quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uhuh, en er dreven drollen op het podium!
Hahahahadit is wel waar 😂😂quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:45 schreef Redefine het volgende:
Nou ja een ding wat ik wel al kan raden is dat Jobi meerdere keren haar camera draait onder het mom van 'heh' en allerlei verbaasde blikken.
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook verstandiger, maar goed . Ben er toch niet bij
Dan is het dus elke week minstens drie keer crisis.quote:
Eerder dat die 50 sides of Aoibhin mij gewoon de stuipen op het lijf joegenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Orgasmische geluiden, zou ik zelfs willen stellen!
Nou dat was toch niet zoooooo bijzonder?quote:
Ja toeristen gaan ook weer die kant opquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeZou ook wat zijn als we zo vanuit de alarmfase met een paar miljoen richting Fallas gaan
NEE NEE NEEE NEE NEEEquote:
Vanaf volgende week zetten we een Benny Hill muziekje eronder.quote:
Nouhoouu ik probeer ook mar wat als halve digibeetquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het dus elke week minstens drie keer crisis.
Ja, daar maak ik me wel oprecht zorgen over hoor. Ik ben echt bang dat al die toeristen hier de regels aan hun laars gaan lappen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toeristen gaan ook weer die kant op
Heheheh dealquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanaf volgende week zetten we een Benny Hill muziekje eronder.
Dan raad ik je juist aan om vooral niks te veranderen als het eenmaal goed staat. Zoals ik al zei: 'Don't fix what ain't broken'quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouhoouu ik probeer ook mar wat als halve digibeet
Nee nee dat is waar ook dit is totaal niet gebeurdquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE NEE NEEE NEE NEEE
Dat is niet gebeurd dit keer, en dat weet je bestIk viel ook niet in slaap!
Dat risico heb je wel inderdaad. Je ziet op veel plekken toch wel dat mensen steeds minder eraan denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me wel oprecht zorgen over hoor. Ik ben echt bang dat al die toeristen hier de regels aan hun laars gaan lappen.
Jaaaa bedankt voor het reminderquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heheheh deal
Jobi moet ook nog een filmpje editten trouwens
Het stond nooit goed!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan raad ik je juist aan om vooral niks te veranderen als het eenmaal goed staat. Zoals ik al zei: 'Don't fix what ain't broken'
Nee precies, ik vrees er echt voorquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat risico heb je wel inderdaad. Je ziet op veel plekken toch wel dat mensen steeds minder eraan denken.
Waarbij ik het strandvakantie publiek ook niet al te hoog heb zitten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee nee dat is waar ook dit is totaal niet gebeurd
( 😉😉😉 )
En we zijn met de Fok!ploeg onderweg!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, ik vrees er echt voorIk had liever de grens dichtgehouden deze zomer maar ja, de toeristische sector moet overleven.
Zo irritant hè, en er zijn zo veel van dit soort mensen. Deze crisis maakt pijnlijk duidelijk hoe ongeinteresseerd, arrogant en dom veel mensen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft mensen die alles gewoon negeren gesproken. Was vandaag bij de Hema om een fotoboek op te halen. Daar heb je een automaat staan waarmee je eerst je handen kunt wassen en daarna moet je een mandje pakken.
De man voor mij doet dat keurig, ik doe dat ook. Maar terwijl ik mijn handen sta te wassen, loopt er een oude vrouw heel dichtbij mij langs, was niet haar handen en pakt ook geen mandje. Voor haar golden de regels zeker niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |