Eurofashion !!1!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Funhouse het volgende:
Jaarlijkse Jean Paul Gaultier appearance
Ik ga alvast aftellenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar met een beetje geluk op de laatste (super) zaterdag voor de inzendingstermijn verstrijkt. Dat gaat een drukke avond worden.
quote:
In een van de semis zat het metropole orkest met Slobodan trkulja & balkanopolis. Op een van de dagen dat er geen repetities waren hebben ze nog samen met Hind een concert gegeven in het Sava Center. Als het goed is moet daar nog iets van op YouTube staanquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:11 schreef Sableheart het volgende:
ok, dit is wel leuk, maar toch.
Servie wint met een fantastisch, serieus nummer. waar is die kwaliteit in de intervalacts?
Oh, dus ik ben net op tijd op voor de puntentelling?quote:
Ik ga alvast luiers hamsterenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
246 (oid) dagen tot aan doorligwondengenot
bedankt, ik ga hem opzoeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In een van de semis zat het metropole orkest met Slobodan trkulja & balkanopolis. Op een van de dagen dat er geen repetities waren hebben ze nog samen met Hind een concert gegeven in het Sava Center. Als het goed is moet daar nog iets van op YouTube staan
NU!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben net op tijd op voor de puntentelling?
Mooi, want in 2008 zagen we het hoogtepunt van het buren en diaspora stemmen.
Lijers zijn het!quote:
Die was voor de Georgischequote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die zoom op het scorebord... die was niet nodig toch?
kan nietquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Fred_B het volgende:
8-10-12 vind ik toch iets relaxter kijken dan alleen de 12.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Fred_B het volgende:
Als ze dat nu doen met de huidige opzet met jury en televote, dan we volgende ochtend nog niet klaarquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |