Oooh en ik vergeet The Lion's Roar!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Wolf is tof! Ghost Town ken ik niet, ga ik eens luisteren
Waar komt die uit dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
De meest stomme zin uit de Nederlandse tekst vind ik toch nog steeds: 'Met zonder jas stap ik naar buiten'
Nou ja... de Crows hadden het nummer in 2002 uitgebracht, Blof kwam zich er twee jaar later mee bemoeien...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja counting crows bedoelde ik ook niet
Die hebben natuurlijk nog gewerkt met neerlands beste band
M'n schoenen zijn gejatquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Holiday in Spain heeft echt de meest vreselijke Blof lyrics van alle Blof nummers naar mijn mening
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er
Limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
watwatwatwatwatwat?
Oh jaa, waar was die ook alweer van?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
De meest stomme zin uit de Nederlandse tekst vind ik toch nog steeds: 'Met zonder jas stap ik naar buiten'
Een van de beste nummers aller tijden.quote:
De eerste zin van deze uit de NF van Noorwegen dit jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
Fijn dat je dan bij ons terecht kon!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga zo langzamerhand dromenland maar eens opzoeken. Toch tof om even over 90s muziek te praten, dat doe ik eigenlijk nooit omdat mijn vrienden qua muziekinteresses totaal aan de andere kant van het spectrum zitten dan waar ik zit, en mijn ouders hebben niet zo veel met muziek.
Heerlijk toch ♥️😊quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Holiday in Spain heeft echt de meest vreselijke Blof lyrics van alle Blof nummers naar mijn mening
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er
Limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
watwatwatwatwatwat?
Ik ga het morgen aan ze vragen 😊quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zouden ze van de middeleeuwse versie vinden?
Marcoquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:52 schreef Fred_B het volgende:
Te vaak heb jij me laten zakken
Ik heb genoeg van al jouw makken
Jaaa he?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja... de Crows hadden het nummer in 2002 uitgebracht, Blof kwam zich er twee jaar later mee bemoeien...
[..]
M'n schoenen zijn gejat
-Kut man, raar ook. Wie steelt er andermans schoenen? Aan wie verkoop je dat?
Maar ik hoef nog niet naar buiten want er is nog wel wat
-A: wat de neuk bedoel je? B: WAT ZEIK JE DAN??!?!??!?!![]()
![]()
Je kunt je spullen pakken!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:52 schreef Fred_B het volgende:
Te vaak heb jij me laten zakken
Ik heb genoeg van al jouw makken
Ook een pareltje.
Oh dan is het geen echte zeeuw en mag ik nu ongegeneerd op hem hatenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag laatst die kerel van Blof bij Beau. Die gozer kweelt al meer dan twintig jaar lang dat mensen bij hem in de buurt spontaan zin in mosselfeesten krijgen EN HIJ LUST ZELF NIET EENS MOSSELEN![]()
![]()
Droomland, met Hazes als kabouter in een kruiwagentje.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga zo langzamerhand dromenland maar eens opzoeken. Toch tof om even over 90s muziek te praten,
Oh ja!quote:
Oeh, spannendquote:
Rijmelarij van likmevestjequote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja... de Crows hadden het nummer in 2002 uitgebracht, Blof kwam zich er twee jaar later mee bemoeien...
[..]
M'n schoenen zijn gejat
-Kut man, raar ook. Wie steelt er andermans schoenen? Aan wie verkoop je dat?
Maar ik hoef nog niet naar buiten want er is nog wel wat
-A: wat de neuk bedoel je? B: WAT ZEIK JE DAN??!?!??!?!![]()
![]()
Dat mocht je sowieso alquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dan is het geen echte zeeuw en mag ik nu ongegeneerd op hem haten
Blof haat, doet me aan het Top2000 topic denkenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dan is het geen echte zeeuw en mag ik nu ongegeneerd op hem haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |