27 schreef RipCity het volgende:
Volgens een politiebron gaat het hier om zeer zware hooligans uit de ergste categorie. ,,Gasten die een enorme kick krijgen van vechten met de politie. Zij willen maar één ding en dat is de maatschappij ontwrichten. Toen zij hoorden dat de demonstratie in Den Haag niet door mocht gaan, begonnen supporters van allerlei clubs zich steeds meer te roeren op allerlei kanalen om vandaag de stad onveilig te maken
Wat een onzin
En de PVV-meneer was erg blij met de steun van de "krachtige mannen", de "voetbal-supporters"quote:Op zondag 21 juni 2020 17:26 schreef mootie het volgende:
Ze blijven maar piepen over meditatie, bloempjes en hippies. Maar dat is totaal geen argument.
Hoe kun je nou mediterende hippies met bloempjes verwijderen.
Nou gewoon, als ze ergens zitten waar ze volgens de rechter niet mogen zijn, weigeren op te stappen en geen afstand houden.
Ja. En bij CS.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, waren dat niet de mensen die aan het klootviolen in de stad?
Eens (met jouw statement dan hè) .quote:Op zondag 21 juni 2020 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de PVV-meneer was erg blij met de steun van de "krachtige mannen", de "voetbal-supporters"
Bah. Bah, hoor hem ook blaten over afvoeren en de SS. Andere mening etc.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de PVV-meneer was erg blij met de steun van de "krachtige mannen", de "voetbal-supporters"
Ik schiet in de lach... maar ook... damn!quote:Op zondag 21 juni 2020 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik vind dit wel een mooi moment om te gaan knuppelen.
Als ie zo door gaat zou hij dat nog wel eens kunnen worden. Hij brengt met zijn gedrag de raad en de PVV aardig in diskrediet.quote:
waar lees je dit?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gut, de PVV-er begint ook te Godwinnen
Sweet irony.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik begrijp dat ik hier een paar mensen in hun harnas heb gejaagd.
Maar mijn standpunt is simpel:
Tegen geweld, en voor vrije meningsuiting en
[..]
Ik schiet in de lach... maar ook... damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |