abonnement Unibet Coolblue
pi_193704775
pi_193704786
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:31 schreef wietparkiet het volgende: [..] heb er een paar jaar heerlijk van kunnen genieten, voelde me soms een rockster :') werken en dan vervolgens op kosten van de baas jezelf helemaal bezatten of drinken onder werktijd onder het toeziend oog van je leidinggevende. maar was op een gegeven moment zo klaar met alle onzin die er bij kwam kijken
Zoals?
pi_193704805
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:33 schreef wietparkiet het volgende: [..] dagen van 14 uur en dan de volgende dag gewoon weer fris en fruitig om 9 uur 's ochtend de mise staan maken _O_
Wat een vreugd dat we deze ervaring hebben mee mogen pakken in dit leven _O_

Ik had gewoon maandag tot vrijdag van kwart voor negen tot kwart voor vijf les. :') En 80% aanwezigheidsplicht. Moest 1 jaar blijven zitten maarja heb wel leuke herinneringen om mee te nemen.
pi_193704818
Gvd en nu word ik 30 ineens. :r
pi_193704822
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
Gvd en nu word ik 30 ineens. :r
milf ass, tof.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 22:37:07 ]
pi_193704837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:34 schreef JoshCampbell het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]

Zoals?
ik heb veel in kleine keukens gewerkt en kon best snel dingen oppikken waardoor ik met regelmaat veel verantwoordelijkheden kreeg waar ik niet op zat te wachten
of op je flikker krijgen voor dingen die gebeurt waren waar je helemaal niks mee te maken had enz
was daar op een gegeven moment wel klaar mee. kan heel slecht tegen ongerechtigheid
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 22:38:11 #7
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193704853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
Gvd en nu word ik 30 ineens. :r
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193704864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:37 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik heb veel in kleine keukens gewerkt en kon best snel dingen oppikken waardoor ik met regelmaat veel verantwoordelijkheden kreeg waar ik niet op zat te wachten
of op je flikker krijgen voor dingen die gebeurt waren waar je helemaal niks mee te maken had enz
was daar op een gegeven moment wel klaar mee. kan heel slecht tegen ongerechtigheid
ZOOOOO MAAR DAT LAATSTE

Dat andere mensen het helemaal verneuken en ze op jou gaan lopen flippen ja JOOOEEEEJOOOEEE HÈ
pi_193704909
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:37 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik heb veel in kleine keukens gewerkt en kon best snel dingen oppikken waardoor ik met regelmaat veel verantwoordelijkheden kreeg waar ik niet op zat te wachten
of op je flikker krijgen voor dingen die gebeurt waren waar je helemaal niks mee te maken had enz
was daar op een gegeven moment wel klaar mee. kan heel slecht tegen ongerechtigheid
ja dat is wel herkenbaar. veel van de dinge die je noemde behalve drugs, alhoewel I wel hoorde dat er bij dominos etcetera veel drugs gebruikt werd maar is wel vooral in tilburg.
pi_193704915
Alsof het jouw fout is dat anderen na 10 keer dingen uitleggen nog steeds iets niet begrijpen of aankunnen in de drukte. Rot een eind op joh. Neem competente mensen aan dan ipv lekkere wijven. Of lekkere maar competente wijven.

Leidinggevende nam mensen aan met z’n piemel. Ben er ook met ruzie weg gegaan :') buiten werktijd om was alles chill hoor maar tijdens :r
pi_193704932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:38 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

ZOOOOO MAAR DAT LAATSTE

Dat andere mensen het helemaal verneuken en ze op jou gaan lopen flippen ja JOOOEEEEJOOOEEE HÈ
zal nooit vergeten want is 2x gebeurd dat ik een weekend vrij was geweest. ik op dinsdag ontbijtdienst had en dat de chef toevallig ook vrij was geweest. zaterdags een grote shitshow. chef krijgt op zijn flikker van de uitbater en ik krijg vervolgens op mijn flikker van de chef. bij de 2de keer heb ik mijn sloof afgedaan hem verteld dat ie een nare ziekte kon krijgen en ik niet meer terug zou komen. thallaaa
pi_193704950
Dat je tijdens werk elkaar staat te schreeuwen in de keuken en dan zodra je klaar was samen aan de bar ging zitten en bij elkaar in huis ging chillen alsof je twee uur ervoor niet bijna borden op elkaar kapot sloeg. Knap staaltje werk en privé gescheiden houden _O_
pi_193704967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:41 schreef 00wildchild het volgende:
Alsof het jouw fout is dat anderen na 10 keer dingen uitleggen nog steeds iets niet begrijpen of aankunnen in de drukte. Rot een eind op joh. Neem competente mensen aan dan ipv lekkere wijven. Of lekkere maar competente wijven.

Leidinggevende nam mensen aan met z’n piemel. Ben er ook met ruzie weg gegaan :') buiten werktijd om was alles chill hoor maar tijdens :r
hij heeft jou dus eveneens aangenomen met z'n piemel :@.
vraag me af of ik echt anders zou doen op dat punt :P.

is die druk tijdens etenstijd echt iets dat louter in de horeca voorkomt? Is dat bij de supermarkt/kledingwinkel of op kantoor echt minder?
pi_193704976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:42 schreef 00wildchild het volgende:
Dat je tijdens werk elkaar staat te schreeuwen in de keuken en dan zodra je klaar was samen aan de bar ging zitten en bij elkaar in huis ging chillen alsof je twee uur ervoor niet bijna borden op elkaar kapot sloeg. Knap staaltje werk en privé gescheiden houden _O_
dat was wel altijd soort kippevelmomentje ja
elkaar helemaal de huid volschelden tijdens service en zodra de gasten weg waren met elkaar een biertje drinken en jointjes draaien _O_ O+ miss that shit
pi_193704996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:43 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

hij heeft jou dus eveneens aangenomen met z'n piemel :@.
vraag me af of ik echt anders zou doen op dat punt :P.

is die druk tijdens etenstijd echt iets dat louter in de horeca voorkomt? Is dat bij de supermarkt/kledingwinkel of op kantoor echt minder?
mwa kan me niet voorstellen dat de druk om 130 man eten te geven in 4 uur net zo hoog ligt al bijvoorbeeld bij de albert heijn om 600 man van hun boodschappen te voorzien
pi_193705018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:41 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

zal nooit vergeten want is 2x gebeurd dat ik een weekend vrij was geweest. ik op dinsdag ontbijtdienst had en dat de chef toevallig ook vrij was geweest. zaterdags een grote shitshow. chef krijgt op zijn flikker van de uitbater en ik krijg vervolgens op mijn flikker van de chef. bij de 2de keer heb ik mijn sloof afgedaan hem verteld dat ie een nare ziekte kon krijgen en ik niet meer terug zou komen. thallaaa
Ja fantastisch. Weet je wat nog leuker is. Ik kwam er een jaar later eten en het was overgenomen door iemand anders, en ik was knetter stoned _O- en m’n leidinggevende die destijds geen fuck deed behalve in z’n overhemdje rondlopen en Candy Crushen aan de bar kwam me bedienen IN EEN SLOOF

IK KREEG ECHT EEN HELE ERGE LACHKICK lukte gewoon niet meer om mijn bestelling uit m’n smoel te krijgen dus hij moest echt blijven staat tot ik klaar was met huilen van het lachen om de bestelling op te kunnen nemen. Die kop van hem. Benadrukte ook wel ff dat ie een sloof om had. Stuk.

Ja echt mooi.
pi_193705020
daarbij is een keukenbrigade vaak een groep van 4/5 man en dus echt een brigade waarbij je bij de albert heijn vaak met 30 collega's werkt
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 22:45:27 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_193705021
Met mijn 2 linkerhanden en de coördinatie van een kipnugget zou het borden lopen al voor een onwijs fiasco zorgen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193705057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:44 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

mwa kan me niet voorstellen dat de druk om 130 man eten te geven in 4 uur net zo hoog ligt al bijvoorbeeld bij de albert heijn om 600 man van hun boodschappen te voorzien
wil al jaren weg uit de horeca maar vraag me af of dat geen illusie is en je op andere punten in de horeca juist beter af bent.

wat doe je zelf nu?
pi_193705066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:45 schreef Fok-it het volgende:
Met mijn 2 linkerhanden en de coördinatie van een kipnugget zou het borden lopen al voor een onwijs fiasco zorgen
eerlijk borden lopen voor mij was 70% zelfvertrouwen, hoe meer ik mij het mannetje voelde hoe beter het ging :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:45 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja fantastisch. Weet je wat nog leuker is. Ik kwam er een jaar later eten en het was overgenomen door iemand anders, en ik was knetter stoned _O- en m’n leidinggevende die destijds geen fuck deed behalve in z’n overhemdje rondlopen en Candy Crushen aan de bar kwam me bedienen IN EEN SLOOF

IK KREEG ECHT EEN HELE ERGE LACHKICK lukte gewoon niet meer om mijn bestelling uit m’n smoel te krijgen dus hij moest echt blijven staat tot ik klaar was met huilen van het lachen om de bestelling op te kunnen nemen. Die kop van hem. Benadrukte ook wel ff dat ie een sloof om had. Stuk.

Ja echt mooi.
oh ja ik eet eigenlijk nooit meer waar ik heb gewerkt ( vaak ook omdat ik niet altijd even goed weg ben gegaan)
zijn nog 2 zaken waar ik sporadisch binnen kom wandelen en dan ook echt in de keuken ga staan om bij te praten met oud collega's
pi_193705083
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:47 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

wil al jaren weg uit de horeca maar vraag me af of dat geen illusie is en je op andere punten in de horeca juist beter af bent.

wat doe je zelf nu?
ik werk nu tijdelijk voor een zorgverstrekker in een magazijn
even contractje afmaken en hopen dat corona weer beetje opgedonders is en dan op zoek naar iets waar ik een toekomst mee kan fixen
pi_193705104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:43 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

hij heeft jou dus eveneens aangenomen met z'n piemel :@.
vraag me af of ik echt anders zou doen op dat punt :P.

is die druk tijdens etenstijd echt iets dat louter in de horeca voorkomt? Is dat bij de supermarkt/kledingwinkel of op kantoor echt minder?
Ja klopt ja hij vond me wel lekker, maar had er ook al een paar jaar eerder gewerkt wat gewoon prima ging dus was meer van heyyy ben je dr weer welkom terug ditdat. Heb behalve schoonmaken nooit iets anders gedaan dan horeca. Als het niet zo slopend was zou ik zo weer.
pi_193705127
denk soms van waarom niet zaterdagavondjes weer meepakken puur voor het gevoel
maar ja denk niet dat ik er echt gelukkig van zou worden
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 22:52:38 #24
319979 Fok-it
All is well
pi_193705188
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:47 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

eerlijk borden lopen voor mij was 70% zelfvertrouwen, hoe meer ik mij het mannetje voelde hoe beter het ging :')
[..]

oh ja ik eet eigenlijk nooit meer waar ik heb gewerkt ( vaak ook omdat ik niet altijd even goed weg ben gegaan)
zijn nog 2 zaken waar ik sporadisch binnen kom wandelen en dan ook echt in de keuken ga staan om bij te praten met oud collega's
Dat is met alles wel zo ja. Maar toch moet je hier wel handig in zijn natuurlijk. Ik bedoel zonder borden in mijn handen is het al een kunst om soepel langs mensen te bewegen. Laat staan met
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193705235
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:47 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

eerlijk borden lopen voor mij was 70% zelfvertrouwen, hoe meer ik mij het mannetje voelde hoe beter het ging :')

Is ook een instelling gewoon die je moet hebben. Je komt op je werk en wordt een heel ander persoon. Heb zo’n beetje alles wel onder de knie gekregen als tweede natuur. Bar, wijken, borden lopen. Allemaal prima. Keuken nooit gedaan das een mannending. Mja t is gewoon robotwerk. Kaart uit je hoofd kennen. Tafels uit je hoofd kennen. Weten hoe je glazen op een blad zet en anders aan de bar heel erg fucking duidelijk maken hoe ze glazen moeten zetten om het soepel te laten verlopen :(

En nu is het handig met tafel afruimen. Jammer dat je het niet neer kunt pleuren alleen en dan vanzelf afgewassen wordt maarja. :')

Oh ik mis het zo.
pi_193705241
oh ja en horeca was echt niet goed voor mijn gewicht
want constant je eigen mep opeten enz
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is met alles wel zo ja. Maar toch moet je hier wel handig in zijn natuurlijk. Ik bedoel zonder borden in mijn handen is het al een kunst om soepel langs mensen te bewegen. Laat staan met
ik heb iets erfelijks waardoor mijn handen heel erg trillen en dus borden lopen best wel een dingetje is. maar toch als je denkt van "he ik ga deze shit gewoon rocken" dan ging het altijd goed
  roze vrijdag 19 juni 2020 @ 22:54:33 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193705243
@EttovanBelgie brood want vanmiddag al warm gegeten.
Your beauty never ever scared me.
pi_193705282
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:54 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Is ook een instelling gewoon die je moet hebben. Je komt op je werk en wordt een heel ander persoon. Heb zo’n beetje alles wel onder de knie gekregen als tweede natuur. Bar, wijken, borden lopen. Allemaal prima. Keuken nooit gedaan das een mannending. Mja t is gewoon robotwerk. Kaart uit je hoofd kennen. Tafels uit je hoofd kennen. Weten hoe je glazen op een blad zet en anders aan de bar heel erg fucking duidelijk maken hoe ze glazen moeten zetten om het soepel te laten verlopen :(

En nu is het handig met tafel afruimen. Jammer dat je het niet neer kunt pleuren alleen en dan vanzelf afgewassen wordt maarja. :')

Oh ik mis het zo.
heb een tijdje als afwasser gewerkt in een hotel met een wasstraat. ik had bedienend personeel zo onder de duim dat als ze niet fatsoenlijk debrasseerde dat ik ze aan tafel kwam halen. was op een gegeven moment ook zo klaar met die flikkers die dachten dat ze alles maar neer konden pleuren en dat ik het wel op zou ruimen en vervolgens tot 1 uur 's nachts alles stond schoon te maken
pi_193705314
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is met alles wel zo ja. Maar toch moet je hier wel handig in zijn natuurlijk. Ik bedoel zonder borden in mijn handen is het al een kunst om soepel langs mensen te bewegen. Laat staan met
Ik ben ook lomp af hoor zodra er een borrel in zit. Je leert het binnen no time net als fietsen.

Heb al jaren geen vol dienblad gehad maar dat ding is gewoon je ballast en je lichaam werkt eraan mee. Even zodra je achter staat flink met je arm schudden want DOODKAPOTPIJN en een paar patatjes in je smoel en weer door.

Lekker tussen duizenden mensen heen manoeuvreren zonder ooit iets te laten vallen _O_ en kkfiguren die dan shit van je blad af grissen waardoor het evenwicht zoek is en er bijna even een fortuin aan wijn naar de grond klettert die je heel galant redt in een schijnbeweging _O_ sterft u even danku
pi_193705362
Weet niet of iemand McKinsey kent maar heb dus ook heel vaak op hun feesten bar gedaan en bijgesprongen met lopen (maar vooral bar want ewaja die chick mocht mij en liet andere meisjes rondlopen met kilo’s dienblad ahahah) en gatverdamme _O- wat een kutvolk werkt daar.
pi_193705387
of in dat hotel met partijen op een andere locatie borden brengen in de golfkar
altijd met een bloedgang over dat terrein boeken _O_
pi_193705443
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
oh ja en horeca was echt niet goed voor mijn gewicht
want constant je eigen mep opeten enz
[..]

ik heb iets erfelijks waardoor mijn handen heel erg trillen en dus borden lopen best wel een dingetje is. maar toch als je denkt van "he ik ga deze shit gewoon rocken" dan ging het altijd goed
Oh ik viel wel keihard af maar als je in de keuken staat niet natuurlijk.
pi_193705447
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
of in dat hotel met partijen op een andere locatie borden brengen in de golfkar
altijd met een bloedgang over dat terrein boeken _O_
Klinkers op de binnenplaats tho.
  Beste debater 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 23:02:14 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193705452
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
@:EttovanBelgie brood want vanmiddag al warm gegeten.
Hoe wist je dat ik dat wilde weten? Ben je paranormaliter of zo?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 23:02:25 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193705455
echt creepy
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193705459
Echt zin om te solliciteren nu ineens
pi_193705474
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt creepy
Jomandarantha
  Beste debater 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 23:03:16 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193705488
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:02 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Jomandarantha
:') _O- _O- :o
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193705501
Hebben jullie ook dat je zeg maar zes zwarte wassen hebt, maar gekleurde was een beetje blijft liggen omdat dat nooit een volle trommel is...
pi_193705513
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:01 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Oh ik viel wel keihard af maar als je in de keuken staat niet natuurlijk.
nee toen ik in de keuken stond was het wel hard werken maar je staat voornamelijk op dezelfde plek en het was vaak een stukje dit voor de gast en een stukje dit voor jesper. dat 100x op een avond en je begint alleen maar dikker te worden. werk nu voor een werkgever die je gewoon op staande voet ontslaat als je eet op de werkvloer dus ik ben al het nodige kwijt
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:58 schreef 00wildchild het volgende:
Weet niet of iemand McKinsey kent maar heb dus ook heel vaak op hun feesten bar gedaan en bijgesprongen met lopen (maar vooral bar want ewaja die chick mocht mij en liet andere meisjes rondlopen met kilo’s dienblad ahahah) en gatverdamme _O- wat een kutvolk werkt daar.
heb wel banquetten gehad voor personeel van ernst en young
man man man wat had ik een grafhekel aan dat zelfingenomen advocatenvolk
pi_193705528
Eindelijk een joggingsbroek gevonden omdat dat dus zo’n gekleurde was is die nooit gedraaid wordt.
pi_193705530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:03 schreef 00wildchild het volgende:
Hebben jullie ook dat je zeg maar zes zwarte wassen hebt, maar gekleurde was een beetje blijft liggen omdat dat nooit een volle trommel is...
hehe altijd als ik mijn zwarte shirts moet wassen heb ik was in overvloed maar zodra ik wit moet wassen moet ik echt graven in die mand om de trommel vol te krijgen ja _O-
pi_193705557
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:01 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Klinkers op de binnenplaats tho.
oh bij ons lag overal grind dus dat viel mee. maar wel vaak hotelgasten die over de paden liepen om 8 uur 's avonds en dus soms vol op de rem :')
pi_193705573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:04 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

nee toen ik in de keuken stond was het wel hard werken maar je staat voornamelijk op dezelfde plek en het was vaak een stukje dit voor de gast en een stukje dit voor jesper. dat 100x op een avond en je begint alleen maar dikker te worden. werk nu voor een werkgever die je gewoon op staande voet ontslaat als je eet op de werkvloer dus ik ben al het nodige kwijt
[..]

heb wel banquetten gehad voor personeel van ernst en young
man man man wat had ik een grafhekel aan dat zelfingenomen advocatenvolk
Banqueting is sowieso superkut. Zeshonderd duizend jaar polijsten :r echt blaren gewoon van gehad.
pi_193705611
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:06 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Banqueting is sowieso superkut. Zeshonderd duizend jaar polijsten :r echt blaren gewoon van gehad.
wij hadden letterlijk 1500 stuks servies en ik stond in mijn eentje, ik begon er niet eens aan als ik mij verveelde. ik sorteerde het en de bediening kon het maar lekker zelf polijsten dahaag
  roze vrijdag 19 juni 2020 @ 23:10:40 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193705677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe wist je dat ik dat wilde weten? Ben je paranormaliter of zo?
Jazeker
Your beauty never ever scared me.
pi_193705688
al gestopt met blowen ama?
  roze vrijdag 19 juni 2020 @ 23:12:00 #48
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193705709
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
al gestopt met blowen ama?
:')
Your beauty never ever scared me.
pi_193705730
Maar McKinsey is dus zo’n Amerikaans bedrijf waar ze gewoon iPhones krijgen als kerstcadeau. Ze gedroegen zich daar ook naar. De hele avond aangesproken worden op hun borrels van Hey wat ben jij een leuk wijffie hoe laat ben je klaar heb je zin om mee te gaan hierna. Ehm nee niet perse? :')

Aaaah waarom nou niet kom mee joh gezellig. Heb grote auto plek zat je past er wel bij.
Nee? Ik ben aan het werk gast laat me met rust _O- zou sws niet meer in de auto stappen als ik jou was :+

Golddigger paradise dat wel.
  Beste debater 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 23:13:24 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193705742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:')
kaaspoeder in je spliff
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193705771
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

kaaspoeder in je spliff
Oh je hebt geen idee hoe goor dit klinkt.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 23:14:49 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_193705788
Kreeg afgelopen jaren niet eens kerstcadeau. Nu wel voor het eerst, maar nog maar de vraag met krona goffedomme goffedomme
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193705790
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:07 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wij hadden letterlijk 1500 stuks servies en ik stond in mijn eentje, ik begon er niet eens aan als ik mij verveelde. ik sorteerde het en de bediening kon het maar lekker zelf polijsten dahaag
Oh en bedankt hè :{w
pi_193705801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Kreeg afgelopen jaren niet eens kerstcadeau. Nu wel voor het eerst, maar nog maar de vraag met krona goffedomme goffedomme
Nou ff flink omscholen en bij McKinsey gaan werken dan
pi_193705829
Eigenlijk wel kut dat ik toen een relatie had bedenk ik me nu.

Ik ga denk ik maar weer even solliciteren 😏
pi_193705842
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Oh en bedankt hè :{w
merkte daar heel snel dat je wel een beetje je mannetje moest staan anders werd er gigantisch over je heen gelopen
dus geen dank schat ;) :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:')
al 4 maanden clean :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef 00wildchild het volgende:
Maar McKinsey is dus zo’n Amerikaans bedrijf waar ze gewoon iPhones krijgen als kerstcadeau. Ze gedroegen zich daar ook naar. De hele avond aangesproken worden op hun borrels van Hey wat ben jij een leuk wijffie hoe laat ben je klaar heb je zin om mee te gaan hierna. Ehm nee niet perse? :')

Aaaah waarom nou niet kom mee joh gezellig. Heb grote auto plek zat je past er wel bij.
Nee? Ik ben aan het werk gast laat me met rust _O- zou sws niet meer in de auto stappen als ik jou was :+

Golddigger paradise dat wel.
Ernst en young ook wel hoor
allemaal van dag opgeschoten teringvolk dat zichzelf helemaal het mannetje (of vrouwtje) vond
pi_193705883
Op zich met die lonen. En even eerlijk je moet wel iets kunnen wil je daar binnen komen dus opzich nu ik met wat meer levenservaring relativeer begrijp ik het ergens wel.

Het zijn maar mensen. Zat meisjes die zich wel zo makkelijk laten inpalmen dus met een redelijke slagingspercentage is het logisch dat ze het proberen.

M’n buren hebben seks.
pi_193705937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:19 schreef 00wildchild het volgende:
Op zich met die lonen. En even eerlijk je moet wel iets kunnen wil je daar binnen komen dus opzich nu ik met wat meer levenservaring relativeer begrijp ik het ergens wel.
op zich begrijp ik het wel maar het geeft je alsnog geen vrijbrief je verheven te voelen boven een ander imo
pi_193705959
Oooohhhhh God. De kreuningen.
pi_193705964
Ben jelly @Cronometer_
  roze vrijdag 19 juni 2020 @ 23:30:46 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193706126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
al 4 maanden clean
quote:
Netjes netjes, ik vijf minuten ofzo.
Your beauty never ever scared me.
pi_193706301
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:19 schreef 00wildchild het volgende:
Op zich met die lonen. En even eerlijk je moet wel iets kunnen wil je daar binnen komen dus opzich nu ik met wat meer levenservaring relativeer begrijp ik het ergens wel.

Het zijn maar mensen. Zat meisjes die zich wel zo makkelijk laten inpalmen dus met een redelijke slagingspercentage is het logisch dat ze het proberen.

M’n buren hebben seks.
Lekker man
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_193706514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:39 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lekker man
Was echt hooguit 10 minuten :')
pi_193706521
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Netjes netjes, ik vijf minuten ofzo.
Ahahahha

Netjes am
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 00:02:40 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193706579
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ahahahha

Netjes am
Draai nu weer even een nieuwe. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_193706610
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Netjes netjes, ik vijf minuten ofzo.
5 minuten seks?
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 00:05:08 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193706617
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:04 schreef MCH het volgende:

[..]

5 minuten seks?
:')
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:17:57 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193706777
oridinaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 00:20:43 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193706816
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
oridinaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Niet waar.
Your beauty never ever scared me.
pi_193706823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:49 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja klopt ja hij vond me wel lekker, maar had er ook al een paar jaar eerder gewerkt wat gewoon prima ging dus was meer van heyyy ben je dr weer welkom terug ditdat. Heb behalve schoonmaken nooit iets anders gedaan dan horeca. Als het niet zo slopend was zou ik zo weer.
slopend in welke zin en slopend op zichzelf of icm opleiding/opvoeding?

was 't een bewuste keuze om altijd horeca te doen op korte tijd in schoonmaak na?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2020 00:22:06 ]
pi_193706992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Was echt hooguit 10 minuten :')
Is ook mijn max hoor. Inclusief uitgebreid voorspel
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:42:56 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707018
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:20 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Niet waar.
:) :)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 00:48:54 #73
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707081
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:21 schreef 00wildchild het volgende:
Oooohhhhh God. De kreuningen.
Wat lijkt me dat ontzettend geil
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:52:54 #74
319979 Fok-it
All is well
pi_193707117
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat ontzettend geil
Zit op pornhub een dame die filmpjes van zichzelf maakt terwijl ze luistert naar haar roomie die door jongens uitgewoond wordt. koekoek. Die is wel goed hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:53:02 #75
319979 Fok-it
All is well
pi_193707118
ORDINAIR
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 00:54:37 #76
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707130
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zit op pornhub een dame die filmpjes van zichzelf maakt terwijl ze luistert naar haar roomie die door jongens uitgewoond wordt. koekoek. Die is wel goed hoor
Ben wel bang om dan vrij jaloers te worden
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 00:55:49 #77
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707139
Daarom kijk ik ook nooit porno
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:55:59 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707140
ORDINAIR
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:56:10 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_193707142
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ben wel bang om dan vrij jaloers te worden
Als je dat bij iemand anders hoort bedoel je? Dan wordt je wel snel jaloers
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 00:56:37 #80
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707147
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je dat bij iemand anders hoort bedoel je? Dan wordt je wel snel jaloers
Word ik ook.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:57:02 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_193707150
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Word ik ook.
Hi Elliot Rodger here
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 00:58:07 #82
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707161
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hi Elliot Rodger here
Roger that. (lol)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 00:58:24 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193707165
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ben wel bang om dan vrij jaloers te worden
Meen je dit echt
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 00:59:21 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707175
eurdinaiiiirrrrr.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 00:59:33 #85
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707176
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Meen je dit echt
Ja. Wat is daar raar aan?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 01:01:15 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193707191
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ja. Wat is daar raar aan?
Ik vraag het gewoon.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:01:44 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707193
ordinaire vragen weer
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 01:02:37 #88
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707201
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vraag het gewoon.
Oké vriendin :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinaire vragen weer
Neuken?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 01:03:25 #89
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707211
(lol) (ordinair)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:04:44 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707219
euuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrdinooooooooooiiiiiiiirrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 01:05:47 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193707225
Oke Etto.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:07:15 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707238
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Oke Etto.
:)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:08:39 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707249
ooh la la nachtelijk bad
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:10:08 #94
319979 Fok-it
All is well
pi_193707260
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
(lol) (ordinair)
Maar heb je dat alleen bij seks? of word je ook jaloers als je stelletjes voorbij ziet lopen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:11:01 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707268
kunnen mij stelletjes schelen... de mooiste is van mij
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:11:20 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707272
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar heb je dat alleen bij seks? of word je ook jaloers als je stelletjes voorbij ziet lopen?
oei.. moet ik nu weer een briefje gaan halen wegens voor de beurt spreken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 01:13:03 #97
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707284
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar heb je dat alleen bij seks? of word je ook jaloers als je stelletjes voorbij ziet lopen?
Ja ook. Dan krijg ik woedende gevoelens.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 01:13:18 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193707286
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ja ook. Dan krijg ik woedende gevoelens.
Oei
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:13:34 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oei
lijkt me nie gezon nie
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:15:00 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707298
wel leuk: enorm mooie prenten gekocht, is dat niet fantastisch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 01:16:38 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193707305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel leuk: enorm mooie prenten gekocht, is dat niet fantastisch?
Fantastisch
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:17:01 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707307
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Fantastisch
is dit sarcasme..
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:20:53 #103
319979 Fok-it
All is well
pi_193707333
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ja ook. Dan krijg ik woedende gevoelens.
Dat is niet heel gezond nee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193707339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:48 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik werk nu tijdelijk voor een zorgverstrekker in een magazijn
even contractje afmaken en hopen dat corona weer beetje opgedonders is en dan op zoek naar iets waar ik een toekomst mee kan fixen
zoals? hou oud ben je?
pi_193707341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
denk soms van waarom niet zaterdagavondjes weer meepakken puur voor het gevoel
maar ja denk niet dat ik er echt gelukkig van zou worden
hoezo?
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 01:24:36 #106
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707345
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is niet heel gezond nee
Geen idee. Misschien logisch te verklaren.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193707360
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:58 schreef 00wildchild het volgende:
Weet niet of iemand McKinsey kent maar heb dus ook heel vaak op hun feesten bar gedaan en bijgesprongen met lopen (maar vooral bar want ewaja die chick mocht mij en liet andere meisjes rondlopen met kilo’s dienblad ahahah) en gatverdamme _O- wat een kutvolk werkt daar.
hoezo?
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:30:28 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_193707382
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien logisch te verklaren.
Nee. Niet met woedende gevoelens erbij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193707391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:16 schreef 00wildchild het volgende:
Eigenlijk wel kut dat ik toen een relatie had bedenk ik me nu.
hoezo?
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 01:32:30 #110
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707399
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee. Niet met woedende gevoelens erbij
Ben daar niet de enige in denk ik.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:33:59 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_193707413
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ben daar niet de enige in denk ik.
Dat wil niet zeggen dat het gezond is.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 01:34:39 #112
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707419
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat het gezond is.
Wat is er nou ongezond aan woedendheid? Dat is toch een normale emotie
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:36:12 #113
319979 Fok-it
All is well
pi_193707425
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat is er nou ongezond aan woedendheid? Dat is toch een normale emotie
Bij de juiste dingen wel ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 01:46:41 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193707490
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bij de juiste dingen wel ja
bv als iemand je provincie afkraakt
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 01:50:16 #115
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193707520
YES EEN NIEUWE TINDERMATCH!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193708856
Er zijn twee dromen waarbij het echt zuur is om uit te ontwaken. :'(

1 je bent rijk
2 je bent in Thailand/ ander tropisch land lekker door het water aan het banjeren in een verstopt stukje paradijs

Maar dan ineens toch niet }:|
  roze zaterdag 20 juni 2020 @ 10:42:47 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193709438
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
YES EEN NIEUWE TINDERMATCH!
Feest *O*
Your beauty never ever scared me.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 11:57:00 #118
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193710216
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
YES EEN NIEUWE TINDERMATCH!
Wat fijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193711634
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
YES EEN NIEUWE TINDERMATCH!
LET'S GOOOOOOOOOO :B
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_193711645
Is ze een beetje geil op het oog?
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 14:41:00 #121
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193711940
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:42 schreef 00wildchild het volgende:
Er zijn twee dromen waarbij het echt zuur is om uit te ontwaken. :'(

1 je bent rijk
2 je bent in Thailand/ ander tropisch land lekker door het water aan het banjeren in een verstopt stukje paradijs

Maar dan ineens toch niet }:|
3 je hebt seks
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 14:42:56 #122
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193711953
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:01 schreef Kiid het volgende:
Is ze een beetje geil op het oog?
Het is een nette dame :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193713447
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Het is een nette dame :)
Daar koop je niks voor
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 18:00:28 #124
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193713705
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:33 schreef Kiid het volgende:

[..]

Daar koop je niks voor
Wat betreft de mate van geilheid, daar komen we dan wel achter. Alles op zijn tijd vriend.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 18:48:16 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193714160
zeg @Fok-it
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:05:14 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193714839
@Fok-it de boekenzolder is weer open.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 juni 2020 @ 20:10:58 #127
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193714893
HEEEEEEEEEEE een vies dik sc :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_193716260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat betreft de mate van geilheid, daar komen we dan wel achter. Alles op zijn tijd vriend.
Uiteindelijk gaat het erom hoe goed ze de was doet vriend
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 23:06:05 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_193717908
Moeizame status update met rechterhand

Pols gebroken met fietsen. Lig nu in zh. Morgen operatie. Voorlopig offline xoxo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste debater 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 23:16:58 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193718113
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Moeizame status update met rechterhand

Pols gebroken met fietsen. Lig nu in zh. Morgen operatie. Voorlopig offline xoxo
:X :X beterschap maat *; *; *; *; *; O+ O+ O+
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 23:26:41 #131
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193718301
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:49 schreef Kiid het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het erom hoe goed ze de was doet vriend
Precies. Frisse kleren zijn een van de pijlers van een goed leven
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 23:27:13 #132
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193718306
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Moeizame status update met rechterhand

Pols gebroken met fietsen. Lig nu in zh. Morgen operatie. Voorlopig offline xoxo
Rechterhand ook nog ;(

Beterschap vriend.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193718352
Jezus m’n pa is loessoe hoor. Wilde jbl charge voor me kopen ineens _O-

En deze sukkel haalt hem over het niet te doen ben te goed voor deze wereld |:(
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 23:39:41 #134
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193718468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:30 schreef 00wildchild het volgende:
Jezus m’n pa is loessoe hoor. Wilde jbl charge voor me kopen ineens _O-

En deze sukkel haalt hem over het niet te doen ben te goed voor deze wereld |:(
Heel chique vriendin. Ik vind dat soort dingen ook maar ongemakkelijk.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193718604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:30 schreef 00wildchild het volgende:
Jezus m’n pa is loessoe hoor. Wilde jbl charge voor me kopen ineens _O-

En deze sukkel haalt hem over het niet te doen ben te goed voor deze wereld |:(
Je krijgt al zoveel gratis in het leven laat staan die speaker er nog eens extra bij ja
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_193718872
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Heel chique vriendin. Ik vind dat soort dingen ook maar ongemakkelijk.
Ja kan daar echt niet tegen :')

Hij kan het niet handelen dat we hem uit eten hebben genomen denk ik. :')
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 00:36:42 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193719098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:11 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja kan daar echt niet tegen :')

Hij kan het niet handelen dat we hem uit eten hebben genomen denk ik. :')
myrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193719113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:11 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja kan daar echt niet tegen :')

Hij kan het niet handelen dat we hem uit eten hebben genomen denk ik. :')
Heb je m'n tag geleze?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 juni 2020 @ 03:25:30 #139
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193719698
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Moeizame status update met rechterhand

Pols gebroken met fietsen. Lig nu in zh. Morgen operatie. Voorlopig offline xoxo
Dat is niet zo handig makker
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 juni 2020 @ 06:52:32 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193720075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Moeizame status update met rechterhand

Pols gebroken met fietsen. Lig nu in zh. Morgen operatie. Voorlopig offline xoxo
Oei. Wordt tijdje geen fapjes zetten.
Succes ermee!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193720664
Zooooooo hoofdpijn.
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 13:24:16 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193722931
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:24 schreef 00wildchild het volgende:
Zooooooo hoofdpijn.
geef dan altijd massage aan vriendin; bij de nek beginnen en daarna de slapen. werkt prima.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193724794
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

geef dan altijd massage aan vriendin; bij de nek beginnen en daarna de slapen. werkt prima.
Wat lief dit.
  roze zondag 21 juni 2020 @ 17:45:54 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193726593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Moeizame status update met rechterhand

Pols gebroken met fietsen. Lig nu in zh. Morgen operatie. Voorlopig offline xoxo
Aah pijnlijk, sterkte!
Your beauty never ever scared me.
pi_193726960
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Moeizame status update met rechterhand

Pols gebroken met fietsen. Lig nu in zh. Morgen operatie. Voorlopig offline xoxo
Dat klinkt niet als zomaar een breuk. Sterke fokit 😘
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 18:59:26 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193727639
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Aah pijnlijk, sterkte!
PAMALAMA
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zondag 21 juni 2020 @ 19:00:01 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193727647
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

PAMALAMA
Ettooo
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:00:14 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193727649
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ettooo
ik heb chinees
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zondag 21 juni 2020 @ 19:00:45 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193727658
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

ik heb chinees
Lekkerrrr
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:01:02 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193727664
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Lekkerrrr
wel viesdik
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zondag 21 juni 2020 @ 19:02:23 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193727674
quote:
8s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

wel viesdik
Morgen maar niks eten dan.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:02:34 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193727677
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Morgen maar niks eten dan.
hele week
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zondag 21 juni 2020 @ 19:02:44 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193727679
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

hele week
Goed idee
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:02:56 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193727682
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Goed idee
ben je weer zo ja...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze zondag 21 juni 2020 @ 19:03:54 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193727692
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

ben je weer zo ja...
:)
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:04:23 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193727696
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:)
:(
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:24:58 #157
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193727935
quote:
8s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

wel viesdik
WIE NOEM JIJ VIESDIK
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:27:38 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193727967
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

WIE NOEM JIJ VIESDIK
niemand
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 juni 2020 @ 19:28:13 #159
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193727978
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

niemand
Gelukkig maar

Fatshamen kan echt niet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 juni 2020 @ 20:08:38 #160
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_193728486
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig maar

Fatshamen kan echt niet
Eens
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  roze zondag 21 juni 2020 @ 20:11:24 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193728526
Heey Kopje :W
Your beauty never ever scared me.
  zondag 21 juni 2020 @ 21:35:06 #163
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193729513
Wou hier komen posten maar ik sta niet in het rijtje dus dag
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 21:35:23 #164
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193729516
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:33 schreef racerdkb het volgende:
Tijd voor zondagavondbagger? #sc

@:Amarantha @:Mortaxx @:EttovanBelgie @:wildchild @:Kaneelstokje @:JoshCampbell @:Kiid @:ChevyCaprice @:Fok-it
Ik post louter kwaliteit.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193729552
Hollo
  zondag 21 juni 2020 @ 21:45:05 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193729644
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik post louter kwaliteit.
Stop met deze act.
Hoe is het met je tinder?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193729680
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wou hier komen posten maar ik sta niet in het rijtje dus dag
Ben teringveel posts afgegaan naar boven en kwam jou niet tegen, plus ben geen regular hier.

Maar wel leuk dat je er bij bent.
pi_193729684
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik post louter kwaliteit.
Slowchat en kwaliteit gaan hand in hand.
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 21:49:17 #169
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193729708
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wou hier komen posten maar ik sta niet in het rijtje dus dag
Tot ziens!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 21:50:33 #170
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193729727
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stop met deze act.
Hoe is het met je tinder?
Van de week zeker wat knappe matches gescoord maar zijn nog wat verlegen helaas.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 21 juni 2020 @ 21:52:17 #171
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193729754
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Van de week zeker wat knappe matches gescoord maar zijn nog wat verlegen helaas.
Neem je wel initiatief in het gesprek?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 juni 2020 @ 21:53:09 #172
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193729770
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:47 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Ben teringveel posts afgegaan naar boven en kwam jou niet tegen, plus ben geen regular hier.

Maar wel leuk dat je er bij bent.
Heb ook geen idee wie zij is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 21:55:09 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193729801
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 juni 2020 @ 21:56:47 #174
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193729822
Zo in Pol gepost
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 juni 2020 @ 21:57:37 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193729827
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Zo in Pol gepost
Het was leuker geweest als je Halsema had genoemd en geroemd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193729834
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:33 schreef racerdkb het volgende:
Tijd voor zondagavondbagger? #sc

@:Amarantha @:Mortaxx @:EttovanBelgie @:wildchild @:Kaneelstokje @:JoshCampbell @:Kiid @:ChevyCaprice @:Fok-it
Wilde wel komen, maar zonder simome wil ik hier niet posten
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_193729839
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Neem je wel initiatief in het gesprek?
Hoeft niet altijd, en ook als je dat wel doet betekent het niet per definitie dat je een vloeiend gesprek kan starten of de flow behouden blijven. Sommige meids blijven verlegen.
pi_193729847
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wilde wel komen, maar zonder simome wil ik hier niet posten
Godver deze fout kan ik niet meer goedmaken blijkbaar. Die post wijzigen heeft ook geen zin denk ik.
  zondag 21 juni 2020 @ 22:01:02 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193729881
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Hoeft niet altijd, en ook als je dat wel doet betekent het niet per definitie dat je een vloeiend gesprek kan starten of de flow behouden blijven. Sommige meids blijven verlegen.
Die vrouwen hoeven tinder maar te openen en de likes vliegen ze om de oren. Zelfs een Maggie de Blok zou nog uit 20 mannen kunnen kiezen. Je moet opvallen, want de concurrentie is moordend voor mannen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 21 juni 2020 @ 22:05:32 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193729921
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:Amarantha
Nee
Your beauty never ever scared me.
pi_193729958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee
Je draait er niet om heen.
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 23:12:45 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193731115
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193731318
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Godver deze fout kan ik niet meer goedmaken blijkbaar. Die post wijzigen heeft ook geen zin denk ik.
Volgende zondag nog een keer proberen :p
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_193731414
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Kiid het volgende:

[..]

Volgende zondag nog een keer proberen :p
zo veel moeite
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 23:53:34 #186
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193731876
Geheel in lijn met de TT gooi ik even wat imitatie-dorito’s in m’n mik.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 00:01:37 #187
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193731968
Even research gedaan. Is gewoon tortillachips.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193734545
Er praat een omaatje tegen me in de supermarkt

Snel even muziek opgezet
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_193735087
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 10:45 schreef Solotovski het volgende:
Er praat een omaatje tegen me in de supermarkt

Snel even muziek opgezet
neermeppen die ouwe tang
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')
wat
pi_193735109
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 11:39 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

neermeppen die ouwe tang
[..]

wat
Vuile kuthoer idd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_193739394
Zin in vi vanavond
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  User die overal opduikt 2022 maandag 22 juni 2020 @ 17:30:34 #195
186611 Haags
pi_193739406
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:28 schreef Solotovski het volgende:
Zin in vi vanavond
Gaat tegenvallen makker. Ik hoopte dat JohanGod nog even wat extra olie op het vuur gooit maar gaat niet gebeuren.

Zolang hij geen excuses maakt vind ik het prima.

#teamJohanDerksen
Zonder wrijving geen glans
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 juni 2020 @ 17:31:53 #196
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193739423
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gaat tegenvallen makker. Ik hoopte dat JohanGod nog even wat extra olie op het vuur gooit maar gaat niet gebeuren.

Zolang hij geen excuses maakt vind ik het prima.

#teamJohanDerksen
Is al bekend dat hij excuses gaat aanbieden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193739523
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gaat tegenvallen makker. Ik hoopte dat JohanGod nog even wat extra olie op het vuur gooit maar gaat niet gebeuren.

Zolang hij geen excuses maakt vind ik het prima.

#teamJohanDerksen
#teamzwart
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_193739527
Ja niet negerzwart he

Userzwart
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_193739532
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is al bekend dat hij excuses gaat aanbieden
Willen ze ons doen geloven
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 juni 2020 @ 17:42:37 #200
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193739541
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:42 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Willen ze ons doen geloven
Uitzending is al opgenomen maat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193739551
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Uitzending is al opgenomen maat
Neger wat
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 juni 2020 @ 17:45:07 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193739567
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:43 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Neger wat
Je denkt toch niet dat een Boskamp of Derksen nog tot diep in de nacht in de auto gaat zitten om thuis te komen?

Wordt halverwege de middag al opgenomen sinds een jaar of twee
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 18:20:08 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193739965
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee
oh nou DAN NIET
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 18:20:27 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193739969
#TeamDerksen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193740278
Hollo
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 juni 2020 @ 18:45:01 #206
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193740284
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:44 schreef 00wildchild het volgende:
Hollo
Hee vriendin
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193740293
quote:
Haha

OGRI OGRI AIIAIIIIII
pi_193740306
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hee vriendin
Heeee

Zo wat een achterlijke prijzen op terras Rotterdam :')
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2020 @ 18:47:37 #209
88815 The_Emotion
98.3
pi_193740324
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
#TeamDerksen
Zeg Etto, zou jij geen plaats kunnen nemen in de commissie van het Canon van Nederland?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 juni 2020 @ 18:57:32 #210
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193740483
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:46 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Heeee

Zo wat een achterlijke prijzen op terras Rotterdam :')
Kom eens naar Den Haag
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 19:35:09 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193740962
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:46 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Heeee

Zo wat een achterlijke prijzen op terras Rotterdam :')
SAPPIGE PYRR
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 juni 2020 @ 19:38:10 #212
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193741016
quote:
17s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

SAPPIGE PYRR
Wat ranzig
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  roze maandag 22 juni 2020 @ 20:19:34 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193741606
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat ranzig
Ordinair he
Your beauty never ever scared me.
pi_193741671
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Kom eens naar Den Haag
Neehee wat is daar te vinden dan
pi_193741679
Zo ik heb een super vette outfit gekocht maar geen techno dus heb er precies niets aan weer.
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 20:35:16 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193742026
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ordinair he
zeg dat.. bah
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 juni 2020 @ 20:38:40 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193742168
Behoefte aan vakantie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193742235
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoefte aan bafbare bil.
pi_193742244
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoefte aan vakantie.
Nou ruilen?
pi_193742251
wut, een leraar met behoefte aan vakantie?
pi_193742262
Oh god. Docenten SC
  roze maandag 22 juni 2020 @ 20:41:21 #222
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193742270
Tekno _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 22 juni 2020 @ 20:45:02 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193742387
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:40 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Waarom ben je zo?

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:40 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Nou ruilen?
Permanent vakantie?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193742451
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ben je zo?
[..]

Permanent vakantie?
Zo in de zin van? eerlijk? baffer?
pi_193742690
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ben je zo?
[..]

Permanent vakantie?
Nou nee was het maar zo’n feest. Stilte voor de storm zal ik maar zeggen, maar ben er wel een beetje klaar mee.
pi_193742716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Tekno _O_
Zoveel zin in.
pi_193742739
Maar zou zelfs hutje mutje in Jantjes Verjaardag gaan staan nu en er nog flink voor betalen ook.

Heb fissa nodig. ;(
  roze maandag 22 juni 2020 @ 20:58:27 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193742843
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:54 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Zoveel zin in.
Ja tekno of techno want ik zie jou praten over techno. Zit wel beetje verschil in.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 22 juni 2020 @ 20:59:21 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193742879
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:46 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Zo in de zin van? eerlijk? baffer?
Vooral het tweede.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:53 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Nou nee was het maar zo’n feest. Stilte voor de storm zal ik maar zeggen, maar ben er wel een beetje klaar mee.
Werkloos zijn is wel kut.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193743296
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja tekno of techno want ik zie jou praten over techno. Zit wel beetje verschil in.
Klopt maar tekno is ook chill.
pi_193743323
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vooral het tweede.
[..]

Werkloos zijn is wel kut.
Ik studeer gewoon hè. Niet dat ik helemaal geen flikker doe. Meer dan een docent iig in deze periode. :D Woon ermee samen dus kan het zeggen. :6
pi_193743804
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:11 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ik studeer gewoon hè. Niet dat ik helemaal geen flikker doe. Meer dan een docent iig in deze periode. :D Woon ermee samen dus kan het zeggen. :6
Bewust of uit noodzaak?
  maandag 22 juni 2020 @ 21:27:36 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193743855
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:11 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ik studeer gewoon hè. Niet dat ik helemaal geen flikker doe. Meer dan een docent iig in deze periode. :D Woon ermee samen dus kan het zeggen. :6
Is echt intens druk bij ons.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193744047
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is echt intens druk bij ons.
Oh hier gewoon beetje beeldbellen, voortgang in de gaten houden, toetsen nakijken en af en toe een tergend saaie vergadering waar dan tien mensen in zitten en maar twee continu aan het woord zijn. :')
pi_193744274
waar is vogel? wil weer praten over horecalife, mrr jij nog inzichten want alles wat jullie vertelde was nogal shocking voor me. is dat specifiek voor bars?
pi_193744293
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:41 schreef JoshCampbell het volgende:
waar is vogel? wil weer praten over horecalife, mrr jij nog inzichten want alles wat jullie vertelde was nogal shocking voor me. is dat specifiek voor bars?
Restaurants. Hoezo schokkend?
pi_193744376
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:41 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Restaurants. Hoezo schokkend?
huh wut is het vele drugsgebruik zelfs bij restaurants de norm?
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 21:57:43 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193744701
zin om te hoeken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 juni 2020 @ 21:58:42 #239
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193744723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoefte aan vakantie.
Je hebt al maanden vakantie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193744731
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om te hoeken
tiepies helmondse aggressie.
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 22:00:00 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193744750
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:59 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

tiepies helmondse aggressie.
kom dan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193744935
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:44 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

huh wut is het vele drugsgebruik zelfs bij restaurants de norm?
Het is geen norm, maar doorgaans wel een select groepje dat dan zo’n onderlinge kern vormt en de rest valt er een beetje buiten. Die worden ook het meest afgezeken. Armoe.
pi_193745238
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

kom dan
ben bredase fan van jeshu en heb m'n naasten lief.
pi_193745280
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:09 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Het is geen norm, maar doorgaans wel een select groepje dat dan zo’n onderlinge kern vormt en de rest valt er een beetje buiten. Die worden ook het meest afgezeken. Armoe.
op een personeelsbestand van 14 man hoeveel daarvan zijn dan doorgaans de kern? en word de kern afgezeken door de rest of de rest word afgezeken door de kern? en hoe kan het dat een dergelijk patroon zich structureel voordoet in deze sector? is er een pijl te trekken op het soort dat doorgaans tot de kern behoort en wie niet?
pi_193745589
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:28 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

op een personeelsbestand van 14 man hoeveel daarvan zijn dan doorgaans de kern? en word de kern afgezeken door de rest of de rest word afgezeken door de kern? en hoe kan het dat een dergelijk patroon zich structureel voordoet in deze sector? is er een pijl te trekken op het soort dat doorgaans tot de kern behoort en wie niet?
Vrind heb net laatste beoordelingen ingeleverd laat me met rust met je tentamen :'(
pi_193745645
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:44 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Vrind heb net laatste beoordelingen ingeleverd laat me met rust met je tentamen :'(
hihi qute. houd hier even over op dan. kusje op je kontje.
pi_193745714
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:47 schreef JoshCampbell het volgende:
toffe users?

@:Solotovski
@:FernandoMartinez
@:kaneelstokje
@:chevycaprice
@:cronometer
@:wietparkiet
Ja?
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_193745742
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:51 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ja?
hoezo heb je niet gereageerd op m'n tag in het eftelingmeettopic?
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 23:33:05 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193746416
is het hier nog viesdik en gezellig?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193746866
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
is het hier nog viesdik en gezellig?
Wel viesdik maar gezellig niet zo.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 00:31:19 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193746964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 00:20 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Wel viesdik maar gezellig niet zo.
dan maken we het gezellig
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 00:35:05 #254
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193746996
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:47 schreef JoshCampbell het volgende:
toffe users?

@:Solotovski
@:FernandoMartinez
@:kaneelstokje
@:chevycaprice
@:cronometer
@:wietparkiet
Hallo maat
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 06:39:39 #255
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193747627
Gm
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193747703
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hallo maat
Jullie lijken mij geen match
pi_193747876
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:47 schreef JoshCampbell het volgende:
toffe users?

@:Solotovski
@:FernandoMartinez
@:kaneelstokje
@:chevycaprice
@:cronometer
@:wietparkiet
Moet je
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_193747946
Honger.

Kut zomer kind vind kwart over zes een prima tijd om op te staan tegenwoordig. :X
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 08:31:27 #259
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193747951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 08:30 schreef 00wildchild het volgende:
Honger.

Kut zomer kind vind kwart over zes een prima tijd om op te staan tegenwoordig. :X
Hoef je hem geen kut zomer kind te noemen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193749069
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 08:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoef je hem geen kut zomer kind te noemen
Tenminste wel eerlijk
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 16:41:39 #261
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193754278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:35 schreef Kiid het volgende:

[..]

Tenminste wel eerlijk
Koop je niets voor
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 16:46:58 #262
186611 Haags
pi_193754351
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Koop je niets voor
Hey vriendje
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2020 @ 17:02:06 #263
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193754604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:35 schreef Kiid het volgende:

[..]

Tenminste wel eerlijk
Ga je tlou II spelen
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 17:16:38 #264
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193754833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hey vriendje
He ben je weer uit de cel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 17:45:44 #265
186611 Haags
pi_193755313
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

He ben je weer uit de cel
Ja net.
Zonder wrijving geen glans
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 17:46:07 #266
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193755322
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja net.
Gelukkig maar
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 17:46:20 #267
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193755328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja net.
Jammer zeg
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 17:46:39 #268
186611 Haags
pi_193755339
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jammer zeg
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_193755844
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Ga je tlou II spelen
Ik moet eerlijk gezegd nog beginnen met tlou I
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 20:29:17 #270
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193757874
kappa knoffo aiii neef niffo waggie hagga
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193758653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

_O-
Ouwe pik ouwe pijp
pi_193758679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 18:10 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk gezegd nog beginnen met tlou I
Hey
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:32:55 #273
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
kappa knoffo aiii neef niffo waggie hagga
Gaat het wel goed met je.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:33:18 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759072
Vraag me af hoe het met @Fok-it gaat.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:37:39 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759133
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met je.
NEE.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:37:55 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759138
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

NEE.
Oei wat is loos.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:38:18 #277
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oei wat is loos.
koppijn... werk wat nooit af komt... morgen weer
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:38:44 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759155
Ja, hoe is het nu @Fok-it , ik mis je maat...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:42:23 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759217
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

koppijn... werk wat nooit af komt... morgen weer
Lekker gaan slapen straks.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:42:32 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oei wat is loos.
en met dramalamapama
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:42:34 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759222
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, hoe is het nu @:Fok-It , ik mis je maat...
Ik vrees dat hij niet zo goed kan typen. ;(
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:42:56 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vrees dat hij niet zo goed kan typen. ;(
echt sneu... zijn altijd de goeden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:43:04 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759235
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en met dramalamapama
Ja gaat wel lekker.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:43:17 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:43 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja gaat wel lekker.
HEET HE....
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:44:17 #285
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759249
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

HEET HE....
Ja beetje wel.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:44:35 #286
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja beetje wel.
tijd voor ijskoude cola zero
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:45:01 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

tijd voor ijskoude cola zero
Drink ik al. :9
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:45:20 #288
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Drink ik al. :9
GEEF
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:45:32 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

GEEF
Kom maar halen.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:45:51 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Kom maar halen.
Mogen we weer naar Duitsland ja? ahahahaha
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:46:06 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Mogen we weer naar Duitsland ja? ahahahaha
Wat :')
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:46:33 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat :')
Nou ja, versoepeling corona, Emmen, Duitsland wahahaah humor om te lachten enzulks...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:46:44 #293
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759301
:)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:47:01 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou ja, versoepeling corona, Emmen, Duitsland wahahaah humor om te lachten enzulks...
Wat slecht dit. ;(
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:47:28 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat slecht dit. ;(
alweer??
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:47:45 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759324
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

alweer??
Ja sorry.
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:48:42 #297
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759342
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja sorry.
wat betekent 'eem' eigenlijk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:53:07 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759435
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

wat betekent 'eem' eigenlijk
Even
Your beauty never ever scared me.
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:53:28 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759443
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Even
Uhm...

Maar waar slaat ja mooi eem dan op?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 21:53:40 #300
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193759445
heemkundige he... vind ik interessant
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze dinsdag 23 juni 2020 @ 21:56:35 #301
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193759489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uhm...

Maar waar slaat ja mooi eem dan op?
Ik ken wel ja moi eem maar niet ja mooi eem.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')