Ja, al die moeite was achteraf voor niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep en in de Spotify tijd is zelfs dat weer onnodig
Jaaa blur! ♥️quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef Cee het volgende:
Persoonlijk bestond qua muziek en concerten voor mij de ‘90s voornamelijk uit boybands, Britpop en gladde R&B. Allerleukste concert was Blur in ‘96 in de Melkweg.
Allerstomste was Usher in Ros-fucking-malen.Volgens mij hier al eens over verteld. Man man man.
Heb dat nog als ringtone gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van de zero's schiet deze mij te binnen:
Stond 4 weken op 1
Laten we onthouden dat Usher verantwoordelijk is voor de ontdekking van Justin Bieber.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef Cee het volgende:
Persoonlijk bestond qua muziek en concerten voor mij de ‘90s voornamelijk uit boybands, Britpop en gladde R&B. Allerleukste concert was Blur in ‘96 in de Melkweg.
Allerstomste was Usher in Ros-fucking-malen.Volgens mij hier al eens over verteld. Man man man.
Zo hé Guana even losgaan als kleuterquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Over Smurfenhouse, en dat 'housen' toen ik 5 was echt het stoerste ding ever was.
Ik heb rond die tijd nog een superluxe discman gekocht met 45 seconden anti-shock die ook cd-rw's kon afspelenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. Totdat ik het nutteloze ervan inzag dat die muziek ook op mijn computer stond waar ik het op luisterde
Ik vind het al erg genoeg dat hij zichzelf heeft ontdekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we onthouden dat Usher verantwoordelijk is voor de ontdekking van Justin Bieber.
Opdat wij niet vergeten.
ah zoquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
De zesjecultuur verwijst naar de gedachte dat structureel krappe voldoendes halen voldoende is, en dat daardoor dus de algemene kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat.
Nooit schamen voor foute dingen!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk nr, maar schaam me er wel een beetje voor??
Nee hoor inmiddels Dreams van Van Halen op nummer 446 (van mijn eigen lijst) voorbij komenquote:
HOU OOOOPPP die had ik verdrongenquote:
Ik had hem kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we onthouden dat Usher verantwoordelijk is voor de ontdekking van Justin Bieber.
Opdat wij niet vergeten.
Had niet meegekregen dat ie is gaan backpacken in aziequote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg dat hij zichzelf heeft ontdekt.
Ja al die films zijn niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
nahhhhh....Romancing the Stone, Jaws, Alien, Halloween, Raiders of the Lost Ark, Star Trek II Wrath of Khan...allemaal 70/80 en top films.
Ontdek je plekje!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg dat hij zichzelf heeft ontdekt.
Ik heb echt precies hetzelfde met dit nummerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk nr, maar schaam me er wel een beetje voor??
Ik word nog steeds vrolijk van dat nummerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond ik helemaal geweldig.![]()
Ik kreeg pas smaak vanaf ongeveer mijn 18e.
Tijdens het verorberen van een vegan salade in Bali viel opeens alles op zijn plek.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had niet meegekregen dat ie is gaan backpacken in azie
Jaren negentig heeft heel veel goede pop en rockmuziek. Die dan weliswaar wel iets minder de lijsten domineerden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaaa blur! ♥️
Jaren 90 vind ik juist echt topmuziek
Dit was je baby-Hi-quote:
Voor mij niet blijkbaarquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit was je baby-Hi-
Nee sorry, grap te fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |