Slachtofferrol.quote:
Waarom 1,5m afstand en die stomme mondkapjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Slachtofferrol.
Als ze gewoon 1,5m afstand aanhouden en mondkapjes hadden opgedaan, was die demonstratie gewoon doorgegaan.
Omdat corona nog steeds Nederland niet uit is en we geen superspreadevent willen hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:10 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Waarom 1,5m afstand en die stomme mondkapjes?
Heeft blm mij toch geīnfecteerdquote:
Ach rot toch op met die coronahypequote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat corona nog steeds Nederland niet uit is en we geen superspreadevent willen hebben?
Maar toen waren het ook de goeien, inclusief medemonstrante Halsema. Die natuurlijk geen eigen feestje gaat verpesten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:24 schreef RipCity het volgende:
![]()
gewoon 18 politiebusjes op de damTijdens BLM demo was het 'onmogelijk' om politie ter plaatse te krijgen en nu halve politieregio aanwezig.
Ik zat ook al te kijken WTF. Wordt wat morgen ook in Den Haag. Vorige week schijnen er al tientallen busjes geweest te zijn uit heel het land.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:24 schreef RipCity het volgende:
![]()
gewoon 18 politiebusjes op de damTijdens BLM demo was het 'onmogelijk' om politie ter plaatse te krijgen en nu halve politieregio aanwezig.
en langs het Ijquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:43 schreef Kickstart het volgende:
En nog een paar op de achtergrond bij het damrak
aangezien de organisatoren dit helemaal niet kunnen garanderen (als ze het al willen) lijkt mij dit sterk....quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Slachtofferrol.
Als ze gewoon 1,5m afstand aanhouden en mondkapjes hadden opgedaan, was die demonstratie gewoon doorgegaan.
Valt me mee dat het geen luxemburgse isquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:26 schreef StephanL het volgende:
Staan een aantal demonstranten op de dam . Iemand met een Nederlandse vlag omgedraaid
Het lukt andere organisatoren ook, dus misschien kunnen ze daar wat tips vragen hoe je zoiets kansrijk kan organiseren.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
aangezien de organisatoren dit helemaal niet kunnen garanderen (als ze het al willen) lijkt mij dit sterk....
klopt, het hangt ervanaf wel type mens er bij de demonstratie is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het lukt andere organisatoren ook, dus misschien kunnen ze daar wat tips vragen hoe je zoiets kansrijk kan organiseren.
[ afbeelding ]
Hij is zo’n debieltje die roept dat Corona een hoax is en dat we in een dictatuur leven.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach rot toch op met je ontkenning hype
Je zou die mensen bijna een jaartje leven in een echte dictatuur gunnen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:57 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hij is zo’n debieltje die roept dat Corona een hoax is en dat we in een dictatuur leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |